Evo elementi naro?eni pri conradu, cena z po?tnino vred za dva pira.
?e vpra?anje za Alexa glede twiterjev.
Ali k bol?emu delovanju doprinese to da, je kond. za vi?jo napetost (100V) ali kak?ne druge karakteristike,ki jih je potrebno omeniti pri nakupu,ali kapacitivnost ostane enaka ? Kaj pa polariteta, ali je va?no kako obrnemo kond. ?
Zanima me ena zadeva, se je kdo ?e lotil pri M6 (pre 2008) vgradnje normalnega DIN radia namesto tega original japonskega ?rota? ?e, kje se dobi nova blenda za sredinsko konzolo in kolk je s tem dela?
Sej ni tako slab original radio (za serijsko vgrajene seveda).Je znamke JVC in je po testih med najkvalitetnej?imi.
Se pa da dobit kit (pri nakupu strogo preveri,?e je kompaktibilen tudi za EUR tr?i??e).
Me je matru firbec in sm ?ow kupit elemente v ECO (Gorizzia).
Zadevo sm zrihtu dokaj hitro, sem sledil slikam.
In res deluje. Bas pride bolj do izraza, nekako se mi zdi da se je spustilo frekven?no obmo?je malo dol. Zdej sli?im poleg basov tudi kick pri bobnih, prej tega skori ni blo.
Tko, da drugi weekend probam ?e ta drugo izbol?avo na visokotoncih.
Lepo,da ti je v?e?.Meni brez problemov dela ?e ve? kot dve leti .
Se ti pa spla?a ?e visokotonce modificirat.Za moje pojme je razlika v kvaliteti visokih tonov kar velika.
Grejo bolj visoko-so bolj definirani (niso ve? tako mutni).
Alex, ali ti lahko skuri predoja?evalec, ?e slu?ajno kaj fali? pri tistem vezju, ali je samo sub tiho pa lahko naknadno popravi? napako ?
Spra?ujem, ker nisem nek elektronik, pa ne bi rad uni?il suba.
Jaz sem probal zamenjati par ?ic na vezju samo ni delal.
Sicer pa,?e sledi? navodilom in slikam in lepo po?asi dela? nima? kaj pogre?it.Lahko pa da? izdelati nekomu,ki ima malo ve? izku?enj z elektroniko.
Pri teh stvareh je treba vedeti,da vsak dela na lastno odgovornost.
Ne vem, jaz bi raje vzel kupljeno v Sloveniji od prvega lastnika, pa ?eprav je jurja dra?ja. Sam sicer ?akam na bencinarko, karavana, samo trenutno ni velike izbire. Kdor ?aka, do?aka.
Ja,v Slo so pa sami po?tenjaki.Je videt na vsakem koraku.
Zanima me, kako to najbolj elegantno porihtat. Ok, na servisu naro?im korekturo. Potem pa ne vem, a to vi samo 'popikate' tiste luknjice, al li?ar lahko kaj bolj?, druga?e naredi..Ok pustmo to da ?pricne celo havbo :-).
Jaz grem ponavadi v kak?no kvalitetno trgovino z avto-laki.Tam mi to?no zme?ajo barvo ,v katero dajo tudi prozoren lak in vse skupaj mi zapakirajo v spraj.Ker te nove (zani? po mojem mnenju ) barve za avte so
na vodni osnovi.Tam pa dobi? acryl barvo in samo z majhnim ?opi?em nanase? malo barve na pikice.
ja tudi meni se zdi.sem povpra?al po tesnilu,ki je na tej cevi,pa je hitro rekel,da z tesnilom ne bom ni? naredil,da je ziher inter coolet po?en,pa ga sploh videl ni...najprej je rekel,da je cena 600 evrov,pol pa se je zgovarjal,,,glede na to da jih mamo ve? na zalogi ti ga damo za 500.
a pozna? koga ki se ukvarja z flikanjem hladilnikov??
Obvezno do kakega varilca-poglej- (google-varjenje hladilnikov) in ti bo re?il stvar.Po moje je to ?isto enostavno in poceni za popravit.Ne verjet vsega na prvo ?ogo-malo je treba raziskovat in povpra?evat.
Zadnja stvar je nakup nove.To velja za vse stvari.
Hladilnik olja??? Intercooler je hladilnik vstopnega zraka in ne olja. Intercooler v Mazdi je tipa zrak-zrak in na?eloma ne sme notri bit nobenega olja razen ?e ga kje buta skozi turbino ampak to bi moralo biti komaj opazno ne pa da ima celo lu?o spodaj. :ne vem:
To je po mojem kondenz.Ni pa neka posebna panika,?e ti malo pu??a.
Jaz imam 136-konjsko brez DPF-ja,katerega moram re?i,da ne pogre?am. Imam karavana in je v njem ressss mnogo placa-dovolj za familijo (2 otroka).Vo?nja je res ?portna tudi brez ?portnih vzmeti .
Jaz sem imel v glavnem probleme z xenon lu?mi-ni? huj?ega.Poraba na dolge proge okrog 6,7l/100.
Bom napisal tako,kot v kak?ni tuji ocenjevalni rubriki:?e bi kupoval ?e enkrat,bi kupil enak avto.
A si probal sklopko pri kak?ni drugi ?estki pa primerjat s tvojo. ?e je o?itna razlika potem je verjetno nekaj narobe je pa res, da pri M6 pedal sklopke nikoli ni bil prav mehek, kar meni osebno zelo ustreza.
Pozdravljeni ?e enkrat meni samo po?i ko se zkutraj pripeljem na siht in pustim avto na soncu cca9 ur in potem ko speljem ?ez kakih 10 m po?i ampak samo takrat...
Kaj zategne? vsaki? ro?no?Ker lahko je to,da ti takrat,ko jo odpusti?-po?i.Vsaj pri meni se v?asih to zgodi.
ja lahko da je bilo samo se webasto ni pri?gal ker sem prow poslu?al preden sem ugasnil avto a pol po slu?bi sem ga pri?gal in evo webasto se pri?gal.... temperatura je kazala +18 zunanja seveda....
to se ponavadi dogaja,ko ne kon?a ciklusa-?e je kratka pot in hitro ugasne? avto in pozneje,tudi ?e je 30°C dokon?a cikel.?e spet hitro ugasne? avto se ti bo spet pri?gal.
V sredo sem narocen pri Pogacarju za regularni servis na 100k km.
V prvi vrsti me zanima, kaksno olje (predvsem me zanima performance olja - delam cca 4k mesecno in pri olju ne bom sparal) naj vlijem, in kaj tocno je tisti dodatek, ki mu vsi na forumu recete "zlatko", ker ce se se tako trudim, te informacije ne najdem?
Glede na to, da bom servis delal prvic, me okvirno zanima tudi cena vsega tega, kar bom nastel. Poleg olja in filtrov pa moram menjat se lezaj(e) in ploscice, ne dela mi "rikverc" luc, tu naj bi slo za stikalo pri menjalniku, zato je treba menjat tudi to.
Verjetno bo moral pogledat tut, kaj je narobe z avtom, ki neogret ob speljevanju iz 1. prestave v 2. brez dodajanja gasa crkne, ker mu obrati padejo pod stant gas.
Ko ze sprasujem, bi rad popravil tudi original lita platisca 16col, ki so taka, kot bi jih prejsni lastnik grizel na robovih, koliko pride tako popravilo in barvanje? Platisca niso kriva.
Upam da me lahko okvirno pripravite na ceno in hvala ze vnaprej.
1.Jaz nimam filtra trdih delcev in imam noter sinteti?no olje mobil 1 ,5W30.Lahko da? tudi druga olja z isto oznako.
2.Za original mazda servise ne vem,mene pride navaden servis z vsemi filtri,oljem in in delom vred okoli 100?.
3.?e bo? menjal le?aje koles bo kar drag hec,za plo??ice ne-original Ferodo,ki so mnogo bolj?e od originala
bo? dal okoli 100?.Stikalo po mojem ni toliko drago.
4.Za popravilo felten,?e je samo podrsano po robovih,lahko popravi? sam.Najprej zakita?,?e je kak?na ve?ja odrgnina ali luknjica na robu,nato kit pobrusi?,da je raven z ostalo povr?ino.
Potem to dobro vse razmasti?,malo izolira? (ni dobro,da nalepi? raven trak,ker se ti pozna rob barve) in
z sivo-srebrnim metalik lakom v spreju (naj bo ?im bolj podoben barvi feltne) to pospreja?.Ko se posu?i,prelakira? ?ez popravljeni del na rahlo ?e z brezbarvnim sijajnim lakom.Izdelek pride super,?e se dr?i? postopka in ima? vsaj malo "umetni?ke" ?ilice.
Druga?e pa sem vpra?al pri li?arju in bi pri?lo barvanje okoli 100? za prelakirat vse ?tiri feltne.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem dal noter elektrolitskega in dela super.Kateri je bolj?i ne vem.Kupi oba pa probaj,tako lahko najbolj?e
primerja?.
Jaz obi?ajno pri vseh takih visokotoncih uporabljam 100 V.Pomembno pa je, da je elektrolitski kondenzator bipolarni.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani