Menja se Olje v motorju in menjalniku, oljni filter, zra?ni filter, v?igalne sve?ke, po potrebi mikrojermen, mikrofilter-klime. To je na motorju, zavore in man?ete, selene(dele podvozja9 pa se preveri in po potrebi zamenja.
To je to, samo to je na 100 kkm in ne na 120 kkm kot imajo navorniki.
Na URADNEM servisu pride? skozi, z delom in materijalom, za polno ceno manj kot 400?.
Na danskem in ?e nekaterih dr?avah je tudi na navornikih velik servis na 100 kKm.
No, danes mi menjali lu? + ra?unalnik (hvala bogu v garanciji). Ko sem zadnji? ?el na servis so jo ro?no na?telali na vi?ino, in glej hudi?a, ?ez dva dni za?ela normalno delat.
Lepo.Tako,da sem hotel z imbusom 6 zvi?ati na normalno.In ko se dal kontakt in pri?gal lu?,je zasvetila v zvezde.Spustil sem lu? z inbusom nekje na normalo in ?e enkrat preiskusil.Normalno je izvedla nivelizacijo.
Pa ?e enkrat za test.Dela.
Na levi se pa sploh ne sli?i motor?ka.Najbr? je fu?.
A kdo ve,?e je sploh mo?na menjava samo motor?ka v xenonki (Ajvar?) ali je potrebna menjava cele lu?i?
slovenija ne spada pod drzave s katastrofalnim gorivom, prasnatim cestam, ekstremnim temperaturam, da bi bla taka pogosta menjava (modernega) olja potrebna za (moderen) avto...
to po moje pride v po?tev,?e ne dela? dosti kilometrov na leto in potem pa? zamenja? takrat olje-lahko si naredil recimo samo 10000km.
tudi meni ?kripa sedaj ko je mraz, vendar v sredinski konzoli nad pepelnikom... ?e pritisne? nanjo je pa bolje...
enako.mogo?e je to zaradi tega,ker si jo kdaj razdrl-konzolo.Jaz sem jo in od takrat mi ?kripa,ko je mraz.
?e pritisnem z prstom neha.
Nove ?estke tudi in trojke enako. Pri stari je pa bilo res kar pogosto kak ?uden zvok. Hladni dnevi so bili sploh "pokajo?i" in pa 5. vrata pri sport karoserijski razli?ici so znala najedati ?ivce. Re?itev je bila pobrati plastiko dol pa nalimat peno na vseh stikih in voila - ti?ina
Samo na testih glih to plastiko noter ponavadi pograjajo.No,mogo?e bolj zaradi videza in otipa.
Hja ne vem no ?e res. Meni so zaenkrat ?e vsako prito?bo spravili skozi kot garancijo, ?e seveda ni ?lo za o?itno po?kodovanje z moje strani, kar je valda logi?no. Zato sem z Mazdo zadovoljen je pa res, da je vseeno dobro vsaj malo vedeti o delovanju samega vozila, da te ne vozijo ?ejne ?ez potok, ko vidijo da pojma nima?. Ampak to zadnje velja itak za vse stvari in ne samo za avte.
Dobro je biti vsaj malo razgledan in v vsaki stvari se pozanimat, da ne izpade? ignoranten bumbar, ker na takih se pa? slu?i - ?al.
To je res.Samo so tudi mene prepeljali ?ejnega skozi garancijo,?eprav sem strojnik po poklicu.
Nekaj priklapljajo na ra?unalnik (brez njega so itak zgubljeni), nekaj kao ?istijo,nekaj kao menjajo...
V glavnem jaz nisem zadovoljen,kot sem ?e velikokrat povedal.?e tisto z katerim sem bil mi je sedaj crknilo (xenon) in je isto,kot da avto ne bi imel sploh garancije,ker bom moral vse sam kriti.
Ali pa so nadomestni deli (?e so res kaj zamenjali) zani?.
Sem probal ?e tudi z navadno fino polirno pasto (Amway), malce bolj?e je, ampak ?e vedno se praska vidi. Mislim, da mi skoraj drugega kot malce bolj?a polirna pasta ne ostane, raje to, kot pa da dam komu to ven polirat.
samo pazi,ker pri globokih praskah se zna zgodit,da pride? skozi lak(kot se je zgodilo tudi meni)
Mazde imajo namre? zelo tanko plast prozornega laka gor.Raje to spoliraj malo bolj?e.
jaz sem z ebaya enkrat nabavu scratch remover - 2 tubi pa je bolj tko tko, imas pa na mimovrste grobo polirno pasto, ta pa dela ?ude?e:)
Nimajo jo ve?. je od Arexona, samo ce rabis imam se dve piksnice. Sem takrat Xedosko spoliral celo - vse praske so ?le (ima? tako slikano v predstavitvi)
Mogo?e samo za informacijo. Kadar se na Civic-u delal veliki servis sem zobati jermen + napenjalec in mikro jermene nabavil pri SKF, imajo prav komplete za avtomobile. Moram re?ti da je res roba za prste polizat (niti slu?ajno ni kitajska roba) in proti originalu dosti poceni. V kompletu je pa enak jermen (Gates) le da je napenjalec SKF-ov. Probajte se pozanimat pri uvozniku SKF!
SKF le?aji so med najbolj?imi na svetu.Mi smo jih vedno uporabljali pri menjavah na najdra?jih strojih in
so vedno zdr?ali najdlje.Za jermene sicer ne vem ampak so ziher top of the top.
Tudi sam sem nabavil za velik servis vse od SKF in Gates.Je pa SKF, te ki sem jih kupil, made in Japan in ni dvakrat za re?,da ne izdelujejo teh kompletov tudi za original Mazda dele.
Ali mogo?e kdo ve,kaj pomeni ropot v motorju ,ko je avto hladen?Zadnji? sem se odpeljal do trgovine in ko sem ugasnil avto sem sli?al ?e vedno,kot da se nekaj vrti v motorju.Kasneje tega ni bilo ve? sli?ati.Hvala lepa za odgovor.
Webasto-poglej si malo po forumu.Lepo se mirno vozi ?e naprej in u?ivaj.
Ali pa "navadne" lu?i brez xenona in potem ?e xenon in si zmagal.
Doma imam o M6 za original xenonom in neoriginal xenonom in neorginal POSEKA original in to popolnoma z lahkoto. Je pa fino ker tud neoriginal ima le?o in tako svetlobo-snop lepo usmeri tam kot je treba.
to?no tako.?e bi lahko sam izbiral bi izbral tvojo kombinacijo-res je mnogo bolj?a.
Je res dobro,ker ima? ?e vse pripravljeno za monta?o.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mene tale digit.knji?ica niti ne zanima.Analogno je vse bolj?e.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani