Dr?i, sam ?lovk bi vseen pri?akoval od potovalnega kao-ra?unalnika nekaj ve?. Zdej sem se navadil pa gledam analogni ?tevec, in ra?unam na roko. Vendar, za ta dnar in za to reklamo, pa ?e Japonc po vrhu......... z ra?unanjem porebe dizla sam na nivoju Renault 5 ke, kjer sem moral tudi na roko ra?unat.
Ne?esa ne razumem, pa kaj je pomembno kolk ?e lahko prevozi?, ko se ti pri?ge lu?ka gre? in tanka? pa adijo.Mate mogo?e manj?o porabo ker vedno spraznite tanko do zadnje kapljice ? Starej?i avti nimajo BC-ja pa so manjkrat ali nikoli ostali na cesti. Pomoje bi bilo najbol?e, namesto da izpisuje koliko kilometrov ?e lahko prevozite, napisalo da je potrebno tankat, greste natankate ni NE ostanete na cesti in se potem prito?ijete da vas je ra?unalnik nasankal.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
nujno potrebujem va?o pomo?. Vsi ?tevci so fu?, odpeljal na servis (Selmar), popravili ?tevce, vendar.....
za ponovni zagon ?tevcev potrebujejo ustrezen SOFTWARE, ki je samo v istih modelih Mazd, torej 626 DiTD letnik 2000.
Klical sem tudi v MS (Lepo?a); brez uspeha.....kot da sem v SLO edini z to Mazdo...
?e ima kdo enak model/letnik, ga na kolenih prosim za pomo?, tudi na pico in pivo ga(jo) povabim - da bi ?la skupaj do Selmarja in da nalo?ijo software v mojo mazdo.
GSM: 041703357
Ziher pa?e od premacy-a DiTD al pa od kake 323 DiTD.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
pri meni dobi? senzor za 8.000, zadnji lonec za 10.000, lahko izbira? med 8 avtomobili.senzor zamenja? sam, brez resetiranja in brez testerja.zelo dobra lastnost teh starej?ih mazd je, da ni potrebno brisat napak preko testerja, zuamenja? pa gas, naj bodo to senzorji abs, ali pa kpl airbag sistem, ko je zadeva V CELOTI ZMONTIRANA LU?KE UGASNEJO IN DELUJE.
moj gsm 041 993 559
Do letnika 2000 je za vsako stvar tako, pol pa ne ve?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Javar in ostali: a bi blo pametno da vso hladilno in vodo spustim ven in dodam sve? antifris, ker vmes sem parkrat dolil malo navadne vode in ta mi lahko povzro?a kamen, ki pa lahko po?asi ma?i celotno vodno napeljavo kar verjetno pelje do pregrevanja?!
Najbolj pametno je ?e doliva? destilirano vodo namesto navadne, pol ni problema s kamnom.Pa ?e nalije? antifriz in navadno vodo, se ravnotako nabira kamen, antifriz tega ne prepre?uje.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
a dej nehi no, a res? - kako jih bo? pa razlo?il v dogajajnju pri ravnokar ugasnjenem motorju oz. kaj s dogaja s temperaturami teko?in v trenutku, ko ne morejo ve? kro?iti skozi hladilnik? Ali pa da poenostavimo zadevo - zakaj je bolj?i sistem vrtenja ventilatorja tudi po ugasnjenem motorju proti sistemu, ki vedno izklju?i ventilator, ?e je motor ugasnjen?
Yavarye, da ne bo? slu?ajno mislil, da te zajebavam. ?isto resno mislim, ker lahko jaz narobe razmi?ljam pa je ?e kak?na finta, ki sem jo spregledal. :ne vem:
Lej ti razlo?im. Ti se pripelje? z avtom v hrib al pa ga tera? ko norca, se vklopi ventilator, ko motor ?e te?e, potem pa motor ugasne? in s tem tudi ventilator (?e ma? turba?a bo? tako po?asi zajebal turbino).Vse toplota ki se je ustvarila med vo?njo ni v hladilni teko?ini ampak ima blok in glava tudi vi?jo temeparaturo, tako se ta topolota sprosti v hladilno teko?ino in ti avto lahko "zakuha" pa ?eprav ugasnjen.Tak primer smo imeli mesec nazaj z asrto GTC, z dobrih 2kkm prevo?enih.
Gremo naprej, termostat ostane odprt tudi ko motor ugasnemo, to pomeni da hladilna teko?ina lahko kro?i, seveda tukaj pa nastopi zakon termodinamike, ?e ventilator hladi hladilno teko?ino v hladilniku, potem hladilna teko?ina ?e vedno kro?i po sistemu, seveda zelo po?asi samo ?e vedno dovolj hitro da se temeperatura zni?a in ne pride do kakega uhajanja pare.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
pri KIAh je isto - je pa to kot prvi? zaradi varnosti, ker ljudje vtikajo k ventilatorju prste potem pa se zadeva vklopi pa so po?kodbe tu. Kot drugo je pa itak brez veze, da se vklopi, ker pri ugasnjenem motorju itak ne laufa vodna pumpa tako, da se motor hladi zgolj mini minimalno le zaradi kro?enja zraka okrog njega.
Kaj pa zakoni termodinamike ???
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sli? se dobro, ampak sem tut ?e sli?al (lahko da so bu?ke), ko je bilo govora, da lahko za?ne neko ?udno snov ven spu??at ki bi bila loh zdravju ?kodljiva, zdej pa ne vem kok je resnice na tem!
Hladi mi pa ?e zmeri tolk, da mi je v najve?ji vro?ini 2. stopnja ve? kot preve?, pa sem zelo toplokrvne sorte!
Jebo te zdravju ?kodljive, okolju pa ?e to ne ve?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Originalnih in pregeretih se NE da sreu?it preverjeno in to ve?krat. Bru?enje je pa drega stvar, bistvo pa je da se ne eno in ne drugo ne spla?a, rezultat je isti, ker na koncu jih je ?e vsak zamenjal.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
poglej si barvo diska! ?e malenkost vle?e na modro si ga pregrel in se ti je povr?insko zakalil.
postal je trd in zato se ga plo??ica "ne prime". in v najslab?em primeru ti ga je od temperature ?e zvilo.
zaradi tega ?e ni potrebno menjat plo??ic (razen ?e so res preve? obrabljene). lahko zgolj postru?i? diske. ?e seveda tudi ti niso ?e pretanki.
Stru?enje ( itaq se jih ne da ker je preve? "hud" materijal) in bru?enje in ne vam kaj ?e, to pozabite, ?e trese bo tresel po prvem malo bolj resnem zaviranju ponovno, ?eprav je bil postru?en ali bru?en.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
pametnjakovi?a, kot da sta dala ze vsaj 3 operacije skozi...lih tko se duvata
s kolesom se vozim...rolam ne, potapljam se ne...pri kolesu si lahko clovek privosci kasnejso reakcijo, na rollerjih pa ne...morska voda pa ne vem kako vpliva na oko, ker ne vem kolko je zaceljeno...
itak pa nosim soncna ocala od jutra do vecera...
kaj vama se ni jasno?? :ne vem:
glede zensk...David...lahko jih je miljon okoli, sam to se vedno cisto nic ne pomeni
Bogi .
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Offtopic 2: ?e neki..... od kadar ga poznam ga ?e nisem vidu samega.... vedno ma minimum 2 hude bejbe s sabo...... Agrrrr.....
Tooo bi se pa dal komentirat.
No?em se ti zamert al pa karkol samo ne gre mi v glavo, ker ?loveka razre?ejo na prafaktorje in ga vr?ejo nazaj skupi je po 3h tednih ok, teb se pa o?i vle?ejo ?e dlje. Pri kolesarjenju - rolanju - kopanju - .. ne more? dobit ni? v o?i ???
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
potrebujem zobati jermen,rolco,napenjalec,vodno pumpo,2 mikrojermena,tesnilo pokrova ventilov.kot pravim se tudi meni zdi mal ?udno da se te robe ne da dobiti,kakorkoli ?e hvala za odgovore in pomo? ni hudi? da nebi kaj na?li.
Za vse skupaj razen tesnila pokrova odmi?nih gredi, se da dobtit za tam okrog 60 ksit.
Tud zamenjava bi bla ugodna.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani