Druga opcija pa je,da avto kupi? po prenovi/faceliftu. Takrat je cca. dve do tri leta ?e na tr?i??u in za?etne napake so v veliki ve?ini odpravljene.
lp vuk
ni vedno ?isto tako in ?e vzamemo ravno faceliftano ?estko, ki ima v traktorski razli?i po novem to?no ta filter trdnih delcev, ki dela ?talo v Zvonkovi petki...
Ve? ali manj je verjetno ve?ino odvisno kako sre?no roko ima? pri nakupu pa naj se gre to za Mazdo, Toyoto al pa VW-ja, Fiata, Renaulta...itd
Razlika je samo v tem, da procentualno ima? pri prvih dveh ve?jo verjetnost, da bo vse OK
Stari cena je lahko v ajslab?em primeru 30.000 jurju!!!
tolk ne stane tudi zlat alternator okra?en z rubini in diamanti
Cene servisiranja alternatorjev so res mal hude. Vpra?i ?lana z imenom Dando1, ?e ima kak?en rabljen alternator za prodat.
Kar se pa ti?e akomulatorja, ki si ga spraznil pa ni ni? hudega, saj se bo sam ponovno napolnil, ko ga bo? priklopil na pravilno delujo? alternator in naredil ene 100km.
Naj proba z enekimi obrato kot se vozi po AC vozit na kakai relaciji z ni?jo prestavo pa se bo videlo. Filter pa lahko za?ne nagajat ker enostavno po?asi za?ne padat tlak na ?obah, ker je pa? zama?en, saj ko da? gas ne ste?e takoj toliko bencina skozi kot potem ko motor dose?e neko vi?je ?tevilo vrtljajev.
hmmm, good point - ?eprav se mi ?e vseeno zdi kar te?ko verjetno - sicer je pa res bencinski filter ?e tanajmanj?i stro?ek in ?e bo pomagal
Men so se za?eli tudi tresti pri visokih hitrostoh na AC, pa tud ne vem kaj bi. :ne vem:
Avto ima 40kKM...
@Boss a se da reklamirat ta shit, vem da si imel ti nekaj podobnega
LP
Pri 40.000km so mi jih menjali v garanciji saj sem jim lepo razlo?il, da ne kupujem izgovorov oz. umotvorov v stilu naj ne vozim po lu?ah
Je pa zanimivo, da so mi pri KIA-i v garanciji izmeni?no menjavali in brusili diske do konca garancije pa mi niso nikoli solili pameti, kako naj vozim in kje. Kot beremo zadnje ?ase (Mazda 5 in filter trdnih delev) zgleda na mazdine servise zaposljujejo tudi in?truktorje pravilne vo?nje njihovih avtomobilov
Na Japoskem so v letu 2004 odkrili ve? kot 2000 voznikov, ki "niso znali uporabljati DPF". Ve? o tem TU.
Nekemu Italjanu je v novem Saabu filtru DPF povzro?al "sive lase" pokvarjen injektor.
Gospodje na servisu bi morali po vsaki odpravi reklamacije povedati tudi kaj so zamenjali, oziroma popravili (dokumentirano). Ni dovolj stranki re?i, "sedaj pa je v redu" in jo po strani gledati, ker "ne zna voziti" in je po 8 obisku servisa ?e malo te?na.
evo, super informacija, ki jo lahko vklju?i? v tvoj dopis...
hmm... glede na simptome bi bolj krivil elektroniko/elektriko. A se ti takrat pojavi kak?na lu?ka? Recimo tista, ki zgleda kot motor (check engine)?
Na pamet bi jaz za?el re?evati problem najprej na kablih in sve?kah (preveri tudi, ?e je pravi razmak na anodi od sve?ke), spucaj konektorje od kablov. Sledijo pa v?igalne tuljave, merilec pretoka zraka (preveri in na?pricaj konektor z WD40 al pa s ?im podobnim).
Glede na to, da to ni trajna napaka oz. se pojavlja in zgine, predlagam najprej, da se loti? poceni menjav in popravil in si po mo?nosti raje sposodi v?igalne tuljavi ipd, ker zadeva je kar draga, da bi jio kupil samo zato, ker ti to predlagamo na forumu
Mislim, da je najbolje, da ubere? take postopke, ki ti jih predlaga Sirius in da pusti? te?ko oboro?itev (odvetnike) za naslednji korak. Vzemi si kak?no urico ali dve ?asa in napi?i celotno zgodbo dogajanja od prvega dogodka do danes.
Potem napi?i tvoje zahteve (menjava vozila)v katere vklju?i vse ure, ki si jih izgubil z nezmo?nostjo uporabe vklju?no z dogodkom, vleko vozila, ?asom, ki si ga izgubil z ukvarjanjem s servisom ter konec koncev tudi s ?asom pisanja tega in drugih sporo?il. Najbolje ovrednoti ceno svoje ure po ceni ure servisiranja (ki je prekleto visoka), da se ne bo? zapletal v dokazovanje, koliko je tvoja ura res vredna.
Na koncu napi?i, da je prito?ba poslana tako na A-Cosmos kot na MMS in zaklju?i pisanje tako, da ra?una? na ugodno razre?itev zadeve brez, da bi bilo potrebno vklju?iti odvetnike.
kr lame odgovor so ti dal - va?no, da je nekaj drugega krivo ne pa napake v tehniki ali materialu... hja ?al eni se ne bodo nikoli znebili balkanskih navad
A si jih vpra?al kak?na naj bi bila pravilna vo?nja, da bo filter deloval normalno in da bo poraba v mejah tovarni?ko deklarirane? ?e bi meni to rekli bi jih direktno vpra?al, kje in kdaj imajo organiziran te?aj pravilne vo?nje mazdinih dieslov s filtrom trdnih delcev, ker kot ka?e pri teh, na?in vo?nje ni enak kot pri drugih avtih
Prozorna folija na havbi...mam na Premacy-ju. Sicer se malo vidi,ampak ne preve?...ko bo? naslednji? v MB ti lahko poka?em.
lp vuk
Ta folija zgleda ?e kar normalno, vendar ne sme? imeti svetlej?i avo, ker rahlo rumeni. Sem jo hotel tudi sam, a bi me pri?la le za havbo in blatnike ve? kot 25 jurjev s tem, da odbija? sploh ne bi bil za??iten in A stebri?ki strehe in sprednji rob strehe tudi ne.
Tako sem se pa? odlo?il, da tega ne dam gor in zato vsako leto retu?iram pikice z barvo in lakom in se vidi le ?e zelo od blizu pogleda?. ?ez kak?n leto ali dve (odvisno od koli?ine po?kodb) bom pa dal havbo in odbija? prebarvat, pa bo spet za kak?ne dve do tri leta mir.
Ja obstajajo druge za??ite.... beri tisto grdo platno za ?ez smr?ek kot je mazda 323 rekel.... Ko ma? tisto zgleda? dejansko kot ?eh... bi Labisan reku...
ma kaj ?eh, zgleda? k en defekt
Druga?e pa moram re?i, da so se zadnjo zimo cestarji (predvsem na AC) malo spametovali in niso toliko peskali cest, kot v zimi 2004-2005, ko so debili posipali vrhni?ki klanec s peskom velikim skoraj centimeter.
Kaj pa pri MMS pravijo? Glej, ?e gre za stvarno napako in glede na izku?nje drugod po Evropi je ?as, da zahteva? menjavo avtomobila, ker kot ka?e napake ne znajo odpraviti.
Zakon je na tvoji strani in prepri?an sem, da pri uvozniku ne bodo ?li tako dale?, da bi se bilo potrebno preko sodi??a pogovarjat.
Dr?im pesti, da se bo zadeva v tvoje zadovoljstvo uredila.
Saj sem bil na za?etku tudi jezen, potem sem se pa pa? sprijaznil z dejstvom, da je BC pri dieslih bolj ?uda?ki kot ne, zato se pa? zdaj dr?im tega, da ko pade domet pod 200km zavijem na pumpo, pri povpre?ni porabi na BC-ju pa dodam ?e 0,7 -1 litra pa imam realno porabo. Zgleda sicer butasto, ampak hej, v ?ivljenju se ubadam ?e z veliko ve?jimi problemi kot je Mazdin BC
Sam zarad tega sr. sem ostal na cesti, ker mi je kazalo ?e goriva za 78 km. Dobr da majo vsaj pumpico pri roki, da sem lahko zrak sam spihu ven.
Merim porabo na roke pa ?e nekaj ?asa, tolk da teh napisov tam na sredini konzole sploh ne gledam ve?, ura je stalno pri?gana Merim tako sprotno porabo kot porabo celotno prevo?eni km skupaj z tankanimi litri skupaj, pa ?e povpre?je sprotnih povpre?ij.
?e ti je kaj v tola?bo sem tudi sam ostal na cesti, ko je BC kazal ?e 111 km dometa. Potem sem pa spravil notri samo 59 litrov goriva. Od obljubljenih 65 manjka ?e 6 litrov, ki pa so zginili neznano kam. Mo?no je, da se zaradi podtlaka v tanku, le ta rahlo deformira in zaradi tega izpuhtijo litri prostora :ne vem:
Je pa nekaj res, da sva tako jaz kot ti vozila zadnjih 100km z lu?ko z gorivo in ko je avto crknil je bil cagar ?e davno pod zadnjo ?rtico, ki ozna?uje prazen tank. A dr?i ? V bistvu sva si delno sama kriva da sva obti?ala na cesti s praznim tankom in ?e sre?a, da je tu tudi MES in da ti zastonj pripeljejo gorivo.
Mogo?e se bo butasto sli?alo ampak a ko se ti zgodijo te?ave a je avto parkiran to?no na istem mestu? Mo?no je namre?, da na to?no dolo?enem mestu pride do motenja iz nekega drugega izvora (recimo mo?an trafo, bli?ina radijskega oddajnika, nadebudni radioamater s premo?nim oddajnikom,...)
Podobno te?avo sem imel s prej?njim avtomobilom pri katerem sem imel v ?i?ki te?ave na to?no dolo?enem parkirnem mestu. Ko sem porinil avto za dva metra nazaj je zadeva odklepala normalno.
Ra?unalnik je ?isto sr. sploh ga ne gledam ve?, pi?em/ra?unam na roke razlog? Kljub ''popravilu '' na servisu mi ka?e porabo 6.5 do 6.4 (pred ''popravilom'' 6.1 do 6. 2) a ?e zra?unamo tankanje in kilometre na roke je poraba od 7.0 do 7.2. To je hudo razo?aranje za avto tega ranga, sicer sem pa z ostalim zadovoljen ve? ali manj (?ripanje armature je ?e ena taka zadev)
Bla? ne sekiraj se preve?, ?e ti BC ne ka?e to?ne porabe saj recimo BC v Golfu V tudi ne (ka?e 7 deci manj?o porabo od resni?ne) in ?isto noben BC v kateremkoli avtomobilu ni popolnoma natan?en. Zato je najbolje in najbolj to?no ra?unati na roko pa ?e to je treba vzeti povpre?je ?tirih, petih tankov, da se izni?i mo?nost napake pri dolivanju na polno.
?kripanje in ?ri?kanje pa tudi spada v kategorijo "te?no", ki na?eloma ne bi smelo pokvariti celotno sliko o M6.
?im starej?i je avo ve?je te?ave lahko povzro?a pranje motorja. Ve?ina elektri?nih delov je v gumjastih ovojih ali pa v zatesnjenih ?katlicah. Zaradi starosti preparena za??itna guma in od vro?ine zvite za??itne ?katlice, ki imajo luknjo pri luknjici pa ni? ve? ne ??itijo kontaktov in drugih elektronskih delov (releji, ?ipi, varovalke,....).
Na osnovi tega se izogibaj visokotla?nega ?i??enja in raje uporabljaj metodo, ki ti jo predlaga Uklop?i?. Pa po mo?nosti se loti ?i??enja takrat, da bo? lahko pustil motor z odprto havbo kak?no urico ali dve, da se popolnoma posu?i in ?ele po tem ?asu za?eni motor.
Nisem vedel ali naj tole objavim v zabavnem koti?ku, samo sem se potem odlo?u, da objavim tukaj, ker mogo?e bo komu prav pri?lo, ?e se znajde pred podobnim problemom.
V prednji ?aromet, mi je namre? zatavala striglica in vzela svoj ?alostni konec (verjetno kap od strahu). Ker se je trupelce nato premetavalo gor in dol po ?arometu in ni zgledalo ravno lepo sem se nekako, kljub vro?ini, odlo?il, da zadevo pospravim.
No in tukaj nastane problem, saj so ?arometi od ?estke tako stisnjeni v motorni prostor, da nikjer ne pride? zraven in da bi bila verjetno edina re?itev odmontirati ?aromet. Ampak to takoj pomeni demonta?o ?katle za filter, predvidevam pa da tudi odbija?a. Ker bi zadevo po?el prvi? bi rabil vsaj kak?ni dve uri, da bi razstavu in nazaj sestavu zadevo, zato sem najprej skoraj obupal in se sprijaznil z usodo, da bom vsaj do servisa vozil mrtva?ki avto z enim? mrtvecem.
Razo?aran sem se usedel pred TV in ravno takrat sta Mythbusterja nekaj motovilila s cevkami, podtlakom, spremembami tlaka glede na presek cevi in blabla. Pa mi je kapnilo...
Uporabil sem mojo drago, ki je s svojimi fligransko tenkimi rokcami uspela odstraniti ?arnico za dolgo lu?. Skozi odprtinico za ?arnico sem nato potisnil cevko narejeno iz dveh skupaj zlepljenih slamic za srkanje pija?.
kljub temu sem moral odstraniti pokrov filtra in odstraniti filter, da sem si sploh naredil dovolj prostora
za sesanje pa je poskrbel sesalec za prah
pa ?e slikca, ki prikazuje kako malo prostora je med lu?jo in filtrom za zrak
Poraba ?asa za omenjen poseg:
predpriprava
gledanje Mythbusterjev - 45minut
ideja in izvedba - 15minut
skupaj - 1 ura
v bistvu sem zadevo re?il vsaj 50% hitreje z 90% manj zajebancije pa ?e Mythbusterje sem si ogledal
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jas se tudi bli?am 80.000km in kot ka?e se zgodba ponavlja tako da bom ob servisu posegel tudi po menjavi za kak?en manj?i ?rot.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani