Veseli me, da ne bo? imel velikih sto?kov in, da so moja predvidevanja to?na. Kar se moje variante ti?e ti garantiram, da aditiv ne bo vzrok za zaribavanje. Za kaj se bo? odlo?il je pa tvoja stvar.
Glede zadetka v swiftov zadek si najverjetneje ti krivec. ?e si, bo? ugotovil, da vsaka ?ola nekaj ko?ta. Upam, da sta re?ila zaplet brez policije, ker ?e nista in si kriv te ?aka ?e eno presene?enje.
Pa tlak olja NI v majeh normale ampak je povsem na SPODNJI toleranci, samo 0.1 bar maj bi bil prenizek tlak.
Zdej je idealna mo?nost da se stestira "va?e" aditive na realnem modelu, potembo verjetno ve? ljudi verjelo v to.Tako da predlagam da se z rupart-om zmenita za kako testno koli?ino, ali pa vsaj kaka res "sindikalno" ceno.Jaz bo z veseljem naredil meritev ?e enkrat,pa ?e se bosta kaj zmenila, bi blo potem da je G. Vinko prisoten pri meritvi, da nebi bilo potem kakih nesporazumov. Sedaj je samo vajina odlo?itev bo al ne bo, in kadaj in kje.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Vem, kateri senzor je crknil, ker so ga na servisu ?e priklopili na aprature. Ker pa se mi je nov zdel predrag in ker mi gre tisti servis ?e tako ali tako na ?ivce, jim nisem hotel privo??iti ?e dodatnega zaslu?ka. Torej me zdaj najbolj zanima, ?e se da kje dobiti cenej?i senzor od originalnega, mogo?e rabljen. Zamenjali ga bomo ?e, samo da ga dobim.
Original senzor je tam 17-18 ksit(lani je bil toliko), dvomom da bo? dobil kje drugje senzor za 5 pre?ernov ceneje.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zanima me, kje se najceneje dobi senzor za ABS za mazdo 323 (letnik 99) in ?e ga lahko zamenja vsak mehanik, ali to lahko naredijo samo na uradnem servisu? Hvala za odgovore.
Ti sam prlet pa ti ga zamenam, sem ?e vekrat to delal, pa nisem servis
Pa ti ve? kater ti je crknu ???
Klopko NE rabi? nobene diagnoze po zamenjavi (lu?ka je dovolj za diagnozo), pred zamenjavo pa jo jaz naredim z mojimi aparaturami.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Lep pozdrav. jaz sem na mazdo presedlal februarja letos(323f-1.5-l.99) prej vozil vw passat 1.8.l90. in se mi zdi da mi ogromno po?re mazda proti passatu . sem polno nakeslal-55 litrov in prevozil max 500 km. S passatom sem delal s 75 litri benza ?ez 1000 km. Sem ?e pomislil da bi ?el na ra?unalni?ko diagnostiko k ?erbineku da preverijo ?e kaj ne ?tima .
S tvojim avtom nelaj ni vredu, domam mamo enako pa poraba ne pride ?ez 7.2 litra, tudi ?a ga imam jaz v rokah.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ja sli?u sm da majo eni avti zaprt menjalnik men se zdi opli in da ni nobenega ?epa za spustit olje ampak baje se ga iz?rpa ven.Ne me za besedo dr?at tako sm sam sli?u.
Nisi navedel, ali je takrat, ko je olje v menjalniku ogreto nekoliko la?je prestaviti (na hladno sem prepri?an, da gre te?je)
Mrzlega pa ?e nisem ti??u tako da nevem ?e je kaj druga?e.
Ponavadi je zako bolj je hladno olje te?je se prestavlja, jaz v?asih pozimi kr iz 1. v 3. ruknem pa ni panike ker motor ima dovolj hr?kov da se izkoplje iz tega preskoka.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Lahko si zamenja? cel menjalnik pa nebo 10-15% razlike.
Da se delno pomagat, da si nalije? bolj gosto ali pa bolj redko olje, kr v menjalniku pove?a ali pa zmanj?a "zavorni" u?inek na sinhrone. Lahko pa da je prej?nji lastnik "na silo" prestavljal in je zjebal vogale na zobnikih in sinhronih, pri tem pa ti ni pomo?i.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ja jaz mam problem pri menjalniku ko ga pohodim pa ho?em v drugo prestavo dat gre ful te?ko.?e pa lepo peljem gre pa ?ist komot nevem kaj bi bilo to probal bom olje zamenjat.
Te?ko verjamem da bo kaj bol?e, tudi ?e zamenja? olje.Druga prestava je pri vseh japoncih hiba in se malo bolj "trdo" prestavlja iz prve v drugo, ?e pa dela? down shift iz tretje v drugo gre pa brez prioblemov.
Najbolj?e je ?e prej ?alta? v drugo ker V6 motor ima dovolj mo?i da tudi spelje? z drugo in vle?e? ?pure.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ali slu?ajno gdo ve na koliko se menja olje na normalnem menjalniku
Najpozneje na 80 kkm ni pa panike tudi kasneje(do 100kkm), ker navadni menjalniki niso tako ob?utljivi na olje, lahko pa nastane problem ?e olja ni oziroma ga je resno premalo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Imam mazdo 323 let 95 z avtomatskim menjalnikom. Prevo?enih ima 158000 km. Zanima me, ali je priporo?ljivo zamenjati olje v menjalniku?
LP
Ah pusti? dokler dela, pol pa zamenja? cel menjalnik pa je mir. Ne ne ?alo na stran, to olje je ovezno treba menjat in to kar pogosto, vsaj na 60 kkm ali prej. Ke druga?e avto rabi ve? ?asa da prestavi, bolj "grobo" prestavlja, v najslab?em primeru se zjebe oljna ?rpalka. Olje pa je ATF za avtomatske menjalnike, je podoben olju za hidravli?ni volan ni pa isto.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zdaj pa je na Rupartu, da ti se javi in se dogovorita za preizkus.
To?no tako.
Vsak tek motorja z premalo mazanja obrabi motor, zato se motorji najbolj po?kodujejo ob "hladnem" zagonu, bolj kot ?e ga "gonimo" na full.Motorji bi najve? zdr?ali ?e bi bili skozi v pognou, oziroma bi se mazanje motorja zagnalo predno se obrne motor.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sirius, olje iz olne ?rpalke gre najprej v oljni filter potem pa v celoten sistem mazanja motorja.Stikalo pa je pred ali pa za oljnim filtrom nima veze, ker je tam itaq vse pod pritiskom, ki ga daje(ali pa tudi ne) oljna ?rpalka.Manometer se priklopi tam kjer je stikalo za tlak olja z takoimenovanim "T" kosom, tako da tudi stikalo obdr?i svojo funkcijo.Kar pa se stetoskopa ti?a imam tako dober sluh (na vsakih 10.00. ljudi je en), da sem ve?krat prej oziroma bolj natan?no ugotovil kje kaj ropota kot pa z stetoskopom, ki pa vsekakor je zelo dobra stvar.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e vedno trdim vgradit manaometer za tlak olja in opazovat kaj se dogaja z tlakom olja, potem pa se ukrepa naprej. Enostavna in zanesljiva metoda. Lahko pa naredimo takole rupart uleti do mene zmontirava manometer in pogledava kaj se dogaja, da nebo ostalo samo pri pisanju in teoriji.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ti majstr je treba kaj hladilno teko?ino dolivat ?
Lahko ti pa tudi samo termostat prepozno ali pa premalo odpre. To bi bilo povezano za temepratura na porast le te pa lahko vpliva tudi zama?eni kanali hladilnika hladilne teko?ine, napa?en v?ig, zama?en izpuh, zra?ni filter, slabe sve?ke, v?igalni kabli, ...
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kaj mi lahko opi?e? kje se nahaja ta tla?ni ventil ter kako se pride do njega,preden se lotim razkopavat.
Najprej nosilec motorja dol, potem karter, potem oljna ?rpalka, ker je ta venitil ponavadi vgrajen v ?rpalko.
Konsultiral sem izku?enega mehanika v zvezi s tvojim primerom.
Izku?en ???
?e lu?ka na minimumu stalno gori poskusi najprej od?raufati oljno stikalo in ga o?istiti. ?e bolj?e bi bilo, ?e bi imel drugo dobro stikalo i ga preizkusil. (Lahko ti nagaja oljno stikalo)
Done, pa stikala se NE ?isti ker se s tem uni?i, novo stane do 2 pre?erna
spihaj oljne kanale. ?ele nato se odlo?i za kak drug, dra?ji poseg.
Tale ja pa bosa,kaj bo? videl ?e spiha? oljne kanale ??? Samo ?e ve?jo ?kodo bo? naredil ker v kanalih NEBO olja ob zagonu motorja in potem se motor obrne "na suho" in se po?kodujejo le?aji na glavni gredi in ojni?ni le?alji.Glede da je tlak olja prenizek (normalen tlak olja pri prostem teku je od 1,5do2,5 bar), ko je motor segret so po?kodbe ?e bolj zagotovljene.
Najceneje je ?e enostavno namesto tla?nega sikala montira? manometer in enostavno pomeri? tlak ki ga daje oljna ?rpalka.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Lu?ka blenda na minimumu samo ko avto nekaj ?asa na mestu stoji ter laufa,recimo po 3 min.
Oljno stikalo je original in novo
oljni filter original od mazde
ne preostane drugega kot oljna ?rpalka
olje imam pa 10w40
Olje je ok.pomojem ni napaka v ?rpalki, ampak tla?ni ventil za ?rpalko ali pa kje pu??a.?rpalke za olje ?e svoj ?ivi dan nisem menjal, pa so kao na yugotih in fi?kotih ble slabe.Najve?krat se je pojavila prej napisana napaka.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
yavarye ima 2.0 V6 in uporabljava ista olja...pa tudi iste aditive...
Sam js mam 2X DOHC, delam napako ker dajem olje v motor, bi bilo dosti ?e bi samo domi?ne gredi zalil z oljem ???
Sicer pa je vpra?anje "Katero olje v va?o ljubico ?", js v svojo samo binglovo olje tankam, ker je biolo?ko razgradljivo, vedno sve?e povrh vsega pa ga imam vedno sabo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kako pa se navigacija kej znajde ko je ?etrtina cest prekopanih oziroma zaprtih zaradi del? A da? gas pa bum, pok, tresk na gradbi??e pa se pol opravi?uje?, da si navigaciji sledil po njenih navodilih ??
vidi? piz.. na cesti lepo zavije? levo ali desno, seveda se navigacija razp... zakaj si zapelu iz poti, katero je prej prera?unala. Potem pa "recalculating" in po nekaj sekundah pa "continue"
Kaj se bom jaz opravi?eval sej so oni prekopal cesto ne jaz
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
navigacija ja...v stilu...."turn right"....a jaz zavijem levo..."turn right"...jaz spet levo..."turn right you stupid #$&%$#%"#****aker!!!"...meni se je pa tko fajn vozit po kroznem prometu
Js ma bolj inteligentno pa mi re?e samo "recalculting"?ez nekaj ?asa pa "make U turn" in smo spet nazaj
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zdej je idealna mo?nost da se stestira "va?e" aditive na realnem modelu, potembo verjetno ve? ljudi verjelo v to.Tako da predlagam da se z rupart-om zmenita za kako testno koli?ino, ali pa vsaj kaka res "sindikalno" ceno.Jaz bo z veseljem naredil meritev ?e enkrat,pa ?e se bosta kaj zmenila, bi blo potem da je G. Vinko prisoten pri meritvi, da nebi bilo potem kakih nesporazumov. Sedaj je samo vajina odlo?itev bo al ne bo, in kadaj in kje.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani