Kaj ti ni jasno? In kateri del motorja in voznega dela avta je tak da se mu ni treba segreti da dela bolje?
Pa ne me narobe razumet, ne pravim da se je treba sedaj voziti pa pumpati bremze, vsekakor pa ni fajn bremze uporabljat le za tezke situacije....navsezadnje jih tudi scistis s pritiskom, na diske leti vse zivo...
Mislim,da se morajo nekatere plo??ice segret,da primejo bolje.To za diske,razen kerami?nih ?e nisem sli?al.
Za jih ??istit pa to stori? ob prvem rahlem bremzanju.
Hehe, tole je pa zanimivo. Danes grem najbr? olje menjat. Zdej pa ne vem Dodat bonda ali ne? Bi bil recimo dober preizkus, ?e je res kaj na tem..?eprav dvomim.
Ne predstavljam si kako bi en dodatek pripomogel k porabi olja??
Po moje je ?e vedno najpomembneje,kak?no kvaliteto olja da? noter.
Jaz imam tudi kmalu servis pa bom probal z drugim oljem,kot ga uporabljam sedaj.
Mi pa definitivno popije mnogo manj-skoraj ni? olja ,od kar sem menjal tiste podlo?ke na injektorjih.
To je tudi vzrok da je treba nektere avte dlje "kot nekatere", ker je to namenoma narejeno da se najprej ustvari tlak olja in otem motor ?ele ste?e.
Tuki si mislu da je treba nekatere dlje kurblat? Oz dlje ?asa dr?at klju? da avto v?ge? Lej ?ist ?panska vas mi ni motor in njegovo delovanje, vem neki stvari tako, da ko sem napisal da gre pri -15 hitr kej na suho, sem pretiraval, kaj sm pa hotu povedat se pa tako ve. Glede tega vidm da pretiravam sam jas raje po?akam ko je hud mraz minutko k drga? se mi kr mal zasmil useskup, ?eprav vem da je mazanje, ampak useeno. Olja so dones zlo kvalitetna tako da bi moglo bit zadostno in ravno tako u?inkovito mazanje pozimi kot tudi poleti.
Da pa ne odpiram nove teme bom pa kar tukile napisal eno upra?anje ki me zanima. In sicer:
Zadnji? sem kupil tale aditiv za disle da ne zmrzne nafta. Ko sem to kupoval, se mi zdi da sem to kupil v bauhausu, sem videl na polici ?e mnogo drugih aditivov, eden izmed teh je tudi aditiv ki ga doda? v gorivo za injektorje. Za dalj?e ?ivljensko dobo....itd, itd... pa me zanima je kaj na tem ali se to spla?a dat avtu v gorivo ali je to en sam larifari, sej veste propaganda, samo da prodajo k ve?jemu bi ?e pa na kaki na?in ?kodoval avtu. Skratka zanima me priporo?ate ta aditiv ali ne?
Me drugimi so tut aditivi za izbolj?anje mo?i avta....itd., ampak ti me ne zanimajo.
Jaz sem glih danes zlil v rezervoar proti zmrzovanju nafte-pa ?e ?isti kao injektorje.
sem ga uporabljal tudi lani in je pomagalo-ni mi zmrznila nafta niti pri -22°C.
Sam res... o tem imamo toliko napisanega kot verjetno o nobeni drugi stvari (OK poraba je izjema ) pa vsako leto navalijo ljudje z vedno istim vpra?anjem.
Predlagam da damo zadevo pod sticky in z velikimi ?rkami napi?emo naslov, da ?e ima kdo te?ave s ?udnimi ?umi takoj ko ugasne motor, da je to webasto in da se ga sli?i ob?asno tudi med samim delovanjem motorja.
He,he,samo prvi? je res jeba,ko ugasne? avto pa ti gre pol na obrate webasto,da pokuri do konca nafto.
Eden mi je zadnji? na pumpi kri?al,da mi gori avto,ker se je pkadilo izpod vrat in malo posmrdelo.
namre? ko mazdo 6 v?gem je v ma?ini zelo ?uden zvok-kot bi nekaj spu?alo-to se dogaja samo toliko ?asa da se avto ogreje do temperature-potem je vse vredu?in pa v mrzlih dneh po kratkih relacijah ko ga ugasnem mi v ma?ini nekaj ropota kot da nekaj spu??a in nekaj lavfa,kot nekak?en motor?ek.to traja nekje par minut potem pa je vse vredu?v?asih tudi malo zavre,kot da nebi mogel jit ven zrak in da je nekaj zabito? je pa res da po dolgih relacijah se po ugasnjenem motorju to ne dogaja!!mi pa ne sveti nobena lu?ka nikjer da bi bilo z avtom kaj narobe!!
zelo bi bil hvale?en za odgovor
to je zvok webasta.kar lepo vozi brezskrbno naprej.
Voda se kondenzira v vseh motorjih in to predvsem takrat, ko so kraj?e vo?nje. Kdor dela dalj?e relacije ve?ino ne bo imel problemov ne z dieslom ne z bencinarjem.
Recimo Labi al pa moja malenkost ?e nisva imela te?av z dizelcami pa je blo par let nazaj 1x tudi -24°C in avto na prostem pa je vseeno v?gal kot mina.
Sej tudi jaz ?e nikoli nisem imel teh problemov.res je,da sem vedno tankal na omv-ju.
Zadnje cajte pa na petrolu.Bomo vidli,kj bo po novem letu na snegu.
Hja men se to tut ?udn zdi da bi pri -5 ?e nafta zmrznla.
Skratka dons sm kon?no po devetih dneh parkiral avto v gara?i!
?el sem po njega naredili niso ?isto ni?, no ja priklopli so ga ene petkrat na ra?unalnik in so ugotovili da mu ni? ni! Peljali so se parkrat nevem kam, da so ga sprobali, ko sem pri?el po njega sem ga ?e jas sprobal in avto dela kot nov.
Pol sm jim reku da nej zamenjajo filter za nafto, ?eprav ni dolgo ko sm ga menjal, ampak ok v ?elji ,da mi avto nebi nagajal pa? zamenja? to malenkost.
Pla?al sem jim 60? in se odpeljal.
Kaj je blo narobe nimam pojma. Bomo vidli kaj bo ko se spet ohladi kako se bo pol obna?al.
Aja glede aditiva.... se pravi enga dodatka gorivu ki naj nafta nebi zmrznla tako hitro... kako je kej s tem ga priporo?ate ali ne? In kje se ga da sploh kupit? Na ?rpalki verjetn?
Lp.
To je najslab?a varijanta.Priklopijo na ra?unalnik-in valjda ni? trenutno ne poka?e.Avto je kao u redu.
Pla?a? in gre?.Ob priliki se to ponovi-spet priklopijo in spet ni?.Pla?a? in gre?....
V avto nima? ve? zaupanja.
Druga?e pa sam vedno dodam (ko grem na velik mraz-smu?anje ) aditiv v nafto proti zmrzovanju.
To kupim v trgovini z avtoopremo.Vedno je delovalo.
Znancu je crknila M6 l.2005 dpf. Avto je v?gal, se normalno peljal 500m in ustavil. Akumulator je sigurno dober (poskus v?iga na kable - AMZS). Sploh ne zavrti starterja. Ali je mo?no da je ma?ina ribnila?
?e ma?ina ribne se verjetno avto ustavi na mestu??? Kak?na ideja kaj bi lahko bilo narobe?
pa valjda ne ribne ma?ina kar tako??
Malo mraza pa kar po?ez ne palijo pa ne grejo te na?e mazde.Kaj pa,?e mu je zmanjkalo nafte?
Nevem niti kje niti kako se imenuje ta firma, vem samo to da je to v Ptuju, tak so mi povedali in da se dol samo s tem ukvarjajo in da bi mogu avto dol peljat. Jah rekli so da je ventil na visokotla?. ?rp. crknu. Zdej ?e se temu ?e kako bolj strokovno re?e pa nevem.
Bom pa jutr klical na servis in jih bom upra?al kako se imenuje ta firma in da mi nej dajo tel. od njih pa se bom jas sam probal kaj bolje zmenit, ker ne gre mi v glavo zakaj hudi?a je treba avto dol pelat, da mi ta ventil not dajo in zakaj tega ventila ne morjo oni dol poslat!?? :ne vem:
Sej avto dol zapeljat je malenkost, ?e dela avto. ?e je pa avto v okvari in ne gre, je pa najbr? la?je ono zadevo dol dobit kot avto gor!
Res ne zastopim, ?e se to?no ve za kteri ventil se gre, kteri avto je znamka avta, itd. kaj je te?ko ta ventil dat na po?to ?? Jebemti in take servise....
Mogo?e kdo ve a obstajajo kak?na aftermarket varianta ?ob z el. ogrevanjem?
V?eraj zve?er sem opravil kompletno pot na primorsko in pono?i nazaj brez pranja vetrobrana. . V posodi je bila me?anica koncentrata in vode pol/pol, potem sem uspel dolit ?e 2,5 l koncentrata do -40° (ve? ni ?lo not). ?obe so se odmrznile - verjetno, ker je avto stal na mestu in motor v prostem teku - in skoznje sem spustil precej teko?ine da naj bi "bogatej?a" me?anica napolnila vode. Bil sem prepri?an da bo od tam naprej vse OK, pa je stvar pri vo?nji spet takoj zamrznila .
Kje so ?asi, ko avti ?e niso imeli zvo?ne izolacije in je bila hauba vedno topla od motorja.
lp M
Tudi jaz bi jih rabil,ker sem jih z kle??ami uni?il-deformiral in sedaj bogo ?pricajo tudi ko ni mraza. :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mislim,da se morajo nekatere plo??ice segret,da primejo bolje.To za diske,razen kerami?nih ?e nisem sli?al.
Za jih ??istit pa to stori? ob prvem rahlem bremzanju.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani