Sem lastnik mazde 6. Poleti (teden po preteku triletne garancije) mi je zasvetila kontrolna lu?ka airbega. Odla?al sem z obiskom servisa, danes sem bil pri njih zgodilo pa se je naslednje:
Z ra?unalnikom niso mogli ugotoviti okvare, predlagali so mi, da zamenjajo akomulator, ki da je kriv za to, da sveti lu?ka. Pla?al sem akomulator in delo (150 ?), ?al pa lu?ka ?e vedno sveti. Krivda naj bi bila v sovoznikovem varnostnem pasu. Ko ga bodo menjali (okoli 400 ?) bo zadeva urejena.
?e ne menjam pasov (so mi rekli), lahko ob karambolu zataji sovoznikova vre?a. (servis je uradno Mazdin)
Mi lahko pomagate?
Ko bodo zamenjali sovoznikov varnostni pas in ne bo bolj?e,bo kriv senzor...,pol bo krivo bla... bla... bla.. in bo? lepo ob 1000 ?,lu?ka bo pa ?e vedno lepo svetila.
?e ne znajo postavit diagnoze z vso silno ma?inerijo,naj gredo najprej na osnovni te?aj ra?unalni?tva,pol pa
na te?aj diagnosticiranja te?av-se pravi step-by-step.
Ko je avto ?e v garanciji se je lepo tako igra?kat-zamenjajmo to,zamenjajmo ono,ni vrag,da ne bomo "zadeli" napake.
Mislim, da je tu itak vsem jasno, da ve?ja razpr?enost meglenkam v megli nebi bila plus. Ve?ja razpr?enost je za dnevne lu?i za?eljena lastnost - s tem se raz?iri kot s katerega je lu? vidna. Tu bi bile LED zagotovo zmagovalke . Tako da tvoja ideja s ?paranjem ksenona ni neumna.
Zanimivo da neglede na to, kam peljem na tehni?nega, vedno se moram "pretepat" z mojstri, ki mi povsej sili ho?ejo delat uslugo in nastavljat vi?ino snopa kratkih lu?i, pri tem pa vsi brez izjeme vtikajo ?rufciger v luknjo za nastavitev dolgih
Dej jih drugi? malo po prstih,?e vidi?,da ne obvladajo.Jaz sem opazil,da ne obvladajo tega (pri xenonkah)
niti na uradnem servisu. Pol pa so mi re?ili zadevo na AMZS v 4 minutah.
Torej i??em dobro kombinacijo za svoje prednje zavore do 140-150?. Na razpolago imam lucas komplet ali brembo diske + EBC green stuff plo??ice. Katero od teh, oz ali je kaka bolj?a varijanta na trgu?
Moja zmagovalna kombinacija je Brembo navadni gladki+ Ferodo plo??ice (?e jih dobi?).
To pa ni res mam letnjake z na skoraj ?rnih feltnah in ?e vedno na avtu.
Se opro??am-tvoje so izjema,ker so v redu ?rne barve.
Pa sej pri vas gor na gorenjskem ni nikoli snega in ne rabi? zimskih.Najve? zimskih gum opa?am zadnje ?ase tukaj pri nas na obali...sneg in to pa zameti.
Lep pozdarv nocm bit pametn tut nism bral vseh postov sam po mojem mnenju za menjavo jermenu res ni trba iti na original servis kjer se obnasajo kakor da so edini ki znajo sraufat!!
Lej men bo takoj po novem leti kolega ki dela na evroservisi v nasem konci naredu velik servis mi je ze dal predracun za dele in sicer komplet zobat jermeni sponarji mikro jermeni itd vodna pumpa ker jo bom tud dal zamenat in se semering ker mi spusa pa to pride 300?+ delo 100?!
Pa mas isto garancijo na dele 1 leto in na delo! Men je razlozu da komplet jermenu za mojo mazdo ki jih dela skf
dela isto original za mazdo sam pakunga je drugacna pa isto je garancija na jermen 120000km ali 5let! Tko da mene original servis ne vid vec"
Aja 14 dni nazaj mi je pa menjal olje pa filter olja in nafte pa me je prs z delom vred 125?
Sej jaz grem tudi k mojemu mehaniku sam ne vem,?e bi ?el letos ali ne.
Sicer je pa za zgoraj omenjeno malo preve?.Meni je "vzel" za vse na?teto plus menjava plo??ic spredaj(samo delo zanje) 90 ?.
o pa ga to je tko kot, da missico obuje? v gumjaste ?kornje za na njivo pa re?e? sej je isti kurc kot ?e je v ?kornjih z visoko peto, saj itak nima nohtov nalakiranih :ne vem:
Sej kak?na bi pa rs spadala na njivo...za druge namene.
?e vedno sem mnenja,da pozimi se toliko ne razkazuje avtov.Kratek dan in to.Pa sneg.
Bolj?e grde ?rne feltne in zimske gume na avtu od 15 novembra naprej kot pa fensi letne alu in letne gume gor v snegu.
druga? pa jeklenice brez pokrovov so mi pa nekej najgr?ega.. prav glava me boli, ko vidim nek ful dober/drag avto, pol pa gor jeklene felge in to brez pokrovov :S
Mene pa to sploh ne moti.Ve?inoma so pozimi avti vsi umazani tako,da te ?rne ?elezne feltne itak ne "pokvarijo" utisa.
Pri na?i mazdi se je pojavljalo isto in to kmalu ko smo jo kupili (novo). Enkrat ko smo naredili redni servis so mojstri namazali volanski drog in so to ?teli kot reklamacijo. Mehanik je rekel da je to precej serijska napaka teh mazd. Od takrat pa je OK, kjub temu da jih ima ma?inca ?e skor 240000 km.
LP
juhu moj prvi post
Pozdravljen.Lepo ?tevilo km si "naklepal".
Meni tudi nekaj ?e vedno kao poka-pa niti ne v volanu ampak po mojem bolj v kolesu,samo to ?utim na volanu.
ves cas servisa sem bil zraven, pred startom smo dodali Metabonda CL, po 10minutah zamenjali olje, potem dodali se metabond golda, zamenjal filtre, preveril SW, mal namazal vrata, dodal tekocine (hladilno in za sipe), preveril diske in to je to
Samo "avtomehani?na" urca takega ajnfokt dela =40???
ok malo bedasto neumesno uprasanje , sam zakva se tanove 6ke ze serijsko tok kvarjo ? pleh , pa intercoolerji , pa se kej bi se po forumu najdl , a je kvaliteta tok padla , al evropejci dobivamo slabs robo ? pa a z 3kami je kej bols?
Sej kvarijo se itak vsi novi avti.Mazde se baje ?e najmanj.
Prej?nji teden sem mel servis na audiju, ki ma 125 konjev. Sem se pa ?e pred tem s svojim mehanikarom pogovarjal o raznih aditivih in je reko da je vse skup larifari.
Po servisu sem vseeno not vlil "zlatkota" in ?ez par minut sem opazil da avto hitreje pride v obrate.
Ta teden pa mi je ?e mehanikar menjal zadnje bremze in po probni vo?nji mi pravi da avto dosti bolj potegne ko pred servisom.
Nisem mu povedal da sem not vlil tisti "larifari"
Si mu moral re?i,da je to zaradi tega,ker je on menjal zadnje zavore.
Ja, a pr teb se ni? vode ven ne zliije iz re?e za CD-je, k zjutri vklopi? cd predvajalnik :ne vem:
ok.... ?ala - ni mi?ljeno, da bi koga zafrkaval sam je tako, da ?e ni temperaturnih sprememb tipa, da zapelje? hladen avto v topel prostor (gara?a) kondenza ni. ?e je problem hladnega predvajalnika je bolj v tem, da recimo avto stoji zunaj na minus 5 stopinj pa se recimo premi?ni deli zaradi bolj strjene masti te?e premaknejo in je to lahko vzrok.
Tako je mogo?e dobro, da takoj zjutraj kadar je res ekstremno hladno in avto ?ez no? zunaj, da se prej pri?ge radio dokler se vseskupaj malo ne ogreje in ?ele potem za?tarta? CD-je.
Glede na to, da smo odprli tri leta staro temo pa ?e mogo?e zanimivost, ki jo sicer ve?ina ve ampak vseeno. ?e CD-je redno uporabljate bo ve?ina CD playerjev lepo in dolgo delovala. Najslab?e jo odnesejo tisti, kjer so CD-ji zelo redko v uporabi saj se v njih nabira prah, ki posledi?no zapaca bralno glavo in mehanizem, ?e nista v uporabi. Velja za CD/DVD playerje tako v avtu, doma v fr?tekariji kot v ra?unalniku.
To?no tako,Boss. Stvari morajo delat in ko(?e) riknejo jih je treba zamenjati ali popraviti.
Pri meni recimo hi-fi fer?terker stalno laufa,ker le tako dose?e optimalen zvok.
Saj pravim kakor komu pa?e, meni osebno niti na misel ne pride dizl?ek, pa ?e nekaj mojih kolegov ki so avtomehaniki(nekateri naredijo po ve? kot 40 kkm letno ), pa? imamo razloge za to. Najbolj pa me moti ropot ko zadevo po?ene? in je motor hladen. :ne vem:
To zjutraj,ko je mraz je res anti-zvok za lepoto motorja.
Samo,ko se pelje? po avtocesti in samo malo pohodi? v peti gas in gre? je pa tudi nekaj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ko bodo zamenjali sovoznikov varnostni pas in ne bo bolj?e,bo kriv senzor...,pol bo krivo bla... bla... bla.. in bo? lepo ob 1000 ?,lu?ka bo pa ?e vedno lepo svetila.
?e ne znajo postavit diagnoze z vso silno ma?inerijo,naj gredo najprej na osnovni te?aj ra?unalni?tva,pol pa
na te?aj diagnosticiranja te?av-se pravi step-by-step.
Ko je avto ?e v garanciji se je lepo tako igra?kat-zamenjajmo to,zamenjajmo ono,ni vrag,da ne bomo "zadeli" napake.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani