Tole se je isto zgodilo mojemu fotru na novi ?estki vendar ne vem kaj je bil vzrok saj so popravili v garanciji, fotra pa tehnika (?e posebej pokvarjena) ne zanima prve?.
Na prej?njem avtu sem imel tak?no anteno in ?e sem jo mazal se je vsa svinjarija gor prijela in je s ?asoma antena obstala.
Potem sem zadevo zamenjal in sem recimo enkrat na pol leta anteno namazal jo spustil ene parkrat gor in dol nato pa sem raztegnjeno na ?isto zbrisal. Poskusil sem nato ?e enkrat noter in ven ter ?e enkrat zbrisal morebitne ostanke masti.
Zadeva je nato delovala brez te?av (tudi pozimi in v snegu ter ledu) kak?ne pol leta potem je bilo treba postopek ponoviti.
Sicer pa je vpra?anje "Katero olje v va?o ljubico ?", js v svojo samo binglovo olje tankam, ker je biolo?ko razgradljivo, vedno sve?e povrh vsega pa ga imam vedno sabo.
hehe... vidim, da si isto pokvarjen kot jaz, saj ko sem prvi? zagledal naslov teme sem najprej na to pomislil pa si nisem upal napisati, ker ?e tako al tako v?asih kak?no preve? sexsisti?no prbijem
Kaj se bom jaz opravi?eval sej so oni prekopal cesto ne jaz
true true - se pravi njih napizdi? pa nej se oni pol opravi?ujejo zakaj so cesto razkopali - (ahjaa, le zakaj nisem takrat unga tanka t-34 kupu, k mi ga je Ukrajinc na pol za đabe ponujal).
Kako pa se navigacija kej znajde ko je ?etrtina cest prekopanih oziroma zaprtih zaradi del? A da? gas pa bum, pok, tresk na gradbi??e pa se pol opravi?uje?, da si navigaciji sledil po njenih navodilih ??
ti dam primer ?... kupi? baterijo za uro pri urarju pa ti zara?una 1000 SIT pa ?e ti jo vgradi ali pa ne, ?e jo kupi? pa v blagovnici ali npr. big-bangu, pa bo? dal za isto baterijo 257 SIT.
najverjetneje slab diesel... ?e se ti bo pa dogajalo tudi pri naslednjem tankanju potem je lahko ... hmmm skoraj neverjetno, ampak... kak?na prepihana dihtunga na glavi pa ti hladilno teko?ino v motor me?e
Na ?alost nisi edini, ki ima? te?ave s svojo Mazdico... ampak ko bere?, da je to najbolj zanesljiv avto potem si tudi ne upam predstavljati kaj se dogaja z ostalimi ?e manj zanesljivimi :ne vem:
Cene, ki si jih napisal so res katastrofalne in verjamem da ?loveka resni?no prime, da bi avto prodal in kupil nekaj novega pa imel vsaj tri leta mir dokler traja garancija.
?e ni skrivnost, na katerem servisu so ti take cene prijavili (cev 70.000sit - ma sej ni zlata) oz. ali si spra?eval tudi na drugih servisih koliko pride popravilo.
Zaradi slabih kontaktov menjati cel sede? - to se sli? glih tako, kot ?e bi zaradi po?ene gume morali zamenjal celo podvozje.
Iztro?en kondenzator pri 63.000km - wtf, pri vsakem ?e tako poceni Korejcu bo zdr?al 4x tolik?no ?ivljensko dobo...
kaj res noben neve al no?e odgovorit na moje poste?
brez panike - se bo ?e na?el kak?en, ki mal ve? ve
po moje te je*e kak?na preparena cevkica, ker ko spusti? gas se motor premakne v kontra smeri kot pri pospe?evanju pa lahko takrat luknja zazija na cevki pa avtomatika napa?no me?anico ustvari, ki verjetno zadu?i motor...
Jaz bi ?el v tej smeri raziskvat, sledijo pa sve?ke (predvsem luft na anodi), v?igalne tuljave, kabli,... itd
Jaz sem preizkusil na amortizerjih na vratih od prtlja?nika pa bom takole povedal - 14 dni je bilo Ok, zdaj pa spet grdo ?kripljejo tako, da zaenkrat nisem glih navdu?en - lahko pa da ga narobe uporabljam :ne vem:
?e je samo to problem (zajla) ima 007 ?e cenej?o re?itev. ?e se ?e odmontira zajlo in nama?e, naj se nama?e skvalitetno mastjo. In ne verjamem (izku?nje na dugih podro?jih), da obstoja bolj?a re?itev os masti 007 1.5 hi-tech. Z 80g masti, kolikor je najmanj?e pakiranje, se lahko podma?e kar nakaj takih zajl. In mast bo zdr?ala zelooo dolgo.
Druga re?itev pa je 007 sprey, ki pa je bolj primerna za servise, saj je cena za za re?itev samo enega (individualnega) problema previsoka. Pogoj je, da obstaja mo?nost namestitve adapterja - objemke, ki omogo?a vbrizgavanje spreja v vodilo sajle. Navedeni sredstvi 007 precej zmanj?ata odpor gibanja sajle skozi vodilo in bi (po mojem ) odpravili ta problem.
....Zgolj predlog, brez vsiljevanja re?itve....
sam dokler je avto v garanciji jaz ne bi preve? ?a?kal tam kjer me na?eloma ni? ne briga... vpra?anje pa je, ?e bi se poobla??eni serviserji tega lotili? :ne vem:
Vpra?anje je le ali vas to pretikanje tako moti, da ste pripravljeni za izbolj?anje dati 5000 SIT.
odgovor je DA
samo ni problem v zobnikih, sihronik in drugih vrte?ih se gizmotih, ampak v samih zajlah/vodilih, ki peljejo do ?altkebla. Tako bi bilo verjetno potrebno vse skupaj razdreti in mnamazati ta vodila :ne vem:
jeeeeeeeeeeeeeeeee! kona?no netko tko potvrđuje moje nastojanje o dokazivanju!
Ja, samo to ?e zdale? ne pomeni, da so turbodiesli za en drek, kot jih ti posku?a? prikazati...
Danes na tr?i??u prakti?no ni slabih motorjev ampak so dobri in so bolj?i in so za take potrebe in so za druga?ne, so za tiste, ki jih radi prtisnejo v obrate in so za tiste, ki ho?ejo var?evati... in bla bla bla
Tako da, please, malce ve? strpnosti pa bomo vsi zadovoljni, ker dokler bo? pisal, da je moderni turbodiesel eno sranje pri tem pa ga ?e sprobal nisi potem bo? naletel tudi na take odzive kot so bili tukaj...
Mene pa res neki zanima in sicer zakaj v serijske avtomobile skoraj ne vgrajujejo turbo bencinskih motorjev?
Ne vem zdele mi spomin se?e samo do VAGa, Volva, Micke, Subaruj?ka, Mazde, pa ?e kdo... ampak tole je sorazmerno mali procent glede na proizvajalce turbodieslov, kjer komaj najde? nekoga, ki ga ne ponuja (Subaru, Daewoo, super ?portniki).
Raje se namesto turbobencinarjev odlo?ajo za ve?je prostornine motorjev oz. Mercedes celo za kompresor. Kje je vzrok, da recimo ni v prodaji turba?a z recimo 1.4 litra prostornine? Popravte me, ?e se motim ampak po moje je glavni vzrok v vi?jih temperaturah turbine pri bencinarjih kot pri dieslih , kar posledi?no pri napa?ni uporabi (uga?anje pregretega motorja/turbine) pomeni veliko mo?nost okvare.
Tole nisem napisal, da bi si spet ti?e merili ampak me resno zanima, ?e kdo ve vzroke za take odlo?itve, ker men bi bilo full zanimivo imet motor?ek 1.2 z recimo 130-140 konji?ki
Ampak tole je pa res tema, da se folk skrega ne glede na katerem forumu se pojavi
Moja zgodba od bencinarja do diesla je zgledala nekako takole:
Vedno smo imeli doma bencinarja in prvi ?tirje moji avtomobili so bili bencinarji in sveto sem bil prepri?an, da je bencinar dale? bolj?i in v tistih ?asih (sredi devedesetih) je bilo to na?eloma tudi res.
Moje prepri?anje je ?e dodatno potrdil kolega, ki me je ene parkrat peljal z Gofom II turbodieslom. Zadeva je ropotala, tresla,v ?tandgasu je tako vibriralo, da se tudi pogovarjati nisi mogel - v glavnem ?e takrat sem imel ob?utek, da so to svetovna jajca in moj 1.3 (4taktni) Wartburg je bil milina v uglajenosti proti temu Golfu.
No in tako mi?ljenje sem obdr?al nekje do leta 2000, ko me je moj dober prijatelj prvi? popeljal s sodobnim turbodieslom v BMW 320d. Tih motor, ogromen navor, pospe?ki in poraba, ki jo ne more? dose?i niti s pol tako mo?nim in te?kim bencinarjem sta bil verjetno pika na i, da sem se odlo?il da bo naslednji avto gnan na nafto.
In ni mi ?al na nobenem podro?ju, ne pri samih zmogljivostih, ne pri uglajenosti vo?nje, ne po hrupu in vse to zasen?i poraba, ki mi je vprimerjavi s prej?njim avtomobilom do tega trenutka (55.000km) prihranila okroglih 1000?.
Zdravek, tebi bi pa priporo?al, da se gre? enkrat peljat s kak?nim modernim turbodieslom, da ne bo? v prazno butal take izjave za stvar, kjer je evidentno, da je niti malo ne pozna?. In da, v Sloveniji imamo zakone, kjer morajo prodajalci diesla zagotoviti "nezgo??evanja" nafte tudi do temperatur -25 stopinj celzija in ?e enkrat da, v prej?nji zimi je moja Mazda, za katero na ?alost nimam gara?e, kresnila iz prve pri temperaturi -22.
Ne vem kak?no je stanje na Hrva?kem samo glede na to kar ti razlaga? vidim, da je precej slabo ali pa se vsi vozijo na kurilca - takim pa itak ni pomo?i.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
to je treba sli?at - z besedami bo? te?ko to?no opisal zvok
Povezava za deljenje
Deli na druge strani