Radio i??em ja, medtem pa samo preverjam za naprej, za xcarlink, se mi je zdelo, da je bil manj?i nesporazum. Sicer pa ne i??em za tako veliko ceno, kot sem ?e v malih oglasih napisal, imam na voljo vzet radio na navadne cd-je z cd-changerjem za manj kot 100 ? in ker ne najdem druge ponudbe za original radie, ki bi bile podobnih cen (tudi na ebayu so dra?ji), bom najbr? kar to vzel in kasneje, ?e bo potreba dokupil xcarlink..
lp
za 100? bo? dobil samo xcarlink.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Vedno pa prej preveri s kupcem - letnik, model, BC prikaz, bose/non bose itd....?e ti re?e ja ok pa?e, in ?e potem ne pa?e si za??iten in vrne?, ampak bi moralo pasati
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
morala bi, kk pa to preverim? zdle grem pogldeat v?ig v?eri sm mel ?e neki nardit.
sm mislu da bo pre?ivel zimo.
ali elektrika (iskra) ali benz
elektrika - frtajler, kabli, sve?ke
benz - pumpa, filter
test pumpe, daj kontakt avto v?gi in takoj ugasni ko zavergla - nato poslu?aj pod zadnjim zicom ?e kaj dela bzzzz (ne dela s kontaktom ampak ?ele ko zavergla)
Ne vem ?e ima tvoj ampak xedoska in MK5 imata v motornem delu diag konektor na katerem pove?e? GND in F/P - s tem ti bo pumpa delala ?e s kontaktom
A tale webasto pripomore tudi kaj k temu, da se ma?ina prej ogreje, al samo gretje za?ne prej delat?
lp
Ja sej to je vse 'isto' kajne, obstaja le ena hladilna teko?ina ki poteka ?ez oba.....osnoven namen Webasta je greti - v prvem planu motor preko hladilne teko?ine, ta pa poteka tudi preko kabine
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zdaj sem ?e kar mal skepti?en nad sabo al sem pa ?e toliko star. Vedno pri?gem avto in ga pustim da laufa na mestu da se malo segreje(raje mal ve? benza, ko da je tamala boga), pri?gem gretje zica in zadnje ?ipe in potem gumb na 25 stopinj in avto. Lahko da se mi je prej zdel(senilnost) da je klima zalaufala na polno in za?ela gret. Sier sem zdaj imel plu?nico pa me lahko to mal jebe, razmi?ljam ?e nisem prej pri?igal gumba za odro?evanje, ne vem se predam. ?e je to normalno hvala za odgovore, jaz grem pa u lekarno po bilobil al karkol je tisto za stare bete?ne osebke.
?e si slu?ajno pri?gal gumb za PRVO ?ipo je velika razlika - tam ne dela AUTO ampak vedno na full in dalj traja
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Hehe, daj sporo?i prosim ?e si najdu katera ?arnica je. Pa magar pridem enkrat pogledat, da vidim razliko med mojimi in tvojimi. Sej ti si verjetno na beayu nabavu ne
te zarnice ne - v avstriji sem jih (pa sem nabavu 4 za vsak slucaj)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Hm ?e prej?enji mesec sem avto zjutraj v?gal, da tamalo ne dam v hladilnik in na?timal stopinje, pritisnil avto in smo ?ibal. Zdaj se pa pri mrzlemu ne zgodi ni?, pravzaprav ?e na roko nabijem ventilator pa potem pritisnem avto pade na prvo stopnjo.
Haha jures, ta bi bla dobra sam avto je bil sam prvo leto v KP, od takrat je pa v Ljubljani. Je pa drugi lastnik obdr?al KP tablico , tretjemu je pa tud v?e? . Drga?e sem pa ravno na meji. SP.senica je LJ, zg.senica je pa ?e KR tablca.
si pogledal ?e je dost hladilne teko?ine? Ta greje namre?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Danes sem si vzel ?as in malce preklicaril poobla??ene servise za Mazdo v okolici. Imam mazdo 6 diesel letnik 09, 103 kw 30.000 km ( servis je bil narejen na 12.000 ker je minilo eno leto prej kot 20.000Km). V Murski Soboti so mi dal ceno 260 EUR v Mariboru cca 260 EUR in v Celju 380 EUR. Ali je ?isto vseeno na kateri poobla??eni servis peljem? V Ce in v MB so mi rekli olje, olje zavor, filter kabine,filter olja. A morm bit ?e na kaj pozorn?
lp
In hvala za odgovor
po 30.000km oz eno leto je ?e vedno olje in oljni filter - ni? drugega.
Priporo?ljivo je pa tudi kabinski filter - ostalo se samo preverja!!!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jaz sem odgovoru glede na ta, kar je jures napisal...
pa mislim, da eclipse noce met xcarlink (glede na to, da se je potrudil in dobil original tapecirung in leder zice, bo z lahkoto najdu se original mp3 player)
jaz v CX7 nisem izgubil BCja
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Morda ?udno vpra?anje, ampak - ali je mo?no da mi isto?asno ?re in benz in LPG ter da mi ga zato zaliva (takrat postane stopalka gasa totalno odsotna - spremljanje trenutne porabe pa gre v nebo, v stilu; 10, 12, 14, 18, 22, itd.), sledi seveda (ro?ni) preklop na benz, nakar mi ga na benzu prvih re?mo 3 sekunde fajn potrokira, potem kasnej pa laufa! Res ne ?tekam!
Do dileme, ?e je mo?no, da mi isto?asno cuza benz in LPG sem pri?el v?eraj - s kolegom Peri?nikom se peljeva v Kr. Goro iz Dom?al in vidim kako se med vo?njo na LPG, vztrajno pada kazal?ek za benz, nakar se mi vklopi lu?ka za rezervno bencina! Kako hudi?a, med vo?njo na plin???
Kasneje mi je kazal?ek benza (kljub vo?nji na LPG), stalno padal, do zadnje ?rtice, potem sem seveda obupal in ?el tankat bencin!
Vpra?anje je torej; ALI JE MO?NO DA MI ISTO?ASNO SRKA IN BENZ IN LPG???
ob taki porabi tebi nekje ven te?e.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Na Mazdi mx-5 1.6 '02 letnik imam probleme z zavorami, ki se mi ob?asno pojavljajo, so pa vremenskega zna?aja, dogaja se, ko je zunaj hladno in de?evno.
Primer: po de?evni no?i opazim zjutraj nenormalno veliko rje na diskih. Ko speljem in pritisnem pedal, se na cca. 3 pritiske ne zgodi ni?, ?ele potem avto za?ne zavirat in ?e to prov grdo ru?i, potem se umiri. Ko po dalj?i vo?nji pri ve?ji hitrosi v de?ju prvi? pritisne? pedal, se prvi trenutek ne zgodi ni?, potem pa za?ne avto poplesavat in neenakomerno zavirat, kasneje se umiri. ?ez par pritiskov je bolje. V takem vremenu opa?am tudi to, da se diski nikoli ne svetijo, so polni temnih lis in zelo hitro zarjavijo. Naj poudarim, da se pri toplem in suhem vremenu to ne dogaja, zavore primejo normalno, tudi diski so ?isti in enakomerno obrabljeni. S tem razlogom sem menjal diske in plo??ice, zavorno teko?ino, sistem je prezra?en... sprednji diski so brembo, plo??ice ferodo, zadaj lucas, trw in ni ni? bolj?e. Je mo?no kaj v zvezi s slabim ?i??enjem in odvajanjem vode med vo?njo, ker se tudi ob mo?nej?em zaviranju diski ne s?istijo in segrejejo ravno preve?, plus to, da moram kar konkretno pritisniti na pedal, da se ustavim?
Taka situacija je zelo mote?a in nevarna in ?elim ?imprej re?iti te?avo. Preden se podam v lov za mehankarji, vas prosim za kak?en pameten nasvet.
lp
Nejc
Si ti v teh cca 10h letih kdaj menjal zavorno teko?ino?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani