Odgovor si si ?e sam povedal, po zamenjavi termostat ti ni ve? kro?ila voda skozi hladilnik gretja kabine. Napaka je v termostatu, ali po doma?e ni pravi, je predolg na tusti strani kjer je vzmet, zato ti pokrije tokokrog vode za gretje kabine.To se je ?e ve?krat zgodilo, ker nobeden ne pogleda dol?ine od spodnjega "klobu?ka" do obode kjer je termostat vpet v ohi?je(ta je v tvojem primeru predolga).
ps. ?e bi crknla vodna ?rpalka bi se vozil s parnikom, ker potem tudi voda ki hladi motor nebi kro?ila po hladilniku za hlajenje motorja.Pa ?rpalka vedno crkne samo semering (zamenjat mora? celo), ali pa se zlomi os, potem pa ostane? ?e brez hidravlike na volanu.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Verjetno ima? izrabljene zavorne plo??ice, na njih pa je kontakat ki drsa po disku, da te opozori, da je potrebno menjat zavorne plo??ice.Lahko pa se ti je samo kje pri?el kak kabel v kontakt z maso.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
ma tale obnovna ne vem no, zdej moral bi tudi nekoga najti ki je to tam ?e obnavljal potem narediti ra?unico kolk pride obnova, samo avto bo potem pri mehankarju stal par dni dokler se zadeva ne obnovi in to je pol spet sranje.
Mojster, obnova homokineti?nega zgloba traja MAX 24 ur.?e pa se mehanik zmeni pa jih zjutraj prinese in so lahko do 4. popoldne ?e obnovljeni. Kvaliteta je popolnoma enaka kot ?e kupi? nove, to sem ugotovil po 15 letni praksi.Cenovno pa te bo stal tam 1/4 cene novih ponaredkov.Diski brembo za xedosa SUX, jih zjebe?-obrabi? ko za ?alo.Jaz sem svoje menjal pri 185 kkm sedaj mam 217 kkm, pa bodo komaj do spomladi, so povsem obrabljeni(diski).Verjetmo bom ?el na EBC(zelo zadovojen na motorju) ali pa samo na race oboro?e(potrebuje? ?e zvon da ga pritrdi? obro?(disk)na pesto = $$$).
Prilagam pa ?e sliko predelanih diskov za hondo.To se da narediti z vsakimi diski in preverjeno zdr?ijo vse obremenitve.So pa levi in desni.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Vi?njegorskem klancu navzgor, je lepo ?lo 180, in sem se ?e veselil spusta, ko ga bom pognal kolikor se da...
Samo 180 v klanec, nekaj ne ?tima pri tvojem avtu, jaz se spodaj peljem 140-150, na vrhu pa 200-210 tam vmes nekje. Vse to pa dela samo v 5. prestavi, samo gas dam pa je.Vs e to po ?tevcu seveda. Druga?e pa takohitrost kot ta avto zmore, ?tevec je NE more pokazat, se mo prej neha.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Alternator se da zrihtat, cena od 10-20 ksit. Da ti sklopka drsi pri 210 kkm je ?udno, ?e pa ?e bi jaz osebno zamenjal VSE in to z NOVIMI deli, ker je ?e preve?krat bilo sranje ze nekimi obnovljenimi deli in potem ima? 2X ve? dela in stro?kov. Pa ?e to sklopka je sestavljena iz lamele, ko?are(z potisno plo??o) in potisnega le?aja. Rabljena lamela ???? Ta je malo huda. Razdelilec v?iga, zna bit problem, ki pa ni poceni.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Petrol odpade, tankam samo ?e na OMW v ?kofji loki, ker vem da bencin 98 dobijo iz avstrije(poznam lastnika ?rpalke). AGIP je tudi ok, SHELL pa tudi. Tankam pa samo 98 oktanski bencin in ni? drugega, tako da za 95 oktanskega ne morem ni? povedat, razen da ga to?im v motor in kosilnico.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
ne RS notri dajati, pije ga rado, pa to olje je za dirke, ?e ga non-stop ti??i? do podna.Sem imel pa nisem bil zadovoljen.Sedaj imam valvoline vr1 racing 5-50, je vredu ,bolj?e se obnese kot z RS.Drugi? moram sprobati od motula 300v.
300V a ni to za motorje ???
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Najprej sem res mislil, da lahko samo dolijem QMI. Po nasvetu YavarYe pa naj bi to storil ob naslednji menjavi olja. Samo jaz ne bom zdr?al do naslednje menjave. Zato bom sedanje olje zlil ven, ga zamenjal z novim in dodal QMI. To pa bi moralo imeti efekt - je tako YavarYe?
To bo bolj pravilen postopek.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Jaz osebno nism za te dodatke. sm 1x nalil ta dodatek u golfa-1 pa mi je sred italije ribnu :D tko da nepriporo?am ( delano je blo pa po navodilih).
Lp
Ne bom nobenega prepri?eval in mu trdil nekaj ?esar no?e sli?at. Jaz imam s tem same pozitivne izku?nje, tako da bom ostal kar pri tem kar sem sam preizkusil.Belive me or not, do what you wish it's your car. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Men je moja Mazdica vsak dan bolj v?e?. Ker jo mislim zrihtat in vozit ?e nekaj let sem pomislil tudi na motor, ki ima ?e 250kKm. Razmi?ljal sem o dodatkih Slick 50, QMI ali MotorUp. Zanima me, ?e ima kdo ?e izku?nje s temi dodatki na MAZDAH! Sem sli?al, da ti dodatki niso najbolj primerni za japonske (natan?ne) motorje, ki imajo do ventilov majhne prehodne luknjce (nevarnost zama?itve). Sli?al sem tudi, da enim ?a?ne nenormalno kurit-izginjat olje :ne vem: . Meni pokuri 1-1,5l olja na 10-15kKm. Hvala za vse nasvete .
LP, Sishi
Samo nekaj bom napisal QMI je zakon. Sem-smo to ?e ve?krat praktcirali in vedno je bil viden in ob?uten u?inek. Je pa res, da ?e se 100% ne dr?i? navodil, potem efekta ni. Zadnji preizkus je bil prej?nji vikend MAZDA MX3 1.8 V6 z 260 kkm, prej se je motor sli?al kot da je brez olja, na mestu je nemirno tekel, porabil je 1l na 1000 km-zadaj je bila dimna zavesa , po uporabi QMI ,a je motor tekel tiho in povsem mirno, razliko je obazila ?e mama lastnika tega avta, ki ni nek ekspert za avte. Za ostale proizvajalace teh in-ali podobnih zadev ne morem povedat so ali niso ok, ker vedno uporablajm samo QMI, ki ga ni potrebno dodajat pri vaski menjavi olja, ampak na vsakih 60 kkm.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ima morda kdo kak?en dober nasvet kako voziti v6 motor ekonomi?no? ?eprav moram priznati, da se je zvoku v6 te?ko upreti
Najbolj ekonomi?no je ?e ga ne ne vrti? nad 4000 rpm, brez potrebe(z prestavami ni?je od 4.) in to je to. Sevad ?e pa si navajen ti??at do semaforja potem pa na zavore in potem spet na full pospe?evat, bo tudi poraba temu primerna. Najve? bo? naredil ?e "lenari?" pri prestavah in ne prestavlja? takoj dol ko ti pade pod 1500-2000rpm, ker avto potegne tudi s 5 prestavo z 50 km/h, to je ve? kot dovolj, v?asih bo? hitrej?i kot drugi ki prestavljajo v 4.
Pa ?e ena ?ala.
Najbolj ekonomi?no je ?e se ne vozi?:
Pa KAALman-a vpra?aj kolikokrat sem se motil ??????
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Imam popolnoma celega, barve je pa take kot je moj xedos.
Ps. So xedosi letnik 2000 imeli druga?nega kot letnik 94 ???
Po?li ZS !!
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani