do Skorn?ka sem zadr?an, saj sem jim pri dostavi vozila na servis zraven dal spisek, kaj vse morajo preveriti in so vsaj 2 to?ki totalno pozabili... da o njihovem li?arju ne zgubljam besed, ker je KATASTROFA! (li?arije ne delajo sami!)
pa ?e avto sem dobil nazaj z dodatnimi praskami, ki jih ob dostavi ni bilo... komentar je bil, da oni pa? ne gledajo vsake praske, ki je na avtu...
so bili pa zelo korektni kar se ti?e garancijskih popravil (rja na zadnjih robovih in po vratih) in so zrihtali tudi tisto, kar drugi niso hoteli (menjava ICja) !!! tu nimam kaj povedati... ?al je tudi pri garancijskih popravilih bilo zraven li?arsko delo, kar celotno sliko spet pokvari...
na?eloma pa velja za VSE servise, ne samo za Mazdinega, da se je bolje pisno dogovoriti, kot samo na lepo besedo, saj lepo besedo ni te?ko po?reti...
Pri meni pa velja,da se je VSEM uradnim servisom najbolje na dale? izogniti,?e no?ete bankrotirat.
Vso svinjarijo ki se nabere pri dolgotrajni uporabi motornih olj, ?e posebej dexelije vam o?isti po enostavnem postopku: MOTOR Supercleaner iz bondove "?tale", skraj?ano ----bond CL za vsega 18,50?.
Kaj to je kao intermezzo (beri reklamni spot) med prebiranjem?
Da ne odpiram nove teme menjat moram olje pa me zanimam ce more bit tisti od mazde ali mi lahko svetujete kaksno drugo olje 5w30 za bol normalno ceno mam pa m6 dizel 2004 brez dpf! Hvala
Jaz bom dal kmalu not olje Castrol edge 5w30.Baje ,da je hudo.
Smo ?e tukaj gor ugotovili,da je Dextelia za en.....
Njet pjanik...sem bil mal hud v?eri na cel svet, zato sem pa sko?il...se opravi?ujem...bil cel dan tak
Stvar je pa slede?a...ker pa? njegova babnca ni vedla najbol?e razlo?iti, kaj se pravzaprav dogaja, je tipo vzel avto in se pripeljal z njim na ?iht, da smo skupaj pogledali, kaj bi lahko bilo in seveda tudi on ni imel pojma razlo?it.
Tako da...po dolgem posvetu in ?akanju teme...itak je bilo treba nadure delat...smo ugotovili slede?e.
Manj?a svetilnost je posledica "ne-dviga" levega ?arometa pri niveliranju ob zagonu.
Ampak, enkrat niveliranje dela, drugi? ne.
In kolikor sem prebral v drugih "postih", ni nastopal ta pojav nikjer in ni tako kot pravi? ti, YavarYe...dela ali pa crkne.
Pa lep dan!
Meni je tudi nagajalo tako.Pa so mi menjali nek kos- od face liftane so mi dali not (ne cele lu?i!) in sedaj dela b.p.
Naredil sm servis pri m6 na 200 000 km menjava olja, filtrov, ma?et na montizerju, silenov (kar je biu vzrok za pokanje v volanu) optika avtomobila, ... Cena na uradnem servisu 620EU
V hteju sem kupil ?arnice, ki imajo ful dolgo rde?o ?ico (na ?alost pletenico, pb 30cm dolgo). ?ico je potrebno olupiti, olupiti je potrebno tudi ?rno bu?irko, ki prekriva spoj in del ?arnice. Nato odcvika? dve ?i?ki (od ?estih ki so v pletenici - druga?e je rahlo predebelo) in ovije? okrog originalnega nosilca. Natakne? barvno prevleko. Pa?e kot na original.
Pri monta?i pa je potrebno paziti na konektor od v?igalnika (kot je ?e avtor te teme opozoril). Finta je v tem, da potisne?
vti?nico do polovice ven (stisne? jezi?ek na vti?nici in gre zlahka). Potem lahko brez te?av zmontira? pokrov. Ko je pokrov zmontiran, potisne? vti?nico na svoje mesto.
Originalna velikost ?arnice je: premer 4mm, dol?ina 9mm.Zgleda pa tako, da je samo bu?ka in dve ?ici direkt ven.
He,he-v tem grmu ti?i zajec.
Jaz sem takrat ?e mislil izpulit ta v?igalnik in ga zabrisat skozi okno.Itak ga ne rabim.
"Za tiste, ki ne veste; da bo enkrat jasno, kaj je v knji?ici z navodili za M6 1. generacija, brez DPF (ali se boste tega dr?ali ali ne, je va?a odlo?itev):
Priporo?ljiva motorna olja:
BENZIN:
API SL ali ACEA A3/A5 5W-30 original Mazda Dexelia
API SL ali ACEA A3 10W-40 original Mazda Dexelia
API SL ali ACEA A3 5W-20 - - -
Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):
Tip motorja L8, LF: 4,3L
Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP A): 3,5L
Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP B.): 4,4L
Razlika min - max na merilni pali?ici: 0,75L
DIESEL:
API CF ali ACEA B1/B3/B5 5W-30 original Mazda Dexelia
API CF ali ACEA B3 10W-40 original Mazda Dexelia
API CD/CE/CF-4 ali ACEA B3/B4 5W-30 ali 10W-30 - - -
Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):
Imam problem z vebastom na m6 zadnje ?ase se mi ogromno kadi iz njega tak beu dim ?e sem na miru se kar dimna zavesa naredi. Je kaj mo?no narediti ali samo servis?
Na drugih forumih sem opazil, da alu plati?? ne priporo?ajo za zimo, saj naj bi jih zdelali pesek in sol. Da bi sedaj kupoval jeklena in jih na svoji M6 vozil polovico leta, se mi pa tudi ne zdi smiselno.
Ima kdo slabe izku?nje z mazdinimi original alu plati??i pozimi?
LP
To je bolj prodajalni trik
Meni se lupi lak dol tudi poleti,samo to je pa druga zgodba .
Odlo?il sem se za vgradnjo priklopa za prikolico. Ko je mehanik demontiral zadnji kovinski odbija?, se je na delu, kjer je bil spoj prikazala rja. Presene?en, saj pri dobro letu starem avtu tega res nisem pri?akoval. 12 letna garancija na prerjavenje- najbr? po teh letih odbija? dol pade. Mehanik me je potola?il z novico, da imajo 5 in 6 enake probleme
Ker se nimam ?asa ukvarjati s "takimi malenkostmi" sva rjo sanirala za??itila pred nadaljnim rjavenjem.
Zgleda da zopet prihajajo ?asi, ko bi nov avto moral pelajti avtoli?arju, da avto dodatno izolira.
Kon?no sem se odlo?il, da grem na Japonce, ker naj bi se manj kvarl.
BMW ja tut ?e nisem mel, pa eni pravijo, da je primerljiv z japonci (kvaliteta, cene delov, popravila...)
Kak?ne so va?e izku?nje, katera znamka / model je za kupit?
Razmi?ljam o mazdi cx-7, subaruju legacy, bmw 5.
Nekaj, kar ima 4x 4 pa dovolj prostora za dru?ino.
Kateri Mazda servis ( relacija Ljubljana - Koper je v redu )?
Do zdaj sem vozil nem?ke avtomobile.
?koda, Audi, Wolksvagen. Po izku?nji z zadnjim avtomobilom nikoli ve?.
Avto kupljen v Sloveniji in servisiran pri prodajalcu, avto je bil veliko na servisu zaradi okvar, kar naprej so se pri?igale lu?ke, na servisu niso znali odpravit napak, 86 Eurov servisna ura, deli dragi, neoriginalnih po ve?ini ni, pa vedno je treba cel sklop zamenjat, ne samo tisto, kar je pokvarjeno...
V avto so enkrat celo vgradil neoriginalni del in zara?unal originalnega... stari deli pa so misteriozno izginevali so jih po nesre?i vrgli stran... poklicali so me, da je avto kon?an, ko sem pri?el na servis so opravili samo del kleparskih del, mehani?no se ga niso niti dotaknili, so se opravi?ili, da je pri?lo do nesporazuma med kleparjem in mehanikom... ?e bi lahko na?teval.
Se pravi,da tudi ?vabi niso ve?,kar so bili.
Sicer pa,recimo tu v Kp si ne more? kaj dosti pomagat z servisi Mazda.
Bo? moral kar v Lj vozit.so baje kar zadovolni z nekaterimi.
Tako, kot nepravilno delovanje EGR vetila vpliva na delovanje motorja in porabo, tudi njegova blokada v zaprtem polo?aju ni dobra. Pove?uje se poraba goriva in v zrak gre ve? NOx.
Torej je najbolj?a varianta "zahtevati" od EGR, da deluje pravilno. Temu je tudi namenjen.
Nop,poraba goriva je optimalna,se pravi normalna,Nox je pa v spodnji polovici normale,se pravi ni? pretresljivega.Vse deluje b.p.
Tudi tole glede EGR je zanimivo. Eni trdijo, da se to ne menja, ampak ?isti, drugi da se ?istit ne spla?a...Na cliu vem, da sem ga enkrat pucal, pa je blo potem ok, ampak sem ga kmalu prodal...
Bo treba kakega iz ebay-a potegnit...
Jaz sem mojega na za?etku parkrat spucal,pa ne pomaga,ker ni umazan,ampak enostavno ne deluje ve?.
Tudi samo elektroniko na ventilu sem zamenjal pa ni?.V?asih se ugasnejo lu?ke pol ?ez kak mesec spet pri?gejo.
Ni pa zaradi tega ?utiti prav nobene razlike pri delovanju samega motorja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri meni pa velja,da se je VSEM uradnim servisom najbolje na dale? izogniti,?e no?ete bankrotirat.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani