Če ne misli vozit po omejitvah oz. nad njimi, je na slo cestah dovolj kakršen koli izmed mazdinih motorjev. Itq se izven naselja vozi 60-70, po naselju 30-40, samo v conah 30 ponavadi vozijo 50 in pa pri omejitvah 50 izven naselja se vozi 70. Aja pa še tistih 110 na voznem levem pasu na AC pa bo tudi zmogel brez problema. Nikjer z 2.0 motorjem v glavnem ne boš počasen
Aja čakaj, tu si samo merimo spet kdo ima kako velik motor, pardon, se oproščam
Odvisno od dveh faktorjev: dolžin voženj, pa kako težka je noga:
1, Zadnji tank 8.2 -> 70% AC kjer je koeficient zračni upor krepko narasel, kaj to pomeni si pa raztolmači sam
2. Srednja žalost, če pač ne vozim z nepotrebnimi pospeševanji (kar je težko, ampak se da tudi v tem avtu ): 7.6
3. Potovanje v Prago po omejitvah 6.8 -> To dosegam če mam izlete in relacije ki so daljše od 20km in padeš v počasne nedeljske kolone
Jaz imam drugače trenutno Mazdo6 2.2. dizel. Vse ok, dokler avto nima 150.000km prevoženih...
Verjetno vsem dobro poznane težave.
Poleg tega delam kratke razdalje in dizel nima več smisla.
V podobni situaciji sem bil tudi sam, relacije sem zmanjšal in ni imel smisla. Zamenjal sem za G194, peljal sem testni CX-5 G165 in G194. Ko sem sedel v slednjo, sem vedel katero hočem (ja res je CX-5, ker drugih testnih ni bilo z G194 in samo tako sem lahko primerjal oba motorja).
Pogrešam dizlov navor? -Ne, ker AT zelo dobro kompenzira. Ko rabiš, da skoči, bolj agresivno pritisneš pedal za plin in je to to. Po treh letih in pol od menjave, mi ni niti malo žal
Ker se je v sosednji niti odprla debata o GPUjih, sem se spomnil, da tukaj še nisem napisal: iščem DDR3 rame vsaj 1600 "Mhz" in velikosti vsaj 8GB na palčko.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Joooj jst sm pa zamudo ....
Hkrati sm pa mislu, da je že spet zanimanje za šestko, eh.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani