sem že sigurno kdaj napisal, ... v oglasu je bila cena 15.500€ ... pa da je letnik 2015 ... se je lastnik za 1 leto zmotil ... takrat je bila to normalna oglaševana cena, novi 2.0 G120 Revolution so prišli dobrih 20.000 €, navadni pa okrog 15.000.
Razen nekaterih. Mazdo CX-3 sem leta 2019 kupil 3 leta in 3 mesece staro, imela je nekaj manj kot 12.000 km. V garaži je bila pokrita z deko. Uporabljena le za daljše vožne. 🙂
Ko se menim za ceno je lastnik trdil, da je za novo plačal 24.000 €. Rekel sem mu, da to ne more biti res, da je bila cena okoli 21.000, ampak da to itak ni pomembno, važno je, da se zmeniva za ceno starega ... na koncu sva udarila sredino. Avto naslednje dni prevzamem in plačam dogovorjeno kupnino. Potem prodajalec vzame 500€ in mi jih da nazaj rekoč, res si imel prav, nov avto je bil 21.000. "Svaka mu čast!" ... in za informacijo - ni bil Slovenec, tudi ne belopolt.
Ta avto letnik 2016 (danes je star že 8 let) ima na trgu še vedno podobno ceno, kot ga je imel 3 leta star pred 5-timi leti. 🙃
Janez007 ima pa res vse pod nadzorom. Ko bom dal jaz oglas na avto.net, me boš ziher po dveh minutah poklical. 😃
Lahko se zmeniva še predno daš oglas, ampak se bojim, da sva podobne sorte in bova težko prišla skupaj (kupila bi čim ceneje, prodala čim dražje) ... 😃
Ja, se hitro naveličam avtov, počasi bi bilo treba zamenjat ... po možnosti 1. lastnik, vsa pločevina še 1. barva, še vsaj 1 leto v garanciji, čim manj prevoženih km. To so neka osnovna izhodišča za dober nakup.
Ali so kakšne splošne težave z X 186 Mazdinimi motorji?
Copilot
Mazdini motorji z oznako X 186 so del njihove serije SkyActiv-X, ki uporablja inovativno tehnologijo za kombinacijo bencinskega in dizelskega izgorevanja. Čeprav so ti motorji na splošno dobro sprejeti zaradi svoje učinkovitosti in zmogljivosti, so se pojavile nekatere težave, ki jih lastniki in strokovnjaki omenjajo:
Kompleksnost sistema: Zaradi napredne tehnologije SkyActiv-X je motor bolj zapleten, kar lahko pomeni višje stroške vzdrževanja in popravila.
Občutljivost na kakovost goriva: Nekateri uporabniki so poročali, da motorji SkyActiv-X bolje delujejo z visokokakovostnim gorivom, kar lahko vpliva na stroške obratovanja.
Težave z vžigom: Nekateri lastniki so poročali o težavah z vžigom motorja, zlasti v hladnejših podnebjih.
Po svojih izkušnjah sodim, da se človek vsega navadi, se prilagodi. Preskok M6 s CD175 na G165 je bil kar občuten, a smo se tudi na G165 navadili in je sedaj čisto OK. Verjetno bi bil tudi G145, sploh ker pri nas obrati redko zaidejo preko 4.000, še veliko bolj redko pa čez 5.000.
Motor je optimiziran za boljšo učinkovitost pri nižjih vrtljajih, kar omogoča boljšo porabo goriva in bolj gladko vožnjo pri nižjih hitrostih.
Če povzamemo, X186 ponuja večji navor pri višjih vrtljajih, kar je koristno za dinamično vožnjo, medtem ko G140 zagotavlja boljšo učinkovitost pri nižjih vrtljajih, kar je idealno za vsakodnevno vožnjo.
Potem, ko presedlaš iz prejšnjega modela šestke (2015-2018) na novejšega, opaziš mnogo lepotnih razlik (sprednje meglenke, spodnji del zadnjega odbijača, oblika armature, projekcijo zaslona, obliko sedežev, ...).
Avto se mi zdi zanimiv, še posebej, če se cena oklesti nekih 10-15%
Mi pa deluje v plus SLO poreklo in 1. lastnik (će je vse res).
Km-jev se čez leto kar nabere, veliko AC....zato dizel (trenutno M6 2012 2.2 CD163).
Mehanika v meni malo, sem bolj UPORABNIK, zato v forumu sprašujem, če je ta avto, serija, motor, nagnjen h kakimi znanimi težavami ipd...
Kot je povedal @ignacij, novejši dizelski motorji so nagnjeni k težavam, Mazdini 2.2 Skyactiv niso izjema. Če se že rine v dizla (za razliko so Mazdini bencinski motorji znani po zanesljivosti, neproblematičnosti), je potrebno vozilo obvezno preveriti, fizično in tudi servisno zgodovino. Slednjo se je dalo do nedavnega preveriti preko Mazdine mobilne aplikacije MyMazda, kar je sedaj omogočeno (verzija 8.7.2) le še 1. lastnikom, ... da pa se preko starejše verzije aplikacije, recimo 8.6.0.
1. korak bi bil zame zahteva za VIN številko, da se v grobem preveri zgodovina. Pri tej zgodovini je potrebno vedeti, da so vanjo zavedeni le redni letni servisi, ne pa izredni servisi, ki so praviloma bolj problematični. Videl sem že veliko vozil, ko se je olje menjalo na 25.000 km in še več, kar je bistveno predolg interval za tako vozilo (priporoča se 10 - 15.000, v Evropi je po Mazdinih pogojih garancije maksimalen interval 20.000 km, v Avstraliji po Mazdinih pogojih 10.000 km ... seveda niso pomembni samo km, ampak tudi režim vožnje - dolge vožnje po avtocestah so za motor bistveno bolj prijazne kot na primer kratke po hribih).
Bližje ko si poreklu, večja je verjetnost, da pravilno ugotoviš dejansko stanje avta.
Če je avto bil kupljen in servisiran v avtohiši Sloveniji, potem se da pri njih (vsaj v teoriji) preveriti zgodovino. Na Avtologu se da pri starejših, registriranih v Sloveniji, preveriti lastništvo in prevožene km. Če je avto iz Mengša, Komende, Mežice, itd obstaja večja verjetnost, da je bil lansko leto poplavljen. Če je 1. lastnik in greš na ogled avta na njegov dom takoj opaziš, ali je lastnik pedanten ali malomaren, če ima recimo hišo zanemarjeno, ... Slovenski avto lahko odpelješ do mehanika, da ga preveri, mehanika, ki ga poznaš in mu zaupaš. Preveriš lahko pri zavarovalnici, ali je bil udeležen v kakšne škodne zahtevke in katere, ...
Dajte se sprijazniti, da je denar v zadnjih 3 letih izgubil skoraj 30% vrednosti. Pač nekaj je treba na prihodkih narediti. Jaz sem tudi 15 let starega Megana 1,5 dci prodal za 2500€. Pa je bil samo stari Renault...
Komentiramo, ker je forum ... ja, denar s časom pada ... zanesljivo, ne pa enakomerno ...
Mislim da je bilo jeseni 2020, ko je znanec kupil rdečo Mazdo 6 G145 letnik 2016 s 110.000 km za 14.000 € od 1. lastnika ... prodajala se je nekaj mesecev za dobrih 16.000, poškodovana od toče, ampak z vključenim popravilom ... avto je bil znancu izročen popravljen.
Ta je lump. 😀 Pred 3 meseci sva bila zmenjena za 13.000, potem pa je rekel, da si je premislil, da je sploh ne bo prodajal .... naj ga kdo pokliče in tukaj napiše, če ga spet prodaja...
Ene 3-5 na leto se pojavi takih po tvojih kriterijih, gredo pa običajno v nekaj dneh, če je kolikor toliko realna tržna cena. Malo vztrajnosti pa bo. Sedajle (od srede julija in do srede avgusta) in decembra je najbolj mrtva sezona.
Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
"Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."
Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam.
Tale M3 Revolution 2018, ki sem jo pripel ... za 8.900 €, me malo mika, hkrati pa imam 2 zadržka:
- prevoženi km v povezavi s povprečno menjavo olja med 20.000 in 27.000 km
- avto je bil po eni strani poškodovan, vrata, stebriček, ... blatnik ... pred kratkim popravljeno v xx delavnici
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Čez eno leto boš potem spet novega kupil? 😁
Povezava za deljenje
Deli na druge strani