Hvala obema! Po prvem tednu lahko samo recem, da uzivam za volanom, tudi od opreme glede na moje relacije ne pogresam nicesar. Mogoce samo vprašanje za koga ki je avto čipiral. Glede na to, da je identicen motor kot ga ima bencinar z revolution opremo in s 165 konji... Ali bi bilo smiselno dvignit konje na 175?
Samo če jo tiščiš nad 4k rpm, takrat bi imelo smisel čipat
Navor v nizkih obratih bo pa isti, tistih cca 200Nm da od sebe in to je to
Hvala za vse podane informacije do sedaj! Je res, sem opazil da je RES malo bencinark, tudi po tujih tržiščih (se najde še nekaj 2. generacije, vendar od 3. generacije naprej navadno zelo malo). Ceno sem tudi pomotoma izpustil - načeloma imam trenutno budget do nekje 10.000, sem pa pripravljen tudi iztisniti kakšnih 1.000-2.000 več, če se le najde iskano.
Nekako tako se tudi jaz osredotočam, na od 3. generacije naprej (najraje). Bom vztajal pri trenutni taktiki večkrat dnevnega spremljanja oglasov na avto.netu ter FB Marketplace-u, upajmo da se le kaj najde, da se tudi sam pridružim lastnikom Mazde
Sj g165 tudi moras dat po gasu, ker se razlika v velikosto stalce pozna sele nad 4000rpm
Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
Jaz sem bil pri prodaji svoje na začetku tudi nerealen, pa me je trg potem postavil na realna tla. Če gledam za nazaj moja nerealnost ni bila samo plod moje domišljije ampak so krive predvsem postavljene cene oglasov po katerih se načeloma orientiraš.
Mja, če je 1 let stara nova vredna 30k+, bo težko 7 let stara 20k+
Prodam za 400€, ker ne smučam, če koga zanima, nakup mora pa biti v njihovi trgovini v Begunjah....veljaven do konca 24.....(ni pa možna menjava za kaj drugega, sicer bi to že sam naredil). Ob nakupu smuči nad 500€ se doplača razlika (če za manj, razlike ne vračajo). Če koga zanima zs.
Jaz bi zakril črtno kodo, za ziher, da ne bo komu potegnilo kode
Moj avto je mazda 6 karavan 2.2 D, 10.2012 - 12.2020, 2191 ccm, 150 km, 2019 letnik, uvožena iz Nizozemske. Samo na moji so serijsko velikosti 320 premera, tej so pa 297 premera. Čeprav po vin številki naj bi bili prav. So pa sprednji diski.
podprta vozila:
MAZDA CX-5 I (KE, GH) ( 11.2011 - 02.2017)
2.0, 02.2012 - 02.2017, 1998 ccm, 150 km
2.0, 04.2015 - 02.2017, 1998 ccm, 154 km
2.0 (KE107), 07.2012 - 02.2017, 1998 ccm, 155 km
2.0 (KE107), 01.2012 - 02.2017, 1998 ccm, 156 km
2.0 (KEEFW), 11.2011 - 02.2017, 1998 ccm, 165 km
2.0 AWD, 02.2012 - 02.2017, 1998 ccm, 150 km
2.0 AWD (KE107), 02.2012 - 02.2017, 1998 ccm, 154 km
2.0 AWD (KEEAW), 11.2011 - 02.2017, 1998 ccm, 160 km
2.2 D (SHY1), 04.2012 - 02.2017, 2191 ccm, 175 km
2.2 D (KE2FW), 04.2012 - 02.2017, 2191 ccm, 150 km
2.2 D (KE2FW), 04.2012 - 02.2017, 2188 ccm, 175 km
2.2 D 4WD (KE2AW), 04.2012 - 02.2017, 2188 ccm, 175 km
2.2 D AWD (KE102), 04.2012 - 02.2017, 2191 ccm, 175 km
2.2 D AWD (KE2AW), 04.2012 - 02.2017, 2191 ccm, 150 km
2.5 (KE5FW), 02.2013 - 02.2017, 2488 ccm, 188 km
2.5 AWD, 02.2015 - 02.2017, 2488 ccm, 192 km
MAZDA 6 (GJ, GL) ( 12.2012 - ...)
2.0 (GJEFW), 01.2013 - ..., 1998 ccm, 146 km
2.0 (GJEFW), 12.2012 - ..., 1998 ccm, 155 km
2.0 (GJEFW), 01.2013 - ..., 1998 ccm, 165 km
2.2 D, 10.2012 - 12.2020, 2191 ccm, 150 km
2.2 D (GJ2FW), 07.2014 - ..., 2188 ccm, 175 km
2.2 D (GJ2FW, GJ692), 08.2012 - 02.2018, 2191 ccm, 175 km
2.2 D 4WD (GJ2AW), 07.2014 - ..., 2188 ccm, 175 km
2.2 D AWD, 12.2012 - 12.2020, 2191 ccm, 150 km
2.2 D AWD, 02.2015 - ..., 2191 ccm, 175 km
Ne bom solil pameti, ampak vmes so posodobili kataloško - od 2018 naprej imajo nekatere kataloške zdraven še oznako A, ker so spremenili material... ampak komot lahko daš na katerokoli šestico te diske, vsaj kakor sem gledal za svojo 2017 letnik.
EDIT: Aja, sam to je pa res čudno, da je taka razlika? A si preveril na ATE katalog strani?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Samo če jo tiščiš nad 4k rpm, takrat bi imelo smisel čipat
Navor v nizkih obratih bo pa isti, tistih cca 200Nm da od sebe in to je to
Konji == KOK HITR GRE AVTO
Navor == OBČUTEK PREMIKANJA
Povezava za deljenje
Deli na druge strani