Skoči na vsebino
pred 2 urama je ignacij napisal:

Pa dej nehi nakladat no. Sem ga vozil testno, tako kot si ti dinozavra in ni bilo nobenega dizelskega navora.

Ti si ga vozil mogoče 20 min. In to najbrž v spremstvom prodajalca. In to neulaufan, nov avto. Je razlika kot dan in noč, ko se ulaufa.

Če primerjam vožnjo dinozavra z x186 je kot da in moč. Dinozaver obvezno rabi obrate, da se sploh kam premakne. Pri nizkih obratih je nepremičnina, x186 komot voziš tudi 40 na uro v peti brzini.

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je Bini napisal:

Elektrika, zato pa lažje in hitreje potegne iz niskih v višje obrate. 

To se dogaja, ko imaš baterijo bolj napolnjeno in takrat je občutek kot, da te še nekaj dodatno potiska! 🤗 To vidiš na prikazanem grafu na centralnem zaslonu.... 😊😉

Res je. Ko je baterija na ful prav čutiš, da elektrika pomaga. Sicer za kratek čas a vseeno. 

Dejstvo je, da sta motorja  x186 in dinozaver popolnoma drugačni živali. 

X186 deluje bližje dizlom, zato tudi nizka poraba in večji občutek moči. 

Dinozaver pa..., hja, dinozaver kot dinozaver. Pač navaden benzinski motor. Nič pretresljivega in vznemirljivega. 

pred 4 urami je Janez007 napisal:
vi
Ali so kakšne splošne težave z X 186 Mazdinimi motorji?
 
Copilot

 

Mazdini motorji z oznako X 186 so del njihove serije SkyActiv-X, ki uporablja inovativno tehnologijo za kombinacijo bencinskega in dizelskega izgorevanja. Čeprav so ti motorji na splošno dobro sprejeti zaradi svoje učinkovitosti in zmogljivosti, so se pojavile nekatere težave, ki jih lastniki in strokovnjaki omenjajo:

  1. Kompleksnost sistema: Zaradi napredne tehnologije SkyActiv-X je motor bolj zapleten, kar lahko pomeni višje stroške vzdrževanja in popravila.
  2. Občutljivost na kakovost goriva: Nekateri uporabniki so poročali, da motorji SkyActiv-X bolje delujejo z visokokakovostnim gorivom, kar lahko vpliva na stroške obratovanja.
  3. Težave z vžigom: Nekateri lastniki so poročali o težavah z vžigom motorja, zlasti v hladnejših podnebjih.

1.  Možno. 

2. Za goriva se kar strinjam. Petrolove župce sploh ne mara, Mol je tako-tako, Shell je zakon za ta motor.

3. pri - 17 °C pozimi v Dolomitih je po štirih dneh tako zaverglal, da je skoraj motor ven vrglo. Tako, da ne bi vedel, kje so to pobrali. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 uro je dvorjan napisal:

Dobro potegne ... KAJ? Bencin iz rezervoarja? 😃

 

Ali pa so naše definicije "dobro" različne. Dobro potegne od 3.000 rpm dalje, ne pa pri 1.200 rpm, nad 4.000 pa odlično potegne.

Govorimo za naše X 186 motorje. Za dinozavra verjamem, da motor ugasne, ko daš v peti pri 50 na uro gas. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 uro je Janez007 napisal:

Mazda X186:

Mazda G140:

  • Prostornina: 2.5 litra
  • Največji navor: 238 Nm pri 3300 vrt/min2
  • Motor je optimiziran za boljšo učinkovitost pri nižjih vrtljajih, kar omogoča boljšo porabo goriva in bolj gladko vožnjo pri nižjih hitrostih.

Če povzamemo, X186 ponuja večji navor pri višjih vrtljajih, kar je koristno za dinamično vožnjo, medtem ko G140 zagotavlja boljšo učinkovitost pri nižjih vrtljajih, kar je idealno za vsakodnevno vožnjo. :) 

To so bolj kot ne smešnice. Naj ti tudi drugi povedo, če meni ne verjameš, da se X 186 Motor lepo pelje 50  na uro v peti brzini. In motor nič ne trpi. Ne rabiš nabijati v obrate, da se hitro pelješ.

Če  pa nabiješ  4000 obratov, takrat te zalepi in dobesedno "poletiš". 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 14 urami je mazda6_2011 napisal:

Tudi bencinski so tišji in mirnejši kot leta 1986. V prostem teku misliš, da motor ne deluje. Tisti liter višja poraba ni moteča, posebej kadar slišiš, kakšna je cena rednega in izrednega vzdrževanja dizelskega motorja.

 

Lp

Liter višja poraba?? Bolj natančno bi bilo 2-3 lit. višja poraba. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je brdavs napisal:

Pozdravljen,

 

Bencinska mazda 6 je super izbira. Tiho in mirno delovanje (brez tresenja in hrupa kot pri dizlu). Glede na to, da se jih večina prodaja z nad 250000km (ena celo z 382000) se ponaša tudi z zanesljivim delovanjem.

Je veliko prostornejša kot bmw 3 in ima učinkovit motor (povprečna poraba pod 10L/100km, relacije 8).

 

Glede na opremo xenon, gretje sedežev, tempomat, parkirni senzorji, senzor mrtvega kota etc tudi najcenejši.

 

lp

 

 

 

 

 

"povprečna poraba pod 10/100 km". 😎

Sicer pa od kod mnenje, da dizli tresejo? Saj ni to golf II ki je ropotal kot traktor. Na avtocesti pri avtocestni hitrostih sploh ni neke razlike v hrupu med benzinarko in  dizelco. Edino na mestu je mogoče dizel malo bolj hrupen, ko je mrzel. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 35 minutami je APoplas napisal:

 

Res je, strmim k 3. generaciji, če je le mogoče, je pa trenutno trg šestk tretje generacije bencinarjev konkretno omejen. 😅

Saj ni čudno, da jih ni. So benzinark prodali v Slo. mogoče 9%.Nekaj je razbitih, nekaj jih imajo vintage intuziasti. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 5 urami je Deeyan napisal:

Neki opcij je, velka vrjetnost, da ostanem na znamki, definitivno pa neki bencinskega, ker takle kot kaze bom naredu samo 10kkm na leto, pa diesel ne pride vec v postev 🙂

A je v igri tudi x186 motor? 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda3 G120 - prodaja
Napisano
pred 16 minutami je sportman333 napisal:

jaz osebno, ampak to je zdaj čisti off-topic, če bi kupoval mazdo 3 bi gledal izključno za x186 motorjem, teh se pa skorajda ne prodaja.....(to je pomojem res odlična mašinca za tak avto...)

Najboljša. 👍

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prodam Mazda 6 2017 2.2 CD150
Napisano
pred 11 urami je Lena-rt napisal:

Evo fantje avto je prodan oziroma opravljena je bila menjava za Suzuki Swift Sport 1.6 letnik 2017

Hvala lepa za vaš trud in čas :)

Ni 1. april? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prodam Mazda 6 2017 2.2 CD150
Napisano
pred 4 minutami je Lena-rt napisal:

Evo bom tkole naredu

 

Za člane Mazda Foruma je cena 12000eur :)

 

pa de vidimo ce se bo kdo javil :)

Če ne bi imel enake, bi jo za tak denar kupil jaz. 

Barva je itak najlepša. 😊🤘

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prodam Mazda 6 2017 2.2 CD150
Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Boss napisal:

 

Ampak.... če pa v štartu s ceno ne pretiravaš in si nekoliko cenejši kot drugi pa se bo našel še kak človeček , dva trije zraven in ni hudič, da ne bo kateri od teh odprl denarnico.

 

@ignacij je točno to občutil kako to zgleda. Bolje pri prodaji malo popustit pa pri nakupu malo bolj prodajalca stisnit (takrat ti vodiš ples), da si na koncu na istem.  Ne moreš pa računat na to, da boš drago prodal potem pa poceni kupil - to so pač iluzije.

Jaz vsako stvar, ki prodajam, nastavim takoj  na najnižjo ceno, ki obstaja pri nas. Recimo, ko sem prodajal staro 6-ko sem takoj nastavil ceno na 1600€, čeprav so nekateri prodajali z več kilometri in bolj zrukane tudi za jurja več. In sem jo prodal takoj. Meni se ne da čakati in debatirati z raznimi pacienti, ki klicarijo kar iz dolgčasa in potem utrujajo, koliko boš spustil ceno. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prodam Mazda 6 2017 2.2 CD150
Napisano
pred 2 urama je Lena-rt napisal:

Pozdravljeni

Prodajam svoj avto zaradi nakupa večjega avtomobila.

 

Več informacij na zs ali pa telefonsko številko 051633994

Slike na naslednjem linku:

Mazda Mazda6 CD150 Revolution, letnik:2017,15500 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net

IMG_E3437.JPG

A je skrivnost, kateri večji actomobil boš nabavil? Ker že ta je precej velik. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tekstilni tepihi, zimske gume CX-30
Napisano
pred 2 urama je Volume napisal:

Evo da malo obudim temo...

Rad bi prodal zimske gume Falken, 215 -55 -R18 99V. Profila je še zadosti 😁😁

Slikice gum, profil, dot prilagam...

Aja, srečni kupec bo dobil še praktično nove tekstilne tepihe. In to original, he,he...🤪🤪🤪

20230923_152834.jpg

20230923_153010.jpg

20230923_152917.jpg

20230923_153029.jpg

20230923_153158.jpg

In to premium tepihe. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kupim Mazdo6 2.5l 194KM
Napisano
pred 8 minutami je Boss napisal:

 

A ne, fant se je odločil bencinarja kupit in nisem tu, da bi ga prepričeval v nasprotno. Tako se pomaga uporabnikom ne pa da vsakič, ko nekdo koleba pri izboru motorja beremo, kako je recimo dizel zanič. Taka debate je pol za na FB ne pa za na Mazda forum.

Pa, saj nisi vozil tega motorja, da to tako suvereno trdiš. 🤔 Lahko podaš komu svoje mnenje o dizlu, ki si jih res veliko imel in prevozil, tukaj pa mislim, da si padel bolj pod vplivo ostalih forumašev. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kupim Mazdo6 2.5l 194KM
Napisano
pred 24 minutami je Boss napisal:

To je Mazdin najbolj vzdržljiv motor in edini, ki se prodaja po celem svetu in bo živel še naprej. Z njim ne moreš zgrešiti, kar se ti lahko zgodi z 2-litrskima bencincema, če so tvoje želje po užitku v vožnji kolikot toliko visoke.

A si prešaltal med benzinarje ali pa je kdo ukradel tvoj profil. :aaaaa:

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

K: tweeter bose
Napisano
pred 1 uro je borutso napisal:

Torej ti rainbow pašejo v mazdo 3 letnik 2017, kako je s konektorjem in pritrditvijo?

Sicer nimam 3-ke,a sem kih montiral v 6-ko in cx30.Seveda to niso "plug and play" varianta, potrebne so rahle modifikacije, a nič resnega. Original konektorje ne boš model uporabiti, visokotonce povežeš kar direktno na obstoječe žice. Bose ozvočenje ima vgrajen  procesor, ki krmili base, srednje in visoke, tako, da ne rabiš montirati  kakšne posebne kretnica za te tweeterje.

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

K: tweeter bose
Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Mja, čakaj a ni treba nič tweak-at ojačevalca bose? 

 

A maš kje kak link kateri tweeterji so to? Najbrž si tam malo plastike porezal, kjer pride čez tista mrežica čez tweeter?

Ja. Ne rabiš nič spreminjati. 

Jaz imam tele. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.