Pa dej nehi nakladat no. Sem ga vozil testno, tako kot si ti dinozavra in ni bilo nobenega dizelskega navora.
Ti si ga vozil mogoče 20 min. In to najbrž v spremstvom prodajalca. In to neulaufan, nov avto. Je razlika kot dan in noč, ko se ulaufa.
Če primerjam vožnjo dinozavra z x186 je kot da in moč. Dinozaver obvezno rabi obrate, da se sploh kam premakne. Pri nizkih obratih je nepremičnina, x186 komot voziš tudi 40 na uro v peti brzini.
Elektrika, zato pa lažje in hitreje potegne iz niskih v višje obrate.
To se dogaja, ko imaš baterijo bolj napolnjeno in takrat je občutek kot, da te še nekaj dodatno potiska! 🤗 To vidiš na prikazanem grafu na centralnem zaslonu.... 😊😉
Res je. Ko je baterija na ful prav čutiš, da elektrika pomaga. Sicer za kratek čas a vseeno.
Dejstvo je, da sta motorja x186 in dinozaver popolnoma drugačni živali.
X186 deluje bližje dizlom, zato tudi nizka poraba in večji občutek moči.
Dinozaver pa..., hja, dinozaver kot dinozaver. Pač navaden benzinski motor. Nič pretresljivega in vznemirljivega.
pred 4 urami je Janez007 napisal:
vi
Ali so kakšne splošne težave z X 186 Mazdinimi motorji?
Copilot
Mazdini motorji z oznako X 186 so del njihove serije SkyActiv-X, ki uporablja inovativno tehnologijo za kombinacijo bencinskega in dizelskega izgorevanja. Čeprav so ti motorji na splošno dobro sprejeti zaradi svoje učinkovitosti in zmogljivosti, so se pojavile nekatere težave, ki jih lastniki in strokovnjaki omenjajo:
Kompleksnost sistema: Zaradi napredne tehnologije SkyActiv-X je motor bolj zapleten, kar lahko pomeni višje stroške vzdrževanja in popravila.
Občutljivost na kakovost goriva: Nekateri uporabniki so poročali, da motorji SkyActiv-X bolje delujejo z visokokakovostnim gorivom, kar lahko vpliva na stroške obratovanja.
Težave z vžigom: Nekateri lastniki so poročali o težavah z vžigom motorja, zlasti v hladnejših podnebjih.
1. Možno.
2. Za goriva se kar strinjam. Petrolove župce sploh ne mara, Mol je tako-tako, Shell je zakon za ta motor.
3. pri - 17 °C pozimi v Dolomitih je po štirih dneh tako zaverglal, da je skoraj motor ven vrglo. Tako, da ne bi vedel, kje so to pobrali.
Motor je optimiziran za boljšo učinkovitost pri nižjih vrtljajih, kar omogoča boljšo porabo goriva in bolj gladko vožnjo pri nižjih hitrostih.
Če povzamemo, X186 ponuja večji navor pri višjih vrtljajih, kar je koristno za dinamično vožnjo, medtem ko G140 zagotavlja boljšo učinkovitost pri nižjih vrtljajih, kar je idealno za vsakodnevno vožnjo.
To so bolj kot ne smešnice. Naj ti tudi drugi povedo, če meni ne verjameš, da se X 186 Motor lepo pelje 50 na uro v peti brzini. In motor nič ne trpi. Ne rabiš nabijati v obrate, da se hitro pelješ.
Če pa nabiješ 4000 obratov, takrat te zalepi in dobesedno "poletiš".
Tudi bencinski so tišji in mirnejši kot leta 1986. V prostem teku misliš, da motor ne deluje. Tisti liter višja poraba ni moteča, posebej kadar slišiš, kakšna je cena rednega in izrednega vzdrževanja dizelskega motorja.
Lp
Liter višja poraba?? Bolj natančno bi bilo 2-3 lit. višja poraba. 😉
Bencinska mazda 6 je super izbira. Tiho in mirno delovanje (brez tresenja in hrupa kot pri dizlu). Glede na to, da se jih večina prodaja z nad 250000km (ena celo z 382000) se ponaša tudi z zanesljivim delovanjem.
Je veliko prostornejša kot bmw 3 in ima učinkovit motor (povprečna poraba pod 10L/100km, relacije 8).
Glede na opremo xenon, gretje sedežev, tempomat, parkirni senzorji, senzor mrtvega kota etc tudi najcenejši.
lp
"povprečna poraba pod 10/100 km". 😎
Sicer pa od kod mnenje, da dizli tresejo? Saj ni to golf II ki je ropotal kot traktor. Na avtocesti pri avtocestni hitrostih sploh ni neke razlike v hrupu med benzinarko in dizelco. Edino na mestu je mogoče dizel malo bolj hrupen, ko je mrzel.
Neki opcij je, velka vrjetnost, da ostanem na znamki, definitivno pa neki bencinskega, ker takle kot kaze bom naredu samo 10kkm na leto, pa diesel ne pride vec v postev 🙂
jaz osebno, ampak to je zdaj čisti off-topic, če bi kupoval mazdo 3 bi gledal izključno za x186 motorjem, teh se pa skorajda ne prodaja.....(to je pomojem res odlična mašinca za tak avto...)
Ampak.... če pa v štartu s ceno ne pretiravaš in si nekoliko cenejši kot drugi pa se bo našel še kak človeček , dva trije zraven in ni hudič, da ne bo kateri od teh odprl denarnico.
@ignacij je točno to občutil kako to zgleda. Bolje pri prodaji malo popustit pa pri nakupu malo bolj prodajalca stisnit (takrat ti vodiš ples), da si na koncu na istem. Ne moreš pa računat na to, da boš drago prodal potem pa poceni kupil - to so pač iluzije.
Jaz vsako stvar, ki prodajam, nastavim takoj na najnižjo ceno, ki obstaja pri nas. Recimo, ko sem prodajal staro 6-ko sem takoj nastavil ceno na 1600€, čeprav so nekateri prodajali z več kilometri in bolj zrukane tudi za jurja več. In sem jo prodal takoj. Meni se ne da čakati in debatirati z raznimi pacienti, ki klicarijo kar iz dolgčasa in potem utrujajo, koliko boš spustil ceno.
A ne, fant se je odločil bencinarja kupit in nisem tu, da bi ga prepričeval v nasprotno. Tako se pomaga uporabnikom ne pa da vsakič, ko nekdo koleba pri izboru motorja beremo, kako je recimo dizel zanič. Taka debate je pol za na FB ne pa za na Mazda forum.
Pa, saj nisi vozil tega motorja, da to tako suvereno trdiš. 🤔 Lahko podaš komu svoje mnenje o dizlu, ki si jih res veliko imel in prevozil, tukaj pa mislim, da si padel bolj pod vplivo ostalih forumašev. 😉
To je Mazdin najbolj vzdržljiv motor in edini, ki se prodaja po celem svetu in bo živel še naprej. Z njim ne moreš zgrešiti, kar se ti lahko zgodi z 2-litrskima bencincema, če so tvoje želje po užitku v vožnji kolikot toliko visoke.
A si prešaltal med benzinarje ali pa je kdo ukradel tvoj profil.
Torej ti rainbow pašejo v mazdo 3 letnik 2017, kako je s konektorjem in pritrditvijo?
Sicer nimam 3-ke,a sem kih montiral v 6-ko in cx30.Seveda to niso "plug and play" varianta, potrebne so rahle modifikacije, a nič resnega. Original konektorje ne boš model uporabiti, visokotonce povežeš kar direktno na obstoječe žice. Bose ozvočenje ima vgrajen procesor, ki krmili base, srednje in visoke, tako, da ne rabiš montirati kakšne posebne kretnica za te tweeterje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ti si ga vozil mogoče 20 min. In to najbrž v spremstvom prodajalca. In to neulaufan, nov avto. Je razlika kot dan in noč, ko se ulaufa.
Če primerjam vožnjo dinozavra z x186 je kot da in moč. Dinozaver obvezno rabi obrate, da se sploh kam premakne. Pri nizkih obratih je nepremičnina, x186 komot voziš tudi 40 na uro v peti brzini.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani