Torej je avto dopolnil 9 let ... že kar star. Nov je bil po takratnih cenikih okoli 19.000 €.
Glede na to koliko je vrednost denarja padla, je najbrž brezveze gledati koliko je bil takrat nov avto ali pa preračunaš koliko bi bil danes vreden nov avto upoštevajoč devetletno inflacijo.
Se vedno je precej takih, ki so prepricani, da avto mora biti nemski... ali vsaj iz Evrope ... in imajo nek odpor do japoncev, vzhodnjakov ... Se vedno tlacijo to v isti kos, kot kitajska roba ... Najveckrat slisan argument je, da so deli dragi ko zafran in da jih cakas celo vecnost, ce slucajno kaj crkne ... 🤪
Sicer se zadeve pocasi spreminjajo... ampak je nekako podobno kot z EV ... ko so argumenti podobni, ce jih primerjamo z ICE ...
Po mojem je argument proti tudi ta, da so japonci specifični za servis in ga me zna vsak vaški serviser popravit.
Za 6.737 (z DDV) evrov pride dostavljena na naslov v Sloveniji.
Ja, je verjetno nekaj manj ohranjen (ker je italijanski), ampak to so danes cene 7 let starih Mazdinih dizlov. Sicer vem, da so nam vsem Mazde všeč, ampak moramo tudi biti malo bolj realni glede cen. Se pa na dražbah zelo nazorno vidi, da bencinske Mazde veliko bolje držijo ceno od dizelskih.
Italijanski uvoz, ki ga lahko naslednji dan parkiraš na avto-odpadu 🤪. Ne hvala.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa tesnila glav motorja tudi. Jaz sem že kandidat za nakup, ko bo dopustov konec 😀
Povezava za deljenje
Deli na druge strani