Svaka čast če Jani tole proda za 15k. Jaz sem svojo, neprimerno boljšo, prodajal pol leta pa jedva dobil 16,5k. Je pa res, da ni bila slovenskega porekla in nisem bil 1 lastnik.
Žal se moram tukaj strinjati z večino. Ni realno, da pričakuješ, da boš dobil toliko kot sem jaz prodal svojo M6, ki je bila super ohranjena, za razred višji razred od M3 in vso možno opremo (usnje, avtomatik, šibedah, 2,5l motor....). M6 je v tem primeru neprimerljivo boljši avto, tako, da je realna cena verjetno res 13k. Ce ti rata dobiti 16k, svaka čast.
Jaz sem bil pri prodaji svoje na začetku tudi nerealen, pa me je trg potem postavil na realna tla. Če gledam za nazaj moja nerealnost ni bila samo plod moje domišljije ampak so krive predvsem postavljene cene oglasov po katerih se načeloma orientiraš.
Jp, najtežji dela zame in verjetno večino na forumu, pa je, da smo prepričani, da je naša mazda najboljša raketa in ti ne gre v glavo, kako kupci tega ne prepoznajo in potem začneš razmišljati, da je s tvojim oglasom ali vozilom nekaj narobe.
Osebno mi še vedno ni jasno, zakaj se jih ne proda več. Avti so lepi zunaj in notri, kvaliteta izdelave v tem cenovnem rangu je nad konkurenco, hkrati pa imajo vzdržljive motorje. Ok mogoče manjka še kakašna turbina za koga, pa boljši infotaiment, ampak na sploh je paket odličen glede na ostale znamke.
Tako bom rekel, najlažje je komentirat ko ne prodajaš ti. Ko pa prodajaš pa želiš čimveč iztržiti in ti gredo na živce takšni komentarji. Sem pa verjetno zadnji na forumu, ki je prodal svojo mazdo in ti lahko samo svetujem, da prodaj prvemu kupcu ki pride. Cena ne bo takšna kot si si zamislil, ampak bo realna, tako kot je bilo pred korono. Trg je čist hladen, zato ne kalkuliraj preveč ko se pojavi potencialni kupec.
Koliko si na koncu dobil zanjo? 16-17k EUR? Po janezovi teoriji bi jo moral dat za ene 12 (po 5-tih letih gre na pol).
Dobil sem 16.500. Če računamo, da je bila nova cca. 37k bi moral po 5 letih za njo dobiti 18.500, moja je bila stara 7 let, tako da je bilo 16.500 kar realna cena.
Ma nimata pogojev, da jo prodata za to ceno. Moja izkušnja pri prodaji je takšna, da so zlati koronski časi za rabljena vozila mimo. Pleha je na trgu cel kup in avta ni lahko prodati, če pa imaš neprivlačno ceno pa ni variante da prodaš.
Glede na konkurenco na trgu imaš ceno previsoko. Sam sem 5 mesecev prodajal 2.5l M6 in nisem imel glih konkurence na avtonetu pa sem jo vseeno komaj prodal.
Jaz tudi ne maram razmišljati kaj vse lahko crkne in iti prestrasen na 1k km dolgo pot. To je tudi eden izmed razlogov, da sem se zaenkrat distanciral od nakupa PHEV cx60, ker sem prebral preprosto preveč o poporodnih težavah. Sam nocem/ne upam tvegati potencialnih tezav ce se jih lahko izognem.
@Menander jaz imam M6 2,5l AT, sem pa iz Kranja, če si iz teh koncev pa bi rad probal mi piši, pa se zmeniva, da vsaj vidiš če je to zate. Jo imam pa namen nekje do konca leta prodati.
zaradi potrebe po večjem avtu, se zanimam za nakup Mazde6, bencinarja, različic g145 ali g165. Letnik 2016-17, nimam prehudih zahtev glede opreme, povsem bi zadoščala verzija Revolution. Pri barvi bi se izognil Mazdini rdeči.
Če kdo prodaja, prosim za info. Bi me pa interesirala tudi Honda Civic, karavanska verzija.
Hvala.
Če se hočeš dobro peljati pa imaš budget obvezno vzemi 2,5l AT. Ne bo ti žal.
Jaz tko gledam na uvoz iz tujine, npr. Nemcije. Pripeljati moram cim mlajše vozilo, nekje okoli 2 let, saj je tko manj možnosti, da so vrteli kilometre, pa tud ce so jih jih niso veliko, prav tako je manj moznosti za ostale napake, hkrati je pa vozilo se v garanciji.
Najraje bi sel sam po avto, samo imam zadrzke:
- ne znam jezika
- nisem strokovnjak za avte in me lahk nategnejo ko čigumi, tko da moj strokovni pregled avta pomeni zgolj, da vidim če je avto lep na uč, o pomembnih skritih napakah pa pojma nimam
- strah pred samostojno izvedbo postopka izvoza, papirji, registracija...
V roku 1 leta imam namen menjati avto, tko da če je tukaj na forumu kakšen, ki mu je uvoz iz Nemčije blizu in se spozna na vozila, pa ima čas in voljo da gre z mano, bi bila to zame najboljsa možnost. Če je kakšen bi bil vesel če se mi javi.
V nasprotnem primeru pa imam samo eno možnost. Na mobile.de izbrati vozilo od prodajalca, ki ima dobro oceno, plačati uvoznika in upati, da je vse ok.
Mislim, da ni noben nasprotoval uvozu, tudi sam sem svojega pripeljal iz Nemčije, in naslednjega bom verjetno tudi primoran.
Govorimo o tem, da se moraš odlociti, ali vzameš pri nas pa daš mogoce malo več ali pa uvoziš. Sam bi ga raje vzel pri nas če bi imel moznost, vendar ponavadi ni prave ponudbe, zato preostane samo tujina. Moraš pa razumeti, da niso vsi fleksibilni, da bi lahko sami uvozili vozilo iz tujine in imajo potem pač dodaten strošek z uvoznikom in tudi rizik ker avta sploh ne vidiš v živo.
Tko, da tudi sam dam rajši 2k več če lahko željeni avto kupim pri nas kot da bi ga uvozil.
Če je trenutna cena nove Mazde6 s Takumi opremo v Nemčiji 40.000€, ne more biti 4 leta stara 26.000€. V tem primeru je izgubila samo 35% vrednosti, kar je
Ja s tega zornega kota imaš verjetno prav, vendar je trenutni trg tisti, ki določa cene in ne statistika vrednosti padanja cen. Konkretno, če iščeš takšno vozilo se moraš pač sprijazniti z realnostjo, ali bos vozilo pripeljal iz tujine in mogoče prišparal kakega tisočaka ali pa boš raje kupil vozilo ki si ga lahko osebno ogledas in takoj prevzames po malo visji ceni. Prodajalec se verjetno tega zaveda, prav tako pa pri nas izbire teh avtomobilov ni in jih ne bo.
Tretja možnost pa je, da ne kupiš nič ker so cene prenapihnjene in čakaš in čakaš pa ne veš do kdaj. Žal tako je, cene novih in rabljenih vozil so previsoke.
Verjetno bos tudi ti pri prodaji svojega vozila ujel višjo ceno kot je to realno in boš na koncu na enakem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa dej nehi nakladat no. Sem ga vozil testno, tako kot si ti dinozavra in ni bilo nobenega dizelskega navora.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani