Glede na to koliko je vrednost denarja padla, je najbrž brezveze gledati koliko je bil takrat nov avto ali pa preračunaš koliko bi bil danes vreden nov avto upoštevajoč devetletno inflacijo.
Drži. Nisem nič drugega komentiral, samo navedel starost in nabavno ceno. 😁 Me je pa zelo mikalo ... 😃
Ok, konec debate, ker prehaja na osebni nivo, ki ni primeren.
Oprosti, ni bilo mišljeno tako. Sicer pa niso naša mnenja kriva, da ni kupcev. Ker je avto predvidevam dober, je kriva samo previsoka cena. Ceno pa postavlja lastnik. Povedano na lepši način.
Na tvojem mestu bi začel s 14.900, potem pa vsake 2 tedna neuspešne prodaje znižal za 500€ (okvirno, glede na odzive). Je pa treba vedet, da praktično ni kupca, ki po ogledu avta ne bi pričakoval (zahteval) še nekaj 100 € popusta.
Realna cena za tvoj avto je po mojem med 12.500 in 13.500. Za 11.000 ga boš verjetno prodal v enem dnevu ali dveh. Za 10.000 ga kupim jaz takoj, za 3-ji domač avto, 3. Mazdo, da ne bo pomote. 😜
In če je izhodiščna cena za attraction opremo na 16" platiščih 15000 eur, kaj je z mojo ceno narobe?
Mimogrede, ploščice so bile menjane 20000 km nazaj (vse).
Nič narobe, mogoče pa je kaj narobe s prodajalcem, ki jo je nastavil. 😁. Tudi jaz bi probal z visoko ceno. Koliko kupcev pa te je poklicalo v zadnjem tednu? To je kar dober indikator ustreznosti cene.
Če so tvoje ploščice zdržale 60.000 km, moje pa pri enakem avtu in starosti 90.000 km, to tudi nekaj pomeni.
Veš kdaj boš res razočaran, ko boš spustil ceno na 14.000 pa še vedno ne bo nobenega klica.
Mislim da je mal razlike po koliko se prodajajo, in po koliko se prodajo.
Bom pa reku, da za tele kilometre bo treba kmal vsaj ploscice menjat na bremzah. Bo tud treba vracunat v ceno
Dobro da si spomnil, moje so bile oboje nove pri 90.000 + novi zadnji diski + novo redline olje v menjalniku + nov modul za AndroidAuto in CarPlay ... zraven dodam še brezžični modul (še čakam s Kitajske), se pravi, da mi za zamenjavo z rdečo sploh ni treba nič doplačevat ...😜
Se strinjam, cena je taka kot je in vem, da sem s to ceno postavil letvico visoko.
Vem pa tudi, da prodajam dober avto, servisiran na pooblaščenem servisu (večina na avto.net je vprašljivih), garažiran z dodatnim kompletom platišč in pnevmatik.
M6 super avto v umirajočem trgu karavanov, kjer v vsakem primeru prevladuje passat in superb in predvsem športni terenci, ki bodo ta razred pojedli (kot so že enoprostorskega). Razlog nizke cene. Zame M3 ni v takem položaju oz. vsak ne v tako izrazitem (če ne jih Mazda ne bi delala več).
Še enkrat, ni važno kaj ti misliš, kaj jaz mislim. Važne so razmere na avtomobilskem trgu.
Dajva zamenjat avto, pa ti jaz doplačam za tistih 20.000 tvojih manj km. Koliko hočeš doplačila? Za svojega vem da je dober avto, nikoli razbit, redno servisiran.
In se ti zdi 13.000 primerna cena na podlagi tega kako se je prodajala nekaj let nazaj (inflacija se pa v zadnjih letih ni zgodila, cene niso zrasle novim avtomobilom...)
Tudi sam sem prodajal en avto nekaj let nazaj. Danes bi lahko vprašal zanj isto ceno (glede na avto.net).
Meni se zdi 13.000 pod ceno trga.
Najbolje boš vedel ti, ki jo prodajaš. Trenutno že verjetno veš, da je 16.900 previsoka, nerealna cena. Ignacij je za odlično M6 2017 G192 podobno optimistično začel pri cca. 21.000, pristal pa dobrih 20% nižje.
Koliko ti ponujajo potencialni kupci? Koliko jih je poklicalo v zadnjem tednu? Ugibam, da nobeden. Jaz svojo M3 G120 Revolution 6/2018 s 100.000 km takoj prodam za 15.000€, takoj, čeprav je ne prodajam.
Glede na oglase, v katerih se nov model trojk letnik 2019 prodaja že za 17.000, prodajo pa se verjetno okoli 16.500, je treba od te cene odšteti za star model 2.000 € in še vsaj 1.500 €, ker je l. 2018 leto starejša.
16.500-2.000-1.500=13.000€.
Glede tistih, ki so se prodajale januarja za 16.0000, je zame izstopala črna G120 2018 Revolution, 60.000 km, od 1. lastnice ... prodajala se je cca 2 meseca in bila menda prodana za okoli 13.500 € (nazadnje se je v oglasu prodajala vsaj 2 tedna za 14.500).
Moja M3 Revolution G120 l.2018 se je jeseni 2020 oglaševala za 14.000 €, v 2022 so se podobne prodajale za okoli 14.000. Potem so cene znorele ...
Glede na to, da ste se razpisali pa zaenkrat samo špekulirali, odgovorite sledeče:
Zakaj ni vredna 16k eur? Ta letnik s podobnimi kilometri so cene tam tam, nove se prodajajo za 8000 eur in več naprej.
Zato, ker v Sloveniji za to ceno zelo verjetno ne boš našel kupca. Če pa ga boš za to ceno prodal, to pomeni, da boš imel veliko srečo oziroma slabo informiranega kupca.
Koliko bi bila po tvoji logiki vredna Mazda 6 G192 AT Revolution top letnik 2017, s 130.000 km, ki je nova stala cca 33.000 €, danes pa podobna sodobnejša stane cca 49.000 €? Da pomagam, prodana je bila za cca 16.500€ (Upam, da nisem zamešal številk ... @ignacij).
Vse ostale logike ... nov je toliko, zakaj moj ni potem vsaj toliko in toliko vreden, niso pomembne. To se najbolj vidi pri nepremičninah, ko nekdo kupi parcelo za 100.000 €, v novo zgradbo vloži 300.000 €, potem pa ugotovi, da vsega skupaj ne more prodati niti za 300.000 €.
vrednost=ocena cene ... v tem primeru govorim o realizirani ceni, ki jo narekuje trg (tržne razmere, ponudba, povpraševanje, kupna moč, ...) in ne logika, sploh pa ne logika prodajalca, če že logika, je treba stvar gledat z vidika logike kupca, njegove računice, ki se ji mora prodajalec prilagoditi, če želi avto prodati.
V info. Ena taka M3 G120 l. 2018 črna Revolution s 60.000 km od prve lastnice se je prodala januarja za 13.500. Veliko za 6 let star avto, ki je nov stal pri Selmarju cca 19.000 €, v Ljubljani cca 20.000 €.
Pred 3,5 leti pa se je taka M3 l 2018 s 40.000 prevoženih prodala za 12.500€. Stara le 2 leti in pol! To so bili časi realnih cen.
Tole bi kar držalo, jaz sem dal za enako 19.5k€ s popusti in kako bi zdaj po skoraj 6tih letih s50kkm lahko dobil 16.9k€... (misija nemogoče)
To je dobro, da držijo naši avti na oglasih visoko ceno ni pa vredu, ker dobivajo hkrati tudi sloves dragega rabljenega vozilo in tako kupce že v štartu odbija od nakupa in sploh ogleda oglasov in zato posledično Mazdo težje prodaš....
Me res zanima za koliko bo šla ta Mazda, ampak to ne bomo v resnici nikoli izvedli
V čem je problem, da svoje Mazde ne upaš prodajat po nižji prodajni ceni? Saj lahko ceno nastaviš še 20% nižje od najnižje oglaševane podobne Mazde in bo bencinarka šla v nekaj dneh. Sloves dragih pa imajo zaradi naše požrešnosti.
(ponudba velja le ob nakupu moje Mazde 3 za 16.900€)
Če malo preigram številke, zadnjič se je prodala Mazda 6 letnik 2017 G192 Revolution top s 130.000 km za okoli 16.000 €, nova je stala 1,5 x toliko, kot nova Mazda 3 G120. Koliko je realna cena take Mazde 3? Recimo 16.000 €/1,4 =11.500 €.
Ob dobri ponudbi prodam zaletenega Cliota Storia 1.2 l. 2011, prevoženih 22.600 km, ali menjam za Mazdo 2 ali 3 bencinarko (letnik 2014-2018).
Za zamenjat zadnja leva luč, zadnja vrata, zadnji odbijač. Potrebno kleparsko popravilo zadnje stene in dna prtljažnika. Avto je normalno vozen, vrata se zaprejo in zaklenejo.
Ampak.... če pa v štartu s ceno ne pretiravaš in si nekoliko cenejši kot drugi pa se bo našel še kak človeček , dva trije zraven in ni hudič, da ne bo kateri od teh odprl denarnico.
@ignacij je točno to občutil kako to zgleda. Bolje pri prodaji malo popustit pa pri nakupu malo bolj prodajalca stisnit (takrat ti vodiš ples), da si na koncu na istem. Ne moreš pa računat na to, da boš drago prodal potem pa poceni kupil - to so pač iluzije.
Končno spet prihajao časi, ko kupec vodi ples ... seveda če slabo (pretirava), mu lahko nekdo drug spelje plesalko. 😃
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
7.000 sem pripravljen plačat, mogoče ...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani