Že med 145 in 165 je v vožnji kar večja razlika kot jo obetajo številke na papirju. Osebno se mi zdi G145 v tako velikem vozilu nekoliko prešibka. Stvar okusa, ampak da ne bo potem razočaranja.
Ja, ampak če nikoli ne greš čez 4 tisoč obratov je brez veze kupovat 165.
Jaz že 2 meseca iščem točno tako vozilo in dnevno spremljam vse cene v Sloveniji, Nemčiji in na Švedskem (največji problem je, ker ni takih vozil).
Vsi oglasi s takimi cenami ostajajo dolgo časa na spletnih straneh. V Sloveniji je eden prodal rdečo Revolution 2019 s 55.000km za 23.000€. Pa je to prodal že en mesec nazaj, sedaj pa se cene še znižujejo.
Na Švedskem so taka vozila manj kot 23.000€. Res je, da imaš tam potem še strošek transporta 2.500€. Ampak imajo letniki 2019 prevoženih 20.000-30.000km.
Če je trenutna cena nove Mazde6 s Takumi opremo v Nemčiji 40.000€, ne more biti 4 leta stara 26.000€. V tem primeru je izgubila samo 35% vrednosti, kar je premalo.
V eni drugi temi je prav tako nekdo gledal m6, ampak z G165...kolikor sem gledal za njega so bile vse cene tam tam.
Če si jo res želiš, pejdi pogledat in scenkaj še jurja. Ali pa naroči iz DE in prišparaj kak eur
A veš, da sem jaz isto naredil... Isto sem šel peljat Mazdo CX-5 G194 AT in mi je bil super. Potem sem pa zavrnil testno vožnjo z G165, ker se mi je G194 zdel optimalen.
Poleg tega so vse šestice z višjo opremo z motorjem G194.
Kakšno imaš kaj porabo?
5000 km od zadnjega reseta (servis), G192 poraba 8.3, pa kar rad stisnem na AC. Interval 50/50 relacija/AC. Tudi prejšnjih 20k med intervalom sem imel 8.3. Na relaciji se lahko komot voziš s 7 litri, na avtocesti bo pa pač žrlo kolikor boš dal po gasu
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A spet testnega
Povezava za deljenje
Deli na druge strani