Sj g165 tudi moras dat po gasu, ker se razlika v velikosto stalce pozna sele nad 4000rpm
Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
Jaz sem bil pri prodaji svoje na začetku tudi nerealen, pa me je trg potem postavil na realna tla. Če gledam za nazaj moja nerealnost ni bila samo plod moje domišljije ampak so krive predvsem postavljene cene oglasov po katerih se načeloma orientiraš.
Mja, če je 1 let stara nova vredna 30k+, bo težko 7 let stara 20k+
Prodam za 400€, ker ne smučam, če koga zanima, nakup mora pa biti v njihovi trgovini v Begunjah....veljaven do konca 24.....(ni pa možna menjava za kaj drugega, sicer bi to že sam naredil). Ob nakupu smuči nad 500€ se doplača razlika (če za manj, razlike ne vračajo). Če koga zanima zs.
Jaz bi zakril črtno kodo, za ziher, da ne bo komu potegnilo kode
Moj avto je mazda 6 karavan 2.2 D, 10.2012 - 12.2020, 2191 ccm, 150 km, 2019 letnik, uvožena iz Nizozemske. Samo na moji so serijsko velikosti 320 premera, tej so pa 297 premera. Čeprav po vin številki naj bi bili prav. So pa sprednji diski.
podprta vozila:
MAZDA CX-5 I (KE, GH) ( 11.2011 - 02.2017)
2.0, 02.2012 - 02.2017, 1998 ccm, 150 km
2.0, 04.2015 - 02.2017, 1998 ccm, 154 km
2.0 (KE107), 07.2012 - 02.2017, 1998 ccm, 155 km
2.0 (KE107), 01.2012 - 02.2017, 1998 ccm, 156 km
2.0 (KEEFW), 11.2011 - 02.2017, 1998 ccm, 165 km
2.0 AWD, 02.2012 - 02.2017, 1998 ccm, 150 km
2.0 AWD (KE107), 02.2012 - 02.2017, 1998 ccm, 154 km
2.0 AWD (KEEAW), 11.2011 - 02.2017, 1998 ccm, 160 km
2.2 D (SHY1), 04.2012 - 02.2017, 2191 ccm, 175 km
2.2 D (KE2FW), 04.2012 - 02.2017, 2191 ccm, 150 km
2.2 D (KE2FW), 04.2012 - 02.2017, 2188 ccm, 175 km
2.2 D 4WD (KE2AW), 04.2012 - 02.2017, 2188 ccm, 175 km
2.2 D AWD (KE102), 04.2012 - 02.2017, 2191 ccm, 175 km
2.2 D AWD (KE2AW), 04.2012 - 02.2017, 2191 ccm, 150 km
2.5 (KE5FW), 02.2013 - 02.2017, 2488 ccm, 188 km
2.5 AWD, 02.2015 - 02.2017, 2488 ccm, 192 km
MAZDA 6 (GJ, GL) ( 12.2012 - ...)
2.0 (GJEFW), 01.2013 - ..., 1998 ccm, 146 km
2.0 (GJEFW), 12.2012 - ..., 1998 ccm, 155 km
2.0 (GJEFW), 01.2013 - ..., 1998 ccm, 165 km
2.2 D, 10.2012 - 12.2020, 2191 ccm, 150 km
2.2 D (GJ2FW), 07.2014 - ..., 2188 ccm, 175 km
2.2 D (GJ2FW, GJ692), 08.2012 - 02.2018, 2191 ccm, 175 km
2.2 D 4WD (GJ2AW), 07.2014 - ..., 2188 ccm, 175 km
2.2 D AWD, 12.2012 - 12.2020, 2191 ccm, 150 km
2.2 D AWD, 02.2015 - ..., 2191 ccm, 175 km
Ne bom solil pameti, ampak vmes so posodobili kataloško - od 2018 naprej imajo nekatere kataloške zdraven še oznako A, ker so spremenili material... ampak komot lahko daš na katerokoli šestico te diske, vsaj kakor sem gledal za svojo 2017 letnik.
EDIT: Aja, sam to je pa res čudno, da je taka razlika? A si preveril na ATE katalog strani?
Že med 145 in 165 je v vožnji kar večja razlika kot jo obetajo številke na papirju. Osebno se mi zdi G145 v tako velikem vozilu nekoliko prešibka. Stvar okusa, ampak da ne bo potem razočaranja.
Ja, ampak če nikoli ne greš čez 4 tisoč obratov je brez veze kupovat 165.
Jaz že 2 meseca iščem točno tako vozilo in dnevno spremljam vse cene v Sloveniji, Nemčiji in na Švedskem (največji problem je, ker ni takih vozil).
Vsi oglasi s takimi cenami ostajajo dolgo časa na spletnih straneh. V Sloveniji je eden prodal rdečo Revolution 2019 s 55.000km za 23.000€. Pa je to prodal že en mesec nazaj, sedaj pa se cene še znižujejo.
Na Švedskem so taka vozila manj kot 23.000€. Res je, da imaš tam potem še strošek transporta 2.500€. Ampak imajo letniki 2019 prevoženih 20.000-30.000km.
Če je trenutna cena nove Mazde6 s Takumi opremo v Nemčiji 40.000€, ne more biti 4 leta stara 26.000€. V tem primeru je izgubila samo 35% vrednosti, kar je premalo.
V eni drugi temi je prav tako nekdo gledal m6, ampak z G165...kolikor sem gledal za njega so bile vse cene tam tam.
Če si jo res želiš, pejdi pogledat in scenkaj še jurja. Ali pa naroči iz DE in prišparaj kak eur
A veš, da sem jaz isto naredil... Isto sem šel peljat Mazdo CX-5 G194 AT in mi je bil super. Potem sem pa zavrnil testno vožnjo z G165, ker se mi je G194 zdel optimalen.
Poleg tega so vse šestice z višjo opremo z motorjem G194.
Kakšno imaš kaj porabo?
5000 km od zadnjega reseta (servis), G192 poraba 8.3, pa kar rad stisnem na AC. Interval 50/50 relacija/AC. Tudi prejšnjih 20k med intervalom sem imel 8.3. Na relaciji se lahko komot voziš s 7 litri, na avtocesti bo pa pač žrlo kolikor boš dal po gasu
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, ampak ne narediš nič, ker je daljši menjalnik, tko da džabe delat mapping
Povezava za deljenje
Deli na druge strani