Skoči na vsebino
Kupim Mazdo6 2.5l 194KM
Napisano

A lahko pri nas dobiš boljšega bencinarja v 6-ki? Glej odločil se je da kupi šestico in bencinarja. Torej je edina prava izbira ravno ta motor, ki je pač najboljši bencinar v šestki. Boljšega pač v tam modelu pri nas ni. :nevem:

 

- A pa je to najboljši motor v Mazdi 6 nasploh je pa stvar debate.

- turbodizel 2.2 s 184KM in 445Nm: "hold my beer"

 

😁

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kupim Mazdo6 2.5l 194KM
Napisano
Pravkar je Alex napisal:

A si prešaltal med benzinarje ali pa je kdo ukradel tvoj profil. :aaaaa:

 

A ne, fant se je odločil bencinarja kupit in nisem tu, da bi ga prepričeval v nasprotno. Tako se pomaga uporabnikom ne pa da vsakič, ko nekdo koleba pri izboru motorja beremo, kako je recimo dizel zanič. Taka debate je pol za na FB ne pa za na Mazda forum.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kupim Mazdo6 2.5l 194KM
Napisano

To je Mazdin najbolj vzdržljiv motor in edini, ki se prodaja po celem svetu in bo živel še naprej. Z njim ne moreš zgrešiti, kar se ti lahko zgodi z 2-litrskima bencincema, če so tvoje želje po užitku v vožnji kolikot toliko visoke.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ampak a veš, da tole obljubljajo po moje že skoraj desetletje in vedno je bilo "... samo što nije..." pa se v vseh teh letih ni nič zgodilo.

 

Mene jezi nekaj drugega, tako radi govorijo o kapicah in kučmicah, a da bi tak princip zapovedali tudi v avtoindustriji jim pa ne pade na pamet. Če bi recimo DPF filter prodajali po ceni kot je vreden in to je manj kot 200 EUR mislim, da ni panike, da ga ljudje ne bi zamenjali. Ko pa je filter 2 jurja pa še sonde jurja in pol pa dejansko marsikdo najprej pomisli na odstranitev.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mi mamo doma eno tako polnoletno s tem motorjem in je bila takrat leta 2005 celo prva FL v Sloveniji. Ima pa le dobrih 110kkm 🤣 in je čist nereprezentativen primerek glede porabe olja.

 

Problem je bil le to, da je fotr nekje slišal, da ta motor pije olje in je šel preverit. Obriše palčko da nazaj v cevko in potegne ven pa palčka suha. Vzame liter olja in pol litra notri zlije - palčka skoraj suha, komaj kaj olja vidnega spodaj. Dolije še pol pa je bil hepi k tranzistor, ko mi je povedal, kako je uspešno dolil olje.

 

Jaz debelo pogledam pa mu rečem, da je to nemogoče, ker ima od menjave olja manj kot 3000 prevoženih. Grem preverit in prvo kar ugotovim, je da palčka sploh ni bila porinjena do konca. In ja seveda olje je bilo daleč čez maksimum. Pa je šlo nekaj ur in precej packarije, da sem brez kanala spustil tisti liter spet ven. 😡

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.