Če malo malipuliram s podatki ... primerjamo podoben avto z 220.000 km in avto s 55.000 km. Prvi ima 4x toliko prevoženih, je 4x toliko amortiziran. Če je cena prvega 7.000, potem bi morala biti cena drugega 4x7.000=28.000 oziroma obratno cena prvega 16.000/4=4.000€.
5.000. 9 let star avto, ogromno prevoženih km, praske, ..... nov je stal okrog 16.000 ... po 5-tih letih gre na pol (8.000), po naslednjih petih spet na pol (4.000). ..
Najbolj važen je voznikov, da se slučajno vanj ne zatakne stopalka ali copat, ker potem je zelo nevarno. Sem poleti vozil z japonkami, odvijem z dvorišča na glavno cesto, nasproti pa John Deere z vilicami. Malo je manjkalo, da me ni nabodel, ker se mi je japonka zataknila in nisem mogel pritisniti na bremzo ...
Prodam res lepo ohranjeno in redno vzdrževano vozilo, ki je bilo voženo samo na dolge razdalje in nikoli udeleženo v prometni nesreči. Ima popolnoma vso dodatno opremo razen strešnega okna. Pri 175.000km je bila menjana glava motorja ter tesnilo, veriga ter narejen veliki servis na pooblaščenem servisu zaradi serijske napake tesnila glave motorja. Pri 180.000km so mi naredil servis zadnjega diferenciala z menjavo olja ter menjavo zobnikov, tako, da s tem ne bo težav v prihodnosti – to ni bilo na uradnem servisu, ker tega ne delajo Pri 218.000km so bili menjani prednji diski in vse zavorne ploščice. Vozilo je na zimskih pnevmatikah in platiščih 17 col - vse original MAZDA. Zraven priložim še letne pnevmatike na 19 colskih platiščih – vse original MAZDA. K vozilu priložim še original MAZDA strešna nosilca za prevoz strešnega kovčka ter original MAZDA-BOSAL snemljivo kljuko. Ko je kljuka v funkciji delajo vsi asistenčni sistemi, ker ima napeljava svoj računalnik. Kljuka je homologirana in vpisana v homologacijsko knjižico Vozilo ima MAZDA letne Premium predpražnike ter gumijaste zimske predpražnike, gumi podlogo v prtljažniku, Original Mazda Apple CarPlay in Android Auto napeljavo, ki deluje brezhibno. Za vse servise imam potrdila in račune MAZDA servisa Interclasscars v Ljubljani.
Če koga zanima naj me pokliče na 051 697 350.
pred 50 minutami je Boss napisal:
Janez007, ti si pa kr mal obseden s temi dizli, da jih ves čas omenjaš.
Verjamem, da se lahko zgodi marsikaj sploh, ko se kupuje rabljenega. Ampak takrat veš, da bo treba nekaj denarja dat na stran za morebitni servis. Pri novem to plačaš z višjo ceno in te vsaj za čas garancije naj ne bi smelo skrbeti.
Res je @Boss. Posledica lastnih izkušenj, ko sem vozil tempirano bombo. Nimam rad tega občutka. Že občutek, da ne vem, pri čem sem, je zame nelagoden (čem menjati verigo oljne črpalke pri 200.000, morda 170.000 ali še bolje kar pri 130.000, ker jo je enemu tukaj odtrgalo malo čez 130.000 na slovenski redno servisirani Mazdi ... .)
Včeraj sem ravno na osnovi te objave v neki drugi temi napisal, da sem se vozil z Mazdo 3 G100 z 224.000 km, ki še ni imela na motorju nobenega posega in nič ne kaže, da ga bo v kratkem imela. Pač tipična Mazda bencinarka. 😃
Če se slučajno komu valja in prah nabira na malem radiu, varianta radio-ura, v tem smislu, glih tok da neki špila, za v pisarno, da ne bo totalna tišina?
V nasprotnem primeru grem kupit neki najcenejšega v BigBang.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Imaš zaaranega (tega, ki ga prodajaš), ali ne? Ker če ga imaš, potim ni zime ...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani