vankla biturbo vozit je zlooooooooooooo zanimivo. pospeski ubitacni. ce ne poznas avta v nulo gre pocez kadar hoces in kadar noces. ta avto tud ce stoji zgleda kot za se premika zlooooo hitr. k se pa vozis pa sploh nimas obcutka hitrosti zadradi dovge havbe. uglavm za nedelski avto ZAKON avto.
pa se to naj opozorim da sem prebral samo prvih par strani pol sm pa opazu da se samo pljuva drug cez drugega
1. tolk denarja za tako opremo ni sprejemljivo
2. provida je res mogoce sama posebi mogoce bolj nevarna kot stojeci radar ker sta potem 2 divjaka ampak zakaj potem kot vidimo v filmih ko se 2 bandi vsaka po 10 "vojakov" zacneta streljat potem priledti iz neba se 30 SWAT-ovcev in se oni zacnejo steljat... poleg tega so pa tukaj se zlorabe ko te providia izva da ga pozenes, vendar me je kot divjaka bolj strah providij kot stojecih radarjev. po drugi strani pa lahko v stojeci radar udari stela in te zaslepi potem pa upas da bo varovalna ograja sla mimo
3. testi alkoholiziranosti mene so v slabi uri ustavili 6x, kaj mi pa druzga preostane, kot da preden ustavim trikrat zakolnem, poleg tega jih je pa sevedno premalo
4. resnost revij vsaka revija je posvoje resna noben te ne sili da beres ravno tisto ce pa ze preberes tist clanek si ga pa se zmeraj z rezervo uzames
5.samo v avgustu sem naredil cca 14k km vecinoma po nemciji in avstriji. kako lahko primerjamo nase razmere z napr. nemskimi? ni mogoce!!!!!! zakaj? vecina nemskih AC ima se vedno samo priporoceno hitrost, je brez varnostne ograje in varnostne merze in nekje celo brez odstavnih pasov. ponekod se ni asfalta in so se vedno betonske plosce( kot nap. kranj - medvode) poleg tega glede na to da so "pred nami" se vedno nisem nikjer videl testa varnostne razdalje (???). kdor koli se je peljal po minhenski(se opravicujem za poslovenjenje) obvoznici nekje med 15 in 17 uro je videl da tam to propade. povprecna varnostna razdalje je 15-20 m na polni tropasovnici pri hitrosti nekje med 100 in 120. pa to sedaj se nisem videl nesrece na autobahnu. kako je to mogoce da neglede na to da nekateri (pa jih ni malo) vozijo tudi do 300 kmh pa je manj nesrec kot pri nas na en km AC. moje mnenje da zaradi avtocestne kulture. pejte do minhna to je cca 400 km od karavansekega predora, pa boste vidli da je tam kultura voznje cisto druga.
6.in zame kot divjaka najbolj pomembno: Kaj bo zame kot divjaka drzava nadedila da bom:
A. nehal divjati (povsod po drzavi imajo ZASTONJ centre za odvajanje alhkohola)
B. varno lahko divjal in sproscal svoj adrenalin(iglomati, metadon.... spet zastonj oz na racun vseh davkoplacevalcev)
Po testni vo?nji z BMW 7 si ne morem kaj, da ne bi primerjal te limuzine z mojo prvo ko?ijo.
Obakrat sem za sovoznico imel bejbo (no, zdaj ?eno), cilj primerjave je pa ocenjevanje ob?utka harmonije med potnikoma in je sestavljen iz sedmih testov.
Pa gremo:
Test naklona
Tako v BMW 7 kot v katrci sem lahko sede? sovoznice polo?il v popolnoma vodoravni polo?aj. Medtem, ko sem v katrci uspel sede? hitreje podreti (jap, v?asih zelo iskana lastnost), je pri BMW 7 obratno. Pri iskanju pravega polo?aja mi je bilo la?je dvigniti njen sede? (in njo) s pomo?jo elektrike kot v?asih na roke. Sem pa bil zato pri katrci bolj pozoren, katero sem povabil zraven na vo?njo.
Test kolen
BMW 7 je tukaj ?al pogorel na testu. Katrca je imela sede?a tako blizu, da sem lahko sovoznico zlahka prijel za koleno. Desno koleno. Pri BMW 7 to uspem samo tako, da se nagnem skrajno desno ?ez letalonosil?ko konzolo. Pri tem sem v nepravilnem ?oferskem polo?aju, pa ?e v rebrih me seka. In imam dolge roke!
Test desnega ovinka
?al, BMW 7 se tudi tukaj ni izkazal. ?e sem se s katrco peljal hitro in ostro v desni ovinek, je sovoznico prisesalo name. Pri BMWju se bejba ne premakne. In ?emu potem obstajajo desni ovinki?
Test pogovarjanja
BMW 7 je v tem testu spet pravi luzer. Tako tih v kabini, da si se prisiljen pogovarjati. Halo?
Test hitrosti
Katrca je tudi tukaj bila v prednosti. Pri veliki hitrosti si imel ob?utek, da se okrog tebe dogaja. Vrata so se tresla, veter je postal orkan in volan je kar obra?alo. No, kako hitro mora? voziti BMW 7, da to do?ivi??
Test pospe?evanja
Sklopka, gas, prva, sklopka, gas, druga, sklopka, gas, tretja, sklopka, gas, ?etrta... v katrci si garal, da si spravil to korito do 100 km/h. In BMW 7? Edino, kar ti ponuja pri tem testu, so notranji organi na zadnjem sede?u. Kdo si tega ?eli?
Test udobnosti
Kon?no test, kjer je BMW 7 nesporni zmagovalec. Sede?i so tako udobni, da sopotnica s polnim ?elod?kom na popoldanski vo?nji v trenutku zaspi. Tako imam svoj mir. V katrci mi je ponavadi bruhala.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
kaj pa zapor janka in metke
smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi
trevian
tribal wars
Povezava za deljenje
Deli na druge strani