Pozdravljeni, če že obstaja kakšna podobna tema prosim admina za premik. Zdaj pa k bistvu: ima kdo od članov ali pozna koga, ki ima, ali še boljše pozna kakšnega mehanika ki dela na volvotu. Namreč zanima me na splošno volvo s60/v60 2019+ t5, t4 ali b5 motor, menjalnik poznam aisin 8speed, motorje pa glih ne. Kako je z vzdržljivostjo, napake, udobnost, vzdrževanje. Hvala 🙂
Da nebom drugje smetil bom kar tukaj napisal. A pozna kdo koga ki dela na toyoti, po možnosti na nadomestnih delih? Kupujem original olje 0w8 pa če bi se dal kak popust dobit.
Parkiranje pri Dubrovniku, če imaš dnar (mi smo šli z avtobusom):
Dubrovnik:
Kopališče v Dubrovniku:
Vkrcanje na trajekt Dubrovnik - Bari:
Pilot se poslavlja:
In še vožnja do glavnega dopusta v Lido Conchiglie, blizu Gallipoli-ja:
Trdnjava v Gallipoli-u. Dejansko je star del mesta zaprt za ostali promet. Mesto je podobno po ulicah Piranu, s tem da živi na polno, gostilne, domačini, restavracije, mestna plaža....
Pice iz lokalne restavracije. Napoletane iz krušne peči: Napoli, Capriciosa, Margerita 22.5€ (škatle gratis):
Lecce:
Safari park Fasano:
Malo vode in zaščitene rastline:
Ancona:
Pot:
Dom - Dubrovnik
Dubrovnik - Lido Conchiglie Alto
Lido Conchliglie Alto - Ancona
Ancona - Dom
2784km, 6.4 l/100km.
- 315€ trajekt Dubrovnik Bari
- 40.40€ hrvaške cestnine do Dubrovnika
- ca. 70€ cestnine po Italiji navzgor. Bari - Gorica.
Top ruta, imama ze kar nekaj casa zeljo podobne rute in mislim da jo bova naslednje leto realizirala, ce bom imel kaksno vprasanje se obrnem nate.
Pozdrav s severa. Tokrat ruta 16dni cca 3800km Ptuj-Češke Budejovice-Dresden-Postdam-Rostock-Lubeck-Kiel-Hamburg-Braunscweig-Bayreuth-Passau-Ptuj. Do sedaj prijetnih 22°C, yaris poraba trenutno v Lubecku (1650km od starta) 3,4. Pa se malo fotk.
hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....
Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....
Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....
Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....
in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
Na koncu pa, sej je samo forum, da ne bo kake zamere zaradi debate levo in desno🤣....
Razlikovat je treba med cvt in ecvt. Ecvt ki ga ima toyota samo pri hybridih tuli ampak je neuničljiv in je vbiatvo samo planetno gonilo in dva motor generatorja. Cvt klasicen pri avtih ki niso hybridi je pa to dve jermenici ki se pocasi premikata in spreminjata razmerje. Ko pritisnes gas gre stevec z obrati npr do 2500 in tam stoji avto pa skoz pospesuje.
V nedeljo sem se peljal iz Lj na Ptuj po stari cesti, lepo po omejitvah in čim bolj tekoče, rezultat poraba 4,5. Povprečna je pa 6,5 se poznajo kratke vožnje v službo 8km
90% elektrika in baterije (tesla najbolj trpežen in narejen da traja, tudi največ komponent se da servisirat oz. popravit brez večjih stroškov). Zelo zanimivo je bila predstavitev laser led matričnih žarometov od audija, ki ti namesto headup zaslona izpisejo na cesto vse kar izpise headup zaslon. In pa stroj za čisčenje dpf so predstavili.
Letos sma se na dopust odpravila za 15dni v Francijo (malo zgodovinskega izobraževanja o drugi svetovni vojni). Pot poteka sledeče: Ptuj - Munchen - Saarbrucken - Verdun - Reims - Rouen - Etretat - Honfleur - Deauville - Bayeux - plaze izkrcanja v drugi svetovni vojni Utah, Gold, Omaha... - Mont Saint Michel - Rennes - Saint Nazaire - Nantes - gradovi - Bourges - Lyon - Torino - Milano - Verona - Ptuj.
Trenutno sva na zadnji postaji Verona. Do sedaj sva naredila 3800km, čaka naju še 500km torej bo skupaj 4200km. Sva z yarisom in poraba do sedaj je 3,6 kar se mi zdi fenomenalno. Avtek je zakon, vsepovsod prides, parkiras, za dva čist dovolj.
Z yarisom res delamo kilometre sedaj je star leto in 4 mesece in ima 35000km, pred dve mesecoma je imel servis, sedaj bo pa že 7500km od servisa in na vrsti je vmesna menjava olja 🙂 .
Vglavnem Francija res top, temperature v Normandiji in po poti do Lyona samo do 22 stopinj. Ljudje prijazni, hrana odlična. Če se kdo odloča res priporočam.
Bom kar tukaj napisal. Včeraj sem bil na dinamičnem avtosalonu emil frey na Vranskem. Organizirano vrhunsko, z raznimi vozili si lahko preizkusal posamezne vaje na poligonu. Vglavnem šel sem striktno zaradi alfa romeo giulie saj je bila moja kombinacija veloce oprema in 2,0 turbo 280km (bencinar). Avto vrhinski, res fulll dober občutek,vodljiv kot puter, menjalnik zf 8speed kot ze z drugih avtov znano vrhunski, proznost motorja fenomenalna. Pod crto, to je to. Mazda naslednika za mene nima zato bi, če bi menjaval definitivno pogledoval k giuliji, kjer je oblika avtomobila, motorni sklop in notranjost po mojem okusu.
Za tri vem da je bil kratek stik na ventilatorju za ventilacijo to so imeli tudi vpoklice, eden kratki stik temperaturnega senzorja na egr, eden pa je bil sum na kuno in njeno kosilo s kabli. Sosedu pa ne vedo zakaj bi se vžgalo ker je pogorel do konca kakšno leto nazaj.
Odkrito bmw in sveta nemška trojica pretirava s kablovjem in nepotrebnimi senzorji.
Preveri vpoklice pa omeni napake na ventilatorju ventilacije, toliko da jim das vedet da ves zakaj se gre pa da te ne odpravijo, naj preverijo ce je urejeno.
BMW 530d. Nisem še nič kaj slikal ker skos ta dež, tole mam edin k je blo še v štacuni:
Lep stroj, čestitam naj ti služi. Menjalnik 8speed zf je vrhunski. Drugace pa čist prijateljski nasvet, če nimaš gasilnega aparata v avtu ga čimprej nabavi. Vem za vsaj 5 samovžigov 😕
Danes sem videl v Avstriji faceliftano alfa romeo giulio, brutalnoooo lepa. Pa se moja kombinacija motor bencinar 2,0 turbo 280km in 8speed zf menjalnik. Če bi zdaj menjaval avto bi bila definitivno v ozjem izboru.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zdravo, sem sem, hvala ti
Povezava za deljenje
Deli na druge strani