Tole moram pa prav sem zapisat, ker takole neumnost pa lahko samo jaz sestavim...
Danes prva re? v kampu zagledam na avtu registracijo GO-ZMAJ in vesel za?nem pozdravljat Zmaja. Pa mu maham tako da bi kmalu sfrcal, ko pa se avto pribli?uje, opazim, da sem o?itno zgre?il... ?lo je za Italijansko tablico GO-711 AJ.
Saj bi bilo vse v redu, a je bila poleg mene ?ena. Saj prisotnost ?ene sama po sebi ni problem. Problem je, da je bila v avtu lu?tna mlada Italijanka. Ki sama po sebi tudi ne bi bila noben problem. Le kombinacija obeh skupaj je bila problemati?na...
Kakorkoli, Zmaja v tem kampu zagotovo ni!
A si 100 % siguren. Poglej malo proti ?eni.....
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
V bistvu smo v EU med dvema ognjema in kakorkoli se obrnemo imamo rit zadaj. Pomoje se "hladna vojna" ?e dogaja le, da ne tako direktno kot takrat. Napetost med dvema velesilama se pomoje lep ?as ne bo zmanj?ala po tem incidentu ampak se bo ?e bolj ?pijoniralo.
Ker sem malo disleksi?arja sem na hitro prebral del zgornjega zapisa " V bistvu smo v EU med dvema ognjema..." kot: V bistvu smo v EU med dvema GNOJEMA.....
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
In bil sila prijetno presene?en. Stroker, Jest, Jures, Zmaj, Aci, Gustav, Baby Viper in Primoz78 so zbrali 290?. Ob takem znesku se la?je diha. Vsi stro?ki bencina za nazaj pokriti pa tudi za naprej je ?e ostalo. Hvala, fantje!
In pa ?e enkrat hvala vsem za pomo?!
Nekaj malega naj bi pri?lo ?e jutri (ali pojutri?njim) po po?ti. Glej, da ne bo? raztrgal. Pa ?elim ti, da ?imprej porihta? ta glavne stvari.
Lp
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ce je OK, naj Slivka ob priliki objavi stecilko racuna... Da se nakaze kaj sredstev. Jaz drugace, kot financno ne vem, kako bi lahko pomagal... Za delo v gozdu bi bil verjetno bolj v naooto, kot kaksna korist
Problem pri takih direktnih nakazilih je, da se na njih lahko oka?i DURS in odnese 25% zaradi kapitalskega "dobi?ka". Najbolje bi bilo, ?e je v bli?ini Lokavca kaka humanitarna organizacija, ki bi lahko zbrana sredstva za Slivko posredovala njemu. V tem slu?aju ni davka.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Po Belokranjskem vzoru lahko raz?irimo cestni "kri?" sever-jug s privatnim parterstvom z minimalnim vlo?kom dr?ave, oziroma bo ta lahko ?e pridobila od davka na nepremi?nine zaradi pove?ane vrednosti zemlji??a.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
V dizela?a lahko po pomoti nato?i? bencin, medtem ko ga v bencinarja ne more? po pomoti.
Na spletu se da kopiti SLO izdekek v oblik ?epa rezervoarja, ki ne dvoljuje vrivanje cevi manj?ega premera kot je dizelska pi?tola. Stane okoli 50 ?. Tako se lahko za??itite pred mo?nostjo ve?jih stro?kov obo napaki pri tankanju. Skoraj enank sistem je na na novej?ih citroenih ?e vgrajen.
Ampak najbolj sme?na je ta, da so mu pripisali 9 to?k... kako in na kak?en na?in, ?e je tujec? A ?e bi jih imel 18 bi mu pa slovenska upravna enota kar italijanski izpit preklicala al kako?
Tudi Italijani imajo dovoljenja na to?ke. Od leta 2003 velja sistem z 20 to?k bonusa. ?e se prav spomnim me je na italijanski AC na info tablah opozarjalo, da je kazen za prekratko razdaljo 3 to?ke. Kako je z drugimi kaznimi, ne vem. Morda pa imata Italijanska policija in na?a dogovor o medsebojni pomo?i na tem podro?ju.
Na?el sem popis kazenskih to?k (ne bom prevajajl - uporabi Google translate):
Violazioni più comuni e decurtazione di punteggio
-1 punto
Mancato uso o utilizzo improprio delle luci;
Sistemazione dei passeggeri e/o animali e/o oggetti non idonea.
-2 punti
Inosservanza della segnaletica stradale o delle segnalazioni degli agenti;
Collegamento inidoneo in caso di traino;
Trasporto in sovraccarico o in sovrannumero su autovetture;
Sosta in corrispondenza della fermata di autobus e filobus.
-3 punti
Inosservanza delle condizioni generali per effettuare un sorpasso;
Distanza di sicurezza inadeguata (in caso di collisione con danni lievi);
Non fermarsi all'invito di un agente;
Rifiutarsi di esibire i documenti richiesti o di far ispezionare il veicolo;
Eccesso di velocità superiore a 10 km/h e inferiore a 40 km/h.
-4 punti
Circolare contromano;
Uso errato delle corsie;
Fuggire in caso di incidente con soli danni a cose non così gravi da aver determinato la revisione della patente.
-5 punti
Circolare senza casco o con casco allacciato in maniera inadeguata;
Mancato uso delle cinture di sicurezza;
Uso di cuffie sonore o abuso di cellulari durante la guida;
Mancata precedenza a veicoli di soccorso (autoambulanze, polizia, vigili del fuoco);
Omesso uso di lenti quando prescritte.
-6 punti
Mancato rispetto del segnale "STOP", precedenza omessa o del semaforo rosso;
Violazioni ai comportamenti previsti ai passaggi a livello;
Eccesso di velocità superiore a 40 km/h e inferiore a 60 km/h.
-8 punti
Mancato rispetto della distanza di sicurezza che ha causato incidente con gravi danni alle cose;
Non dare la precedenza ai pedoni sulle strisce;
Invertire la marcia in prossimità o in corrispondenza di incroci, curve e dossi.
-10 punti
Gareggiare in velocità con veicoli a motore, con sfide organizzate e non autorizzate;
Eccesso di velocità superiore a 60 km/h;
Circolare contromano su curve, dossi ed in ogni caso di scarsa visibilità;
Effettuare sorpassi pericolosi;
Effettuare retromarce su autostrade;
Guidare in stato di ebbrezza da alcool, droghe o rifiutare gli accertamenti atti a verificare il proprio tasso alcolemico o il proprio stato psicofisico;
Fuggire in caso di incidente con gravi danni ai veicoli e/o alle persone;
Forzare posti di blocco;
Inoltre per alcune violazioni è prevista la sospensione della patente di guida per un tempo variabile (minimo 15 giorni per la cintura di sicurezza) in caso di recidiva nel biennio successivo alla prima infrazione, cioè se colti in fallo per 2 volte in 2 anni. Fermo restando che per altre (vedi guida in stato d'ebbrezza o sorpasso in curva) è previsto il ritiro immediato della patente di guida per la sospensione che sarà poi decisa dal Prefetto competente per territorio.
Kot zanimivost je pri njih predviden 15 dnevni odvzem dovoljenja (minimalno) za neuporabo varnostnih pasov.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povedal bom eno pravljico, ki je bila lahko resni?na.
?ivel je en star?ek, ki se je na okoli preva?al s triciklom (ape). V sosednji vasi se je ape vrgel v osla in ni hotel v?gati. Ponudil se je dober znanec profesionalni ?ofer, da ga s ?trikom zapne za avto in od?lepa v 2,5 km oddaljeno doma?o vas. Ker je ?lo za nekoliko hribovite kraje in je star?ek ?e tako v strahu dr?al napet ?trik z zavorami, so se te, ?e posebej na delih ceste, ki je ?la navzdol po?teno utrujale. Pri?la sta ?e do zadnjega spusta proti doma?i vasi dolgega nekje 400 m, ki je imel za olaj?avo nekaj kratkih polo?nih delov. V zadnjem spu??ajo?em ovinku pred vasjo star?ek opazi, da se pribli?uje avtomobilu. Ti??anje na zavoro ni pomagalo. Zagrabila ga je panika in od veh mo?nosti, je izbral ta slab?o. Namesto, da bi udaril v svojega "?leperja", se je odlo?il za kamniti visok zid na levi strani ceste, da bi se la?je ustavil, je mislil. Oslovska trma je apija po?teno zdelala, star?ek pa je ves polomljen in potol?en poslu?al zavijajo?o sireno re?ilca, ki ga je vozil v na bli?njo urgenco.
Pouk iz te pravljice je, da imajo zavore svoje omejitve. Ko zavre hidravli?na teko?ina v njih, lahko, ?e vam bo dano, poslu?ate le ?e sireno re?ilca, ki vas bo vozil na krpanje.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
In brez zamere, novi C5, za katerega vem (sova??an) nikoli ne pride na porabo 5,1. Si to?no napisal? No, mogo?e je drugo okolje, pa je zato pri temu, ki ga poznam, najmanj?a poraba 5,7...
Poraba, ki je navedena, je bila dose?ena na isti relaciji. Od mene do mesta na SK, ki je v obeh smereh nekje 950 km. Tista 5,1 celo dvakrat, enkrat po lokalnih cesta preko H, drugi? pa po AC preko A. Obakrat vo?eno po predpisih. Za zni?anje porabe v varianti AC ima vpliv nekje 1/3 lokalnih cest, po katerih se poraba pri nekeje 70-90 km/h zaznavno zmanj?a s 5,4 na 5,1. Glede napredka, seveda je ta zaznaven (govorimo za C5 I in C5 III). Motorna olja nimajo bistvenega vpliva. V obeh je bilo v uporabi sinteti?no enake gradacije, v obeh je bilo trenje zmanj?ano z dodatkom Metabond (to ti lahko enkrat ob priliki lahko doka?em na napravi za testiranje zmanj?evanja trenja z uporabo olja z in brez dodatka).
Seveda je razvoj ?el naprej, vendar je bil motor 2.2 HDI za razmere v letu 2001 izjemno napreden. Imel je filter sajastih delcev in EURO4 standard emisij. Seveda je ta novej?i veliko bolj dodelan, saj gre za EURO5 in 149g/km CO2 emisij , vendar gre pri 200 ccm manj?i prostornini tudi za 29 KM ve?jo mo?, kar zahteva ve? goriva.
Tudi jaz ne dosegam porabe 5,1 v normalni rabi. Poraba poraste tudi, ?e ga ima v rokah moj sin, ki rad pose?e po KM.
Ne vem kak?no ma?ino ima tvoj sosed. Varjanta 140 KM dosega nekoliko slab?e rezultate pri porabi. K temu je potrebno dodati tudi razgibanost cest v tvojem okolju. V tvojih hribih bi tudi jaz te?ko prilezel pod 6 l/100 km.
Prav zato sem navedel podatek na isti relaciji v pribli?no enakih pogojih vo?nje. Podatek o porabi me je pozitivno presenetil, saj, ko sem ?el v zamenjavo, nisem imel pojma o podatku porabe in sem pri?akoval glede na ve?jo mo? tudi ve?jo porabo od starej?ega vozila.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Moja izku?nja s tem je pozitivna. Govorim za blagovno znamko >>(obrnjeno za 90° v levo).
Pri tem primerjam XM 2.5 TD letnik 1997,132 KM . Imel je kombijevski motor predalan za limuzino, dodana balansirna kontra gred za nekoliko bolj umirjen tek. Poraba od 8-9 l. Pospe?ki z mesta v 1. nekoliko bolj tovornja?ki (tovarni?ko 12,5 s do 100 km/h), ko pa je zagrabila turbina pa konkretni, po ob?utku celo bolje kot pri naslednjemu, C5 2.2 HDI, letnik 2001, 136 KM, poraba 7,1-7,3. Pospe?ki 10,2 s do 100 km/h. Motor nekoliko len naravnan na udobje dolgih prog.
Najmlaj?i je sedaj C5 III, 2.0 hdi tourier, 165 KM, poraba do 6,5.
Ta zadnji ima najmanj?o kubaturo pa najve? KM in tudi navora, a tudi najmanj?o porabo. Navedena poraba je taka, ko se je meni dogajala. Glede te?e je to pribli?no enaka kategorija okrog 1700 kg. Najbolj odziven in tudi ugoden za vo?njo je ta zadnji, ?eprav elektronsko dodajanje gasa ustvarja ob?utek, da motor ni tako mo?en, kot dejansko je, saj ko se pohodi gas je nekako tako kot, da bi bila stopalka povovezana z elastiko, ki nekoliko zmanj?uje odzivnost pedala. Dejansko pa dodajanje gasa bla?i ra?unalnik, ki skrbi za optimalno delovanje motorja, oziroma razmerje gorivo - zrak. Zato je tudi poraba manj?a.
?e vzporejam porabo C5 prve generacije in C5 tretje generacije se ugotovi, da je ta bistveno manj?a pri motorju, ki je za 200 ccm man?i in 29 KM mo?nej?i. Pri tem je 1. C5 EURO4, za zadnji pa EURO5. Na isti relaciji nekaj manj kot 1000 km sem dosegel s prej?njim C5 porabo 6,9, s ta mlaj?im pa 5,1.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
@Boss, a tista sms obvestila verjetno imate tudi na NLB d.d. oz. jih je mo?no vklju?it? Tako imam npr. na Unicredit d.d., da mi ob dvigu gotovine ali pla?ilu s kartico ?e naslednjem trenutku zapiska sms na gsm in izpi?e vrednost, ki je ?la s TRR dol.
Seveda je ta mo?nost, ki pa je zara?unana kot dodatna storitev.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Danes smo zvedeli za koliko smo ga "popu?ili". To ni vesela novica za tiste, ki nismo imeli ni? zraven.
Bosanci bi ob tej ?alostni novici na?li tudi nekaj iskrivega. Po njihovem vzoru vidim tudi jaz nekaj "veselega" v dejstvu, da so ga "popu?ili" tudi tisti, ki so pozivali trojko in omenjali dvakrat ve?jo cifro od potrebne za krpanje njihovih grehov.
Vodja opozicije je ponovno imel svetilni?ki preblisk in "jasnovidno" napovedal na?o prihodnost.
?udi me, da je njegova jasnovidnost enostransko usmerjena. Lahko bi "videl" tudi kako izgledajo stene celice na Dobu - na primer.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Vsak dr?avljan, ?e ima resni?ne (in ne zlimane dokumente), je dol?an prijaviti ne?ednosti organom pregona in to velja tudi za Majerja in podobne ne pa da to?arjo (in s tem dodatno obremenjujejo sodi??a) raznorazne 62 letne na pol zadete brezdomce, ki pi?ejo brezvezne bedarije po forumih. ?e bi vsi takole "vestno" to?arili internetne pisun?ke za vsako kletvico in brezzobo gro?njo bi bila v postopku vsaj polovica SDS-ovskih forumskih pla?ancev.
Pa da ne bo? spet skakal do neba ti prlimam link od ?e enega "uravnote?enga" medija, kjer na vso mo? u?ivajo kako enega ubo??ka brez vsega trgajo politiki s polnimi ?epi nakradenega bogastva. Sej bi reve?a oskubili do gat pa nima ni?, bi ga vrgli v zapor pa jih edino to skrbi, da bi bil pol breme davkopla?evalcev - fak no, kot, da sploh ni govora o ljudskem bitju ampak o ne vem ?em. Sramota, k se je treba iz?ivljat nad enim reve?em a ko sistem zagrabi velikega JJ je pa jok in stok in tarnjanje kaka krivica se mu godi. Mislim, ?e bi jaj?eglavec in njegov zvesti ku?ek imela kaj jajc in bila vsaj malo ?lovekoljuba bi lahko takoj, ko sta zvedela, da je brezdomec pa? odstopila od to?be in zahtevala samo javno opravi?ilo. O ne Majer pa ne, takoj, ko ugotovi, da se lahko nad nekom znese se tudi bo in takega ?loveka nekateri brezpogojno podpirate.
Fidel naj bi bil prilo?nostni slikopleskar v ?asu "delikta". Ne zatrjujem, vendar je verjetno ta "prilo?nostnost" imela krivce, ki jih je videl v poznej?ih to?nikih in preko njih tudi v drugih politikih. Zanimivo, da sta prav tista dva, ki sta zlila veliko gnoj?nice na "rde?e" pravosodje, u?ila veliko zado??enje od tega istega rde?ega sodstva, s katerega se njuni vro?i izpljuvki ?e cedijo, ko je to "obsodilo" brezdomca.
Da je tisti latinski izrek "quot licet iovi, non licet bovi" (kar si lahko privo??ijo bogovi, si ne morejo volovi - to je prilagojen prevod) ?e kako aktualen, je prav ta primer dokaz. Politikus sicer namiguje, da naj bi bil "fidel" neke vrste tajkun med brezdomci, kar naj bi opravi?evalo sodni postopek proti njemu in ne nasprotno, da so se tisti prikoritniki, ki so krivi za bedo "fidela" - brezdomca, ki je na?el edino uteho v tem, da je preko neta tako, da je javno izjavil, kaj si misli o politi?ni bagri, ki nas z la?mi, zlepljenkami in nebulozami zasipavajo non-stop. Ta primer ka?e na "veli?ino" to?nikov."Bogovi" so se med tem ko so se za par ? basali s hrano v kletnih prostorih najpomembnej?e zgradbe na ?ubi?evi, ob vsakomese?nem lepem prilivu na ra?une, na?li hudo pretreseni in u?aljeni od nekega brezdomca in na?li ?as za sodni postopek. So?asno pa v neki ulici v bli?ini centra mesta, dajali napotke pla?ancem, da tol?ejo po nasprotnikih iz vseh "oro?ij"
Nekako ob?alujem, da je "fidel" dejanje priznal, saj bi jima lahko na sojenju v postopku povedal ?e kako krepko v obraz, tudi v imenu tiste mno?ice brezposelnih in raz?love?enih, ki ne morejo malicati za dober ? na ra?un davkopla?evalcev. Tako je zamudil prilo?nost postati junak, ki bi politiki in politikantom povedal, kar jim gre.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Za 40 let delovne dobe ob pogoju 65 let starosti je osnova 57,25 %. Za vsake 3 mesece ve? pa ?e po 1%, vendar najve? za tri lata. Glej zakon o pokojninske in invalidskem zavarovanju Ur. l. 96/12 (ZPIZ-2).
?e bo? pa pri 65 letih starosti imel manj dobe od 40 let pa se za vsako leto minusa od?teje 1,25% od tistih 57,25 %.
Po prej?njem zakonu pa je bila osnova 72,5 %.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Smo imeli ravno debato o ne?em podobnem, pa bi imel tu eno vpra?anje:
- baje da ima vozilo najmanj?o porabo, ?e vozi? v obmo?ju najve?jega navora.
?e je to res, potem imajo vsi sodobni avtomobili najmanj?o porabo pri 130, ker imajo tam obrate motorja v najve?jem navoru. Vsaj pri moji Hondi in sestrinem Fordu opa?am, da je pri hitrosti 130 km/h motor na 3000 o/min, kar so tudi obrati najve?jega navora. Ali je poraba res toliko manj?a, ?e vozi? 100?
To bi veljalo v brezzra?nem prostoru. Ker pa vozimo v pogojih na zemlji, je vpliv zra?nega upora veliko ve?ji od delovanja motorja v ?parovnem obmo?ju najbolj?ega navora. Torej najmanj?a poraba bo pri hitrostih med 60-75 km/h. Moderni motorji imajo zadosti mo?i in navora, da se pri teh hitrostih lahko vozi v najvi?ji prestavi. Pri tem je potrebno prestave prilagajati razmeram na cesti, saj pri vzponih ni dobro vztrajati pri vi?jih prestavah, kljub tem, da motor tako vo?njo podnese, saj je vo?nja v vi?jih prestavah v takih pogojih potratna. Seveda pa je vo?nja po po AC s tako hitrostjo nesprejemljiva. Bo pa poraba pri 120 km/h ob?utno manj?a od tiste pri 140 km/h. Tu igra vlogo sila zra?nega upora, ki je odvisna od oblike (koeficienta Cx) in od kvadrata hitrosti (v2) in preseka povr?ine; Rx=Cx*Sv2/2. Uga?anje motorja pri vo?nji navzdol je nesmiselno in nevarno. Moderni motorji izklapljajo dovod goriva, ko niso obremenjeni, imajo pa tudi servo volan in servo zavore, ki ob izklopljenem motorju ne delujejo, zato je zaviranje in obra?anje volan bistveno ote?eno in neverno. Uga?anje motorja pri avtomobilih, ki nimajo tart-stop sistema je smiselno le pri dalj?ih postankih od 30s, saj je lahko pri kraj?ih postankih tako po?etje potratno, uni?uje se akumulator in starter. Zamenjava le teh pa je lahko dra?ja od prihrankov z uga?anjem....
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sre?no 2020!
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani