Skoči na vsebino
Aktualni dogodki!
Napisano

in pol pravijo, da je pri nas grozljivo na cestah

 

Itak bi jaz ve?ino teh, ki pri nas jamrajo nad situacijo na cestah kdaj pa kdaj poslal malce izven na?ih meja. Seveda dlje, kot do Graza, Budimpe?te, Trsta in Paga...

 

Moja zadnja izku?nja na poti proti Franciji je bila tak?na, da smo imeli zaradi dveh nesre? tik pred ITA - FRA mejo neprekinjeno kolono cca. 140 km. Spodaj sem ozna?il pribli?no dol?ino kolone. Glede za?etka nisem ?isto prepri?an, bilo je nekaj kilometrov naprej od Genove, kon?ala se je pa pri Mentonu. ?as vo?nje na tem odseku pa recimo da 4h. Resda je bilo konec julija, ampak sredi tedna. Da pri nas nastane tak?na kolona, mislim da lahko razglasimo izredno stanje...

 

2017-07-2606h4021.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

 

No, do totalnega nadzora je ?e zeloooo dolga pot. Tale ?ip ni ni? drugega kot spodnji ?ip, ki ga ima? pri sebi vedno in povsod, z vsemi njegovimi prednostmi, slabostmi in omejitvami:

 

RFID-Chip.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rjavenje avtomobilov ...
Napisano

Pri moji druge generacije je pa en mali zametek na b stebri?ku in za robom havbe. Avto je star 9 let in za sabo ima skoraj ?etrt milijona kilometrov ter ej skos na prostem pod milim nebom.

 

To z rjo je verjetno bolj od sre?e odvisno oziroma od serije in sigurno ne velja za vse Mazde. Naj pa povejo tisti, ki imajo novej?e Mazde ali imajo kaj rje razen seveda tiste povr?inske predvsem na kak?nem masivnem nosilcu podvozja, kjer imajo ve? ali manj rjo vsi avtomobili.

 

Moja ima pri slabih 200k kilometrih in osmih letih starosti kar nekaj pikic po strehi (do 0,5 m od vetrobranskega stekla) in po B stebri?ku, nekaj rjavih pikic je tudi po A stebri?ku. Poleg tega se tudi ?e delajo mehurji na stiku vetrobranskega stekla in strehe. V naslednjem mesecu se obeta sanacija (barvanje celotne strehe).

 

Vitalni deli avtomobila so sicer ?e OK, ampak roko na srce...tak?na rja pri tej starosti je sramota za vsako znamko. Sicer sem kar se tehnike ti?e s ?estico ?e kar zadovoljen, ampak tale rja bo definitivno imela vlogo pri razmi?ljanjih o naslednjem avtomobilu...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Ti gledas izvedence....to ni vodstvo zpiza. In ne bos je nasel na webu.

 

Ti si rekel, da je predsednica invalidske komisije. Na linku so vsi predsedniki invalidskih komisij in nje ni zraven. Mene pa zanima ?ist tako, ne da bi te za=baval...kje je predsednica IK?

 

Tule pa je vodstvo ZPIZ-a in tudi je nikjer ni:

https://www.zpiz.si/cms/?id=2&inf=411

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kdaj sem se oziroma sem bil nategnjen.
Napisano

Nategnjen sem bil zaradi lastne naivnosti, ko sem nabavil Alfo 147 2.0 TS, za katero je prej?nji lastnik trdil, da je na 100.000 km naredil velik servis, jaz pa tega nisem preverjal... Na sre?o je stro?ek poleg velikega servisa bil le osem novih ventilov. :vskalo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Smo nedolgo nazaj imeli eno debato ravno na to temo in sicer z nekom, ki na?eloma dobro pozna te nadzorne sisteme. Tudi meni je bilo fascinantno, zakaj so vsi ti posnetki tako nikakvi. Zaklju?ek je bil naslednji:

1. cena: ni fora v tem, da kamere niso sposobne zajeti bolj?e lo?ljivosti. Fora je v tem, da je ves material, posnet v fullHD ali bog ne daj ?e bolj?i resoluciji potrebno nekam shranit. Za recimo 14 dni. In iz nekaj kamer. In ne na diskovje, ranga 100? za 4 TB, ampak gre za "malo" bolj?i hardware, ki je sposoben delati 24/7 in kljub temu zagotavljati "malo" bolj?o zanesljivost, kot ?e omenjeni 4 TB diski. To pa seveda stane, takoj si na recimo 2-3 jur?kih za neko manj?o enoto.

2. "price/performance": banke se spra?ujejo, kaj bodo profitirale s tem, ?e v nadgradnjo teh sistemov vr?ejo recimo 100+k ?. Ropov bank na leto je koliko? 10? 15? Nimam pojma, ampak kaj veliko ve? jih po moje ni. Ponavadi roparji odnesejo nekaj jur?kov. Pa ?e to mora? imeti hudi?evo sre?o, da oropajo ravno tvojo banko. Pa ?e te rope v veliki ve?ini izvedejo z nekimi airsoft pi?tolcami, torej ni nih?e po?kodovan, denar pa je tudi zavarovan. Torej...zakaj ?e vlagat ? v nadgradnjo CCTV? :zvizga:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Lojzi vas lepo pozdravlja
Napisano

Konstruktor in izumitelj  te lopate iz film?ka, tudi ni kaj dosti prekidal snega z lopato. ?e s zadnjo roko pre?no dr?i? lopato, potem roka/zapestje pri odmetavanju dosti bolj trpi. Pre?na ro?a je bolj primerna za potiskanje, ne pa za odmetavanje.

 

V bistvu...Lojzi...je tole telesu bolj prijazen na?in ?aflanja snega. Je pa res, da v tistih va?ih zasne?enih hribih stvari funkcionirajo nekoliko...druga?e...

 

Mimogrede pa ?e nekaj navodil za telesu prijazno ?aflanje...klik

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Lojzi vas lepo pozdravlja
Napisano

Ma ja, iz kak?ne zanimive teme se pa res rad po?alim... :)

 

Kaj pa ?e je podlaga pod snegom bila druga?na po 500 metrih? Je klanec imel 1 stopinjo manj?i naklon? Si bil bolj ne?en na zavori? Si zmanj?al hitrost?

 

Kakorkoli ?e...iskreno nimam pojma, ali ta razlika v temperaturi lahko predstavlja kak?no razliko ali ne, sem pa iz lokacije teme (podforum "Krneki") sklepal, da pa? gre za krneki vpra?anje. Ampak temu mogo?e niti tako in gre za dokaj resno in kompleksno situacijo...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Lojzi vas lepo pozdravlja
Napisano

Hja, Lojzi...s temle je pa takole...

 

Seveda je za oprijem najbolj?e imet ?imbolj toplo zimsko gumo, tako da kar se performans ti?e, je najbolj?e, da se v gara?i popolnoma pripravi?...tako ti, kot avto, nato odpre? vrata in bliskovito ?tarta? na cesto. Na ta na?in bodo pnevmatike v naslednjih sedemnajstih sekundah zagotavljale res nadstandarden oprijem. Nato pa bo zaradi zunanjih vplivov ta oprijem pri?el pe?ati. Po pribli?no 55-ih sekundah vo?nje s pribli?no 35 km/h povpre?ne hitrosti po 50% zasne?eni cesti (to so ADAC-ovi podatki, tako da to zagotovo dr?i, raziskave na to temo pa je izvajal tudi ameri?ki DOT) se pa vse prednosti zagrete pnevmatike popolnoma izgubijo.

Tu pa nastopi trenutek, ko je potrebno razmi?ljati o alternativah?kako obdr?ati toploto v pnevmatikah. Na Aliexpresu se ?e dobijo kiti, katere je mo?no montirati na skoraj vsa osebna vozila. Ta kit vsebuje rezervoar za uteko?injeni plin in ?tiri ?obe. ?obe se montirajo znotraj kolotekov in v vnaprej definiranih intervalih ?pljuvajo? majhne plamene na pnevmatike. To pnevmatike ohranja na optimalni temperaturi in skrbi za njihov najbolj?i mo?ni oprijem. Poleg tega pa ima ta naprava dru?beno koristno vlogo ? v primeru, da 80% ali ve? vozil, ki se vozijo po zasne?eni cesti na dolo?eni relaciji uporablja to napravo, na doti?ni cesti ni ve? potrebe po plu?enju, saj se sneg na vozi??u prakti?no stopi.

 

Je pa pri zgoraj opisanemu postopku nenadnega izvoza iz tople gara?e en, recimo temu problem?ek. Namre??v primeru pogostega ponavljanja je mo?no, da pnevmatike v nekem trenutku pri izvozu iz tople gara?e na zasne?eno vozi??e do?ivijo ?ok. Temu se re?e ?pnevmoinfarkt?. Zaradi tega predvsem Skandinavci raj?i priporo?ajo po?asno adaptacijo na hladno vreme. Sam prehod iz ogrete gara?e na zasne?eno vozi??e bi naj trajal od 180 do 210 sekund, odvisno od temperaturne razlike. Izgleda pa tako, da avtomobil decimeter po decimeter po?asi premikamo iz gara?e na vozi??e. Seveda brez uporabe zgoraj opisane naprave oprijem na snegu ni ve? optimalen, je pa res, da tovrstno ravnanje podalj?uje ?ivljensko dobo zimskih pnevmatik. Zdaj pa tako...kakor vsak ho?e...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

 

Daj ?e 1x poglej...tole ni LaFerrari...je ?e eden izmed Ferrarijevih XX modelov, ki pa jih res ne more? registrirat. LaFerrari je 100% street legal...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

A ve kdo, koliko stane vzdr?evanje recimo kakega "lepega" italijanskega rde?ega  konji?ka?

Zadnji? sem ujel na tv , ko je lastnik, angle?, realno povedal ceno vzdr?evanja+ zavarovanja za Ferarri F12. Ta je astronomskih 15 tiso? funtov/leto pa ?e gor. Poraba? Po mestu (Londonu) naredi z 90 litri 150 km po avtocesti pa 250 km. Lepo ne?

Se pravi, da Ferarrija ne bo v moji gara?i. :) Preve? pije. :P

 

Odvisno, kaj ?teje? v vzdr?evanje. ?e gleda? TCO (total cost of ownership) si pri kak?ni tak?ni zverini pod pogojem, da zanj lepo skrbi? in dokaj redno vozi? res tukaj nekje. 90 litrov na 150 km? To je 60l/100 km? Si ziher prav sli?al? Ponavadi se porabe tak?nih zverin su?ejo nekje do max 30l/100km.

kdor to kupi mora dati na stran vsaj ?e tretjino zneska, da se lahko sploh vozi. ?e se veda ne kupi kakega modela kot je Ferrari La Ferrari, ki ga na cesti sploh ne more? voziti, samo na stezi, pa ?e to omejeno, prav tako ti ga hranijo oni, torej ga nima? doma...

 

Zakaj LaFerrarija ne bi smel voziti po cesti? Ni to FXX ali kaj podobnega...

Je pa res, da ima za ta avto , ?e se prav spomnim ,10 let garancije na vse dele. Kakor koli, zdi se mi, da je tudi pri tem avtu precej ?lamparije oz. ni brezskrbne vo?nje. :)

 

10 let? ?e Kia nima toliko... :) Ne bo tolk...kak?nih 5 let mogo?e max...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

@Jest: seveda, vem da vsak pi?e zase. Zmotilo me je samo tak?no posplo?evanje v stilu "Italijana in Francoza pa ne bom nikoli kupil", ker sta oba pojma dosti ?iroka. Po moje la?je re?e?, da ne bo? nikoli imel kabrioleta zaradi tega razloga. Ali pa enoprostorca zaradi tistega razloga. Generaliziranje v stilu "Ne bom imel ni?esar od dr?av, ki proizvajajo vse od malih mestnih jaj?k do dru?inskih enoprostorcev in super?portnih eksotik" mi je pa pa? sme?no.

 

@Pob: zelo mo?no, da ti ni? od na?tetega ni v?e?...to je bilo le nekaj primerov. Povej, kak?ne ?elje ima tvoja du?a, pa ti najdem Italijana ali Francoza, ki bi bil zate... :) OK, ne mi zdaj omenit RR ali pa Maybacha... :)

Zdaj zakaj narod kupuje tak?ne avtomobile je pa odvisno od vsakega posameznika. Trditve, da se tak?ni avtomobili kupujejo zato, da se ?lovek poka?e v svetu, so meni osebno zopet sme?ne. Preve? generalizirane. Vsak kupi tak?en avto zaradi svojega razloga. In ja, nekateri ga kupijo tudi zaradi tega, da se ka?ejo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vsak ima svoj okus...

 

Pa dobro, nekak pr italijanih sem imel v mislih avtomobile, ki so dosegljivi navadnim smrtnikom. ;)

 

Kje je meja med tem, kaj si lahko privo??i navaden smrtnik in ?esa ne? 5k ?? 20k? 50k? 200k? In ne pozabit...tudi Jobs je bil le navaden smrtnik...konec koncev je umrl...

 

Zakaj te pikam? Zaradi tega, ker so mi fascinantne tak?ne absolutne izjave v stilu "BMW-ja pa nikoli ne bi imel!" "Italijana pa no?em v gara?i!" "?kode ne bi nikoli kupil!". Tako pa sem pokazal nekaj italijanskih modelov, ki bi pa tudi nekomu, "ki res ne bi nikoli imel Italjana" bili mogo?e zanimivi... :P

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

morajo vozniki pustiti med kolonama vozil, ustavljenima na prometnih pasovih,

 

OK, delno se posipam s pepelom. Ampak vseeno...tole je lahko stvar interpretacije. Ali je ravnanje v nasprotju s tem ?lenom le to, da ne pusti? dovolj prostora, ali tudi dejstvo, da se ustavi? izven prometnega pasu?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

V bistvu je ta zadeva z robnimi ?rtami "le" DARS-ovo priporo?ilo/navodilo. Zakon je jasen...30. ?len ZPrCB, 14. odstavek:

 

"V primeru zastoja prometa morajo vozniki pustiti med kolonama vozil, ustavljenima na prometnih pasovih, ki sta najbli?je levemu robu smernega vozi??a, dovolj prostora za vo?njo intervencijskih vozil."

 

In ?e 18. odstavek istega ?lena zakona, ki predpisuje globo:

"Z globo 200 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju z dolo?bo ?etrtega, petega, trinajstega ali ?tirinajstega odstavka tega ?lena."

 

Nikjer ni ni? napisano o robnih ?rtah. Torej tista vozila niso nepravilno ustavljena...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.