J apri nas sem gledal na Extreme Vital pa je ketna okol 40€, kaseta cca mal čez 100€, zadnji menjalnik, nekje okol 120€, prvi verižnik okol 30 pa smo na 300€.Pa še kakšen kos orodja, dodaten člen na ketni, pa še orodja za preverjanje raztegnjenosti verige, mazilo pa smo na 350€.
Poglej še na bike discount....katero kaseto imaš? Sprednji verižnik ni potrebe menjat, tud menjalnik ni nuja jaz ga pač menjam zaradi sebe. Orodja pa ne potrebuješ pelješ na kak servis in bo to nekje 50 €.
Verjetno že dolgo nisi pogledal cen e koles polnovzmetenih.
pred 18 urami je godlike napisal:
Tudi na avtu ne mečem kar 100€ skozi okno. Pa je kar večraktnik kolesa.
Na tem forumu eni mečejo ne samo 100 na avtu, sicer pa ni moja poanta da se to kra. Jaz sem samo napisal kaj jaz naredim na svojem kolesu in kaj mi je pomembno. Kot sem rekel 1x letno ( pri predvidenih 2000-3000 km letno) za teh nekaj 100 evrov ne bom bolj reven.
Recimo nekaj cen , ki mislim da niso najnižji rang opreme
Sem se malo sprehodil po netu in za tako dogajanje menjavajo od verige, kasete, zadnjega menjalnika, sprednjega verižnika, itd. Če vse to seštejem, me pri nas pride ene tolk kot redni servis avta. Pol pa pravijo, da je kolesarjenje poceni.
Ja kaj pa imaš potem gor od opreme , ketna je na bike discount 35EU
Iz preventive , glede na ceno se mi ne ljubi reskirat. Menjam vse v kompletu in imam mir, ne vem kater menjalnik imaš ampak Schimano deore so tam okro 30EU na bike diskont.de
A se je slučajno kdo že ukvarjal s tem. Namreč v najvišji prestavi na najmanjšem zobniku zadaj mi ob malo bolj močnem pritisku na padala, preskakuje ketna. Večino res samo tam, sem pa tudi "uspel" da je preskočila na predzadnjem zobniku. Sem nastavljal dereiler pa sem za spoznanje izboljšal zadevo, ampak ratuje vse skupaj sila moteče.
Kaj bi bilo krivo?
- izrabljena ketna - ima cca slabih 4000km za sabo
- obrabljeni zobje na zobnikih
- a kej ne znam nastavit?
- zvit derailer hanger al kako se že temu reče
Zamenjat oboje ketno in zadnjo kaseto 4000km je občutno "preveč" za ketno na e bike. Osebno menjavam vse na 2000km + menjam še zadnji menjalnik.
A res? Pri kateri zavarovalnici pa to majo?. Verjetno je pa vključeno le če si izbral njihovo financiranje?
Sava , ne vem če je pogojeno z financiranjem. Jaz ga sicer imam ker je pač to najboljši način ( za mene). Avto sem kupil ravno v neki akciji in je brezobrestno financiranje, sicer verjetno to vse itak na drug način not dobijo ampak vseeno gotovina ostane doma za kake druge projekte tisti mesečni obrok se pa ne pozna ravno nekaj.
Pismo, nisem našel niti enega pametnega kalkulatorja, da bi si zračunal zavarovanje s kaskom za avtomobili, ki jih šele človek kupuje. A se da kaj brez tega, da bi mi pol pripravljali ponudbo, ki jo zaenkrat sploh še ne rabim?
Da bi vsaj ocenil kolk bi me kej prišlo, da ne bi bil šok ob prvi registraciji, ker neki mi pravi, da z maks bonusom bi me 265KM Škoda Superb za 47k€ verjetno opljačkala tam nekje za 2,5k€? Se motim?
@Bossza KiA zavarovanje ti lahko povem iz prve roke , tako ugodnega zavarovanja kot ga ima KIA ne moreš dobit nikjer. KIA ima svoje zavarovanje in dobiš polico , ki velja 7 let, vsa leta imaš enak znesek zavarovanja in se ne spreminja glede na podražitve. Moj primer nov Sportage cena po kataogu 42.000 in imam fuuuuul kasko z vsemi kombinacijami , velika asistenca pač vse kar gre....cena 938EU.
Zelo dober opis , za tisti čas je tole kolo bilo zelo dobro danes pa ga je že malo čas povozil. Na trgu so novejši motorji in zmogljivejše baterije. Ampak za razdalje okrog 2 ur in vecino asfalta je tud tole OK. Za primerjavo jaz imam baterijo 625 in tudi nisem med najlažjimi ( 90kg) prav tako ne med najmlajšimi, pa vendar mi je uspelo največ naredit 80km in 1820vm ( večina tega po makadamu...Pohorska transferzala).
@Alex najprej dobro razmisli kje in kako boš vozi ali potrebuješ fulya? Če ne boš vozil trailov je mogoče bolje pogledat za hardtaila, lažje vzdrževanje in vse . Sam vozim hardtaila in sicer letno okrog 4000km večinoma po gozdnih poteh in makadamu. Vse kar sem naredil za udobje sem dokupil sedežno oporo Sountor NCX , ki zelo dobro opravlja svoje delo po grbinah na poti v klanec ( 50mm ima nihanja) pri spustih boš pa itak večino časa na nogah. Do sedaj sem probal že kar nekaj motorjev od Shimana, Bfang in sedaj Bosch in moje osebno mnenje je da nikoli več kaj druga kot Bosch, aja pa žena je imela še na prvem kolesu Yamaho in sicer tisti še močnejši motor ki so jih vgrajevali leta 2019, pa se ni mogel kosat z BOSCH. Pomemben podatek je tudi tvoja teža , koliko km misliš delat dnevno , kot je že @TBAnapisal pomembne so zavore ker po hribu navzdol zadeva postane kar hitra in kolo tudi ni najlažje.
Če hočeš kupit kaj resnega 100% išči nekaj z centralnim motorjem. Ta jajca z motorji v pestah niso za nikamor. Odločilno je tudi za kaj ga bo uporabljala in pa moja izkušnja glede motorja , samo Bosch nikoli več kaj druga.
Več kot očitno zelo malo tega uporabljaš , da ne veš kakšni vse obstajajo . Recimo imaš jih za pohištvo, kopalnico in pa ja ne boš verjel obstajajo tudi takšni posebej za avto.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Poglej še na bike discount....katero kaseto imaš? Sprednji verižnik ni potrebe menjat, tud menjalnik ni nuja jaz ga pač menjam zaradi sebe. Orodja pa ne potrebuješ pelješ na kak servis in bo to nekje 50 €.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani