Ej, a je v Fordu tut kakšna oprema notri, ki nočemer ne služi?
Baje je prebijal zvočnik za parkirne senzorje, ki sploh ničemer ni služil in bil samemu sebi namen, saj je namenjen za neke druge modele mazd. No, tako nekako mi je bilo razloženo...
Čudno naključje je, da se to pojavi po servisu, ki je bil čisto nepovezan s tem. Sem tako lažji za polovico mehanikove ure in gremo dalje.
Ma, sj štekam, da pride kdaj do okvare... ampak da daš avto na servis za eno stvar in ga dobiš z drugo napako nazaj...
Da ne rečem, da se je zarad tega senzorja zabasal tudi DPF in so morali sprožiti regeneracijo, za katero se zna zgoditi, da ne bo krita s strani jamstva in jo bom moral sam plačati - za to, da so sprožili na računalniku in niso imeli nobenega dela z njo še manj pa stroškov...
Ampak ok, da le ne bojo zdej s temi zavorami kej komplicirali.
Da se še javim s svojim epilogom pogajanj za višjo plačo o katerem sem jamral.
Trajalo je sicer 10 mesecev, ampak se je izplačalo, saj sem med tem časom ratal bolj samozavesten pri pogajanjih oz prodajanju sebe (lol), do svojega znanja in ostalih lastnosti, ki pridejo poleg, ko delaš delo, ki te veseli. Zaradi teh nesoglasij sem tudi odšel na vojaško usposabljanje za 3 mesece, kjer sem prekinil negativno energijo, ki se je nabirala iz dneva v dan, prekinil sem tudi dnevno rutino sedečega dela, si s tem nabral nešteto novih znanj in izkušenj, veliko novih poznanstev soborcev s katerimi smo scali kri, konec koncev pa sem bil za to tudi plačan in nakazila zadnji dan v mesecu s strani mors-a, so postala priceless. Ko sem se vrnil na šiht, me je pričakal nov izvršni direktor, ki je bil bolj poslušen za moje "zahteve" po povišici in mi je stisnil 3% več na plačo, kot so bile moje zahteve (seveda so moje zahteve postale manjše, saj mi ni treba prevzeto celotno delo bivšega sodelavca, saj se je "zaposlil" nazaj preko SP-ja), tako da lahko rečem, da se je vse moralo zgoditi tako, kot se je in za konec še vedno velja rek - potrpežljivost je mati modrosti.
Če ti kaj pomaga, lahko dr. Pelka kontaktiram in kaj povprašam glede nastale težave ter kako jo odpraviti?
Hvala, sem pelal v Zagorje na pooblaščen servis in so mi odpravili napako - senzor za neki neki je šel in so ga zamenjali.
Je pa fora, da se je takoj pojavila nova težava in jo pelem danes preverit, kaj se dogaja in sicer, ko pritisnem zavore, se oglaša nek čuden tuleč zvok, ki sicer ob večjih obratih ni moteč, je pa takrat, ko zaviram pri manjših hitrosti oz stojim na semarforju in držim zavoro. Začuda je zvok prisoten tudi, ko avto ugasnem in držim nogo na pedalu. WTF res... da ne govorim, da udari na živce, če to poslušaš neki časa.
pred 2 urama je Slivka napisal:
Čez štirinajst dni bo pa jok, da je pol firme na bolniški...
To je samo med korono veljalo - peri ruke in ostani doma, ker tudi, če si zdrav, to nisi. Divji časi, a.🤣
Nedelujoča turbina na Mazdi in očitno posledica tega tudi lučka za zabasan DPF filter, naročen sem pa šele jutri za pregled in potem bogve kdaj mi bodo na pri jamstveni hiši odobrili popravilo in potem gasa dalje. Jebela cesta.
Vprašanje za vse lastnike Mazd, ki ste nekoč in danes vozili avte na pooblaščene servise, kater servis od Celja do Ljubljane priporočate?
Kupil sem rabljeno Mazdo z 1-letnim jamstvom in bi rad izkoristil ta moment, da peljem avto na pooblaščen servis, da mi preverijo, kaj se dogaja z lučko za motor in avtom v safe mode-u od včeraj naprej. Sem bil pri svojem mehaniku in je računalnik napisal, da je nekaj s pritiskom v turbini...
PS: Na CarGarantie so mi rekli, da lahko uporabil načeloma katerkol servis, ampak mi je moj mehanik vseeno predlagal, naj to kar tam preverijo in popravijo.
Ima kdo kakšno rešitev, kako rešiti zaostanek videa napram audiu preko bluetooth povezave v Mazdi letnik 2018? Klici delujejo ok, prevajanje glasbe ali videa, pa se čuti zaostanek...
Pred tem sem 4+ let vozil Škodo Superb isti letnik, ki teh problemov ni imela in kar se tiče pedantnosti Japoncev, bi si mislil, da kej takega ne bom doživel. 🙈
Nisem se še uspel pohvalit, da sem nabavil nov avto - Mazda 6 karavan (2018). Avto kot iz škatlice, moj mehanik ni imel nobenih pripomb, jaz, ki ga vozim zadnjih 14 dni oz. okoli 2000 km, pa tudi ne.😊
Tolk budalaščin okol atentata na Trumpa pa še ne. Če bi o tem posneli film, bi samo komentiral, da kej takega ni mogoče!
Zrežirana zadeva, da še slep to vidi... če bi Trumpa dejansko koknali, bi njegovo vpletenost lahko črtali, tako pa ga je falila krogla za 1 cm in ne mormo niti tega izključiti.
Tolk enga denarja ima, pa si ne more privoščiti boljšega (dodatnega) varovanja? Resno? Ne ne, njega skoraj fentajo in se smeji od tistega momenta dalje kot da ni bilo nič... Bo sploh zahteval kakšen odgovor, kaj se je dejansko dogajalo al se bo samo smehljal dalje in igral klovna?
Če bi se to zgodilo, recimo, Putinu, bi sedaj že imeli javna linčanja... najmanj.
Vse, kar vidim zadnje dni, je en kup nelogičnosti...fak, v kakšni matrici mi to živimo.😁
Tako se mi je v začetku zdelo, da se bolj čuje, ko zavijam levo, ampak ko se je mašina segrela, pa ni blo več takšne razlike.
Zvok je isto, ko je hitrost nad 60, potem se zadeva znormalizira.
PS: ker avto vozi žena, si bom vzel čas še za eno testno vožnjo in bom potem znova poročal, kaj ugotavljam.
Trenutno vse kaže na to, da je kriv ležaj - zvok je močnejši v ovinku na levo kot pa na desno. Poleg tega, sem se spomnil, da mi je mehanik omenil, ko mi je menjal na sprednjem kolesu nekaj v zvezi z zglobi, da bo počasi ležaj postajal čedalje glasnejši po določeni kilometrini.
Sedaj pa je vprašanje, kolk se je nevarno vozit s takim avtom, saj kot sem že rekel, je mehanik na dopustu?
Eno vprašanje za kakšnega mehanika oz. znalca okoli avtov.
Moja Mazda6 Sport CD129 TE letnik 2010 spušča nek glasen zvok pri hitrosti 60+ kmh. Slišat je podobno takemu zvoku, ki ga je v naši mladosti oddajal dinamo na kolesu, ko si ga pripel ob gumo. Zvok je glasen in ga ne morš preslišat, kot bi prihajal iz koles ali pa mogoče od kakega ventilatorja v mašini ali kak jermen tudi. Ni pa zaznati, da bi bilo z mašino karkoli narobe, je odzivna in lepo teče.
Ta neznan zvok utihne, ko hitrost pade pod 60 kmh.
Mene res čedalje bolj moti ta dodaten čas na koncu tekme. To so preveč nedefinirana pravila glede tega in da bi blo res pošteno, bi se moral čas po 90. minuti ustavljat, tako da bi se res igral čisti čas.
Sploh včeraj, ko je Anglija zadela tik pred koncem in se potem 2+ minuti igra sploh ni odvijala, bi pričakoval vsaj 5 minut igre še od tam dalje...
Ob nakupu rabljenega vozila dobim poleg za eno leto jamstvo preko Car Garantie in me zanima, ali ima informacijo ali je potrebno zaradi tega jamstva (in zraven še leasinga) avto voziti na uradni servis ali je lahko kakšen drugi?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Avto zrihtan.
Ej, a je v Fordu tut kakšna oprema notri, ki nočemer ne služi?
Baje je prebijal zvočnik za parkirne senzorje, ki sploh ničemer ni služil in bil samemu sebi namen, saj je namenjen za neke druge modele mazd. No, tako nekako mi je bilo razloženo...
Čudno naključje je, da se to pojavi po servisu, ki je bil čisto nepovezan s tem. Sem tako lažji za polovico mehanikove ure in gremo dalje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani