zdaj pa sem nekaj strokovnega ugotovil za tvojo re?itev!
Pusti ror.........zamenjaj motor in kupi 1000ccm pa bo mo?i dovol
Hehe, si me prehitel Sej ni nujno, da Stroma. Pa? nekaj, da ima vsaj na zalogi ?e kak dodaten ihaha. Sej vem, da se ti zdi, da ne rabi? dosti, ampak lahko ti dam mojega enkrat za peljat pa bo? videl, kaj dela navor Prej sem imel neki podoben agregat kot ga ima? ti (ZR-7S) s 75 konji pa 750 kubiki. Pa je bil pro?en, ampak dokler si bil sam na njem...
Tomacuki, ?e bi ti vozu po predpisih in omejitvah, bi mel ?ist dost cajta tun na ?tevc kdaj pogledat. Tako bi po?asi dobil tisti osnovni posluh in ob?utek, ki ga ima ?e vsaka baba in bi se po?asi navadu lepo vozit, da ti ?ez ?as neb blo ve? treba skoz na ?tevc gledat. Bi se navadu.
Jah glej, pa se mi ne da. Ker se mi ne zdi potrebno in mi lasten ?ut precej bolje slu?i kot en napa?no postavljen prometni znak. In zaenkrat imam toliko ob?utka, da mi ni treba moralizirat z nekimi nesre?ami, ker se noter ne najdem. Verjamem, da me noter najde? ti, ker smo zate itak vsi najhuj?e zlo, ampak moram te razo?arat, da se minimalno ?tevilo "divjakov" (kot jim ti pravi?) razlepi po cesti. Kot smo ?e ugotovili...
Evo BOSS nesre?e zaradi prekr?kov v katere ti, Tomacuki in kanon ne verjamete. Neprilagojena hitrost in premajhna varnostna razdalja. Najpogostej?i vzroki.
Do NALETA zelo rado pride, ker vozniki ne upo?tevajo varnostne razdalje. Ve? Boss?
Loj-Zi, kaj ti ne verjamem? To, da se ne smem na rit lepit, ?e se peljem 180km/h? Oziroma kaj ?eli? povedat? ?e se pelje? hitreje, si pa? pusti? ve? maneverskega prostora, da lahko ?e varno ustavi?. Ni treba pol strani napisat o tem Sicer pa ti lahko povem iz prve roke, ker sem pa? precej na avtocesti, da ljudje zjutraj spijo za volanom, malo telefonirajo, malo jejo, malo ?eno ?latajo po nogi, ker ma pa? nove najlonke gor... na dogajanje okoli njih (ja, tudi nazaj) pa navadno noben ni pozoren. In to potem tudi pomeni, da je reakcijski ?as mogo?e ?e enkrat ve? kot le sekunda. Da o pnevmatikah niti ne govorim. Tako ?unga-lungo kot jo prodajajo med osnovno?olskim priborom v nekaterih trgovinah, ?e kot nova ni primerna za na cesto, kaj ?ele po kakih 4-ih sezonah.
To morte samo vi""dinami?ni" mojstri skoz na ?tevc gledat. Dedki in babice majo tolk ob?utka, da ne rabijo gledat skoz na ?tevc. Majo tolk ob?utka.
Ja mende, ?e pa je na vsakih 20 metrov sprememba hitrosti pa je treba sinhronizirat "napravo" na predpisano omejitev. Verjetno imajo zato jodlbergerji 70km/h skozi dolga naselja, da lahko vsaj na tempomat stisne?. Sicer pa na ?tevec manj gledam tudi zato, ker se mi zdijo kak?ne druge prometne informacije bistveno bolj pomembne
Evo, saj sem vedu. Balkanska manira pa?, ki prevladuje na vseh slovenskih avtoimobilskih forumih. Nikomur ne verjamete ni?, verjeli boste samo pol, ko boste lastno butico razbil, al pa umorili koga od va?ih najbli?jih. Prej ne. Zavo?eni primerki pa?.
Ja, ker to je zelo pogost pojav, da forumi ostanejo brez ?lanov, ki se ubijajo zaradi prevelike hitrosti ni lastne ignorance do drugih udele?encev v prometu. Vsaj po tvojih besedah sode?, je tako...
Nimate pojma kolk je to zajebano, sem bil na koncu ?e bolj utrujen kot ?e bi ga orng gonil, pa med vo?njo sem opazil da je to dejasko bolj nevarno vo?nja po omejitvah, ker potem pol ?asa bulim v brzinomer in ne na cesto. :ne vem:
To smo mu ?e povedali pa pravi, da smo nesposobni, ?e ne znamo obojega. Zdaj, lahko da ga tip tak hudo pije, da potem gleda ko kameleon; z enim o?esom na cesto, z drugim pa na ?tevec
Evo DDDvejevci. Preselte se v ?panijo, tam boste po AC lahko vozili 140 km/h
V tej Real Automóvil Club de España je ziher polno Loj(zij)ev noter, ki ne verjamejo v razvoj. Sploh pa lahko 140 ali 150 tudi v Sloveniji na?iga? pa te garantirano ne bo noben policaj ustavljal. In tudi radar te ne slika.
Boss, ?e ti prehiteva? tako, da mora? pohodit gas ?isto do konca, to pomeni, da si prehiteval ob nepravem ?asu in takrat, ko je prehitevani imel ?e previsoko hitrost za tvoj nameravani manever in tvoje prehitevanje. ?e prehiteva? tako, kot si napisal, pomeni, da te je situacija presenetila in da prehiteva? brez kakr?ne koli rezerve. V takih primerih se ne prehiteva.
100x ima? prav Prehitevat je treba tako, da ?im dalj ?asa vzporedno vozi? s avtom, ki ga prehiteva?.
Zdej pa eno vpra?anje za na?ga Lojza ... Kaj bi naredu da recimo enga prehiteva? in je un tok ?leht da ti ubistvu ne pusti prehitevat oziroma, da ko si ti ob njegovem boku za?ne pospe?evati, pou minute nazaj je pa cjazu ko pol? to se pravi je vozu konkretno pod omejitvijo !
To se je recimo meni 1x ali 2x zgodilo, ko sem ?e imel skuter (250ccm). Najprej pred menoj voze?i ni ?el nikamor, potem sem pa za?el prehitevat pa je tudi on stisnil na gas kao "ne bo? me". In kaj mi je ostalo druga kot da sem pustil bedaku, da je potem dr?al gas do podna, medtem ko sem se sam vrnil nazaj za njega. Uh, ?e eno provokativno imam za Lojza; ?e je pregledno, z motorjem prehitevam tudi preko polne ?rte. Zakaj? Zato, ker to naredim tako hitro, da se pred menoj voze?i niti ne zave, kdaj sem ga prehitel. Kaj pravi? na to Loj-Zi? Vozni?ko stran, ha?
se pa zadnje ?ase ?edalje bolj pogost dogaja, da folk na avtocestah pri prehitevanju dobesedno sko?i na prehitevalni pas in ?e je recmo vozil 110 km/h, prehiteva z 111 km/h, ti mor? pa na polno poj bremzat, ker pa? ni predvidel hitrosti bli?ajo?ega se vozila na prehitevalnem pasu, ki vozi z 130 km/h pri re?mo temu tako zelo teko?em prometu :S
prej?nji teden trikrat v 20 min na AC Grosuple- Dom?ale
To se tudi meni redno dogaja. In vr?ejo se ven brez smerokaza, brez iztegnjene roke skozi ?ipo, brez kakr?negakoli znaka... da bi vsaj ti?a ven pomolil skozi priprto ?ipo. Ni?. Ampak to ni sporno, ?e on ni? ne gleda in ne nakazuje smernikov. Sporen sem jaz, ko pripeljem 150km/h.
Kanon, a ti tud tako prehiteva? kot Boss?
Ejej, to pa ste ?oferji neki. Kot ka?e ste se u?ili vozit na ra?unalni?kih igricah.
Hehehe, otro?ki....sami talenti.....
Ne bo? verjel, ampak pri ra?unalni?kih igrah se lahko marsikaj nau?i?. Pa ne mislim raznih arkadnih Need For Speed variant, ampak simulacij kot so Live for Speed, Gran Tourismo, Shift in podobnih. Ker navadno se v njih vozi na no?, kar pomeni, da je polno nepredvidenih situacij, ko mora? znat pravilno odreagirat. In to znanje lahko komot prenese? tudi v resni?no ?ivljenje. Da ne bo? mislil, da vojska ne igra Counter Strike, Armed Assault in America`s Army. So ravno zadnji? kazali po TV. In sigurno si s takim znanjem ve?ji talent kot ti, ki se pri zakonsko omejeni hitrosti kotali? po cesti ko neki menhir. Ker, ko bo? ti moral re?it, kako nepredvideno situacijo, je ne bo? znal... po tvojem pisanju in modrovanju sode?.
Sicer ima? pa prav! 100x prav!
Enkrat se zavzemte in lepo prosite tukaj?njega ?efa YavarYe X6V6- ja da vas nau?i pravilnega in varnega prehitevanja. Vpra?ajte ga kdaj je motor najboj odziven in kdaj pod kak?nim gasom ima motor najbolj?i navor.
Le vpra?te ga le.
Pri 260 konjih je motor skoraj vedno odziven Isto kot moj moped s 165 konji. Ko rabi? gas, ga pa? odpre?. Prestava je lahko tudi najvi?ja, ?e ho?e? Je pa res, da bolj gre takrat, ko ?uti?, da ga bo razneslo... nekak podobno kot ?e ima? ti?a v roki. Goloba pismono?o mislim, ne met pokvarjenih misli.
In da ?e nekdo vozi malo ?ez omejitve ne bo oviral nikogar, kdor pa vozi pod omejitvijo pa pa? ovira druge udele?ence v prometu, ki bi se le radi peljali toliko hitro toliko kot cesta omogo?a iznotraj veljavnih omejitev.
Pa tu mu ?elim (do)povedat; da bi se le peljal enkrat po Tr?a?ki (tisti, ki ste kdaj pri?li iz Ljubljanske smeri veste, katera cesta je to) v Mariboru in bi videl, da se vsi premikajo med 90 in 110km/h, ?eprav je omejitev 70. In zadeve potekajo brez te?av. Ovirajo?i so samo semaforji in... tak?ni, ki se oklepajo tistih 70km/h po prehitevalnem pasu in imajo fiksno idejo, da bodo disciplinirali celo kolono za sabo. Zaradi varnosti ali ?esa ?e...
Ne tomacuki, glih v tem je ?tos, ker jaz vem, da ostali foruma?i ne vozijo kaj dosti druga?e kot vidva z Bossom. Ve?ina ste si podobni, ali ?e slab?i drug od druzga in noben od vas ne prizna da dela narobe. Za vas so omejitve bedarija, polcaji nebodigatreba faktor, radarji neumnost, ?lender bedak itd....vam najve? pomeni samo stopalka za gas, za ?ivljenja drugih pa se vam jebe, ?eprav tega ne priznate....vi verjamete samo v gas.
Ne, Loj-Zi, ti verjame?, da mi verjamemo samo v gas! ?e bi bili tak?ni, kot nas ti opisuje? tukaj, nas ne bi bilo ve? ali ne bi bilo ve? koga drugega ali pa bi imeli prazno denarnico. Pa ni ne eno, ne drugo in ne tretje... no, tretje mogo?e, samo ne zaradi policije. In nikjer nisem rekel, da so vse omejitve brezvezne in da se nobenih ne dr?im. To je spet nastalo na tvojem zeljniku. Tako kot je rekel Boss in ?e jaz pred njim; si en naveden paranoi?ni veteran, ki vidi nevarnost vsepovsod.
Le kam se vam tako hudi?evo zmeraj mudi? A na britof? Vsak dan beremo kako ljudje zaradi divjanja umirajo, vi pa ni?....
Vidi?, tu te spet jebe; dinamika in divjanje... Vbistvu je ta tvoj skupni imenovalec "divjakov" kriv za ve? strani na forumu kot je bilo letos nesre?.
Avtomobilski forumi so nekak?ne farme in zbirali??a prekr?karjev, somi?ljenih divjakov, kjer drug drugmu dajete potuho in drug druzga hrabrite v delanju prekr?kov. Pol se pa ?e zmenite kako pregolfat sistem, kako ube?at zaslu?enim kaznim itd...in to je to.
Ne, ni to to. Tu so ?e razni preroki, ki nas u?ijo 10 cestno-prometnih zapovedi in utrujajo na fertik zaradi svojih slabih izku?enj in strahu pred cesto. Kar je sicer dobrodo?lo, ?e je namenjeno tistim, ki predstavljajo resen problem med vozniki... Ampak ne vem, ?e si na pravem forumu. Probaj na avtomobilizem, mobisux ali honda forumu. Recimo...
Ne marate nikogar, ki misli druga?e od vas in vam nastavlja ogledalo, ?e boste mogo?e, ?e preden se vam kaj hudega zgodi, pogruntal, da ga na cesti res serjete, kadar se pravil ne dr?ite. In kar je ?e najve?ja ironija, je to, da jaz, ki dobronamerno opozarjam na red in spo?tovanje predpisov, kateri bi prepre?ili smrt in nesre?e na cesti, me vi v zahvalo zarad tega napadate, mi govorite da sem retard, da sem bedak, da sem omejenec itd.....A vi sploh vidite kaj po?nete? Jaz vam ?elim samo dobro, vi me pa v zameno za moje dobronamerne ?elje zmerjate z budalo, me napadate in podite. ?e?, bej? Lojz stran, kaj nam pridiga?, mi bomo divjali in tudi sicer vozili, tako kot se nam zdi da je prav. In to vsi, brez izjeme. Le zakaj no?ete reda in spo?tovanje predpisov? Ker pa? ?elite anarhijo.
Ne Tomacuki, niso pravila tako hudi?evo slaba, slaba je vozni?ka kultura klasi?nega slovenskega voznika. Ti to ve? kot nazorno dokazuje?.
Sploh si ne predstavljam dneva brez tebe. Branje tvojih postov mi je v u?itek in prav v dobro voljo me spravlja? Kar se tistega ogledala ti?e; mislim, da si ti najmanj kompetentna oseba za dr?anje le-tega v rokah, usmerjenega proti nam. Zakaj? Preprosto zato, ker nas ne pozna?. ?e bi se ?e kdo prito?il, bi to bili verjetno potniki v avtu. Ali pa bi nam policija grenila ?ivljenje. In to ti ho?emo dopovedat; kr?enje hitrosti, kjer nikogar ne ogro?a?, je bistveno manj nevarno kot 500 drugih dejavnikov, ki se tebi sploh ne zdijo omembe vredni. In to tudi ne pomeni gasa do daske kot si ti predstavlja? pa? pa taka potovalna hitrost, da ne trpi ne voznik, ne potniki, ne avto in ne denarnica. To, kar mi prekora?imo, so ?isto normalne prekora?itve. Normalne v tem smislu, da se vozimo tako, kot se vozi ves promet. Pa ?etudi nekje izven omejitev. Nima veze. S tem, ko se premikamo kot skupina in imamo vsi dolo?eno potovalno hitrost, bistveno manj vplivamo na promet kot nekdo, ki se dr?i omejitve kot pijanec plota, ?eprav ni razloga, da bi se je (razen, policijskega). In ?e to je; ne prizna?, da se tudi cestarji lahko kdaj zmotijo in pa? postavijo nekje napa?en znak. Si ?e bil kdaj izven slovenskih meja v razvitem svetu? No, poglej si, kako imajo urejene omejitve v naseljih. Povsem smiselno po conah. Ne pa tak kot pri nas; malo je 50, malo je 30, malo je 70 in malo je 40. Neprestano opazovanje teh znakov slab?a pozornost na cesto. In slaba vozni?ka kultura ni zaradi nespo?tovanja hitrostnih omejitev, ampak predvsem sistem zadrge, ustavljanje pred prehodi za pe?ce, vo?nja skozi rde?o itd. ?e bo? na neki 2 pasovnici peljal 90 namesto 70, tako kot vsi pred in za tabo, zato ne bo? ni? kaj manj kulturen.
Pravila so ?ist ok. Mariborski radarji tudi potrjujejo koliko je tistih voznikov, ki se jim jebe za pravila in omejitve. Saj zato pa je tako kot je. Zaradi takih kot si ti in tebi podobni, je tolko nesre? kot jih je, ne zaradi takih kot sem jaz, ki se pravil dr?imo.
Tomacuki, red na cesti mora bit, pa tud, ?e ta red ni glih najbolj?i. Jaz ne trdim, da red nebi mogel biti bolj?i kot je, ampak vsak red je bolj?i kot da ga sploh ni.
So in niso. In radarji na dolo?enih cestah potrjujejo, da bi lahko hitrost dvignili, ker ?e smo se do sedaj vsi vozili hitreje in ni bilo nobenih te?av, zakaj bi kar naenkrat morali cincat? In zaradi mene in meni podobnih ni ni? ve? nesre?. Potem bi moral vsak prekr?kar ?e enkrat ali ve?krat zagre?iti nesre?o zaradi nespo?tovanja hitrosti. Pa sam ve?, da ni res, ker potem bi jih imeli na deset tiso?e... A sem bil dovolj jasen? In ta red je zelo subjektiven pojem. Celo sam prizna?...
Boss, ne bo? verjel, vo?nja po predpisih in omejitvah, ni me?kanje in oviranje prometa. Tako se pa? mora vozit in tako si dol?an vozit tudi ti. ?e ti taka vo?nja ne ustreza, oziroma smrdi, se vozi z avtobusom, vlakom, al pa avionom.....sicer lahko pa tud doma ostane?, ?e ti civilizacijska ureditev ne pa?e.
To si lahko vsak po svoje razlaga. Bistvo je, da dojame?, kje je hitrost upravi?eno postavljena in kje neupravi?eno. Lahko sicer filozofira?, da tako pa? mora bit, ampak zdrava pamet pa? takih "poceni" argumentov ne kupi.
kar naprej poka zarad neprilagojene hitrosti, vi pa ne verjamete in ne verjamete.
A se ho?ete prepri?at na sebi?
A smo kdaj rekli, da se zaradi tega nesre?a ne more zgodit? Seveda se lahko. Sploh, ?e je kaki netalent v avtu. Tudi pri ni?ji hitrosti od dovoljene se lahko zgodi nesre?a. In tudi tam lahko napi?ejo, da je voznik imel neprilagojeno hitrost. Pojem s katerim lahko zelo manipulirajo. Mojemu fotru je ena baba odvzela prednost v naselju, ko je sam pravilno pripeljal po prednosti cesti z dovoljenimi 50km/h. In ne bo? verjel, da je tudi sam dobil kazen za neprilagojeno hitrost. S tem, da sta bila oba vpletena komitenta iste zavarovalnice. Malo smrdi, ne?
Sicer se pa do zdaj ni ?e nih?e ubil zarad prepo?asne vo?nje. Ubije? se zaradi prehitre vo?nje.
Ubije? se zaradi neprevidne vo?nje. Tudi po?asneti so ?e odvzemali prednost.
Bom probal ?e miljav?enti?;
Boss, vo?nja po omejitvah ni me?kanje!
In kdo pravi, da so vse omejitve namenjene preto?nosti prometa? Sem ti ?e nevem koliko linkov nalepil, da to ne dr?i. In da se je ?e dogajalo, da so na istem obmo?ju ali zvi?ali ali zni?ali omejitev. Le zakaj, ?e so pa vse tako odli?no postavljene? Ha, Loj-Zek?
Za tako osebo bi bilo bolj priporo?ljivo da si kupi nek traktor (alla Tomo Vinkovi?), saj ta tudi verjetno dosega tak?ne vrtoglave hitrosti, pa ?e varnost bi bila pomoje ve?ja, a da ne re?em, da bi bila ve?ja CARICA na cesti.
Ja, in da se vozi po njivi, kjer za seboj ne more delati zastojev
Ti si tisti, ki trdi?, da je vo?nja po predpisih in omejitvah, kao, cijazenje in prepo?asna vo?nja. Tega ne trdim jaz ampak TI de?ko, pa tvoj pomo?nik Tomacuki! Vidva sta kar pogruntala, da je vo?nja po omejitvah, kao, cijazenje in oviranje prometa. Ta trditev je vajina iznajdba, ne moja.
Ne bi te rad spravljal v slabo voljo, ampak mislim, da se marsikateri foruma? pregre?i in ne spo?tuje omejitev 100%. ?e ti si sam rekel, da te v?asih malo ?ez zanese. In ja, jasno, da mi recimo grejo na jetra taki, ki 500m pred cestninsko postajo na prehitevalnem pasu zmanj?ajo na 60km/h in se potem pri tej vratolomni hitrosti po pol?je premikajo in ovirajo promet za sabo. Sori stari. Kogarkoli bo? vpra?al, bo rekel, da je to en primer butaste omejitve hitrosti. A, ?e jo bodo dvignili na 80km/h, bo? se ti ?e zmeraj peljal 40? Kao iz navade in previdnost ali bo? DARS-ovcem potem slepo verjel in se peljal 80. Nevem no, Loj-Zi, jaz bi premislil. Pa? iz vidika varnosti pa to.
In tam ti lepo pi?e, da defenzivna vo?nja pomeni, da je to tista prava strpna vo?nja, previdna, tolerantna do drugih, netekmovalna in nesovra?na. Tebe in tomacukija taka vo?nja dela pa ?iv?nega. Vidva s Tomacukijem bi se pa nekak?no DINAMIKO po cesti ?pilala. Dimami?na vo?nja je u bistvu druga?na vo?nja od defenzivne vo?nje!
Vidi?, pojma nima?. Ker sploh ne ve?, kaj dinami?na vo?nja je. Bi ?lovek mislil, da ?e te niso v avto?oli nau?ili, bi vsaj zdaj lahko dojel, ko ti jo trobimo ?e ?ez 107 strani...
Za enkrat ?e vse.
Problemati?en si pa ti in tomacuki, ker se ne zavedata da s kr?enjem predpisov in omejitev, vseh teh ne?tetih, lastnosti niti slu?ajno ne more? izpolnjevat. Ti dela? prekr?ek in greh, v isti sapi pravi? da si pa dovr?en, vzoren, popoln itd....
Ne gre to skupaj Boss, ve?. To je isto, kot bi reku; kradem, ampak nisem lopov. ?e krade? si pa? lopov. Ni druzga izgovora.
Hehe, Loj-Zi misli, da ostali foruma?i vozijo kaj druga?e od naju dveh... Tapravi si mi ti. A misli?, da Ajvar pa se ?para z 260 konjskim strojem? Loj-Zig-Hail, idi spat pa naredi vsem uslugo. ?e server ti bo hvale?en. Ti najprej preu?i, kdo je odgovoren za vse te cestne zapovedi, pol se bomo pa dalje pogovarjali o grehih. Ker si tak ko en islamski fanatik...
A ve?, da sem te ?e hotu vpra?at, ?e si se ti v Kambođi u?il vozit?
Najprej si poglej promet pri njih, potem pa se delaj pametnega... Lahko tudi kak?no drugo Azijsko dr?avo izbere?, ?e te ime moti.
Le zakaj? Ti pravi?, da je polno netalentiranih voznikov, zato se pobijejo. Pol je bil po tvoji teoriji tud Senna netalentiran. Kot ka?e si talentiran samo ti.
?e bom rekel, da so vsi dirka?i sicer talentirani, potem bo? sam sebi v skledo pljunil Kot sem ?e rekel, on je stiskal do maksimuma, medtem ko za ve?ino teh, ki so jih ulovili v Mariboru na radar tega pa? ne more? re?t. A zdaj po?asi za?enja? dojemat razliko?
Nak, dragi tomacuki, ni tako preprosto. Kaj pa ?e bi se Lor?u zajla strgala na cesti v ovinku kjer bi blo za en avtobus otrok? A je po tvojem Lor? vedu kdaj se mu bo zajla strgala in se je namenoma ubil?
A zdaj bo? pa kompliciral? Pogovarjali smo se o predvidevanju. ?e vidi?, da je desni nepregledni ovinek, ima? N-krat zlo?en motor in pretirava?, potem verjetno ni treba neke filozofije zadaj zganjat. Sam si zelo kme?ko napisal, zdaj bi pa rad imel predavanje na to temo?
Dinamik je navaden divjak, dirka? pa dirka na dirkali??u ne na cesti.
Sem ti pa ?e povedal, da se ti na cesti nima? kaj dinamika ?pilat, ker si na cesti dol?an vozit previdno, umirjeno, strpno in defenzivno. Torej vse kaj druzga kot dinami?no. ?e te taka vo?nja dela ?iv?nega si pomagaj, pri za to, pristojni in?tituciji.
Bom ja, ko pridem na vrsto. Baje je 9/10 nevarnih Maribor?anov trenutno na ?akalni listi, pol pa... preden zraven pride?...
Sicer pa pojma nima?. Res, tak si zahojen ko stari logar, ki se je izgubil nekje sredi visokih smrek za par dni in svet je ?el dalje. Moja vo?nja je povsem previdna, varna, strpna, umirjena in defenzivna. Kaj misli?, da se grem loterijo? Ni to video igra, da lahko potem stisne? "Restart Race". In ni mi treba moralizirat s takimi klobasami, kak se moram na cesti vest, ker nimam nobenih te?av ne s sopotniki, ne s prometom in ne policijo. Mi je jasno, da iz sebe sklepa?, ampak mogo?e gre enim vo?nja bolje, drugim pa...
Tomacuki, ne bo? verjel, do zdaj se je ?e vsak ubil samo enkrat. A bi ti mogo?e rad moril, in to ve?krat?
Se mogo?e motim; a smo govorili o smrtnih ?rtvah ali nesre?ah nasploh? Ker vsaka nesre?a se verjetno ne kon?a s smrtnimi ?rtvami? Ne vem, samo spra?ujem. Ker jaz ?e nisem imel nobene... :ne vem:
Pa PREBERTE kaj to pomeni! Sem popravu. ?e posebno je zanimiv stavek, ki pravi, da je zgolj defenzivna vo?nja tista, ki je varna vo?nja. Nikjer ne pi?e, da je varna nekak?na dinami?na vo?nja kakr?no je pogruntal majster talentirani Tomacuki..
Sicer pa tud depresivno ni pametno vozit. Tomacuki zgleda da postane ?iv?en in depresiven, kadar mora po predpisih vozit.
Stari, ti sploh ne lo?i? osnovnih pojmov. Dinami?na vo?nja je lahko tudi defenzivna. Sigurno je bolj kot monotona. Kot sem ?e rekel; mentalno trd si kot ri?. In ni? kaj na bolje ne ka?e, ker ve?inoma laja? tisto, kar ho?e? lajat, ostalo te pa ne zanima. Sicer pa vsi kdaj postanemo depresivni, ko moramo po predpisih vozit. Ker, kot sem ?e rekel, so ponekod samo za polnjenje dr?avne blagajne in so neumestno ume??eni. Tega pa? ti nikoli ne bo? dojel, ampak po drugi strani mi je pa vseeno, ker te bom itak prehitel na taki lokaciji... In bom zato precej bolj?e volje.
Sej zato sem se komentarja raje vzdr?al. Ker jaz ziher ne bi ?elel imet plasti?ne embala?e za dokazovanje svojih sposobnosti na pisti. Ampak, okusi so razli?ni...
Aja, on se je ubil zaradi napake na dirkalniku, ker so bili,kot ka?e, tudi njegovi mehaniki antitalenti.. Tvoj dirkalnik ziher nima napak, ker je bolj doteran kot je bil Sennin..
Stvari si interpretira? ko baba. Pravim, da je mnogo antitalentov na cesti. In, ?e bi se teh znebili ?e med opravljanjem vozni?kega izpita, znakov za omejitve hitrosti sploh ne bi potrebovali Itak imamo preve? znakov, kar moti koncentracijo voznikov na cesto. V Kambod?i se vozijo eden preko drugega, nikjer nobenih znakov, tudi policije ne, pa ni nobenih trkov. Komentarja in provociranja na Senno se bom pa vzdr?al
?e bi ?el po?asi, se najbr? ne bi ubil.
Tud Niki Lauda ne bi gorel, ?e bi ?el po?as.
Ho?em povedat to, da ?lovek nikol ne more predvidevat vsega kaj se na cesti lahko zgodi. To lahko predvideva samo tomacuki, pa ?ukov Noris.
Kot sem ?e rekel Loj-Zi, razjasni si najprej, kaj so dinamiki in kaj dirka?i. En spije en kozarec cvi?ka, drugi pa 3 litre. V isti rundi. Bo ?lo? Poleg tega pa sem ti ?e tudi nalepil povezave, da monotona vo?nja utruja. In vse pi?e, da je to res. Najbolj?e, da za?nem kar tekst kopirat iz mojih prej?njih postov.
Dragi, dirka?i, dinamiki, divjaki, in ostali "talentirani" iber vozniki!
Preprosto "pravilo" si zapomnite!
Nesre?a se naredi zato, ker ?lovek ni Bog in zato ga ni tomacukija na svetu, ki bi lahko predvidel in vedel za vse mo?ne situacije in vse mo?ne, napake.. ki te na cesti lahko doletijo. Nesre?a se ne naredi, kadar poteka vse gladkko in tako kot mora potekat. Nesre?a se naredi takrat, kadar ne gre po predvidevanjih in takrat, kadar te kaj preseneti. ?e ne bi blo presene?enj, tudi nesre?e ne bi nikol blo nobene. ?e bi vedel da te ?aka presene?enje, potem presene?enje sploh ne bi obstajalo.
Zato je tista slikca z ravno cesto, ki jo je tukaj tomaciki napopal, totalno brezvezen dokaz o varnem divjanju.
Preprosto pravilo je, da ?e se ne premika?, se ti ne more ni? zgodit. ?lenderjeva 7-ma zapoved. Vse ostalo, kar lahko privede do nesre?e, je pa en splet okoli??in, v katerih hitrost na?eloma nima veze. Razen, ?e se ho?e? obe?at skoz na ?lenderjevo 7-mo zapoved. In tudi pri dovoljeni hitrosti ljudje zapeljejo s ceste, se zaletavajo, povzro?ajo nepravilne premike, bistveno kasneje zavirajo (ker se jim sanja) itd. Ni to garant, da se ti ne bo ni? zgodilo. Policaji ti bodo pa ?e vedno napisali, da si imel neprilagojeno hitrost, ?eprav si vozil znotraj omejitev. Ker so se spomnili na ?lenderja. In takrat navadno ne gre po predvidevanjih, ker se ti predvidevat niti ne da. ?tudira? o jo?kih, toplem vremenu, Hawaiih in drugem, kar bi okupiralo dokaj dolgo?asno po?etje. Potem pozabi? na smerokaze, vzvratna ogledala in druge stvari, na katere bi moral biti pozoren. In predvideval, kaj se lahko zgodi. Toliko o tem, da hitrost znotraj omejitev ni garant za varno vo?njo. In ne vem, zakaj bi bila tista slikica z ravno cesto sporna iz vidika hitrosti? ?e ?e bo kaj, se bo zgodilo samo tebi samemu. Pa ?e to je taka verjetnost, da bi jo verjetno raje probal na avtomatih iz Las Vegasa.
Jures, ker vidim, da si ti tud motorist, eno vpra?anje:
A si ti mogo?e poznal Mervar Lovra iz Novga Mesta? On je zmeraj trdil nekaj tazga kot tukaj s tako vnemo in sigurnostjo trdi tomacuki. Lovro je tud zmeraj trdil, da on to?no ve kje in kdaj lahko "pritisne" svoj motor, ?eprav smo mu mi zmeraj govorili; Lor? ne seri, ne delaj takih pizdarij, a vidi? kolkokrat si se ?e z motorjem zlo?u in kolkokrat si imel sre?o! Ne izzivaj usode, smo mu skoz govorili. Na koncu se je Lovro ubil, ker je zaradi pogostih padcev imel na motorju natrgano zajlo. Tega pa? ni predvidel.
In? Naredil je mnogo napak in povzro?il nesre?o, v kateri je nastradal sam. Torej je to opravljal varno in tam, kjer je bil prepri?an, da lahko ?kodi le sebi. Primer zaklju?en. Kje bi naj bil njemu enak? V tem, kolikokrat sem ?ohnil po tleh? Ali v tem, da se vozim z neizpravnim motorjem/avtom? Ali v tem, da slabo predvidevam? V ?em, Loj-Zi? :ne vem:
?e mnogo je takih, ko noben ne podvomi o njihovi vo?nji pa pravtako kon?ajo v jarku. In kot sem ?e rekel; v Mariboru je o?itno 99% "divjakov" pa izjemno malo nesre?. Tudi sam poznam precej "divjakov" pa se uspe?no vozijo ?e ve? desetletij brez nesre?. Mogo?e koga celo pozna?. Igor Jerman? Miro Kal?ek? Igor Akrapovi?? Da o takih, ki jih sam poznam na lokalni ravni, niti ne govorim. In najve?ja finta je, da me vsi taki kalibri pustijo zadaj kot za ?alo. Torej, vrni se k tistemu vpra?anju o divjakih in dinamikih. Ker o?itno gre to bolj trdo v tvojo betico...
Mogo?e zato, da prepre?i? nesre?o? A misli? da se na ravnih preglednih cestah ne dogajajo nesre?e?
Lahko bi celo rekel, da skoraj ne. Ob suhih normalnih pogojih se ne spomnim nesre?e iz ?rne kronike, ki bi se zgodila na ravnem predelu sredi belega dne. Drugo je pono?i, ko je malo ve? pijancev, malo ve? ?ivali in malo ve? spe?ih za volanom. Pa ?e kak plajtrajo?i kolesar. Ampak proti takim ne bo? zaviral pa? pa se jim izognil. Kar sem se sam ?e nekajkrat. Razen, ?e si antitalent... pol ga verjetno gleda? in zavira? proti njemu. Ne sme? sklepat iz svojih izku?enj, Loj-Zi.
Sem ?e sli?al ja. Ampak, ?e ti na ra?un bolj?e gume bolj hitro pelje?, potem za bolj?o varnost in hitrej?e ter varnej?e ustavljanje, nisi naredu popolnoma ni?.
Ja, najve? naredi? s tem, da ?e si antitalent za vo?njo in ?para? na vsem (med drugim tudi gumami), sploh ne sede? za volan.
Marsi kdo je ?e zarad zajca, ma?ke, veverice itd...naredu nesre?o.
Ja, se je ?e meni tudi zgodilo 2x in sem pre?ivel ne da bi s tem koga ogro?al Vse se da, ?e zna? v taki situaciji pravilno odreagirat.
Tomacuki, nisem vedu da imate v va?ih rovtah tako ravno cesto
Sej zato, ker si mislil, da sem iz rovt... Sicer pa je na takih ravninah tudi omejitev. Medtem, ko ti re?e? "Ja, je, in treba se je dr?ati svete zapovedi" bi jaz rekel "Le zakaj..." In odgovor zato, ker je omejitev pa? ni odgovor. Mogo?e prej zato, ker bi kdo stal z radarjem na koncu hriba, ki bi ga pa itak zaznal detektor. Tu je treba samo pohodit...
Tomacuki, a ti vidi? tukaj kak?no razliko?
Vrtet volan in ti??at na gas zna vsak tepec, ustavit in to varno ustavit, pa ne.
Ne, po bremzi stiskat zna vsak tepec. To ni motor, ko ima? prednjo in zadnjo, da bi moral delat neko ?tudijo iz tega. Pomembno je, da zna? v klju?nih situacijah pravilno odreagirat in volan vrtet pa mogo?e uporabljat vse tri pedalke, da se izogne? oviri. Ker obi?ajna reakcija ljudi je, da ko izgubijo nadzor, stisnejo zavoro.
Lojza bi mogli forumski divjaki privezati v svoj avto, zalepiti usta pa terat k svinja po cestah, pomoje bi ga kap ruknila. To, ali pa bi se soo?il s strahom.
Ah, pol bi se navadil pa bi ?e sam za?el hitreje vozit. Pa ne vem, ?e je ravno sposoben... Bi pa nehal jamrat. To pa ziher.
Majster, ni problem v vo?nji, problem je v ustavljanju avtomobila.
Za tvoj konkretni primer si poglej tole:
Vozilo se bo na suhi cesti, pri hitrosti 90 km/h, zaustavilo na razdalji 45.55 m od za?etka zaviranja.
Reakcijska pot zna?a 25.02 m.
Pot ustavljanja torej zna?a 70.57 m.
Vozilo se bo na suhi cesti, pri hitrosti 110 km/h, zaustavilo na razdalji 68.05 m od za?etka zaviranja.
Reakcijska pot zna?a 30.58 m.
Pot ustavljanja torej zna?a 98.63 m.
Tomacuki, a ti vidi? tukaj kak?no razliko?
Vrtet volan in ti??at na gas zna vsak tepec, ustavit in to varno ustavit, pa ne.
Pa za koji "K" bi se jaz moral na ravni pregledni cesti ustavljat? In to do nule. Kolikokrat pa ti "?lajfa?" na polno pri dnevnih situacijah? Ali mogo?e kdo drug? In tudi to, da znam samo na gas ti??a?... tudi to je zrastlo SAMO na tvojem zeljniku :ne vem: Aja, ?e to. A si mogo?e vedel, da je med najbolj?imi in najslab?imi pnevmatikami na ADAC testu kar 18 metrov razlike pri zaviranju pri 100km/h?
Z malo predvidevanja lahko hitrost zmanj?a? od prisotnosti "morebitnih" nevarnosti ?e predno sploh pride? do ovire (npr. traktorja, ki ne ka?e znakov, da se bo pred prednostno cesto ustavil). In ni potrebno nobeno zaviranje na polno in nevem kaj ?e.
Sej on to o seb pi?e iz lastnih izku?enj - to je takrat, k je trezen, ?e je pa malo potrjen je pa rezultat ?e slab?i.
a si mogu - kaj bom pa zdej, men je ?e danes ?al, da sem prvo nesre?o povzro?u ?e s Titanicom zarad prevelike hitrosti... una ledena gora se je kr pojavla tam
A vidi?... ?e bi ti Loj-Zi takrat dal mislit o zavorni poti take ladje, bi se oviri komot na izi izognil, ne pa da si drsal po njej, da je potem pol potnikov zalilo. Verjetno si imel pri Costa Concordii tudi prste vmes. Drugi? pa prilagodi hitrost morskim razmeram in upo?tevaj znake za omejitve hitrosti
TAK?NE zadeve pa se zgodijo, ko divjaki mislijo, da s svojim divjanjem nikogar ne ogro?ajo.
NEPRILAGOJENA hitrost je problem ?tevilka ena. Zakrivijo pa jo predvsem neprilagojenci, kot je na? Boss in tomacuki.
Ja, to?no Loj-Zi! To sva midva z Bossom! Morilca nedol?nih ljudi. ?e do sedaj sva jih toliko ubila v svoji vozni?ki karieri, da je lokalno pokopali??e prepolno celo za ?are. Naju o?itno ni? ne izu?i. Ne Loj-Zijeva holesterolna predavanja, ne ?rna kronika, ne najine prigode iz cestnega ?ivljenja, ne ?tevilo mrtvih, ki sva jih pustila za sabo,... ni?. Brezupen primerek sva, dragi policist Loj-Zi. Mogo?e pa kdaj celo pla?ava kak?no kazen, ki jo bova zagre?ila zaradi tega, ker vedno ti??iva gas do daske in prebijava zvo?ni zid na poljskih cestah. Mogo?e celo voziva v rde?o, odvzemava prednost, se voziva po napa?ni strani avtoceste... ampak koga to briga. Va?no je, da se po lokalni cesti namesto 90 peljeva 110! Noro. Kaka vratolomna vo?nja. In koliko ?ivljenj trpi zaradi tega. Dru?ine jokajo in se ne upajo ve? iz svojih hi?, da se jim ne bi kaj zgodilo. Zadnji? je lokalni ?upnik celo ?egnano vodo zlival po cesti.
Boss, se ti opravi?ujem, da sem te razkrinkal. Mi je izjemno ?al, vendar sem se zlomil pod pritiskom Mazdinega neumnega izpra?evalca. Oziroma moralizatorja.
Madona, pa si me razkrinkal. Sem mislil, da bom ostal inkognito, zdaj pa ve?, da sem divjak in cigan. Pa ?e pijanec, ker sem zadnji? zvrnil dva kozarca ?pricerja. Niti no?em ve? kaj dosti razglabljat, ker sicer me bo? ?isto razgalil pred virtualnim svetom in se ne bom ve? mogel skrivati za svojim vzdevkom. ?koda te je, da gnije? v svoji butani bajti, hrani? koze in svoja jetra, medtem ko bi te pri CIA takoj vzeli za psihoterapevta pod krinko afganistanskega pastirja. Problem bi bil samo to, da bi te verjetno razkrinkali talibani zaradi prekomernega u?ivanja alkohola.
Tipi?en klerofa?ist - sej ni va?en kolk se zla?e?, sam, da se prvi zla?e?, kar bolj zale?e. Ko smo pa ?e pri dajanju slabega vzgleda - kako pa ti razlo?i? mlaj?i generaciji, ko alkoholiziran vozi? avto po vasi in ogro?a? vse ?ivo.
Klerofa?ist - super beseda Ja, takim tudi re?emo, da so bolj pape?ki od pape?a. Sebe imajo za merodajne?a, kaj kdo lahko in kaj kdo ne sme, ker sami vejo koliko zmorejo in kje so njihove meje. In potem pa? posplo?ujejo, kar je zna?ilno za asocialne introvertirane tipe in Loj(z)e. In napad je najbolj?a obramba.
Zelo radi tudi sami sebe negirajo...
Jaja, hitrosti je ve? vrst. Ena od njih je tudi neprilagojena.
...oziroma si hodijo v protislovje. Najprej je govoril o hitrosti znotraj omejitev in neprilagojeni hitrosti nad temi, zdaj jih je ?e ve? vrst? Naj me koklja brcne, ?e to ni napredek!
V?eraj je bil menda svetovni dan strani??. Kot ka?e, ti ta praznik rad praznuje?, saj kot vidmo, ga orenk serje?! Hehe...
Najhuj?i ni tisti, ki se zadnji smeje, pa? pa tisti, ki se smeje samemu sebi Moj stari foter bi rekel: "Kurba si duhovit, ko svinjska rit."
Taka je pa? kruta realnost in miselnost klasi?nega slovenskega voznika. Saj to ni nobena kun?t. Samo poglej tukaj?nji odziv in logiko, ki jo imata Tomacuki in Boss. Ta dva je treba samo orenk ?trafat, da ?e za bencin ne bosta imela, pol se bosta pa skulirala. ?e ne bosta ?e prej pobila za en avtobus nedol?nih ljudi.
U mater, te?ka bo. Namre? za ornk ?trafungo mora? hitrost prekora?it za vsaj 50%. To pa je sam nikoli ne. Vsaj ne z avtom, z motorjem pa mi je ?isto vseeno ?e me 5 radarjev zapored slika. ?e pozdravim jih, ?e mi ga uspe pravo?asno prepoznat. Tudi za druge udele?ence v prometu me zato ne skrbi preve?. Na?eloma se motoristi itak tako previdno razlepimo (oziroma nas drugi razlepijo), da pri tem nih?e drug ne nastrada. Joj, pa ?e to; ve?inoma se razdivjam po sosednji Avstrijski Koro?ki in ?tajerski, kjer so najhuj?e kazni za malo ve?ji ?parov nakup Ceste pa prazne... Kaj ?e? lep?ega...
Kak?en izgovor neki - belebeta? in potvarja? dejanske podatke. Ima? celo graf, ampak ne, ti bo? iz ?rnega na belem naredu neko LojZijevsko analizo tvojih mokrih sanj.
Eni si ga me?ejo na roke zaradi ?ensk, drugi zaradi veri?nih pisem, ki jih sami sproducirajo, tretji pa zaradi laganja in potvarjanja podatkov. V slednjo skupino sodi na? holesterolni Loj-Zi Dajmo mu ?e enkrat prav, sicer bo celi server zabasal s svojimi nebulozami.
Lojzek - Gotof si! Ti si ziher eden izmed podpornikov "la?nih francijev"
LOL
Da ne bomo samo o na?em ma??obnem Loj-Zu bluzili, ?e nekaj prigod iz ruskih cest:
Sam priznava?, da vozi? hitreje kot sme?, torej divja?. Popolnoma isti si, kot vsi ostali divjaki, le da se ma? ti za pametnej?ega kot ostali. V resnici si ?e bolj neumen kot so oni, sicer tega ne bi po?el.
Pravi?, da divja? tam kjer lahko? Torej divja? na dirkali??u? Samo na dirkali??u ogro?a? samega sebe in tam je dovoljeno divjat, na cesti ni.
Prazne marnje. Ne mi dramatizirat, ker nima smisla. Vozim hitreje, divjam pa ne. 500 postov sem ti ?e napisal, kaj je razlika, ?e pa tvoja trda pamet tega ne dojame, pa ti ni pomo?i. Hitrej?a vo?nja ?e ni divjanje, ker sem ti natan?no navedel, kateri elementi so prisotni pri divjanju. Divjanje ni kr?enje omejitev hitrosti, ampak brezglavo stiskanje pedala do metala. Izjava, da samo na dirkali??u ogro?a? samega sebe je spet nekaj na pamet. Se vidi, da ?e nisi bil ne na prazni cesti, ne na polnem dirkali??u.
To tvoje klobasanje je tak neprebavljivo, da nas bo od holesterola za?topalo. Upam samo, da nikoli ne postane? kak?en minister za promet ali notranje zadeve, ker logi?no razmi?ljanje iz Loj-Zijevega korteksa je na stopnji starega pol?a, ki ga je enkrat pri slinjenju po steni zaradi vetrnega upora sleklo iz hi?ice. Takega palamudenja ?e marsikatera stara mati iz doma za ostarele ni sposobna pa ?eprav trpi za kompleksom "ko smo mi bili mladi...".
In ?e; poznam vsaj 20 primerov, ki ?e celo ?ivljenje po tvoje divjajo in vozijo nad omejitvami. Celo bistveno bolj od mene. Pa niso imeli ?e nobene nesre?e do sedaj, ?eprav so vsaj 2-3 desetletja starej?i od mene. In to ni neka huda sre?a, ker o?itno jo ima (dokazano) kar 99,9% maribor?anov.
Torej, nemci tud poznajo termin neprilagojena hitrost, kot vzrok za nesre?e.
Poznajo, a ga ne izkori??ajo tako kot pri nas. Zato je tudi pri bistveno manj nesre?ah neprilagojena hitrost vzrok le-teh. Pa tudi oni niso nobeni angel?ki, le malo bolj sposobno policijo imajo, ki pri raznih odvzemih prednosti potem ne ovinkarijo tako, da sta na koncu krivca dva. Povsem upravi?eno bi lahko tudi sklepali, da imajo zavarovalnice kaj od tega, ?e je v nesre?i vpletenih ve? komitentov iste zavarovalnice in so vsi delni krivci?
Vi s svojim nesramnim obna?anjem, ko no?ete vozit po predpisih, ?alite vse po?tene voznike, ki se dr?ijo predpisov in reda. Ne samo da jih ?alite, celo namerno jih ogro?ate!
No, ?e bo? kaj manj u?aljen, bom pa reku, da tvojmu o?iju ni pri?lo prehitro. OK, ni!
Nah, pomoje jim dol visijo nepo?teni divjaki. Njim celi svet dol visi, zato pa tudi vozijo tako. Prehitevajo tovornjake pri 100km/h in briga jih, kaj bo se za njimi zgodilo, vozijo tako, da cela kolona za njimi besni in posledi?no pride do nevarnih situacij zaradi prehitevanja itd. Zelo verjetno je na mariborskem primeru z veliko prekr?karji zelo malo u?aljenih po?asnetov. Oziroma je s tako represijo u?aljena ravno prekr?karska skupina. Kar so tudi jasno povdarili, medtem ko nih?e ni nikoli na glas izjavil, da ga prekr?karji ?alijo. Verjetno zato, ker niso vsi policajski Loj-Ziji, ki bi se s tem obremenjevali. Sploh zato, ker ve?ina prekr?krajev povsem varno kr?i omejitve hitrosti. Kako to vem? Kot sem ti ?e povedal. Nekaj desettiso?e prekr?kov pri radarjih in kak?en promil nesre?, ki nastanejo zaradi neprilagojene hitrosti. ?e sploh toliko. Za to ne rabi? bit dohtar, da to ugotovi?...
Se pravi se zavedam tega in sem tudi bolj pazljiv pri po?enjanju tega. Bolj z mislijo pri vo?nji kot na drugi strani en tempomat voznik (kaj je to lahko pri sebi pogleda?), ki avtomatizirano vozi ves ?as z enako hitrostjo ne glede na omejitve po cesti, ki jo prevozi vsak dan vsaj 2x.
?koda ?asa. Smo mu celo nalepili znanstvene raziskave, da monotona vo?nja vpliva na koncentracijo pa no?e verjet.
O drugem odstavku, ko pa pravi?, da vozi? hitreje tam kjer nikogar ne ogro?a?, bi te pa vpra?al naslednje;
A ti misli?, da tisti, ki so povzro?ili nesre?o zaradi prevelike hitrostii, pred nesre?o niso mislili tako kot misli? ti? A misli?, da so tisti, ki so nesre?o naredili zarad prehitre vo?nje preden se je to zgodilo rekli, ej tukaj bom pa jaz malo divjal, ker tukaj lahko malo nala?? ogro?am? A misli? da so oni rekli tako? Dvomim, jaz mislim, da so oni rekli to?no to kot ptravi? tudi ti, ?e?, zdaj nobenga ne ogro?am bom podil......pol jih pa nekaj preseneti, pa POK! Ne izide se zmeraj, ker na cesti nikol nisi sam in nikol z gotovostjo ne more? vedet kaj te ?aka..
Kot smo ti ?e 100x povedali. Ti me?a? dinamike in divjake in ?eprav ve?, da nima? prav, ?e kar blodi?? Da se ti da Po tvoji logiki so potem vsi divjaki tisti, ki omejitev prekora?ijo ne glede koliko in posledi?no ogro?ajo vse druge. Ni va?no, ?e za 10%, 20% ali 100%. Isti ?morn. Isti lonec. Vsi ste heretiki. Ne? To je tvoja logika. En, ki spije kozar?ek Jan?evca je isti pijanec kot tisti, ki pije ?e iz fla?e.
Boss, a sem kje napisal da nesre? v tujini sploh ni?
Mo?no pa je, da je to nesre?o povzro?u kak?en balkanc oziroma slovenc, ali ve? njih. Kaj pa ve??
Lahko, da jo je tudi pri nas kak Romun ali Dunaj?an. Kaj pa ve??
Seveda obstajajo. Eden neznani lete?i predmet si ti na tisti cesti.
Boss, kdor se zaveda nevarnosti na cesti, NIKOLI ne divja, zato spo?tuje prometne predpise in omejitve.
In kdor se zaveda da vozi hitreje kot sme, to pomeni, da to dela NAMERNO. Torej namerno in zavestno ogro?a?, oziroma zavestno in namerno izziva? usodo.
Vse je res. Razen tega, kdo je tisti, ki divja. Jaz se zavedam, da v?asih vozim hitreje kot smem, to delam namerno in zavestno nikogar ne ogro?am. Torej ne izzivam usode, ker to delam tam, kjer lahko in takrat, ko lahko. Divjaki pa to po?no vedno, ker ne predvidevajo in vozijo na robu svojih sposobnosti ter sposobnosti svojih vozov. TO JE BISTVENA RAZLIKA! Ti pa lahko filozofira? dalje, koliko ?eli?...
PRVI zadetek ko napi?e? najpogostej?i vzrok za nesre?e, vr?e tole.
Ti tomacuki pa krpej, krpej, krpej.....Cajta ma? o?itno dost.
Dokler ne bo? svoje lastne butice stolkel zarad prevelike brzine, verjetno ne bo? verjel.
Ja... in, kaj ?eli? povedat?
"Med najpomembnej?e temeljne vzroke vsakogar sodi hitrost."
Med najpomembnej?imi vzroki je o?itno ve? vzrokov in to ne pomeni, da je "neprilagojena hitrost" glavni vzrok. Ker, ?e malo premakne? teka?a navzdol, vidi?, da pi?e ?e:
"Pregled najpogostej?ih napak voznikov, ki so privedle do prometne nesre?e.
Neprilagojena hitrost vo?nje.
Nepravilni premiki z vozilom.
Nepravilna stran vo?nje.
Neupo?tevanje pravil prednosti.
Neustrezna varnostna razdalja.
Nepravilno prehitevanje."
Ti si namesto SaneŁove avto?ole raje poglej statistiko, da ne bo? nekaj na pamet pisal Ker ti bi nam rad prodal varianto, da je nesre? zaradi neprilagojene hitrosti ve? kot vseh ostalih skupaj. Pa smo ti dokazali, da se zelo moti? Zdaj je samo na tebi ali si ?eli? to dopovedat ali bo? pa u?il krivo vero.
Kar se pa mene ti?e pa te ne rabi skrbet. Nikoli ne bom dosegel take velike brzine, da bi se tem koga ogro?al. Sploh zato, ker jo znam prilagajat razmeram, ne glede na omejitve. Bolj pomembno se mi zdi, da spremljam promet in predvidevam, kot da vozim po avtomatiziranem sistemu prometnih znakov in se sekiram za tistih nekaj kilometrov na uro prekora?itve (izven naselja). Sploh ob "tempomatu" ?lovek za?ne spat poleg... je pa mo?no, da ti hitrost druga?e dojema? kot nekaj "zlega", ker nisi sposoben tako hitro spremljat premikanja. Tudi o tem so govorili na Preverjenem. Mogo?e se pa meni na Blackbirdu zdi pri 300 kot tebi v avtu pri 130
Pa ?e to; ?e se bo? recimo pri izstopu iz avtoceste peljal zaukazanih 40, lahko pri?akuje?, da se ti bo kdo v rit zaletel. Isto pri cestninskih postajah. Pa mogo?e ?e kje, kjer ve?ina presodi, da lahko pelje ve?. In ji kar dobro uspeva... ?e se pred njimi ne pojavi kak?en u?iteljski loj(z).
Al pa naj bo par besed okol alkohola. Vem da Boss in Tomacuki itak ne bosta ni? zastopila ampak probat ni greh...
Kdo se méni... Nekdo, ki zavoljo svojega prepri?anja, sploh raje ne bere drugih postov. Ampak razumem; svojo krivdo je najte?je priznat.
To ni res! Najve? nesre? se zgodi zaradi PREVELIKE IN NEPRILAGOJENE hitrosti. Pika.
No, kaj sem rekel... On pa? ne bere... PIKA. Tako je prav in tako mora bit. Loj Z je pa? prepri?an v svoj ultimativni prav. Pape? bi bil ponosen nate Uh, Kangler ?e bolj.
Torej, vidva modela Boss in Tomacuki; Nekaj kar lahko z gotovostjo trdimo je to, da se najve? nesre? zgodi zaradi PREVELIKE IN NEPRILAGOJENNE hitrosti. To se da hitro ugotovit, ker se vidijo posledice nesre?e. vse ostalo pa so samo ?pekulacije ali pa la?i povzro?iteljev nesre?. ZAKAJ nekdo vozi prehitro je pa spet druga zgodba. In teh zgodb je spet ne?teto. Ena iz med njih je tud ta, da divjak postane nekdo zaradi tega, ker ima kompleks manjvrednosti, (najbolj verjetna teorija), ali pa nekdo divja, ker ma mogo?e majhnega lul?eka, pa pol po cesti divja zarad tega itd itd.itd....Zato pa pravim, da imate divjaki in pijanci mogo?e isto potrebo po brzini. Torej Boss in tomacuki; Numero ena je: PREVELIKA IN NEPRILAGOJENA hitrost!!!!!!! Ni? druzga ni na PRVEM mestu kot omenjeni vzrok. O procentih pa lahko spet debatiramo.
Haha, komedija Steni bi prej dopovedal kot Loj Zi-ju. Take stare pokvarjene vinjilke so v?asih stran metali... Te zaposlene na statisti?nem uradu pa morajo odpustiti. Ker...
Jaz trdim, da jer nesre? zaradi prevelike brzine celo mnogo mnogo ve? kot prikazuje statistika. Saj zato ne rabi? bit dohtar da vidi?.
... LOJ-ZI pa? tak re?e. On vidi in spremlja promet. On celo ve, kako se vozijo drugod po svetu. On je TATA MATA prometnih ureditev, zato mu je brezveze oporekat. In o?itno si lahko navaden kmet, da to opazi?.
Samo gledat je treba, ni? druzga kot gledat, pa vidi? kolk je divjakov po cesti. Je pa res, da je to, iz primera v primer, te?ko dokazvat, ker ni pri? in ostalega dokaznega materjala.
Zato prosim preberite 4. LOJ ZI-jev citat: "Jaz trdim, da jer nesre? zaradi prevelike brzine..."
Eden tistih, ki lahko doka?e je RADAR.
?e enkrat; Mariborski radarji so dokazali, da VE?INA voznikov vozi prehitro. In ?e ta greh po?ne VE?INA voznikov, je prav to tudi vzrok za ve?ino nesre?. Ne more druzga bit. Vse ostalo so zgolj in samo izgovori divjakov. Pika.
?aki, ?aki, ?aki... Spet smo tam pri steni Torej, tvoja trditev je, da so vsi prekr?karji tudi povzro?itelji nesre? ali to, da radar slika nesre?o, ki se je zgodila zaradi prevelike hitrosti? ?pekulacija LOJ ZI, ?pekulacija. Klicaj! Jan?a bi rekel: "To so samo va?e domneve."
Pa dejta delat kraj?e spise, ker nimamo vsi tolko cajta kot vidva, da bi vama lahko odgovarjal na vsako vajino budala?tino.
Kdo vsi? Sej samo ti odgovarja? na njih. Drugi pa na tvoje. Sploh pa ti ne odgovarja? na najine budala?tine, ampak si izmi?ljuje? svoje. Ker ?e bi bilo tako kot si napisal, bi te ?e vsi zakoli?ili do fundamenta. Zato, ker imamo mnogo argumentov, ti pa si ena navadna plasti?na Ara na ?etone, ki vsakemu prodaja? svoja jajca.
Je pa res zanimivo ?e nekaj; Vidva mata tolko cajta brskat po internetu in tukaj klofat dolge bedaste zgodbice, na cesti se vama pa kar naprej mudi. Res zanimivo.
No, vidi?. In po netu celo najdeva nekaj! Medtem, ko ti dela? povzetke iz svoje glave in nas ho?e? prepri?at, da je to edino prav? In v njej si ugotovil tudi to, da se nama na cesti mudi. Jah, ?e bi ti bil bolj pameten in naju ne bi okupiral z dolgimi spisi, bi vozila pa po?asneje in po tvoji logiki bistveno prispevala k izbolj?anju prometnih razmer
Vsaj 70% nesre? pri nas, V SLOVENIJI, ?e ne celo ve?, se definitivno zgodi zaradi PREVELIKE hitrosti. Nekje 30% so pa ?e drugi vzroki.
Loj Z, a si ti malo nepismen ali ignorantski ali oboje? Za koga boga se mi matramo z linki? Hitrost je med top 5 vzoki, ker je pa? vsaka hitrost, ko se zgodi prometna nesre?a NEPRILAGOJENA, ampak, ?e pa pogleda?, samo poglej... ?e bi ?impanzu pokazal zgornjo statistiko, bi znal povedat, kere barve je ve?... poglej zadevo in bo? videl, da od vseh vzrokov za prometne nesre?e, neprilagojena hitrost ni niti 1/3 vseh vzrokov! Lahko je kateri mesec na prvem mestu, kateri drugi mesec ni pa niti med prvih 3. Tak, da ne tumbat nekaj na pamet, ker smo ?e vsi ugotovili, da si trd ko ri?.
In res ne vem, zakaj tukaj zmeraj ka?ete in primerjate najpogostej?e vzroke nesre?, katere se dogajajo v drugih razvitej?ih dr?avah, kjer je kultura vo?nje na MNOGO MNOGO vi?jem nivoju kot pri nas.
?e ti tukaj na?teva? najpogostej?e nesre?e iz drugih civiliziranih dr?av, potem tudi vozi tako. Ti bi rad vozil po balkansko, primerjal bi se pa z civiliziranimi skandinavci.
Slovenski vzroki so. In to na uradni statisti?ni strani. Iz tujine ima? samo ?tevilo prometnih nesre? s smrtnim izzidom. To kar si ?elel vedet oziroma mlel nekaj po svoje brez podatkov, kak je Slovenija v samem vrhu itd.
Ve? Boss, ni slovenska statistika napa?na, napa?ni so/ste slovenski divjaki.
Vbistvu ?e dobro, da je divjak Boss prilepil tvojo izjavo z meglo, ker tako la?je pre?itam tvoj psiholo?ki profil. Skratka, take pheesdarije pa res delajo divjaki. In ti si imel sre?o, da se je vse vredu kon?alo. Zdaj pa misli?, da vsi, ki kdaj peljemo prehitro (in celo sam si priznal, da to po?ne?) s tem delamo tak?ne nespametnosti po cesti kot si jo naredil sam? In neke izjave o predvidevanju? A meni to malo smrdi po neki predavateljski nadpomembnosti starih veteranov? Sicer super, da te je tak?na lekcija izu?ila, ampak mnogi med nami je niti ne bi ?elel izkusit.
Jaz res ne vem, a se vi tle iz svojih lastnih mo?ganov delate norca al kaj? Mariborski radarji so tako o?iten dokaz, koliko slovenskih voznikov ne upo?teva omejitev, pol tle se pa iz sebe budale delate.
Ne, iz tvojih. Glede omejitev; Borut bi rekel: "So what?!" Smo ti ?e nalepili dokaze, da se s tem ne spremeni ni? in da ?etudi gre za kr?itve hitrosti, potrebe po neki ve?ji varnosti ni bilo. Sploh pa ne na teh odsekih. Je pa bilo jasno, da se pri ve?ini teh to?k hitreje vozi, kot je dovoljeno. In vse je potekalo po na?elu: "Ne diraj lava kad spava." Zdaj pa imajo. In 1000x sem ti ?e povedal razmerje nesre? in razmerje kr?iteljev. In da ni vsak kr?itelj povzro?itelj nesre?e, ampak je to zgolj kak?en promil, ?e ne manj. In ti ?e kar tumba? svoje ko neki stari radio.
In za finale: Loj Z, bodi malo hekerja pa si poglej YOUTUBE... pa bo? videl, da drugod po svetu celo ilegalne dirke uprizarjajo med prometom. Ja, celo v Ameriki, Avstraliji in zgledni Japonski. Ne more? verjet, ha!? Tak, da ne ti nam tu pridigat, ko ?e nisi prestopil meja, kako balkanski smo Slovenci... Balkanski so tisti vozniki, ki ne razmi?ljajo 5 sekund naprej. Vse ostalo je postranskega pomena.
Men se ne zdi tako malo nesre?. Glede na ?tevilo prebivalcev je slovenija procentualno v vrhu po ?tevilu nesre?. Denimo, v Angliji je 50 mrtvih na miljon voznikov. V Sloveniji je pa 150 mrtvih na miljon voznikov.
Vsaj 70% nesre? se zgodi zarad divjanja. Raje ve?. Mariborski radarji so to dokazali. In ti spra?uje? zakaj ni ?e ve? nesre? kot jih je?
Ja, po tvoji logiki bi jih moralo biti. Ker, ?e cela Slovenija tako divja, kot prikazuje Mariborski primer, potem bi dejansko vsak kr?itelj bil tudi bodo?i krivec za neko prometno nesre?o ZARADI neprilagojene hitrosti. ?e se pa regijsko opredelim, ni pa Podravska regija v nobeni prednosti po ?tevilu nesre? pred ostalimi.
"?e primerjamo podatke o ?tevilu vseh nesre? in podatke o ?tevilu nesre? s smrtnim izidom med regijami, vidimo, da je bil ta kazalnik najslab?i v zasavski regiji: povpre?no na 67 nesre? se je zgodila ena smrtna. Sledile so jugovzhodna Slovenija (tam je bila smrtna vsaka 73. nesre?a), nato gorenjska (vsaka 79. nesre?a) in notranjsko-kra?ka regija (vsaka 80. nesre?a). V celotni Sloveniji je bila v opazovanem letu smrtna povpre?no vsaka 134. cestno prometna nesre?a. Najmanj pogoste so bile nesre?e s smrtnim izidom v podravski regiji (vsaka 209. nesre?a)." VIR: http://www.stat.si/novica_prikazi.aspx?id=3329
In vpra?anje; v ?em je zdaj problem oziroma zahteva po ve?ji prometni varnosti? Teh nekaj par nesre? in nekaj desettiso?e kr?iteljev? Golo posplo?evanje. In definitivno 30 milijonska investicija ni bila mi?ljena za ve?jo varnost pa? pa za to, da se denar obrne. Ker roko na srce, obstoja precej ve? nevarnih odsekov kot je ve?ino teh to?k, kamor so postavili te sisteme.
Kaj ugotoviva? Da v?asih neprilagojena hitrost sploh ne prednja?i. Torej, bi lahko zgolj kak?na 1/3 vzrokov prometnih nesre? odpadla na neprilagojeno hitrost, kaj pa ostalo? Odvzemi prednosti? Nenakazovanje smernikov? Neopazovanje ogledal? Da ne govorim, da skoraj vsak 2-gi govori po telefonu med vo?njo, kar lahko pove?e vse te vzroke na skupni imenovalec, saj nisi pozoren ne na ?tevec, ne na promet, ne na obna?anje v prometu... Isto je z vinjenimi.
Kar se pa tujine ti?e: z Anglijo, Nem?ijo in drugimi "varnej?imi" dr?avami je tako, da vozni?kega izpita pa? ne more dobiti vsakdo. Marsikdo ga sploh nima. Delno je razlog v bolj?em javnem prevozu, delno pa v tem, da so malo bolj striktni glede izdaje vozni?kih dovoljenj. Pri nas je pa vozni?ki izpit neka pravica, ki si jo vsak jemlje. In ?e ne naredi? v 1-vo, pa? naredi? lahko tudi v 20-to. Enkrat ti ?e uspe, ne? :ne vem:
Iz lastnih izku?enj ti povem, da so vsaj v zgornjem delu Velike Britanije tako kulturni, da sploh nisem nikjer videl policije. Ker je verjetno sploh ne rabijo. Je sicer precej opozoril za kamere, ki jih zaradi barve in velikosti vidi? ?e na 500m, ?eprav mnogi tudi ne spo?tujejo hitrostnih omejitev in isto kot pri nas, zavirajo pred njimi in za njimi pospe?ujejo. Ampak ni nobenih problemov. Recimo kolona stoji pred semaforjem in zavija v levo, ti se zmoti? in da? smerokaz, da bi se vanjo vklju?il nekje na polovici pa ti za?enjo vsaj trije mahat iz avta, da zapelji pred njih. Ja! Celo nazaj gledajo. In tu je bistvo re?itve. Znajo vozit. Kakorkoli ?e.
Sicer je pa Slovenija popolnoma v nekem zlatem povpre?ju. Ne zagovarjam trenutnega stanja kot idealnega, samo ?elim povedat, da tako slabi spet nismo in da vsi, ki peljejo malo ve?, avtomatsko niso bodo?i krivci za prometne nesre?e.
Da ni ?e ve? nesre? kot jih je ?e, se je treba za to zahvalit izklju?no tistim, ki vozji/mo po predpisih in po pameti. Tisti, ki vozimo pametno in po predpisih, vsakodnevno re?ujemo nevarne situacije katere delate in katere povzro?ate divjaki. To je nekako tako, kot z otroci doma ali v vrtcu. ?e na otroke, ne bi pazili star?i ali vzgojitelji in jih re?evali iz nevarnih situacij, bi se otroci v parih dnevih vsi pobili.
Torej tisti, ki ?e sicer vozijo/mo previdno, morajo/mo vozit ?e toliko bolj previdno, da kolikor se da, re?ujemo ?e nevarne situacije, ki jih zaradi objestnosti in norosti povzro?ate divjaki.
Tak?na je resnica, ve? Tomacuki!
Naslavljaj koga drugega. Jaz sem dinamik In tudi sam sem ?e re?il marsikatero tujo situacijo, medtem ko drugi mojih niso rabili. In pridru?ujem se Bossovemu komentarju, da tudi moje gume zdr?ijo nekje toliko kot njegove. Kar verjetno pri divjakih ne. Tudi sam vozim pametno in po predpisih (v?asih se pa? kje peljem malo ve?) pa ?e predvidevam za nekaj sekund naprej. Sicer pa je analogija podobna kot jo navaja? z otroci. Vsaj modernimi. V?asih smo se igrali cele dneve po dvori??ih brez spremstva star?ev, po?eli najrazli?nej?e nevarne stvari pa se vseeno nikomur ni ni? zgodilo. Danes pa je pretirano zavijanje v vatico povzro?ilo ravno kontra u?inek. Ampak to je ?e druga tema.
Zadnji? sem si kupo NFS: Run. Sej ni tak zani?, kot sem mislil, ampak neki prese?ek pa spet ni. Proge so mi sicer super, ampak pogre?am fiziko iz Gran Tourisma ali pa vsaj Test Drive Unlimited 1. Kar pripelje? z 200km/h v policijsko blokado pa jo prebije? brez nekih huj?ih po?kodb. Malo lu? po?i pa havbo dvigne... to je pa vse. ?koda no.
tole pa v tork pride
za PS3 in PC,tok da bom kej za pozim za delat,bomo vidl kako bo.
Meni so ti COD-i super v SP na?inu, v MP mi pa nekak ne potegnejo. Preve? pe?a?enja Sej pri Arma2 se tudi pe?a?i, ?e ni ravno nekega prevoza blizu, samo ta ultra realizem je pa spet preve?. Si skrit v travi pa kar od nikoder dobi? ?us v glavo. ?e malo pa si kupim BF3. Ta se mi zdi ravno to, kar rabim.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hehe, si me prehitel Sej ni nujno, da Stroma. Pa? nekaj, da ima vsaj na zalogi ?e kak dodaten ihaha. Sej vem, da se ti zdi, da ne rabi? dosti, ampak lahko ti dam mojega enkrat za peljat pa bo? videl, kaj dela navor Prej sem imel neki podoben agregat kot ga ima? ti (ZR-7S) s 75 konji pa 750 kubiki. Pa je bil pro?en, ampak dokler si bil sam na njem...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani