Camber imam do konca nagnjen, v ?ivo se hitro opazi, da so prednje gume postrani.
Ugotovitev? 3,1 cm zadaj in 3,7 cm spredaj se konkretno pozna ker je avto dolg kot Noe barka. Vozniki spu??enih Mazd6 ?e vedo. Avspuh bo treba malo na?ponati gor ker sem ?e iz gara?e ven zapel avspuh ob tla. Dr?i se pa v tem neurju zakon. Ko zavrti? volan se avto obrne v tisto smer in ne kot prej, ko je hotel nos kar naravnost. ?e ga nahodi? ?e malo bolj pa brez kak?nega nagibanja elegantno odnese rit, torej tako kot od RWD pri?akuje?. Trd je ravno prav, dovolj, da je ?e udoben obenem pa se ne nagiba ve?.
No saj o?itno so vsi servisi podobni. Danes sem ?el ?e po 4. cin?pulo za ?kodo na original servis. Ko sem rekel kaj rabim, da to tisto kar ponavadi tako rado gre se je naredil ?eha (?eh-?koda ) ?e?, da to pa ne crkuje, da zelo redko. Res zanimivo, o?itno mi prijatelj, ki dela na ?koda servisu la?e, da jih pogosto menjavajo in, da ko gre ena menjajo kar vse ?tiri. To, da je za?ela spu??ati olje in vodo je kar presli?al pa mi je spet taisti mehanik povedal, da je to ?e ena izmed "serijskih" napak, ki so zelo pogoste in je potrebno nekaj s?arati spodaj kaj to?no bom ?e izvedel... Je pa res, da jim je te?ko, ko uleti? tja in jim pojamra?, da avto, ki so ti ga prodali le ni brezhiben. Ko je mami rekla, da smo prej?nji avto kupili 4 leta star in nam je slu?il 10 let brez te?av je tip izjavil: "Ja to so pa? ti novi avti imajo ve? elektornike, pride zraven, saj kaka cin?pula pa to ni problem". Ni problem seveda ne, da ti za?ne nekje u 3pm delati po treh medtem, ko 14 let star Japonc z enako veliko elektronike dela brez te?av. Mah u3pm.
se pa vid kolk so budale na 24ur, ker tud linka ne znajo pravilno imenovat....
To je zato ker imajo pomoje ne ?tudente ampak kar dijake v slu?bi. V?asih delajo tak?ne napake, da bi bilo vsakega normalnega ?loveka sram. Lektorja o?itno nimajo, razgledani pa tudi niso kaj dosti.
Da bi se spro?ili pri neki majhni hitrosti so pa kve?jemu lahko kr?. Dostikrat vidi? kak?ne, ki se prodajajo malo butnjeni pri nićji hitrosti inse airbagi NE spro?ijo ker niti ni potrebe. ?e ne bi ljudje zaradi robnikov mogli airbage menjavati. Tu je bil pa avto itak ugasnjen, ni imel hitrosti, ni bilo nikogar notri zato se tudi ni rabil spro?iti. To so inteligentne naprave.
in to NI bila edina malomarnost, ob popravilu v nesre?i po?kodovanega vozila so mi v motornem prostoru pozabili pi?tolo za zrak pihat!!!! - po mojem dopisu in vrnitvi pi?tole po po?ti se je ?ef sicer opravi?il...
Sva ?e s prijateljem ugotovila, da je ve?ina servisov (v bistvu mehanikov) tak?nih, ne samo za Mazde. Ko so ga zafrkavale zavore in je avto zategovalo, je mehanik rekel, da ni? ne ?uti in, da ?e ne more biti nekaj huj?ega. Potem je prijatelj sam ?el rihtati bremze je bilo pa dobro. Pa takih primerov, ko je lastnik na koncu raje sam in bolje po?timal ni malo.
Problem je ker vsak serviser bi najraje videl, da bi delal samo redne servise. Zabita ov?ka (v nadaljevanju: stranka) pripelje tja avto, oni ga vr?ejo na dvigalo, zamenjajo olje, kak?ne filtre, mogo?e kdaj sve?ke jermena in gume pa vsako podlo?ko ra?unati in kasirati kot bi se cel dan zafrkavali. No, ?e je malo bolj?i avto se gre kak vajenec ?e malo peljati. Stranka zadovoljna odpelje, s su?o v denarnici in s toploto v sr?ku saj so bili tako lepo prijazni. Ko gre pa za okvare, ki jih je treba odkriti, si vzeti ?as, bi pa najraje vse skupaj poslali nekam. Potem pa pride do kak?nih pregovrajanj (KAALman) in je stranka o?itno najve?ja nadloga za serviserja kljub temu, da ji mastno zra?unajo, da ne re?em okradejo pri belem dnevu. Ne peljem avta na servis, da bi mi zra?unali naprimer 50? samo za delo, menjavo olja in filtra, ki traja v najslab?em primeru 15 minut, ?e se ravno uvaja kak vajenec. ?e bolj smotano je pa to, da dokler je avto v garanciji si takoreko? prisiljen, da hodi? k tak?nim ?alabajzarjem. Stranka nima o?itno nikoli prav, ?e za?ne misliti s svojo glavi. Hmmm, mogo?e bi bil Lojz primeren, da dela na kak?nem servisu saj podobno razmi?lja.
V?asih je bila 125 konjska Primera zdaj, ko je pri?la v mojo gara?o je pa ven od?la mo?nej?a kot eGT. No vmes je zakuhala, zato sva tudi menjala motor... ?e bo po sre?i bo pa ?ez en teden ?e moj NX mo?nej?i za ene par konjev...
Sezona za take zadeve. Prijatelju se je zlomila priklju?ek na kilerju kamor se na?raufa cev za vodo in je voda ?la ven, motor (oziroma kar olje) pa zakuhal. Meni na SXu je termostat za?tekal, nisem pa ziher, ?e je zdaj ?e vse OK. Pa ?e za enega vem, da mu je kiler spustil.
Danes pa sem dobil ?e nekaj pomembnega. Niso overnight parts iz Japan ker so bili vmes ?e v UK. Tein S.Tech vzmeti, sprednji so bili na amortizerju gor pa ?e top mount. Torej za nastavljanje nagiba (camber, ?e kdo igra igrice ).
Sprednji -37 mm 3,7 kgf/mm
Zadnji -31 mm 3,2 kgf/mm
Tip mi jih je poslal v Driftworks ?katli.
In mi odpiranje in brskanje po ?katlo naredil malo te?je.
Ampak se je spla?alo...
?e koga skrbi rja na amortizerjih naj napi?em da bom amortizerje najverjetneje dal obnoviti, zadnja amortizerja bom vzel iz rde?ega (imam ?e enega za dele 8) )
Lojz spreobrnili ste mene, Dona in ?e marsikak?nega Mazda?a. Mazda?i so itak znani po svoji dirka?ki naravi. Predlagam Vam, da posku?ate ?e na Honda forumu. Sicer so tam bolj miroljubni foruma?i, obenem so nasplo?no Honda?i pregovorno previdni vozniki ampak vseeno se najde sem ter tja kak?en divjak, ki ga kdaj pritisne 5km/h ?ez omejitev.
Pol ure nazaj je v moji gara?i zalaufal nov motor v Primeri od prijatelja. Dela kot urca je pa bilo kar nekaj na?rtovanja ker je zdaj notri druga?na verzija motorja in sva imela dosti dela z napeljavo. Ampak bistveno je, da je uspelo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pismo. Upam, da se bo ?imbolje izteklo zate.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani