Kaj pa ?lender lahko naredi takim, ki no?ejo ?migavcev pri?igat, pa dobre gume imet na avtu? Kaj pa ?lender lahko naredi takim, ki izsiljujejo? Kaj naj ?lender naredi tistim, ki vozjo avto s slabimi amortizerji. Kaj naj ?lender naredi tistim, ki poslu?ajo glasno musko?
Isto kot ostalim, ki divjajo. In nekdo, ki ne da ?migavca je ravno toliko nevaren kot tisti kot divja? Zakaj? Ker potem lahko nekoga "izsili" in povzro?i zel?o tragi?no nesre?o. Nekdo, ki ima slabe gume se ne bo ustavil in povozil otroka. Nekdo, ki ne da ni? na servis svojega avta, ima slabe amortizerje, slabe zavore bo ali zletel iz ceste, ali zletel v koga drugega pa ?e ustaviti se ne bo mogel. Nekdo, ki na?iga muziko ne bo sli?al re?ilca ali pa drug avto, motor pa smo spet pri tragediji.
?ar vsega pa je, da je bil vlo?ek predvsem asfalt pa bager, ki je izkopal zelo zna?ilne "izletne cone" (kupi zemlje). Cena zemlje nekje Bogu za hrbtom, dale? od vsega je pa tudi dovolj poceni.
Mi je pa zanimiva ta njihova kultura, ko gleda? koliko jih je na progi, kako vozijo, njihovo odnos, ko gleda? s kak?nimi avti to vozijo.. Nasplo?no je tale Nori-yaro zelo dobra stran, ?e koga zanimajo reporta?e iz de?ele vzhajajoje?ga sonca.
Moj primer: Sicer nikoli nisem vozil kaj dosti ?ez omejitve, pa vendar, sem svojo neumnost spoznal in se streznil, ko sem s celo familijo v avtu prehiteval tam kjer nebi blo treba. Zaradi slabe vidljivosti (megla) sem letel v ?karje in za las u?el nesre?i.
Ampak kljub temu smo ostali divjaki, ker v?asih ob prazni cesti pritisnemo ?ez omejitev. Ostali, ki prehitevajo v megli in de?ju v ?karje so pa brezmade?ni in potem pridgajo ostalim.
Da se vsi zavedamo nevarnosti sem ti ?e napisal in za to ne rabi? pogleda na nesre?o kot nekateri firbci. Mimogrede, celo Senna je bil super ?ofer pa ga je "obneslo". Toliko o tem, da se ne zavedamo. Vsakega kdaj zanese, je nezbran, ampak k sre?i se ponavadi dobro kon?a. ?al ne vedno.
Dodal bi ?e, da se globoko strinjam z razmi?ljanjem uporabnika "Boss" ker smo pa? kot komunisti, dr?imo skupaj, samo kimamo in ne razmi?ljamo s svojo glavo. Sploh nimam pojma kaj je napisal, nisem prebral ampak kot ste Vi gospod Lojz pametno ugotovili smo pa? neumni divjaki in se zato ve?ina kar strinja z njim edino Lojz razmi?lja s svojo glavo.
Pa ?e replika na uporabnika DON. Gospod Lojz verjeli ali ne tudi jaz imam so?olca, ki je bil v srednji najbolj pameten kako bo on frajer za volanom itd... V parih letih od kar ima izpit je imel ?e ?tiri totalke in kar je ?e bolj zanimivo, nikoli zaradi hitrosti. Po doma?e: Ni divjak ampak samo nesposoben. Od neumnosti na kri?i??u, do izsiljevanja... ?e bolj je "pohvalno", da iz kak?nih "super duper partyev" ob zgodnjih jutranjih urah vozi pijan. In bolj kot nekoga, ki pelje 100 namesto 90 se bojim takih asov, ki peljejo ?ez rde?o, izsiljujejo, vozijo pijani ali pa "iz neznanega razloga zavijejo levo" ali pa ljudi, ki prehitevajo v ?karje.
Ampak ?e vedno so za vse krivi divjaki. Gospod ?lender ?e ve. Kaj ve? pa res ne bom pisal ker nima smisla. Vsak ima svoje stali??e, ki ga najbr? zaradi pisanja nekoga tu gor ne bo spremenil...
Realni in resni?ni avtomobilizem so samo gas, bremza, mo? motorja, ?raufanje, driftanje, krancanje avtov z raznimi lu?kami (to sploh! ) ali lepimi feltnami, nalepkami in spojlerji, mitingi, dirke itd
Ne, sploh se ne zavedamo, da je vo?nja avta nevarna Lojz, sploh ne. Vsaki?, ko se usedem(o) v avto vem(o), da je na cesti polno nevarnosti in to ?e brez hitre vo?nje. Kdor se pa niti po nesre?i ne zamisli ga pa ni? ne bo spametovalo. Tako, da ne vem kak?en smisel ima tvoja tema? Da bo? trkal na na?o vest? Kdor ima v glavi po?liftan ima tudi brez tvoje teme.
Lojz si pomislil, da gredo debate v tako smer zaradi tvojega odnosa? Ko mora? v vsaki temi najti prepir? A ne bi bilo bolj pametno, da bi medtem, ko si v slu?bi naredil kaj koristnega za va?e podjteje kot pa, da tu na forumu pi?e? samoumnevne zadeve?
Lojz ti preve? komplicira?, filozofira? in vedno i??e? prepire. Da so pa omenili vinjeto si si pa sam kriv, ne se sprenevedati, da ne ve? o ?em je govora.
In potem te tako prekleto zanima kako Boss ve, da je ?upnik dajal odpustke (?e bi ti ?ivel v manj?i vasi kjer vsi vedo vse o vsem bi razumel tako je pa to o?itno dale? od tvojih sposobnosti razumevanja tak?ne situacije). Pa te matra firbec koliko je Yavarye star, pa kako vemo vse o Cerkvi bla,bla, bla... Ne kompliciraj, ?e ne bo kdo naredil temo "A vas pogled na Lojzeve poste kaj razjezi? Ga imate poln kufer, ste ga naveli?ani?"
Je pa sicer tole fajna tema, da bomo kokr mal prpravljeni - jz osebno se najbolj bojim orkanskega vetra, ki nam ej lanski let v Kamniku in okolici dal vraga!
Tega se bolj bojim kot to?e. Takrat vam je res naredilo ?talo.
Poglejte si ostale - razen GB so vsi na polovici te vrednosti ali manj To je v bistvu glavni razlog kjer so slovenski vozniki ?e najbolj krivi za take ?rne statistike. ?e bi samo za polovico zmanj?ali alko za volanom, re?imo 50 ?ivljenj na leto, ?e pa ga odpravimo pa 100!!!!!!!!
Utpija. Ve?ina takih misli, da jih ne bodo dobili, grejo po stranskih itd....
Je pa statistika zanimiva ja.
Labi nisem rekel, da je prav, da grejo sredi dneva v koloni divjat.
eden tak primer je npr. tisti rondo pred roll barom, kjer vsak peti misli, da je carlos sainz ni mora pokazat kako narest power slide
V bistvu Keiichi Tsuchiya ali pa Takumi Fujivara. Sicer je pa ?e eye napisal, da je pri nas problem ?e to, da niti dosti dirkali??, drift prog... Prijatelj ima izklju?no za drift pripravljen avto pa nima kje trenirati in je avso samo ?alostno parkiran.. Najraje bi sam sponzoriral kak kilometer asfalta (ker vem, da bi se investicija hitro povrnila!), to je ?e ena lepa drift proga, ?e si ?e izpostavil ravno rondoje.
Se pa strinjam, da se tujci ponesre?ijo tudi v tujini. Ne pozabiti, da se kdaj pa kdaj kak?en Slovenec ponesre?i na Hrva?ki torej samo ?e en dokaz za tvojo izjavo. Pa marsikateri motorist, ki dosti potuje (pa tudi avtomobilist-ti) lahko pove, da je vozni?ka kultura pri nas nekje v temni luknji. Zanimiv je bil potopis nekega motorista, ki je prepotoval pol Evrope brez te?av, ko se vrne domov v Slovenijo ga pa na poti domov najprej en skoraj izrine iz ceste, nekje drugje pa nekdo namenoma zavije proti njemu ker je pa? motorist.
Kar se pa ti?e AC-ja mimo Trebnjega je pa to ?iva sramota v kateri glavno vlogo igrajo t.i. civilna iniciativa in ?upan Trebnjega pa ?e par govedarjev, ki ?e nekaj let blokirajo izgradnjo zaradi osebnih interesov.
Ko sem na 24ur prebral koliko nesre? se tam dogaja me je srat prijelo. Zamisliti bi se mogli tisti, ki gradijo AC...
hmmm, prvega vpra?anja ne razumem, kaj mi ho?e? s tem povedat?
Ho?e ti povedati, da se nek tujec (pa naj bo Romun, Italijan, Slovenec al pa kdorkoli) pelje ?ez naprimer Nem?ijo, se razkanta in umre. Dovolj nazorno? In gotovo v tujini delajo isto statistiko in ne izlo?ajo mrtve, ki niso njihovi dr?avljani.
V glavnem jaz mislim, da se tujci ?lepajo na ra?un na?ih kazni pa vinjet.
Prijatelj mojih let ima Supro 3.0 avtomatik v UK registrirano pa ga je vse skupaj pri?lo 1000?. Zavarovanje, MOT, papirji...
Je pa v UK zavarovanje res zanimivo. Vsak avto skoraj svoj razred, pomembna je starost voznika, koliko km letno naredi?, avtomatik/ro?ni menjalnik, turbo/non turbo... Je pa tam standard dosti vi?ji.
Upam da se loh pohvalm da mi gre dans kon?no mazdurina v li?arju v obdelavo!
?ak mal frajer... sam teb zdej ?tevc konkretno la?e oz. narobe ka?e... A nima originalno skalo do 220km/h zdej pa je tam oznaka 193km/h. Se pravi, ko bo? vozil po ?tevcu 100km/h bo prava hitros 114km/h in policaji bodo sre?ni kot tranzistor?ki, k te bodo colal za speeding.
Te?a je pomemben dejavnik. Neka ?vicarksa organizacija je naredila zanimiv test. Mislim, da so vzeli BMW X5 ter Fiat 500. Oba imata 5 zvezdic. No v Fi?kotu bi bilo pre?ivetje vpra?ljivo... Odgovor je na dlani.
Sem pa ?e sli?al ideje, da bi terence dobesedno prepovedali. Kaj za vraga rabi neka mestna dru?inica, doma v centru Ljubljane SUV v stilu X5, Q7, Murano, CX-7 itd...?? Posnetek iz Top gear da ?loveku misliti zakaj so padale ?e tak?ne pobude.
Ko ?e filozofirate o tem koliko ima pogon veze. Razlika je menda predvsem, ?e ima? zadnji pogon ali pa vsaj motor vzdol?no (Audi A4). Sile se v primeru ?elnega trka malo druga?e razporedijo pa nekje v neki mehani?ni knjigi sem bral da je zaradi zadnjega pogona (mogo?e kardan ki dr?i motor naprej??) malenkost ve?ja varnost. Ampak to so malenkosti, ki ne pomagajo, ?e je avto ?e v osnovi narejen kot kitajski, ki so najbr? zlepljeni ne zavarjeni.
@YavarYe M6L6: Bemti sunce tole je pa bil kre?. Ampak Nascar je itak razred zase, sploh kar se varnosti ti?e. Pri normalnih (F1, MotoGP..) kro?nih dirkah imajo izletne cone itd tu je pa samo zid pa gu?va dirka?ev, ki se zna ponavadi voziti samo v eno smer in en ovinek.
Pa ?e ena zanimivost iz Japonske. V?asih se da pre?iveti tudi s starim avtom v bo?nem trku. Kot pi?e vozniku ni bilo ni?. ?al iz slik ni razvidno ali je imel vsaj ?portne sede?e (da ni zdrsel iz sede?a v bok) ampak skoraj prepri?an sem, da ni imel kletke. Sre?ko je bil tale Japon?ek.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Problem pa razumemo ker smo menda (po va?ih besedah) na forumu sami divjaki. Kdo bo bolje vedel o te?avi kot te?ava sama?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani