Pivovarji Združenega kraljestva nekaterim najbolj priljubljenim pivom v državi znižujejo raven volumskega odstotka alkohola, da lahko prodajne cene ohranijo nespremenjene.
Popravljeno od Mraušk Mčk
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Če se hočemo začet obnašat ekološko moramo začeti pri sami ureditvi kapitalizma in tam začeti zavirati ter demonizirati ustvarjanje dobičkov za vsako ceno brez moralnih zadržkov. Tam se bo začel efekt, ko bodo najprej elite doumele, da neslutenja bogatenja na račun potrošniške družbe niso moralna in niso koncept trajnostnega načina življenja.
Kpitalizem je ultimativna ureditev družbe. Tako mora bit. Nekateri morajo imeti več, da bi lahko imeli vsi več. Nekateri se morajo iti vesoljski turizem zato, da bo čez kakšno desetletje ali dve ene 10 miljard folka za vikend hodilo na orbito okoli zemlje.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Avstrijci, Nemci in Italijani so retardi za volanom.
Slovenci smo retardi. Morali uvesti nadzor na naših severnih mejah, pa da jodlarji stojijo do Klagenfurta. Bolje da so oni parkirani tam, kot da smo mi zaradi njih parkirani na naših avtocestah
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Vsakdo bi, sicer napačno, za trenutek pomislil, da sem zagrizen fan renoldov. Glede na to, kako jih hvalim.
Ampak naš renold se je tokrat spet izjemno izkazal. Naša tamala je kazalec desne roke zaprla v vrata - tako da je bilo treba vrata odpeti da ga je dobila ven. In ne boste verjeli, sploh ni bil zlomljen.
To je treba zahvaliti dejstvu, da renold že v osnovne verzije meganov vgrajuje posebno varnostno funkcijo - XXL špranje na vratih.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Postranska reč tega obiska servisa je zanimiva ugotovitev.
Megane III je narjen tako, kot bi ga nekdo doma z ročnim orodjem skup sklamfal. Tudi vožnja ni dih jemajoča. Uglavnem ena gajba od avta.
Kot nadomestno vozilo smo dobili Opla crosslanda, in to čisto novega direkt iz štacune, polno opremljenega. V primerjavi z 14 let starimi j.... od megana je crossland res ena navadna drvarnica.
Konkurenca pa te zadeve kot gonilo kakovostnega nazadka.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Da crkne kaj točno po poteku garancije, je glavni posel razvojnih inženirjev.
So pa tako pri mazdi kot pri renoldu opravili slab posel pri programiranju kdaj crkne pleh. Pri renoldu po 14letih ni najmanjše pikice rje, pri mazdi je bilo po 4letih potrebno rezat zadnje blatnike dol. Edino pri podvozju je mazdi ratal točno - menjave točno po izteku garancije pri 100Kkm
Pa niso samo avti. Bratec dela v firmi z farbami. Trdi, da je pri njih razvoj izključno za to, da čimbolj neopazno postopoma znižujejo kakovost farbe. Na moje začudenje je pojasnil razlog - ker to isto počne tudi konkurenca, in bi tako propadli če nebi počeli isto.
A ne uči kapitalistična ideologija, da je konkurenca gonilo napredka kakovosti?
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sklopko menjate prej kot po 300.000 prevoženih kilometrih? Ja, kako pa speljujete? Kot Smolar: Čist počas?
Mani po hribih pa včasih tudi s prikolico zdrži po 300.000 in več. B bistvu je na nobenem avtu do zdaj nisem menjal - niti na petki, ki ima že 355000 km...
Ok po zadnji info je sama sklopka še ok.
Pri mazdi 6 I. generacije mi je šla sklopka pri 250Kkm, po informacijah na tem forumu je bilo to tedaj za šestico normalno.
BTjko primerjat z mazdo 6 ki je imela pri nizkih vrtljajih navora nič ali pa še manj, se ne da. (sem jo pa tudi jaz uporabljal v hribih, včasih bolj konkretnih kot je tam pri vas v padski nižini)
Popravljeno od Mraušk Mčk
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Se opravičujem vsem v tej debati, netočna informacija z moje strani. Moja najdražja mi je predala info o zanič sklopki - da je sklopka zanič ji je zatrdil voznik avtovleke ki ji je peljal avto na servis.
Danes mi je mehankar rekel, da je crknil ventil??? sklopke. A ima sklopka kakšen ventil ali je mislil cilinder?
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Za tista leta so bili koliko, okoli 17k če si vzel gt line? To pomeni da si dal cca jurja na leto, lepo izkoriščen denar je to za moje pojme!!!
S popustom na žlahto v revozu in z doplačilom za xenon je bil 16,5K€
Megane kot drugi avto v teh 14 letih odličen prav zaradi nizkih obratovalnih stroškov.
Čisto nesrečen sem, ko gledam kaj bi lahko kupil. Ampak ziher nisem edini nesrečnež, ker tale avtomobilski trg je postal katastrofa. Pa še na slabše gre. Najbolje da kupim dva avta in enega potem v garaži pokrijem z deko (ga šparam za po letu 2035).
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Golf rabbit je tudi 23 jurjev, če hočeš pa golfa lahko kupiš za 60jurjev.
Pri nakupu vojaškega transpotnega letala je bilo (prosto po mojem ne dobrem spominu) 40jurjev za avijon in 30jurjev za opremo. Med katero spada tudi kit komplet za gašenje gozdnih požarov, pa a mogoče kdo ve a so ga že uporabljali.
Čudna reč v mednarodnih poslih, pa ne samo z avijoni. Če naroči ministrstvo za obrambo, je cena x2 v primerjavi, če to isto stvar kupuje civilna ustanova.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ameriško podjetje SpaceX je izstrelilo sistem Starship, najmočnejšo in največjo raketo na svetu. Poletel je do 39 kilometrov, a se nato začel nenadzorovano obračati in na...
Tole je pa bilo raznih PM delcev v ozračje.
Bo treba po letu 35 rakete predelat na Liion.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
A to po sebi sklepaš? Ne vem jaz nimam težav pri prečkanju ceste... ne vem mogoče zato, ker ne izsiljujem prednosti, mogoče pa zato ker me je kr dost skup pa vsak ve, da bo škoda na avtu velika, če me podre.
Prvega stavka pa ne razumem najboljš - al pa ti ne razumeš kako se prečka cesto? Ravno zato, ker ne veš kdo je za volanom pač ne greš v riziko. Jebat ga bo nekaj sekund izgubljenih, al pa minuta - pač počakaš, ker krona ne bo z glave padla, mogoče boš malo kasneje na cilju - boš pa.
Še enkrat, če ni ustavil, prvii pa drugi je pa tretji ziher - res ne vem kje je problem.
Če ni povozil prvi drugi bo pa tretji ane. Matr si ti en butl.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
To je teorija, praksa je pa taka, da se tudi kot pešec moram obnašati samoohranitveno in samozaščitno in NIKAKOR ne puščati lastnega življenja v roke neznancu.
Pravilno gre tako gledano s strani pešca.
1. približam se prehodu za pešce in se USTAVIM, da preverim situacijo.
2. pogledam levo nato desno (če je enosmerna gledam v smer proti smeri vožnje) in če ni nobenega vozila lahko začnem prečit cesto.
3. predno stopim, še enkrat pogledam levo in nadaljujem.
4. predno pridem čez sredino še enkrat pogledam desno, da preverim ali je še varno za prečenje.
2a. če se prehodu za pešce približuje vozilo poskušam stopiti v očesni kontakt z voznikom, da preverim ali me vidi. Če se ustavlja preverim še desno stran, kjer velja enako.
3a. še enkrat pogledam levo, da se prepričam ali bo voznik ustavil in če ja oziroma že stoji, nadaljujem s prečenjem.
4a. predno pridem do sredine, pogledam še desnega, če je ravno tako ustavil. Če ni, se ustavim in ne preizkušam sreče - ni vredno.
To velja tudi prehode s semaforjem. Še enkrat ne se zanašat na zdravo pamet in razumnost ostalih udeležencev. Kot sem že nepisal je ogromno faktorjev, da ne gre vse tako kot je zapisal Janez v zgolj enem stavku.
Pa še nekaj - v Sloveniji imamo kar dobro označene prehode in pravilno prometno obravnavane kritične točke. Recimo, na več pasovnih cestah nimamo nikjer prehoda brez, da bi bil zavarovan s semaforjem. Tako, da v kolikor je vsaj malo previdnosti vsaj enega od obeh sodelujočih v situaciji skoraj ne more priti do nesreče. Če pa sta oba raztrešenca vsak s svojim egom imeti vedno prav in miselnostjo kaj vse morajo drugi narest z njegovo varno bivanje, pač pride do situacije, ko se ne izzide. Sej bo kriv un, ki je povzročil, ampak ti boš pa mrtev al pa še huje invalid.
Pešec nima vpliva na to, za koliko bo voznik prekoračil hitrost. Prehod za pešce sme in mora varno prečkati tudi stara mama ki ne more na hitro odskočit.
Vozniška kultura tako kot kultura na sploh je različna že, naprimer, med severnim in južnim delom germanije. Na sončni strani alp se pa definitivno začne Balkan.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Pride mulc pred pol ure ves pretresen domov in pove, da ga je na prehodu sredi našega kraja skoraj zbil avto. Na njegovi levi ustavi kombi, mulc je že na sredini prehoda nakar na polno z desne pridivja avto, brez zaviranja. Mulc v zadnjem trenutku odskoči nazaj.
Težko me bo kdo prepričal, da je hitra vožnja bolj varna od počasne. Pri 60 km/h ima avto 4 x toliko energije kot pri 30 km/h, časa za ukrepanje je pol manj, itd, itd, ...
Namesto števca hitrosti bi vozniki potrebujejo merilnik kinetične energije - bi jim povedal mnogo več.
Grozljivo mi je bilo ene pol leta nazaj opazovat skozi okno, kako poizkušajo vozniki povozit mojega sina. S kolesom je zavijal z glavne ceste k nam domov, po šolsko se je pravočasno nakazal smer, se pravilno postavil v križišču za zavijanje na levo. Imel je prižgano tako prednjo kot zadnjo dnevno luč, oblečen flourescenten odsevni brezrokavnik. Avtomobili so šli prehitevat po nasprotnem pasu v nepregleden ovinek in ga dobesedno zrinil povsem na desen rob, čeprav bi morali ustavit (ustavil je šele 6ti avto)
Naš tamal je bil čist zaprepaden. "a veš da so me eni poizkušal kar povozit" mi je rekel.
Ampak vozniki so imeli opravičilo - mudalo se jim je na ogled košarke (Slo reprezentanca je takrat spušila) v Moravče v Žogabar.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Še ne tako dolgo nazaj so ljudje, ki sami sebe imenujejo menađerji, v medijih na ves glas zahtevali večjo fleksibilnost trga dela. Sedaj ko jim zaradi fleksibilnosti dobri kadri uhajajo, so pa tiho. Palica ima vedno dva konca.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
kot kaže bo pri Honda kosilnici veliko večja težava, kot motor s starim oljem, prerjavenje njenega kovinskega ohišja. 😔
Po skoraj 30letih uporabe sem pred 4imi leti prodal delujočo Alkotovo kosilnico. Ohišje je imela kot novo, pa je po uporabi nikoli nisem pral. Ohišje je bilo iz ABS plastike.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Tole je pa sedaj resničen začetek konca sveta
Britanske potrošnike je prizadela "pivoflacija"
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani