ja lojz ful ti je varno da med prehitevanjem gleda? da nebo? prekora?u dovoljene omejitve in da za?ne? pospe?evati ?ele ko zapelje? na drugi vozni pas ... ker fa***g retard se je taga spomnu ... sta pa 100% iz lojzam u ?lahti :mi pijemoo:
To morte samo vi""dinami?ni" mojstri skoz na ?tevc gledat. Dedki in babice majo tolk ob?utka, da ne rabijo gledat skoz na ?tevc. Majo tolk ob?utka.
Se prav, ?e bi ti un link, ki govori o varnem in pravilnem prehitevanju, prpopal na vrh foruma, bi se to smatralo za neza?eleno kr?enje pravil tega foruma?
No ja, ok, kakor re?ete ?efe. Samo vpra?al sem.
Sicer me pa presene?ate s tem, ko pravite kako je to nevarno, kadar morate z o?esom pogledat na ?tevc, da bi vidli, ?e ste mogo?e prekora?ili hitrost. Zanimivo res. Taki vele mojstri vo?nje in taki dirka?i, pa nimate nobenga ob?utka o hitrosti, pospe?evanju itd.. saj morate kar naprej pogledovat na ?tevc, da veste kolko peljete. Saj je pravo ?udo, da si upate z o?esno veko utripat, ker takrat lahko ?e spremenite hitrost in to je za vas smrtno nevarno saj ne veste kolko se je hitrost med va?im po?migom spremenila. Nevarno res. .
Ej, kak?ne butasto otro?je izgovore tle troste...
@Boss, a to, ?e nekdo ne gre bistveno po?asnej od tebe, da ga ti sploh prehiteval ne bi , pa nis pomislu? A ti vsazga, ki gre en kilometer na uro po?asnej od tebe, mora? obvezno prehitet? No, saj tam v tistem ?lanku ste taki zakompleksani ?oferji tudi omenjeni. Stroka pozna take ti?e kot si ti.
Evo, saj sem vedu. Balkanska manira pa?, ki prevladuje na vseh slovenskih avtoimobilskih forumih. Nikomur ne verjamete ni?, verjeli boste samo pol, ko boste lastno butico razbil, al pa umorili koga od va?ih najbli?jih. Prej ne. Zavo?eni primerki pa?.
Opomnu bi samo ?e na tiste va?e umotvore, v katerih "ugotavljate", da vi, kao, znate prehitet na manj?i razdalji kot pi?e v ?lanku in da vi sploh ne rabite tolk dolgo cesto za prehitet, ker vi ste majstri, itak. Kot ka?e, vi ?e niste jemali prehitevanja v tisti to?ki, kjer bi se zavedali, da je tudi prehitevanje treba za?et z varnostno razdaljo in prehitevanje z varnostno razdaljo tudi kon?at. Torej pred prehitevanjem se ne smete lepiti za rit in po kon?anem prehitevanju ne smete zapeljat nazaj takoj pred nos vozila, ki ste ga prehiteli. ?e bi vi bli sposobni upo?tevat to dejstvo, ki je poglavitno pri VARNEM prehitevanju, bi mogo?e celo ugotovili, da je potrebno kar nekaj ceste , ?e ho?e? VARNO prehitet.
Ejejej, balkan.....
G Lojz, zase mislim da sem popolnoma nor, samo videim da me krepko preka?ate.
Samo razlika je ?e v tem da jaz dejansko to vem in priznam, za vas pa ne vem.
Pa v?eraj in danes sen na letnjakih krepko pre?e?il (po Zmajevih bsedah) kar nekaj omejitev in to za cele 2-4 km/h, ja guilty.
Nimate pojma kolk je to zajebano, sem bil na koncu ?e bolj utrujen kot ?e bi ga orng gonil, pa med vo?njo sem opazil da je to dejasko bolj nevarno vo?nja po omejitvah, ker potem pol ?asa bulim v brzinomer in ne na cesto. :ne vem:
YavarYe X6V6, a ho?e? povedat, da ta forum ni namenjen varnosti na cesti?
Hej Loj-Zi, ne vem zakaj nam potem raj?i ne predlaga? famozni "Autobahn", ker lahko o?e?i? KOKR DA! :ne vem:
A neb bla zate ?panija dovolj? Saj tle mate izgovore, ki se sli?jo nekako takole; A zdaj sem pa divjak, ?e V?ASIH (v?asih knede) za par kilometrov prekora?im hitrost?
Evo v ?paniji boste brez kazni lahko peljali tistih par kilometrov hitreje in sploh ne boste rabili na ?verc vozit malo hitreje od dovoljenega. Ziher bi se vi pol dr?ali teh 140 in nebi ve? vozili hitreje od140, ker teh 10 kilometrov ste ?e nujno rabili, da ste ?e pravi ?as pri?li na ?iht.
Kva je fajn, da nekajkrat na mesec odprem tole temo, ravno prav sem uletel.
Da Vas popravim, v obmo?ju najvi?jega navora IN mo?i. Pri meni je najvi?ji navor pri 5300 obratih (?eprav ga je prakti?no od 2000 obratov ?isto dovolj za vsakodnevno cincanje), najvi?ja mo? pa je pri 6500 obratih nakar ?isto po?asi mo? upada do 7500 obratov (kjer je ?e vedno preko 170 konjev, od dolo?ene predelave pa pri 7000 obratih spet mo? malo naraste, bo treba spet pomeriti). V praksi to pomeni, da vle?e avto do konca dovolj dobro za prehitevanje, ga ne rabim "dr?ati v dolo?enem obmo?ju obratov".
Torej imam od Vas ?egen, da lahko avto pritisnem vse do 7500 obratov (ali pa vsaj 6000 obratov, v obmo?ju najbolj?ega navora) ko prehitevam, saj le tako prehitim dovolj varni in hitro.
No, ?e za mazdinga dizla napopaj! Saj Boss ma dizla mar ne?
?e kaj nam povej - ob tvojem nepoznavanju tehnike se prav sladko nasmejem. Po?asi pa nam ratuje jasno, da ima? neka 25-30 let stara jajca ?e v precej bogem stanju, da pri pritisku stopalke do konca za?ne trokirat.
Mater men to ?e Jugo pred ?etrt stoletja ni po?el to kar opisuje?. Aja aha ?e razumem, ti bi torej zahodil do konca pri 1000 obratih in se spravil prehitevat. Hja takole pa res ne bo ?lo ve?, mora? imeti v ustrezni prestavi z dovolj obrati. Potem pa ne bo ni? trokiralo in ?e avto res ni prestar ga ne bo ni? zalivalo, ker zna sam dozirat pravilno kolk goriva lahko sfolga ?ez motor. Pa LojZi kak?en servis bo tud treba na avtu narest, kake sve?ke zamenjat, kable pa bo. Ni? ve? trokiranja in vo?nja bo spet u?itek ter bo? kon?no lahko spet normalno sledil prometu in ne bo? bil ve? ovira.
Druga?epa dragi LojZi res nima? niti najmanj?ega pojma kako se prehiteva oziroma kako se pospe?uje in za vsakim tvojim postom vsem nam samo ?e dodatno razlga? in dokazuje?, da si en navaden cagav me?ka? pa ?e brez jajc povrh.
Pol pa ?e taka primerjava z bremzami a ti tud k ti kisa zmanjka, solato s cvi?kom zalije?. Tole je to?no tolk butasta primerjava kot tvoja.
LojZi glej teb noben ni? ne verjame ve?, ne to, da si mel Mazdo, ne to da ma? sploh avto. Od tolk nabijanja in takih sme?nih izjav ti resno ne moremo verjeti ?ist ni?. Ko bi lahko karkoli podkrepil z dejstvom se vedno skrije? in zavle?e? v mi?jo luknjo. kaj so ti ljudje tolk hudga naredili, da se jih tako boji? in zna? otresat le po forumu, kjer si varen, v ?ivo te je pa strah ?e lastne sence o?itno.
Bossek, kot ka?e, ti prehiteva? kot kak?na baba.
?e enkrat; Pravi ?ofer prehiteva z ob?utkom do motorja in to je tako, da iskoristi obmo?je najbolj?ega navora. ?e motor dr?i? v obmo?ju, ko je navor najve?ji, se tudi najhitreje prehiti. Babe in cincarji pa prehitrevate tako kot si opisal, to je gas do daske, saj itak nimate ob?utka kdaj avto najbolj vle?e oziroma najhitreje pospe?uje.
Ti Boss, ki si ra?unalni?ki heker, bo? hitro najdu graf, ki prikazuje najbolj?i navor pri dolo?enih obratih za tvoj avto.
No dej, poi??i pa prpopaj tle gor, pa bomo vidli. Bo??
Lojz popravi objavo! Niso vsi takega mnenja da bi te radi spoznali! In ful je te?ko prebrad kje so sre?anja ....zelo brihtno,druga?e pa Tako prehitevanja velja samo za traktoriste! Aja Lojz kako pa ti kej s traktorjem prehiteva? ,saj ima? deutz-a
S tabo je ista zgodba. Skrivanje za tipkovnico, pa prazne herojske obljube da se bo? kdaj prikazal iz svojega brloga.
Saj mi je kar malo nerodno, ko vidim, da bi me tukaj vsi radi spoznali.
Saj sem reku, povejte kje in kdaj to?no se dobivate zadaj za Gamo, pa vas pridem enkrat mogo?e pogledat, ko bom mel cajt. N? ne obljubim kdaj, ampak enkrat enga lepga dneva se to ?ist lahko zgodi.
Ej, a tukaj vsi prehitevate tako kot Boss?
Enkrat se zavzemte in lepo prosite tukaj?njega ?efa YavarYe X6V6- ja da vas nau?i pravilnega in varnega prehitevanja. Vpra?ajte ga kdaj je motor najboj odziven in kdaj pod kak?nim gasom ima motor najbolj?i navor.
Sej teb pa zgleda da menjalnik probleme dela ... Kva masina trokira ce ga do konca zahods ?? Kvecjem pr blokadi zacne pa nc prej. Ja lej 90 konjski mlincek mam pod havbo, ga morm mal bol ozemat ce hocm kksn tak manever izvesti. Ce bi meu vec konjusnice pod havbo nebi tok gas v podn tisu pr prehtevanju ... Pa ko prehtevam nikol ne tisim do blokade ampak mam v tapravi prestavi tko da ni problema ... Nisi pa odgovoru na moje vprasanje
Kanon, gas se pritiska le toliko, kot ?uti?, da motor "po?ira" . Ko za?uti? da motorju zmankuje navora zamenja? v vi?jo prestavo, tako bo? hitreje in varneje prehitel, ne pa samo ti??at gas ?e kar naprej do konca.
Ve? kanon, zato so pa pogruntali menjalnik. Menjalnik je kar koristna zadeva pri avtu ve?.
ker pa velika ve?ina ?oferjev nima toliko ob?utka, da bi za?utila kdaj je maksimalno pospe?evanje je najbolje, da takrat pospe?ijo s pritiskom pedalke do konca.
Ja no, pol pa povej da pa? ti nima? ob?utka, zato prtiska? do konca. Ampak to ne pomeni da je tako prav.
Sicer sem pa ?e davno pogruntal, da ti nima? ob?utka. Saj sem ti reku, da ti "zna?" samo na gas ti??at in to brez ob?utka.
Koli?kaj izku?en voznik dobro ve kolko je treba pritiskat gas, da motor "sfolga" sicer motor bolj trokira kot pa vle?e. Ti kot ka?e, ?e nisi pr?u do te faze. Boss, ve?, sem mel jaz tud mazdo, pa ne samo eno, tako da vem kako se mazdin motor odziva.
Upam, da med prehitevanjem nisi pritisnil pedalke za gas do konca in bil ?im hitreje mimo. ?e si pritisnil pedalko do konca si ?al divjak, ?etudi nisi prekora?il hitrosti. Ve? Po LojZijevo defenzivec nikoli ne pritisne pedalke gasa do konca in se raje po?asi odmaje naprej, kar ga postavi ob bok me?ka?u. Ke ?e pritisne? stopalko plina do konca zaradi bolj?ega pospe?ka si pa? ?al, po LojZijevi teorije, kot ka?e le ofenzivec in divjak.
Oh jej, vse avto?ole u?ijo napa?no, vsi in?truktorji so budale vklju?no z in?truktorji varne vo?nje - LojZi-ja je treba poslu?at, on ima v tej Sloveniji edini prav.
Zatorej, 100x na glas ponovimo "LojZi ima prav", ?e kdo vsaj malo podvomi v to naj ?e 100x ponovi "LojZi ima prav". ?e ostane ?e kak dvomljivec ga bomo pa kastrirali, ker ne more imeti ve? jajc kot na? nezmotljivi Lojzi.
Boss, ?e ti prehiteva? tako, da mora? pohodit gas ?isto do konca, to pomeni, da si prehiteval ob nepravem ?asu in takrat, ko je prehitevani imel ?e previsoko hitrost za tvoj nameravani manever in tvoje prehitevanje. ?e prehiteva? tako, kot si napisal, pomeni, da te je situacija presenetila in da prehiteva? brez kakr?ne koli rezerve. V takih primerih se ne prehiteva.
Ti mora? prehitevat takrat in v taki prestavi, ko je motor tvojga avta najbolj odziven oziroma takrat, ko ima motor najbolj?i navor. Med prehitevanjem je pametno tudi brzino pre?altat, ker tako motor lahko obdr?i? v optimalnih obratih in optimalnem navoru. Kon?ni obrati niso optimalni. ?e ti prehiteva? tako, da ti??i? gas do konca takrat avto itak kaj bistveno ne pospe?uje, takrat samo tuli, potegne pa ne bistveno bolje. Dizel pa sploh. Pri avtomatskem menjalniku je pa stvar malce druga?na.
Torej Boss, smo zvedeli spet nekaj in to je, da ti sploh vozit ne zna?, saj sploh nima? posluha za motor!
Za tako osebo bi bilo bolj priporo?ljivo da si kupi nek traktor (alla Tomo Vinkovi?), saj ta tudi verjetno dosega tak?ne vrtoglave hitrosti, pa ?e varnost bi bila pomoje ve?ja, a da ne re?em, da bi bila ve?ja CARICA na cesti.
Ti pa si hovdre da ga isces ... Dinamik je oziroma difenziven voznik ce se neves ...Tvoja vsesplosna razgledanost je totalno v p**** m*****, tle nm pa neki pametujes k mas pa lih prevec cajta, pa se najvrjetneje te druzba jebe ker delas najvecje pizdarije na cestah pol se pa ti tkole na forumih znasas ker pr v zivo nimas za burek ... Zato se pa tud nocs dobit v zivo z nami ... Pa se eno vprasanje ... A si upostevu moje nasvete ?? Zdravniski pregled, avto sola, nova knjiga CPP ...
Hehe, kanon, kaj si pa to skupej zdej naklofal?
Dej ti men povej, a si ti v rosni mladosti mamici med dojenjem iz rok padel, al si mogo?e kam z glavo udaru? Samo tako vpra?am, ker se mi zdi? precej zmeden, da ne bo? zameru.
Nekako sem uspel razbrat, da bi se ti rad z mano sre?al. Bojda se foruma?i v?asih dobivate nekje v enem pajzelnu zadaj za Gamo. Povej kdaj in to?no kje, ime lokala, pa se mogo?e oglasim enkrat, da se midva pobli?e spoznava.
U?eri sem se pripelju za enga Loj-ZI-ja (?enskega spola), oseba je furala cca. 35 pri 50kmh omejitvi. Logi?no, takoj sem spravil iz Zmayde max. pospe?ek in ?el mimo.
In v ?em je pol problem? A je tvojga ?migavca mogo?e ?koda? Al pa volana? Kak?ne te?ave si imel zarad tega? A je blo tvoje ?ivljenje ogro?eno zarad tega? Dej zaupej nam svoje te?ave....
Ve? LojZi, kdo je v bistvu dinamik? To je tisti ki,
- na semaforju ne rabi 3, 4, 5 sekund, da se pri zeleni premakne z mesta.
- ne rabi pol minute, da v naselju dose?e zapovedano omejitev 50km/h
- se na AC ne vklju?uje s hitrostjo 60 ali 70km/h ampak s tako hitrostjo, da se normalno vklju?i v prometni tok brez da bi kogarkoli oviral s svojim dejanjem
- zna zamenjati vozni pas brez, da bi kogarkoli izsilil
- uporablja levi pas na AC striktno samo za prehitevanje
- se ne rabi skoraj ustaviti predno zavije v ulico
- se zna v kri?i??u postaviti dovolj globoko, da bodo lahko poleg njega v intervalu zelene lu?i pri?li skozi vsaj ?e trije
- se mu nikoli ne zgodi, da se spravi prehitevat v napa?ni prestavi
- vozi tako, da ni nikomur v napoto
- ve, da ima stopalka za gas ve? hoda kot en centimeter ter, da pritisk do konca ni namenjen samo divjakom
- ne rine v prenatrpano kri?i??e in tudi zna spustiti koga predse, ker ve, da si ne rabi filat ega
- se zna hitro prilagajat razli?nim situacijam
- nikoli ne me?ka in ne cinca a bo ali ne bo
Ne Boss, to kar si ti napisal, tak ni dinami?en voznik, to kar si ti napisal je DEFENZIVEN voznik. In to je uredu. Se strinjam kar z ve?ino kar si napisal, razen tisti del, ki sem ga v citatu povdaril. In tak voznik je tisti voznik, ki vozi po predpisih.
Si pa pozabu na?tet poglavitno lastnost, to je; spo?tovanje predpisov in hitrostnih omejitev. Aja, teh dveh lastnosti kot ka?e "dinami?en" voznik ne rabi imet. Torej sva raz?istila; dinamik pomeni u bistvu divjak in prekr?kar.
Logi?no, da jih ne vidi?, ker si sam eden izmed njih, ker edino me?ka?i vidijo divjaka v vsakem, ki je hitrej?i od njega pa ne glede, da domnevni divjak vozi ?isto striktno po omejitvah.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani