Hehe full bo huda zima, ker sirius sam 4x4 "ponuja"
A niste sli?ali, da so Indijanci celo poletje sekali drva za zimo. Oni ?e vejo.
Druga?e pa: kakr?no, vpra?anje, tak?en odgovor. Zame je winter wagen vozilo za zimske razmere in za take je najbolj?a re?itev 4x4. Potem pa fant pove, da se bo fjakal do Prtoro?a in, da v bistvu rabi samo trdo streho in ogrevanje za jajca, pa da je ?im ve?ji in da ni? ne rabi
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
TA ne zgleda slabo. Tudi, ?e porabi liter ve? od kakega manj?ega, bo? vsaj kolikor toliko varen v njem v vseh pogojih vo?nje. Mora? pa ga dobro testirati in preveriti visco sklopko, ki uravnava 4 kolesni pogon. Ta ima stalen ?tirikolesni pogon, zato porabi 0,7-1 lter ve? na 100km.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Takoj se mi je zdelo, da ste nekateri ob dejstvu, da je pokojni peljal v temi brez odsevnih teles, ?e avtomoati?no odlo?ili, da je kriv za svojo smrt. Pa temu ni tako. Prebral sem ?lanek in domnevam (lahko se slu?im samo z napisanimi dejstvi v ?lanku), da le ni tako, kot ste na hitro nekateri zaklju?ili in stopili v bran voznici.
Na relaciji Ribnica (kraj- kri?i??e ceste, ki prihaja od Pivke in se spaja s cesto Diva?a - Ilirska Bistrica. Gre za asfaltirano cesto ozna?eno s ?rto na sredini, kar pomeni ?irino 6 m. Voznik kolesa je prihajal iz nasprotne smeri po svojem smernem vozi??u. Nesre?a se je zgodila blizu odcepa, torej kri?i??a, za kraj Narin, ki je oddaljen cca 3 km od Ribnice proti Pivki. Tudi, ?e ni prometnega znaka za zmanj?anje hitrosti, vas znak, ki napoveduje odcep obvezuje prilagoditvi vo?nje. V praksi to pomeni zmanj?anje hitrosti in pove?ani pozornosti na promet..
Nesre?a se je zgodila na nasprotnem voznem pasu. Kaj je na dovolj ?iroki cesti mlada voznica tam po?enjala? (prehitevala, sekala ovinek, telefonirala in zavila na drugo stran ceste???). Veliko vpra?anj se pojavlja, ki jih bo re?il sodni postopek. Ne ska?ite takoj v zrak ob takih novicah in ponovno obsojajte tistega, ki je za svoj del krivice ?e pla?al z ?ivljenjem.
Nisem tega napisal, da bi branil nespametno po?etje kolesarjev in pe?cev, ki zmotno mislijo, da so pono?i vidni brez odsevnih teles in svetil, ampak zato, da opozorim na to, da ?e nam se zgodi, da kakega takega povozimo, smo lahko kljub dejstvu, da je bil neosvetljen, krivi.
Torej lahko se nam zgodi, da je kljub kr?itvi predpisa o ozna?evanju pe??ev in kolesarje pono?i, da bomo svoj del odgovornosti oddelali na Dobu.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Tudi, ko vozi? v skladu s predpisi (hitrost, prednost, semafor...)je ?e vedno ena dolo?ba, ki jo lahko vedno prekr?i?, ta je prilagojenost vo?nje razmeram na cesti. In ta pride ?e posebej v po?tev, ko se zgodijo hude posledice. Tako pa? je. Smrt udele?enca prometne nesre?e ni ma?ji ka?elj.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Froid je pri?el zraven zaradi lep?ega. Mene kar veseli, da ni povpra?evanja po C6, ker tako lahko jaz pridem do veliiikooo avta napol zastonj. Pa da ne boste mislili, da mi je od zunaj v?e?, je kot nekaka Jecky Kenedy z na ?iroko postavljenimi o?mi. Noter pa je nekaj drugega. Udobje je tisto, kar pritegne (mene).
?eprav imam zadnje ?ase v mislih kako Hondo CR-V predhodne generacije, primerno z vgradnjo plina. Ugotovil sem celo, da je najprimernej?a za vgradnjo plina, ker ima v prtlja?niku prostor za rezervno kolo, ki pa je na zadnjih vratih, pa 150 KS. Nekatere so celo z avtomatskim menjalnikom, kar v "zrelih" letih pa?e.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
torej ce povzamemo imajo vozniki mazd skoz trde medtem ko vozniki citroenov majo skoz mehke/mlahave
kar pomeni, da so mazdasi za akcijo, citroenarji pa bi skoz lezali
hec
drugace pa nova mazda 6 je definitivno pretrda...
Ne vem, ali si namenoma spregledal smisel moje primerjave, ker tvoja izpeljanka lepo pa?e mazda?em. Po Frojdu ni glih tako. Nagnjenost, k ?prtni, kar pomeni hitri vo?nji, pomeni iskanje nadomestka za pomanjkljivosti pri vzdr?evanju trdote. Saj vem, da si razumel pomen moje prej?nje asociacije, pa kljub temu, mi?ljena je bila primerjava oblike "le?alnika" za spro??anje trdote. Prepri?an sem tudi, da bi se kaka sopotnica reje sprostila v C6, kot pa v M6, ?e ?e ni druge bolj prakti?ne izbire.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
?e bi jaz gledal obliko, ne bi nikoli vozil citroene, razen XM-a in to samo s prednje strani.
C6 je avtomobil udobja, je ladja kri?arka za dolga potovanja, brez utrujanja. Nisem ga ?e vozil, vendar to ?utim, ko ga pogledam od znotraj. Sem pa vozil C5 III in to neposredno pred mazdo 6. Za moj okus je v vseh pogledih prekosil mazdo, od sede?ev, vo?nje, interjera. Tako sve?e moderen je. Da ne govorim o tem, da meje na isti realciji mazda "tepla" s pretrdim podvozjem.
Razumem ljubitelje mazd, so nekoliko bolj nagnjeni k ?portni, neudobno trdi, vo?nji, ki daje ob?utek varnosti v zavojih. In to tudi mazda ponuja. Kar se pa notranjosti ti?e in vozljivosti, je pa stvar okusa, nekako tako kot pri ?enskah. Eni so za "mehko" vo?njo po ve?ji airbagih, drugi pa za "trdo" po nekoliko tweegy oblinah, eni za elegantno klasiko pri obla?ilih, drugi za moderno.
In vsi si zadovoljni svojim izborom, ?e se ujema za ?eljami.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
francozi pa mi niso vsec, nimam nc proti njim sam ni avta, ki me pritegne (razen C6, ki je drag)
Nov je sigurno (pre)drag. C6, namre?. Kaj pa, ?e malo pogleda? 2 leta stare, bo? ugotovil, da so zelo zanimive cene. Pa ?e to, ko bo? naslednji? ?el z njim na 5000 km furo, bo? iz avta stopil kot iz masa?nega salona, ne pa, da se mora? dva dni "izle?avati" zaradi bole?in v hrbtenici.
Torej, kljub temu
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Zgoraj je del mojega komentarja, ki ste ga nekateri spregledali.
Nisem ga napisal zato, da bi opravi?eval alkoholiziranega voznika, marve? me je k takem razmi?ljanju spodbudila ?alostna smrt mladostnikov, ki bi lahko bili tudi moji in niso z ni?emer zakrivili svojo smrt. In to dejstvo me je pretreslo.
Mogo?e si zgornji del mojega drugega komentarja na to temo spregledal. ?e kako me je ta tragedija spodbudila k razmi?ljanju, kaj ?e..., ker imam dva, ki se skupaj vozita na 100 km relacij 2x na teden..
Midva z Bossom prav gotovo ne bova re?ila tega gordijskega vozla. Ti si za zapor, jaz pa za prisilno zdravljenje in nekoliko bol?e spremljanje in predvidevanje nevarnih situacij v prometu ter popravljanje tujih napak.
V de?eli, v kateri je popiti nekaj kozar?kov vina in vr?kov piva "mo?ko", bi s tako kaznovalno politiko morali pozapreti 25-30 % prebivalstva. Ali bi tako re?ili problem? A so Ameri?ani s strogo kaznovalno politiko re?ili problem kriminala?
Sedaj je na udaru alkohol, ki je zasen?il vse druge vzroke za nesre?e. Kaj pa droga, ki se je v prometu razpasla veliko bolj kot se zavedamo. Kaj pa hitrost, ki ji mnogi ob?asno, nekateri pa stalo podlegamo in je tudi neka vrsta droge.
Nekdo je nedavno napisal, da ga je na AC pri 180 km/h prehitela "raketa". A ni tudi tako po?etje vredno razmisleka.
Pred leti je neumne? s kombijem na Dolenjki z nespamentnim prehitevanjem v nepreglednem ovinku spravil na oni svet 7 nedol?nih ?rtev. Ni bil pijan.
Torej, menim, da promet ni samo alkohol, ?eprav ta nekoliko izstopa. Je komleksno vpra?anje, ki zahteva ?ir?i pristop.
Da ne bom izpadel drugi Lojz. Nimam nobenih posebnih afinitet do alkohola. Ne pijem.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
nad 30km/h v naselju je 1000? kazni + 9 kazenskih to?k
nad 50km/h v naselju je 1000? kazni +18 to?k in odvzem vozni?ke
nad 50km/h na AC je 300? + 9 kazenskih to?k
vo?nja v nasprotno smer po AC je 300? + 6 kazenskih to?k
alkohol nad 1,10 promila v krvi je 950? + 10 to?k
alkohol nad 1,50 promila v krvi je 950? + 18 to?k in odvzem vozni?ke
Sicer je govora o kaznih od te cifre naprej samo glede na to, da v zakonu ni izrecno napisano metodologije vi?anja kazni bo vsak normalen odvetnik tako "vi?anje" brez te?av spodbil tako, da ostanejo tele cifre, kot jih navajam.
Hitel sem in naredil napako za 50 ?, ki ni bistvenega pomena. Lahko bi rekli, da je kazen 300? za nasprotno smer premajhna vendar obstaja ?e en zakon ZP (Zakon o prekr?kih), ki dolo?a zgornjo mejo kazni za tovrstne prekr?ke v vi?ini 5000?. Tako da ne more? trditi, da je kaznovalna politika na psu. Tisti, ki se zana?a na odvetnike, ko gre za prekr?ke, me?ejo denar stran, saj lahko bore malo naredijo na sodi??u.
O zgornjih prekr?kih odlo?ajo okrajna sodi??a in ne bodi preve? prepri?an, da te odvetnik lahko izvle?e (ve?ina ljudi odvetnike iz nevednosti kuje v zvezde in mislijo, da so vsemogo?i). Pa tudi ve?ino teh sodi?? skorajda nimajo zaostankov. Tako, da se vsakemu ki ga ulovijo dokaj slabo pi?e.
Za mnoge alkoholike je ?e sedanji sistem "drama", vendar si ne morejo pomagati. Alkohol jih venomer znova zvle?e v past. Ponavadi so to ljudje, ki so prispeli na dno dru?bene lestvice, brez slu?be in pomembne lastnine. Zasvojenost je huda bolezen, ki je ne more? re?evati z obglavljanjem. Dr?ava mora uzakoniti prisilno zdravljenje za povratnike, ker druge re?itve ni. Kot so povedali na TV so nekaterim povratnikom odvzeli tudi do 6 avtomobilov in ko nima ve? ?im v promet si pri sosedu "sposodi" BCS kosilnico in se preva?a, samo da gre.
Kak?na bo kazen za tega nesre?ne?a, ki mu je dejstvo, da ga je zapustila ?ena bilo tako pomembno, da je v alkoholni tola?bi moral vzeti tri ?ivljenja.
Mogo?e 10 let zapora.
Povrnitev nastale ?kode zaradi nesre?e, od?kodnina za izgubljena ?ivljenja svojcem (ki je ?al relativno nizka v na?i sodni praksi). Od?kodnina pre?iveli.
?e ima kaj vesti bo najte?ja tista, ki jo bo nosil vse ?ivljenje, odgovornost za tri mlada ?ivljenja in eno pohabljeno.
Vse zaradi tola?be v obupu. In vpra?anje je, ali je sedaj sploh sposoben odgovora na vpra?anje, ali je bilo vredno tako hudih posledic.
Torej kak?na kazen bi bila primerna?? Kak?en sistem? Mogo?e zob za zob, torej smrtna
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ne vem ?e sem vse na hitro razbral kar si napisal.
Jaz govorim o prvem kamionu, ki je bil prehitevan, ta bi lahko na tem delu ceste, ki je koliko toliko pregledna lahko ustvaril pogoje za re?itev prometne situacije z manj?imi posledicami. In ob tem primeru se vidi tudi kako pomembna je varnostna razdalja drugega kamiona, ki bi lahko omilila posledice nesre?e. Za kamion prav gotovo ne velja razdalja 2 s. Torej bi moral imeti razdaljo 70-100m. Vendar drugi ni tako pomemben, ?e prav bo tudi on najverjetneje kaznovan zaradi varnostne razdalje.
Drugo, alkohol in hitrost nista enako obravnavana. Prekora?itev hitrosti v naselju za 30 km/h je 900 ? kazni in 6 mesecev prepovedi vo?nje. Preko 50 km/h pa je poleg denarne kazni ?e prenehanje.
Za alkohol pa je kazen 1000-5000 ? in prenehanje.
Torej alkohol in hitrost nista enako obravnavan in ni res, da je na AC enaka kazen, ker je za 30 prekora?itve 350 ? in nekaj to?k.
Dozdevalo se mi je da je osnovni krivec za to nesre?o ?lovek, ki ni alkoholik. Danes so na TV povedali, da ga je dva dni pred dogodkom zapustila ?ena. Tisto no? je iskal tola?bo v alkoholu, o?itno totalno razo?aran. Ne bi me ?udilo, ?e bi se ugotovilo, da je namerno za?el na AC v nasprotno smer v delno nepri?tevnem stanju. Skrajno obupan in pijan ?lovek je vsega zmo?en. ?al je s v svojem brezupu vzel tri mlada ?ivljenja. V svojih navedbah sem se vpra?al, ali ne bi profesionalni voznik lahko prepre?il, ali omilil to tragedijo. Res je, da za drugega nisem vedel, ker sem gledal skico prehitevanja prvega.
Ali je za to tragedijo kriva kaznovalna politika. Mislim, da ne. In tudi ostreje kaznovanje takih situacij ne bo re?ilo.
?e je kdo, ki bo pla?al za povzro?eno, je povzro?itelj nesre?e, svoj relativno mali problem (odhod ?ene) je dokon?no re?il z uni?enjem treh mladih ?ivljenji in lastnega, ?e ima kaj vesti. Te?ko si, namre?, prestavljam ?ivljenje s tremi du?ami na vesti.
Pozivi v stili lin?a, ne re?ijo takih hudih ?ivljenjskih situacij.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Postavlja pa se vpra?anje, kaj je delal profesionalni voznik tovornjaka, ali je sploh ustrezno sledil prometni situaciji. To kar bom napisal ni zato, da bi voznika tovornjaka obto?eval, saj ni kriv za nesre?o. Vendar pa bi z malo iznajdljivosti in tistega, kar vedno poudarjam, predvidevanja mo?nih situacij in njihovih re?itev, mogo?e (???), tragedijo lahko prepre?il, oziroma vsaj ustvaril pogoje, da se prepre?i.
Po prikazani situaciji mislim, da bi on moral prvi zagledati nasproti voze?e vozilo in nemudoma odreagirati z umikom na odstavni pas. Tako bi nesre?nemu fantu dal mo?nost so?asnega umika na vozni pas in morda bi se tako izognili nesre?i, ali vsaj zmanj?ali posledice, ki so zaradi ?elnega trka in bo?nega udarca v kamion zaradi sile slednjega prevrnilo.
To je moj na?in razmi?ljanja v prometu pa tudi reagiranja. Menim, da bi na na?in, ki sem ga opisal, ubogi ?tudent in njegovi sopotnici tako imel ?e dolo?ene mo?nosti in, da bi bili ?e med nami, tako pa.....
So?alje dru?inam umrlih.
Zgoraj je del mojega komentarja, ki ste ga nekateri spregledali.
Nisem ga napisal zato, da bi opravi?eval alkoholiziranega voznika, marve? me je k takem razmi?ljanju spodbudila ?alostna smrt mladostnikov, ki bi lahko bili tudi moji in niso z ni?emer zakrivili svojo smrt. In to dejstvo me je pretreslo.
Veliko vpra?anje je, ali res kot vozniki, tudi profesionali, naredimo vse v dani situaciji, da prepre?imo nesre?e s tak?nimi posledicami.
Zanimivo je, da tega mojega razmi?ljanja ni skoraj nih?e opazi.
Graja in obsodba alkoholiziranih ne bo veliko pomagala, ali pa le toliko, da bomo na tragedijo pozabili in vozili mirno dalje.
S kaznovalno politiko takih tragedij ne bomo re?ili. Ta je namre? ?e sedaj tako huda, da bi jo lahko edino ?e zamenjalo ?erijatsko pravo. ?al imamo na cestah vedno prisotne alkoholike, ki so dejansko bolniki, katerim tudi ve?kratni odvzem vozil, denarne kazni in tudi uklonilni zapori ne pomagajo. Pomagalo bi lahko edino ?e dolo?ilo o prisilnem zdravljenju.
Tudi temu, ki je nesre?o povzro?il, ne bi bil rad v ko?i. Ni re?eno, da je alkoholik. Mogo?e se mu je zalomilo in je ?alost utapljal v alkoholu in tako izgubil "kompas", ki ga bo za vedno zaznamoval. Najhuje pa je, da je s svojo veliko napako potegnil za sabo tri mlada, nedol?na ?ivljenja.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Prvo, zato da bi 1,5 km vozil v nasprotni smeri na AC je potrebno biti precej omejen, saj bi tudi pijan voznik moral vedeti, da je nekaj hudo narobe, ker je nasprotni pas AC na napa?ni strani, pa ?e skoraj nemogo?e je, da ni bilo nobenega vozila na drugi strani AC, ki je pravilno vozilo v smeri, v katero je malomarne? (neumne?) bil namenjen.
Mislim, da bi se preko TV morala opraviti popolna analiza dogodka. Ne samo kako se je nesre?a odvijala, marve? tudi kako bi jo bilo mogo?e prepre?iti. Po TV analizi dogodka smo videli, da je nesre?ni ?tudent s sopotniki prehiteval tovornjak in ?al razen zaviranja ni mogel storiti ni?esar.
Postavlja pa se vpra?anje, kaj je delal profesionalni voznik tovornjaka, ali je sploh ustrezno sledil prometni situaciji. To kar bom napisal ni zato, da bi voznika tovornjaka obto?eval, saj ni kriv za nesre?o. Vendar pa bi z malo iznajdljivosti in tistega, kar vedno poudarjam, predvidevanja mo?nih situacij in njihovih re?itev, mogo?e (???), tragedijo lahko prepre?il, oziroma vsaj ustvaril pogoje, da se prepre?i.
Po prikazani situaciji mislim, da bi on moral prvi zagledati nasproti voze?e vozilo in nemudoma odreagirati z umikom na odstavni pas. Tako bi nesre?nemu fantu dal mo?nost so?asnega umika na vozni pas in morda bi se tako izognili nesre?i, ali vsaj zmanj?ali posledice, ki so zaradi ?elnega trka in bo?nega udarca v kamion zaradi sile slednjega prevrnilo.
To je moj na?in razmi?ljanja v prometu pa tudi reagiranja. Menim, da bi na na?in, ki sem ga opisal, ubogi ?tudent in njegovi sopotnici tako imel ?e dolo?ene mo?nosti in, da bi bili ?e med nami, tako pa.....
So?alje dru?inam umrlih.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Bi moral sirius povedat. Na njihovi strani je metabond megasel. Samo ne vem, pi?e da je to dodatek za izbolj?anje goriva. Jaz to smatram kot, da vsak tank dodaja? notri. To se mi ravno ne da. Bi pa enkrat en tank dodal nekaj za ?i??enje..
Potem je za tebe bolj?a varianta kak enkratni aditiv za ?i??enje.
Ta, ki ga omenja? je ve?namenski. Izbolj?uje izgorevanje, ?isti in tudi ma?e. Deluje na dolgi rok, predvsem kot preventiva, lahko pa do neke mere tudi kot kurativa.
O tem je LabiGT nekaj omenjal. On ima ?e te?ave z enim injektorjem. Po nekaj 1000 km do Amsterdama in nazaj je navedel, da se mu zdi, da injektor ne tol?e ve? kakor prej.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani