Js bom pa kr iz dosedanjih ve?letnih dejanskih izku?enj rekel, da ni pomembno kolk cilindrov in kak?no prostornino ma motor, ker igra najve?jo vlogo stro?ek vgradnje in amortizacija le tega. ?e je cena predelave 5000?,je lahko motor tud 5.0 V8 s 600konji ter porabo 20l in se ne bo preve? spla?al. V nasprotnem primeru pa ?e je ena ni?la manj pri stro?ku vgradnje, se tud pri 1.0 mlin?ku hitr profitira, po presegu te to?ke se pa le ?e vozi sme?no poceni
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Pa si ziher, da ni sam vibriranje neke plastike ob eno drugo plastiko? Z leti, kilometri, ovinki itrd. se ?asija zvija in tistih nekaj milimetrov, ki lo?i razli?ne dele plastike hitr zginejo, potem pa pri dolo?enih obratih motorja pride resonance teh delov.
?e bi se cel avto tresel bi bil mogo?e kak?en nosilec, tuki pa lahko, da se je kaj razstavljalo, potem pa ne do konca sestavilo.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Ko so se pojavle te sve?ke so jih vsi priporo?al, s?asoma se je izkazal da pa le niso najbol optimalne za vse motorje (enim dela vse supr, drugim neki na pol, spet tretjim sploh ne dela vredu). Tud men jih je Pelko svetoval in vgradil, pa sva jih kak?no leto za tem menjala nazaj za navadne.
Lani ko sm imel kr dost posla z LPG in?talacijami sm tud glede sve?k debatiru z vgrajevalec plinskih sistemov Primo?em in to?no to mi je tud sam povedal, ter da so ?e po nekaj mesecih vgrajevanja teh posebnih sve?k prenehal z njimi in priporo?al uporabo navadnih.
Skratka, probi in PORO?AJ
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Ni to tak stro?ek, tko da za foro res probi navadne sve?ke, ker te lpg so jajc. Tud js sm jih imel kak?n let in so ?le potem navadne nazaj notr.
Kar pa se nasploh lpgja ti?e, pa tud js pravm da bojo posledice na motor, ?as bo pa pokazu kak?ne. ?e je blo ?alabajzarsko vgrajeno se lahko poznajo ?e po 2-3h letih, ?e je vse tko kot mora bit pa zna tud 5 ali ve? let delat brez (ve?jih) problemov. ?e ne prej, bi pa blo po kak?nih 10ih letih pametno dat pregledat ventile in jih po potrebi zamenjat.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
A ni tko, da ?e zbri?e in nanovo nalo?i sistem, zahteva ios vpis prej?nega gesla za itunes? Lih to naj bi blo dodatna za??ita v primeru odtujitve, ?e pa pred tem uporabnik naredi erase all content and settings, pa to logi?no odpade.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Najbr? (vsaj upam), da je mislu lih obratno, ?e ne bi to res bil pravi tajkunski biznismen
?e vedno sm mnenja, da bi si blo pametno kak?en dan vzet pa obiskat predavanje na to temo, brskat kak?en dan po internetu in izvedet vse potrebne informacije, ker SE DOBIJO in jih bo? tud rabil. V?asih so imel trodnevne delavnice preko zavoda, ki so ble kar dobre, sam mislm da je bilo pol ukinjeno.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Kak?en s.p. odpre?, se sam odlo?i?, ko ga odpira? na VEM to?ki. Pri odpiranju mor? tud za prvo leto napovedat ali bo dobi?ek in koliko ga bo, na podlagi tega pa se ti izra?una akontacija dohodnine. Za drugo leto in vse naprej pa se uporablja software Silvester Fineus oz. ti bo to zrihtal ra?unovodski servis, ?e ga bo? imel.
Preden odpre? ti priporo?am, da se udele?i? k?nga brezpla?nega seminarja/predavanja glede s.p.jev in bo? zvedu marsikatero drugo informacijo, ki jo vidim da kar krvavo potrebuje?.
Zaletet se v to s premal informacijami se lahko slabo kon?a, predvsem za ?ivce in denarnico
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
?alo na stran..fotrov Safrane l.95 ima dejansko tud po vetrobranskem te ?i?ke za gretje in ko delujejo, je v nekaj sekundah zadeva re?ena. Poudarek je na KO delujejo.
No sicer se ti pa itak stekla zarosijo le v primeru, da so izpostavljene nosilcem slane/vlage: razna drevesa oz. listje na njih in trava. Vedno ko sm parkiral avto obrnjen proti travniku je bilo zaroseno in zmrznjeno, ko pa je bil parkiran proti hi?i ali katerikoli drugi povr?ini, kjer se vlaga ne nabira, tega problema ni bilo.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Men je glede prve tablce ve?ji vpra?anje radar..?e je nima?, ti ne morjo niti poslat nove profilne Pa tud snajper te te?ko izmeri, takrt bi pa sigurn kdo s kak?no konkretno polo?nco zamoril. Neki se je govoril takrt v temi tanove 6ice in radarjev, pa se ne spomnm to?no kolk naj bi bla kazen za 'onemogo?anje' merjenja hitrosti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Js bom pa kr iz dosedanjih ve?letnih dejanskih izku?enj rekel, da ni pomembno kolk cilindrov in kak?no prostornino ma motor, ker igra najve?jo vlogo stro?ek vgradnje in amortizacija le tega. ?e je cena predelave 5000?,je lahko motor tud 5.0 V8 s 600konji ter porabo 20l in se ne bo preve? spla?al. V nasprotnem primeru pa ?e je ena ni?la manj pri stro?ku vgradnje, se tud pri 1.0 mlin?ku hitr profitira, po presegu te to?ke se pa le ?e vozi sme?no poceni
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani