Skoči na vsebino
Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Jaz tudi :) Pa verjetno ?e 95,6666% ostalih udele?encev v prometu, ker ga skoraj ni ?oferja, ki bi se VEDNO peljal po omejitvah. No, mogo?e kak?en, ki ima tempomat na 50km/h nastavljen (ala oni ?i?a v AX-u s ciglom na gasu). Pa vendar... izjemno malo nesre? glede na tempo, ki ga vozniki dr?imo. ?e od vseh teh nesre? izlo?im tiste, ki so imeli neko "neprilagojeno hitrost" (ki je ?ele na 5. mestu po vseh vzrokih za nesre?e), potem... potem bo moral Lojz najti neko drugo ?rtveno jagnje. Recimo one, ki sekajo ovinke. Mislim, da je vo?nja po napa?ni strani cesti??a na 3. mestu.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Nima? kaj. Lahko pa gre? za njim pa ga tresne? na gobec. Ali pa ga prijavi? na policijo, samo ne vem, koliko so "doma?i" posnetki verodostojen dokaz. Je pa izsilil tvojo prednost pri prehitevanju, ni se prepri?al, da to lahko mirno naredi, ni dal smerokaza in ?el je v ?karje.

 

?e en podoben:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ejmOfOmsMr8

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Ja, ni aktualen podatek, ampak se mi je zdelo ?e to zadovoljivo, da smo med "GOOD" in ne med top najve?jih prometnih problemov v EU. ?e bi se Lojz samo enkrat skozi Italijo peljal... :o

 

Lojz, dej ti men povej, ali si bil kadarkoli v ?ivljenju vsaj malo dinami?en (?ivahen) dec, ali si ?e od rojstva (oz. pri?etka vozni?ke kariere) zagoveden star prdec oz. ekstra nadle?no po?asno staro gobezdalo?

 

Ne, to je od takrat, ko je ?ena zaprla prodajalno. ?enske so krive, da iz popolnoma normalnega ?loveka naredijo en kup nesre?e, ehm, pardon, policaja :policaj: One vr?ijo presijo doma in potem mo?je pa? rabijo neki ventil za dokazovanje svoje nadpomembnosti. Freud je rekel, da dildo pomaga, samo to mu ravno ne bi svetoval, ker ga imam vseeno malo rad -_-

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Mah, dejte ?e nehat srat s tem izgovorom!

Kaj bo? bolj pozoren, ?e podi?! Bedarija da je ni ve?je. A pol v dr?avah, kot so Amerika, Kanada, ?vedska itd.... kjer majo po AC ?e manj?e omejitve kot pri nas, pa se teh omejitev tamkaj?nji vozniki kar solidno dr?ijo, a so pol, po tvojem, Ameri?ki vozniki totalno nepozorni in neskoncentrirani na cesti, al kaj? Ta izgovor s pozornostjo pri ve?ji brzini, ste si spet izmislili divjaki. Beden izgovor. Pismo, pol pa pelji po cesti in mimo vrtca 200 +km/h!

 

Vidi?, ko ne razume? poante. Noben ne trdi, da mora? zvo?ni zid podirat, da bi bil bolj osredoto?en na cesto. Mi?ljeno je hitreje, ne pa prehitro. Vse to ti ni jasno, ker ?e prvega poglavja nisi predelal: KAJ SO DINAMIKI IN KAJ DIVJAKI. To si najprej raz?isti, ker mi ti razlagamo nekaj, ti pa strelja? v tri krasne. Nobeden od nas se ne vozi mimo ?ol, vrtcev in nepregledih cest ve? kot je dovoljeno. Ga pa stisnemo tam, kjer razmere to dopu??ajo.

 

 

Sicer pa monotona vo?nja dokazano utruja, kar sem ti ?e povedal. In raziskavo so naredili ravno v omenjenih dr?avah. ?e ne zna? angle?ko, si prevedi z google translatom.

 

http://motoroids.com/features/monotonous-d...erous-research/

 

In kot sem ti ?e tudi povedal, so v nekaterih dr?avah ZDA ravno zato dvignili omejitve na avtocestah.

 

http://money.msn.com/auto-insurance/why-sp...are-rising.aspx

 

Za prevod obeh besedil lahko stisne? ?e na iskalniku samem, da ti prevede, lahko pa si tekst skopira? sem:

 

http://translate.google.com/

 

Lahko re?em samo to, da se "manj?i" divjaki, potem na ra?un takih totalnih idiotov samo zgovarjajo in s prstom ka?ejo nanj, ?e? poglej, ta pa ?e bolj divja kot jaz, njega dejte, ne pa mene, on je divjak ne pa jaz itd....Vsak divjak in vsak bedak se najraje primerja z ?e ve?jim bedakom in ?e ve?jim divjakom. Noben divjak se no?e primerjat z dobrim voznikom. Divjak se najraje primerja s slabim oziroma ?e slab?im. Divjaku je pa? vzgled ?e ve?ji divjak. Tak idiot mu daje potuho.

Grem stavit, da je ta idiot pol polcajem tud kazal na enga druzga iber idiota, ki je po mo?nosti peljal ?e par kilometrov hitreje kot on.

 

Ja, to?no to. Sej je logi?no. Razen v na?i dr?avi ne, ko se vse me?e v en ko?. Oziroma celo obratno je. Tisti, ki delajo manj?e prekr?ke najbolj na*ebejo, tisti ki pa delajo prave p*zdarije, tistim pa se oprosti, ker so brezposelni in jim itak ne more? ni? vzet. Torej, po tvoji logiki je divjak, ki za 5 km/h v naselju prekora?i hitrost enako nevaren kot tisti, ki hitrost prekora?i za 80 km/h? Pa ne zdaj nabijat te svoje trdobu?nosti, ampak malo logi?no razmisli :whatever: In vsak, ki prekora?i hitrost ?e ni nujno slab voznik. Tu si pa ?e bolj mimo pihnil. Hitrost nima nobene veze s tem, kako zna? obvladovati svoje vozilo in odreagirati v klju?nih situacijah. Ja, ima? divjake, ki pretiravajo in ne razmi?ljajo kaj se jim lahko zgodi, vendar je v ve?ini primerov (kot nakazuje tudi Mariborski primer neznanskega ?tevila prestopnikov v sorazmerju s storjenimi nesre?ami) vi?ja hitrost zaradi sposobnosti predvidevanja. Tega pa pacienti, ki se cijazijo, obi?ajno ne poznajo. Ker, zakaj bi ga mogli?

 

Saj si dobil analizo iz Maribora! Mariborski radarji so ti prikazali realno sliko iz slovenskega prometa. Bojda se obeta ?e postavitev kamer kjer bo? lahko ?e slikco s ?oferjevim ksihtom domov dobil.

Polcajev je premalo, da bi lahko stali za vsakim vogalom. Radar + kamera, to je to. Pol pa samo polo?nice kr?itelju domov po?iljat. Simpel ko pasulj.

 

To ?e vedno ne pove ni? o povezavi med kr?itvami hitrosti in ?tevilom nesre?. Tu bi te mi radi anga?irali.

 

Eden od pogostih izgovorov divjakov je tudi, ?e?, danes so avtomobili bolj?i kot so bili v?asi, majo ABS pa TCS pa BKR, pa RT?, pa ne vem kaj ?e vse itd....zato lahko divjamo. V?asih so pa s katrcam pa fi?ki vozili, ki te varovalne opreme niso imeli.

Ja pismo, ?e na ra?un bolj?ega avta, bolj?e opreme itd... potem bolj divja?, nisi za bolj?o varnost naredu NI?.

 

To ni izgovor. To je dejansko res. Spusti se s starim Holanderjem s podkvastimi zavornimi ?eljustmi po strmem bregu in potem ?e z kakim profi peciklom na diske in amortizerje. S katerim bo? se prej razkantal? Pa ne mislim vo?nje na no?, ampak ?isto povpre?no nedeljsko turisti?no vo?njo :zvizga: In to ti ho?emo dopovedat; ?e se bo? ti z modernim avtom peljal 70km/h in z 30 let staro kanto 50km/h, bo? moderni avto ?e vedno la?je obvladoval. Ergo: omejitve so bile postavljene nekaj desetletij nazaj za takratne potrebe, danes so pa marsikje ?e zastarele.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Tomacuki, a pol ho?e? re?, da Mariborski radarji la?ejo?

A bi ti rad povedal da nesre? ni ogromno? Kolk nesre? bi pa ti ?e rad? A ni Slovenija pri vrhu po ?tevilu prometnih nesre?, glede na ?tevilo prebivalstva?

Tomacuki, a ti u prostem ?asu kaj tazga ?udnega kadi? drga??

 

Ne, dale? od tega. Zelo pravilno ka?ejo in tudi vozniki priznajo, da so se tam peljali in se peljejo ve? od omejitve. Borut bi rekel: "So what?!" Zaradi tega, ?e s(m)o se na cesti z omejitvijo 70 vozili 90 ali 100km/h, ni bila varnost ni? bistveno slab?a. Zavorna pot je res ve?ja, ampak zakaj bi pa moral bremzat na obvoznici, ki ima z zelenico lo?ene vozne pasove? :ne vem: Ni ne hi?, ne hlevov, ne samomorilcev... ni? skratka. Se tu in tam zgodi kaka nesre?a, ampak predvsem zato, ker nobeden ne gleda v ogledala, ne nakazujejo smeri s smerniki, kamijon kakega po?asneta tu in tam zahakla s prikolico med manevrom prehitevanja... ni? takega, skratka. Analogija, da bo la?je; pajzl lokalnih pijan?kov, ki se imajo fajn, nobenih izgredov, nobenih te?av s policijo, tu in tam kak?en kerega na gobec vdari pa kozarec razbije, ampak to je bolj ali manj to. In potem pride ?andar in za?ne nadzorovat, koliko pijejo, kaki so njihovi medsebojni odnosi itd. In komaj bi ?akal, da se zgodi kak?en prekr?ek, da bo lahko posredoval in pisal kazen.

 

?e se ti spravi? s tako zasebnokapitalsko investicijo poleg, to sigurno ni zaradi varnosti. Ker ?e bi tako ?elel izbolj?at varnost in opozarjat voznike, da jih lahko slikajo z zadevo v katero si ti vlo?il milijone evrov, potem bi pljuval v lastno skledo. Oni pa ?elijo ravno to; da se jih ?imve? ujame v njihovo mre?o. Ker to je na varianto, da ?e se izbolj?a prometna varnost, je tebi vseeno, ?e ne dobi? denarja nazaj. In obenem zatrjuje?, da bo? s tem sistemom dobil v X letih nazaj toliko in toliko in investiral naprej v izgradnjo semaforskega sistema, ki z radarji nima nobene veze. Jasno kot beli dan; kot investitor rabim en vir prihodka, da bom lahko naprej uresni?eval svoje ?elje :prstgor: Tisto o vsoti nakupa bom pa itak presli?al, ker ga ni radarskega sistema, ki bi bil dra?ji od 30.000?. Ne pa 750.000?.

 

In kaj ti ho?em dopovedat? Ne more? ena?it nekoga, ki na obvoznici pelje 20km/h preve? in nekoga, ki se mimo ?ole pelje 124km/h. In po Lojz standardu sta oba divjaka. Valjda... :rolleyes:

 

Vsaka nesre?a je preve?. To definitivno dr?i. Ampak vsaka nesre?a tudi ne nastane zaradi neprilagojene hitrosti. Sicer pa ne, Slovenija ni v samem vrhu prometnih nesre?. Spodaj poklikaj dva linka. Poleg tega, ?e ne bi bili tranzitna dr?ava na panevropskem koridorju, bi teh bilo ?e manj, ker ni razdelano, koliko je od tega tujcev in koliko doma?ih.

 

http://ec.europa.eu/sverige/documents/traf...press_stats.pdf

 

http://www.worldlifeexpectancy.com/europe/...-cause-of-death

 

Glede kajenja; ne, ni? ne kadim. Ne ?udnega, ne obi?ajnega. Me pa skrbi, da pri vas kdo drek poliva po polju.

 

Vsem tem odvzet izpit, zase?t avto in prodati na licitaciji pa bo mir! Prevdsem zato ker bo tam le ?e 15 penzionistov in trije nabasani, ki so peljali po zelo skrbno postavljenih in premi?ljenih omejitvah. :hudicek:

 

Ja, manj kot nas je na cesti, manj?a je mo?nost, da se kresnemo :D

 

Zanimivi izra?un?ki, katerim divjaki nekako ne verjamete. Jaz se samo spomnim, da je 4 metre razlike v zavorni poti, ?e nekdo vozi 50km/h al pa 60km/h. Tle kar naprej berem izjave divjakov, ?e?, da 10km preve?, ni noben problem. Pa res ni? 4m ni ma?ji ka?elj.

 

Mi je natan?no jasno, da se zavorna pot dalj?a s kvadratom od hitrosti. Ampak, to se zdaj tako sli?i, kot da moramo skoz po bremzi stiskat. Kot sem ti ?e zgoraj napisal; ?e ni nekih netalentov na cesti, ki na vsake 10 sekund pohodijo zavoro, promet poteka teko?e in ni razloga za skrb. Pa tudi; na Vranskem so prikazali zavorno pot do stoje?e ovire. Ki jih je na hitrih cestah, avtocestah in obvoznicah vse polno, ne? Ta izra?un mogo?e pride prav pri prehodih za pe?ce in strnjena naselja, ?emur pa itak ne oporekamo.

 

Drga? si pa ti Boss hitro zadovoljen. Z napredkom tehnike bi morali bit rezultati mnogo bolj?i kot so. Ve? Boss, v?asih so ljudje umirali zaradi driske, krvave gri?e in o?pic...... Danes je medicina tolko napredovala, da zarad tega ljudje prakti?no ne umirajo ve?. Mi imamo danes pa tako moderne avtomobile nesre? pa kot to?e. Tle nekaj ne ?tima. Stanje v slovenskem prometu je vse kaj druzga kot dobro. Stanje v slovenskem prometu je kve?jemu porazno. In to pred vsam po zaslugi divjakov.

 

Ja, pa niso. Ker ?e vedno lahko izpit dobi vsak. Ko na loteriji. Ne glede na to, ?e je talentiran za vo?njo ali pa ga je strah sesti v avto. Nekateri pa celo tako vase zaupajo, da delajo ve? stvari hkrati, od katerih jim v?asih kak?na stvar spodleti. In tu nima ta tvoja hitrost nobene veze. In pred vsem NE po zaslugi (pre)hitre vo?nje. Kot sem ti ?e nekaj postov nazaj navedel, ampak spet nisi bral... In stanje spet ni porazno. ?e si bo? odprl tiste linke, ki sem ti jih nalimal pi?e "GOOD" oziroma "DOBRO". Tak, da ne dramatizirat.

 

Boss, kot vidim, ti nisi preve? naklonjen mariborskim radarjem. Le zakaj?? Kar sprijazni se, radarjev bo zmeraj ve? in ve?. Tud drugje po razvitem svetu so divjake z radarji urihtal. Tud tebe, pa tomacukija in podobne ti?e bodo. In tako je tudi prav.

 

A ti samo za sabo poste bere? ali prebere? ?e kaj od koga drugega, replike pa ima? itak vedno iste ko na kakem "autoresponderju". Vse ti je napisal. Od tega, da v Angliji s tem niso izbolj?ali nobene varnosti, ampak je ?tevilo nesre? ?e vedno na isti ravni kot pred uvedbo kamer, do tega, da hitrost sploh ni nikjer navedena kot bistveni krivec nesre?. Verjami pa, da bom jaz ?e naprej tako vozil, kot vozim, ker ?tacionarni radar si lahko vnesem v navigacijo, ki me opozarja ?e nekaj sto metrov prej. Zraven imam pa ?e radar detektor za mobilne radarje. Tak, da ni za skrbet. Prav je, da se iz cest spoka taki folk, ki res divja in takega, ki nima pojma o vo?nji pa vseeno vmes dela 500 drugih stvari. Pa razne Lojze v gostilne :pepsi:

 

po moji logiki ?e vozim hitreje sem pa? tud bl pozoran kva se pred mano dogaja in tud temu primerno prilagodim varnostno razdaljo, ne pa dons k sm ?u iz ?ihta mi je en tele na cesti k ma 90 km/h omejitev vozu 60 - 70 km/h, kk?en teden nazaj sm pa na kamni?ki obvoznici vidu enga ata k je prou po?as piloteru po cesti brez lu?i brez ?migavcev, menju je pasove k da je sam na cesti in parkrat lih tok da ni do karambola pr?lo ... ?e dobr da smo drugi bli tok da smo ga merkal da ni do pizdarije pr?lo aja vozu je pa 40 km/h na omejitev 50 km/h ... dejsto je da hitrost ni najve?ji problem ... problem je ?e boznik i zbran za volanom, ?e ne spremlja kaj se dogaja na cesti okoli njega in dela hitre manevre brez da bi kk?n ?migovc pr?gav ...

No Lojz, si prebral to? O?itno nisem edini, ki je tega mi?ljenja, da malo hitrej?a vo?nja pove?a stopnjo pozornosti na promet. Pa je to ?e dale? od divjanja...

 

... aja pa ?e neki ko sm delu izpit za avto mi je in?tuktor lepo povedu da mormo vozit dinami?no, pa to zdej ne pomeni divjat sam sledit mor? prometu in nesme? nobenga ovirat ... najbl na ?iuce mi grejo uni ko spijo na semaforju ko je zelena in gre zaradi tega tok manj avtov ?ez semafor, zato so tud taki zastoji ker folk spi za volanom in neve kaj dela al pa ma? une kamikaze k v rde?o vozjo, ?e jest komi ?ez zeleno zapeljem en za mano v rumeno pa 2 avta za njim na povno v rde?o ...

 

Ja no, glej kake bogokletne stvari tu u?ijo:

 

http://www.treningvarnevoznje.si/osebna-vo...--nadaljevalni/

 

Osnovno znanje pridobljeno na prvi stopnji nadgradimo z na?eli dinami?ne vo?nje ter re?evanjem kriti?nih situacij pri vi?jih hitrostih.

 

V prvem odstavku te ?e u?ijo dinami?ne vo?nje! Lojza, daj poglej pa jih prijavi! :policaj:

 

Sicer pa ja, ravno zato ne maram semaforjev in raje peljem skozi kro?i??a. Ker se pri ?akanju na zeleno lu? taki Lojzi fosilizirajo in potem speljejo kot da imajo pol konja pod pokrovom. In vsi za njim sploh ne vejo ali bi ostali v prvi prestavi ali bi ?e dali v drugo. Potem pa Lojzeti egoisti?no prevozijo zeleni val in spustijo ?e dva avtomobila za seboj skozi kri?i??e, nakar se ?e pri?ge rde?a. ?e je tisto prej "dinamika", je to "statika" vo?nje, kakr?no zagovarja na? u?enjak Louis :rispekt:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Pozdravljeni DDD-ji!

 

:vesel::notworth:

 

Da v Sloveniji mrgoli divjakov so pokazali in dokazali tudi Mariborski radarji in prav to sliko poka?e tudi ta debata. Prakti?no sem tukaj edini, ki izpostavljam ta VELIKI cestni problem, vsi ostali pa ste se skopali name.

 

Toliko ?asa si imel, da si pomoje vse mrtve obiskal, tu si pa nisi mogel vzet 3 minute cajta, da bi prebral katerikoli moj post, v katerem sem ti povedal, da neprilagojene hitrosti ni. Je samo ?ezmerna hitrost in taka po omejitvah. Plasti?no prikazano; ?e se pelje avto s 50km/h po naselju in je v daljavi na 300m razdalje pe?ec, je to prilagojena hitrost. ?e se avto ?e vedno pelje 50km/h in je pe?ec na razdalji 10m je to ?e vedno prilagojena hitrost. Potem se ti pa momentalno f*kne pod kolesa. In imel si neprilagojeno hitrost :policaj: Neprilagojena hitrost je mit. Vsaka hitrost je neprilagojena, ?e se zaradi gibanja avto ne more pravo?asno ustavit. Pa naj bo to 500km/h ali 5km/h.

 

Sicer pa, ?e enkrat izmed ni?kolikokrat; ?e bi vsi ti divjaki, ki so jih v MB polovili, bili res tako katastrofalni vozniki zaradi prehitre vo?nje, potem bi verjetno bilo ogromno nesre?. Po tvoji logiki bi vsak prekr?kar bil odgovoren za kak?no nesre?o. Torej, vsak od teh par 10.000 prekr?karjev, bi bil povzro?itelj neke nesre?e v MOM. ?e posebno na kaki Tr?a?ki, kjer je 70km/h, pa se vsi 100km/h vozimo. Strahotno nevarno, kaka vratolomna hitrost :ph34r: No, kot sem ?e omenil, je "neprilagojena" hitrost komaj na 5. mestu kot vzrok nesre?...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

pa a vi vete, da ?ist navadna voda ne prevaja (oz. zelo slabo prevaja)? <_<

 

Mogo?e so pa ?e solili cesto :lol:

 

Ja teli smrkavci ?edalje bolj divjajo - kaj misli?, a je mel BMW-ja?

 

Definitivno. Pomoje je bil model 1802, letnik 71. Te so bili pa itak znani, da si moral obvladat ve??ine driftanja, ?e si ga ?elel obdr?at v smeri. Ampak voznik je upo?teval Lojzev nasvet, da je driftanje bedasto po?etje in poglej zdaj...

 

Pomoje je v pijanem stanju proslavil odhod v PENZIJO. :aaaaa::vino::cheers:

 

Videl je, da bi se mu po novem lahko podalj?al odhod v penzijo, invalidskih pa tudi ne dajejo ve? tako kot v?asih, ko si en dan dobil odlo?bo v roko, drugi dan si pa ?el na tenis s kolegom... :mi pijemoo:

 

Na vratih vratarnice ima ?e napisano: "V ponedeljek bom spet sral, divjaki prosim...".

 

... prinesite si s seboj ?e WC papir.

 

 

Do takrat pa imejte v mislih rek na?ega velikega prerokovalca: Na?e Mezde, Lojzeve zvezde! :vesel:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Tudi ta zadnja tragedija se je zgodila zaradi na?ina vo?nje, ki jo zagovarja TOMACUKI

Tomacukijeva teorija ?e enkrat padla na izpitu.

 

Nesre?a se je zgodila, ko je 31-letni voznik tovornjaka vozil po pasu za po?asna vozila in je na vi?njegorskem klancu zaradi vo?nje z neprilagojeno hitrostjo tr?il v 44-letnega pe?ca, ki je takrat stal na pasu za po?asna vozila, nato pa ?e v ustavljeno osebno vozilo s hrva?ko registrsko tablico, ki je tam stalo zaradi okvare.

 

Vidi?, dejansko nisi dozorel debati, ker nima? pojma. In z vsakim dodatnim postom samo izgublja? na kredibilnosti. To ni na?in vo?nje, ki ga jaz zagovarjam, ampak je samo tvoje subjektivno neutemeljeno paranoidno iluzijsko razmi?ljanje za katerega nima? nobene podlage. ?e en ?lanek, ki pove, da o moji vo?nji nima? pojma. Razen to, da se pa? ne peljem skoz po predpisih (kdo se pa?) omejitev hitrosti. Se ne najdem popolnoma nikjer v tej to?ki. ?e prekora?itve hitrosti mi ne more? naprtit, ker dejansko kamijonarji vozijo na zablokiranih 90km/h. ?e si pa mislil, da vozim po odstavnem pasu, med vo?njo berem, telefoniram in ?latam ukrajinsko po kolenih, si pa res pateti?en. Bogi si, Lojzek. Res. S tvojo neprilagojeno hitrostjo vred ;)

 

Neprilagojena hitrost - da te srat prime. ?e bi ?el 30km/h in se zaletel iz prej?njih razlogov bi bila tudi neprilagojena hitrost ali kaj.

 

Ne ... ne la?ejo ... sam dej mi pa ti razlo? kaj pomeni neprilagojena hitrost na avtocesti

ja to itak da se na to ra?una, sam zdej je tle bl upra?anje zakaj jih voznik tovornjaka ni taprav ?s vidu pa ni taprav ?s odreagiru ... in tle ne pomen da je bla zato kriva neprilagojena hitrost !

 

Pravilno :notworth: Lahko bi se peljal 300km/h pa ?e bi znal pravo?asno ustavit, bi bila ?e vedno prilagojena hitrost. Malo karikiram, ampak pojem je zlajnan do konca. Neprilagojene hitrosti pri spo?tovanju omejitev ni. Je ni! Ker druga?e omejitev hitrosti ne bi potrebovali. Kriva je predvsem nepozornost. Ta se pa pri monotoni vo?nji, kakr?ne zagovornik je Lojz (ki itak ni skoraj ni? na cesti), hitro lahko zgodi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Kon?na hitrost va?ih mazdic izgleda pa nekako TAKOLE.

 

Aha, ja valjda! Hitrost je bila kriva :prstgor: To se vidi tvoja razgledanost. ?e bi bil malo ve? na cesti in malo manj prdel v ta tvoj naslonja?, bi videl, da je vzrokov za nesre?o precej ve?. Lahko ti povem nekaj, ki so po zadnji raziskavi bistveno bolj pomembni od tistih nekaj 10km/h sredi ravne ceste: odvzem prednosti (to je, ko en iz stranske ceste zapelje na glavno in se ne prepri?a... a ve?), nenakazovanje smernikov (ko recimo nekam zavija? pa ne uporabi? signalizacije in s tem ne naka?e? smeri), neopazovanje vzvratnih ogledal (ko se ti zdi, da so ?pegli v avtu zato, da si mozolj stisne? pa da si ?ena make-up popravlja) in vo?nja po nasprotni strani vozi??a (kar je lahko tako neprevidno prehitevanje kot vo?nja po nasprotni strani avtoceste kot tudi rezanje ovinkov itd.). NE MORE? VERJET, HA?! In to vse pred neciviliziranim Tomozukijevim obna?anjem, ko vozi malenkost prehitro. ?e ono babo, ko si na?el zgoraj in je obrnila tisto Mazdo na dovozu. Mogo?e je imela slabe pnevmatike, mogo?e je bil de?, mogo?e je cesti??e slabo, mogo?e se je komu izognila, mogo?e je zaspala... 100 drugih vzrokov je lahko, ampak iz svoje zaplankane omejitve hitrosti pa? ne more?. Ja, res je, ?e si pri miru in se ne premika?, ti nima kaj bit. To je prava Lojzasta logika, ne? :punk:

 

Tole driftanje (al kako se ?e tej budala?tini re?e) je nekaj tazga, kot bi norc vzel tableto proti glavobolu, pol bi se pa s kladvom po butici mlatu.

 

Evo, tu je sr? problema. Sklepam, da je to bilo iz lastnih izku?enj in pustilo dolgotrajne posledice.

 

TALE ruski hara?ojc je tud pameten in si cestna pravila razlaga po svoje, tako kot npr tamacuki, zato je ?el prehitevat kar po desni.

Pameti tale mulc nima veliko, je pa imel veliiiiiiko sre?o. Tokrat.

 

A zdaj sem pa kriv ?e prehitevanja po desni? Ne samo vratolomnih hitrosti? Madona stari, pravi vizionar! Tebe je ?koda za forum, ker bi te lahko pri policiji ponucali za kaznovanje kr?iteljev, ki ?ele bodo naredili prekr?ek :mi pijemoo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Kr?i? popolnoma vse to?ke!

Z nespo?tovanjem to?ke ?t 1 se prakti?no poru?ijo vse ostale to?ke.

 

Mhm, ja, pa ne bo dr?alo, ve? :prstgor: Tudi s spo?tovanjem to?ke ?t. 1 se lahko poru?ijo vse ostale to?ke. Tak, da ne nekaj na pamet...

 

 

In tista primerjava z anglijo je ?e kako dobra in na mestu! Z dogovorom in spo?tovanjem nekega pravila, se v skladu s tem dogovorom in pravilom,potem lahko ravnajo VSI udele?enci v prometu. VSI. Tomacuki, ko re?em VSI, to pomeni, da nisi sam v prometu.

 

Stari, jok. Slaba je. Primerja? hitrost in smer vo?nje. Dejansko ti meni ho?e? dokazat, da v Zdru?enem kraljestvu vozijo vsi po omejitvah :ne vem: Nabu dr?alu, vej??

 

?e bo vsak po svoje vozil, promet ne more funkcionirat.

 

Ostalim se nam zdi, da ?isto fajn funkcionira. Eni se peljejo hitro, drugi po?asi, kakor komu pa?e in da je ?e v varnih okvirjih, ko se ne ogro?a drugih udele?encev na cesti. Po tvoji logiki sode? bi vseh 5.000 prekr?karjev, kolikor so jih v Mariboru nastreljali v 36-ih urah, bilo takih, ki se venomer zaletavajo in povzro?ajo nesere?e. Stari, taka bu?a, da ?e Pepelkina ko?ije klecne :rolleyes:

 

Tomacuki, a za civilizacijo si ti ?e sli?al? V civilizaciji obstajajo dolo?ena pravila in red.

In ko si reku, da v dr?avo slovenijo ne verjame? itd....Ok, a misli? da v drugih dr?avah reda in pravil ni in da se v drugih dr?avah ni potrebno dr?at cestnih pravil?? A misli?, da si v drugih dr?avah pravil niso izmislili?

 

TomoZuki... peesda, kaki Cuki. A si jodlberger? Skratka, ne, ne trdim tega, trdim samo to, da na podlagi ?esa v neki dr?avi re?ejo, da se da po avtocesti peljat neomejeno, medtem, ko v drugi omejijo hitrost na 110km/h. Stvari si zmislijo. In o?itno so neutemeljene, omejitev pa nastavijo zato, da imajo policaji kruh. Simpl logika.

 

Mogo?e se ti zgleduje? po zaostalem balkanu, ker si verjetno od tam pri?el, ko se bo? ozrl na razvitej?i svet, in mogo?e celo zapeljal na njihove ceste, te bodo kmal urihtal in navadili reda, Brez skrbi bod!

Ti, kot ka?e, rabi? samo oreng ?trafengo, pa se bo? lepo civilizirano obna?al. Bo? enkrat naletu na tapravga, ni? bat.

 

Mogo?e bi pa ?e ti moral malo preko doma?ega pragu stopit, da bi ugotovil, da je ta tvoj "razviti svet" neka iluzija B) Alica v ?ude?ni de?eli, varianta. Ne bo? verjel, da so me ?e ?trafnili v sosednji Avstriji, pa ?e moje avstrijske motoristi?ne kolege tudi (da ne bo? mislil, da smo samo balkanci taki) in ve? kaj sem ugotovil? Da so kazni tako sme?no nizke, da se mi ni treba bat. Pri nas pa to?no ve?, kje bojo stali. Skozi naselje se pa itak vedno peljem 50, razen, ?e je omejitev druga?na. Skratka, po moje ?trafenge ne rabim, ker s svojo vo?njo ne ogro?am nikogar. Verjamem pa, da bi si ti ?elel, da bi jo dobil, ker te pa? moti, da si ne upa? nekje hitreje peljat, ker se boji? svojega avta, ceste in policaja. ?e pelje? hitreje kot je dovoljeno pa vendar preudarno, ?e ne pomeni, da koga dejansko ogro?a?. In ta zadnji stavek ti gre bolj te?ko v bu?o... :vskalo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

In ja, tiste avtoceste, ki v Nem?iji nimajo omejitev je to pa? tako. Zmenili so se tako. Pri nas ni zmenjeno tako! Pa ?e kje drugje po svetu tud ni tako zmenjeno. Zakaj pri nas ni zmenjeno tako, zdaj v tej debati nima smisla diskutirat. Tak je pa? dogovor in red, vsak, ki ima vozni?ko dovoljenje, pa se je tega reda dol?an dr?at. Brez dogovora in reda, civilizirana dru?ba ne more funkcionirat.

Torej, treba je vozit tako, kot je v kak?ni dr?avi zmenjeno. Na primer, v Angliji je zmenjeno, da bodo pa? vozili po levem pasu in tega se dr?ijo. Zdaj pa ti povej, kaj so angle?ke ceste bolj?e, ker lahko vozijo po levem pasu! Ti bimbo bi pa zarad svoje trme in trdoglavosti v angliji najbr? vozu kar po desni? In vsem angle?em bi pol ti bistroumno plozal, ?e?, saj v Nem?iji pa lahko vozijo po desni?

 

To je vse, kar sem ?elel sli?at. ?e tebi Jan?a re?e, da se pokni iz mosta, bo? to naredil. Stari, sori, jaz v to dr?avo ne verjamem (ve?). Tudi na prometnem podro?ju ne. Kar pa ?e ne pomeni, da sem vse to, kar si napisal ti. ?e misli?, da si me proku?il... niti na 100 kilometrov ne :prstgor: In vse to kar pi?e? je ?koda tvojega ?asa, ker jaz sam vem, da to ni res in me tvoje nakladanje samo zabava :vesel:

 

Skratka poanta vsega je: TAKO KOT SI ZMI?LJUJEJO OMEJITVE, TAKO SI TUDI VI?INO KAZNI

 

Tista z Anglijo je pa zelo slab primer. Govora je o hitrosti, ti pa me?a? jabke pa hru?ke. Smer vo?nje nima tu nobene te?e. Nazadnje sem naredil ene 2000 milj po njihovih cestah pa nisem ?util nobene potrebe po spremembi vozi??a, ?e to misli?...

 

In razsvetljenje: Kaos je ?e vedno lahko red, ?e se ga vsi dr?imo ;) In "dinamiki" smo zelo tolerantni. Celo do tak?nih kot si ti.

 

pa a ti sploh ve? kva si dele napisu ... pa a si sploh Tomozuki-a post prebrou ... ti kr neki folk obtu?uje?, ?eprou nepozna? nobenega od nas ...

 

?uj, ni se za sekirat :) Jaz to itak vem in mi sladko malo dol visi, kak?nega si me on predstavlja. Vem, da s svojo vo?njo nikogar ne ogro?am in vem, da nisem divjak. Verjetno bi v 11 letih ?e lahko bil razlepljen nekje, ?e bi mi ?lo tako slabo.

 

Vsi va?i izgovori gredo na to vi?o; Zakaj pa v nem?iji lahko podijo, pa saj ni nobenga na cesti, pa saj ma moj avto ABS, pa saj mam dobre reflekse, pa kolone so, pa tisto posrano ?olo varne vo?nje sm s petico naredu, pa polcaji stojijo za grmom in streljajo, pa table so neumno postavljene, polcaji samo kasirajo, pa podim, ker mam ?e tli leta pa pol vozni?ko dovoljenje, ampak jaz vseeno nisem divjak, ker znam peljat 5 km ve? kot je dovoljeno, jaz vozim dinami?no, ne podim, ti me ne pozna?, da jaz obvladam, itd....itd.....

 

In tvoj argument za neprestano upo?tevanje omejitev je...? Pa ne mi trosit spet teh prometnih znakov, ker tega sranja smo se ?e naposlu?ali in ve?inoma ugotovili, da niso vsepovsod upravi?eno postavljeni. Tak, da taki argumenti, da ponavlja? za nekom nekaj, kar sploh ne ve? zakaj, je brezveze.

 

10 zapovedi dobrega voznika

Dober, defenziven voznik:

1. spo?tuje omejitev hitrosti in jo prilagaja razmeram

2. spo?tuje predpise in upo?teva varnostno razdaljo

3. vidi dale? pred in tudi za seboj, ter predvideva prometne situacije

4. vozi s popolnim pregledom nad prometom

5. pazi na ?ibkej?e udele?ence v prometu (otroci, starej?i, invalidi...)

6. ne dopusti, da vo?nja postane drugotnega pomena (mobitel)

7. prilagaja vo?njo zdravstvenemu stanju

8. ne vozi na meji lastnih sposobnosti ali zmogljivosti vozila

9. ne pusti se izzvati zaradi napa?ne vo?nje drugih udele?encev

10. sam vozi previdno, obzirno, fer in tudi odstopi od pravice prednosti

Vsaka umetnost potrebuje dolo?eno znanje, umetnost vo?nje tudi!

Odlika je izogibati se nevarnosti in jo tudi predvideti!

Pritiskati na plin zna vsak, kako pravilno in pravo?asno ustaviti ?al ne!

Obstaja varnost, ki jo kupimo in varnost, ki se je lahko nau?imo!

 

Spo?tovane gospe in gospodje, spo?tujmo te nasvete, morda bodo tudi nas voznike spo?tovali bolj, ?e se bomo razumno obna?ali v prometu.

 

Zdaj pa ti, ki me tako dobro pozna?, povej, katero to?ko vse kr?im. Lahko pripi?e? to?kam tudi ve? uporabnikov foruma, da si potem lahko naredi? excel tabelo, jo sprinta? na A4 in da? na steno. To bo zabavno ko v ?oli :blush:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Ravno tako je na cesti, ?e ti cestna pravila odgovarjajo, potem lepo vozi po teh pravilih, ?e pa ti ne odgovarjajo, pa pejdi s ceste dol, divjat na dirkali??e al pa v gmajno! Pust ti cesto civiliziranim ljudem, ki se dr?ijo pravil! Zakaj pa nisi ti pred izpitno komisijo vozu tako kot zdaj tukaj ploza?? Zakaj si zdaj koraj?en, pred komisijo si bil pa lepo pohleven, ker sicer dovoljenja dobil ne bi? A?

Ne ti men srat tukaj z neko dinamiko in podobnim sranjem! Na cesti nima? ti kaj dinamiko ?pilat! Na cesti mora? vozit umirjeno, strpno in defenzivno! PIKA!

Pa navad se kraj?e in bolj jedernate spise delat, da ne bom moral do bo?i?a brat tega tvojga kozlanja!

 

Zdaj mi je jasno, kaj bi ti rad. Ti bi se rad sam po cestah vozil :hohoho: Ostale bi pa vse dol nagnal, ker ?e mariborski promet posplo?im na celo Slovenijo, bi Lojz ostal sam :ph34r: Glede komisije; ti si ziher, da se oni dr?ijo pravil? Tak ko zdravniki, ko grejo na ?ik pauzo? Lojza, jaz verjamem, da si se ?e fosiliziral, samo pridi ven iz te tvoje jame pa poglej realni svet ?zmeden? Sicer pa mi je celo in?truktor rekel, da vo?nja mora biti dinami?na, ker druga?e promet stoji. S ?emer se strinjam. In drugi, ki stojijo v kolonah zaradi Lojzetov, tudi. Sicer pa vozim umirjeno, strpno in defenzivno :prstgor: Mogo?e bi dodal, da ?e varno ;)

Lahko ti tu klobasa? in klobasa? in nam se bo ?e spahovalo od holesterola pa kdo te bo resno jemal? Ha? :) Ti si en navaden klovn. Stara garda, ki jo je povozil ?as. Pa ?e kaki divjak :) Se pa strinjam, da preve? pi?em. Ampak me to veseli in zabava B) Sploh potem, ko berem tvoje komentarje v stilu (prestavi na ?as 0:18):

 

Ti divjat po cesti ne sme?, pa naj bo cesta ?e tako pregledna!

 

A na Autobahnu pa lahko? Zdaj pa definiraj, v ?em je razlika med na?o in njihovo cesto? Pa zakaj lahko recimo v Angliji na enaki lokalni cesti vozi? 100km/h, na na?i pa 90km/h? Kako tak?ne razlike v omejitvah? A ti povem? Ker si jih je nekdo zmislil :dudek: Hitrostne omejitve so za take paciente, ko si ti, ko jih od alkota ?e malo zana?a. Idi na prvi servis, da ti ESP v glavo montirajo :rozico:

A ?e bi se tak vozil pri nas, bi Lojz iz ko?e sko?il, ?e bi se v Nem?iji bi se pa ?e on tak peljal?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

?e?e, ampak prekucnu bi se pa vseglih. Prekucnu se je ker je divjal, ne ker ni nosil ?elade.

 

Ti iz lastnih izku?enj povem, da se z ATV-jem lahko obrne? ?e pri spo?tovanju omejitve. ?e ga malo bolj pri?ene? in ceste ne pozna?, se ti lahko zgodi ?e hitreje. Gume so balonaste, vozilo je ozko in ima visoko te?i??e. Ga lahko z malo izku?enj pelje? po dveh kolesih namenoma... kaj ?ele nenamenoma. Kar se pa zmogljivosti ti?e, pa ta zadeva ne "leti" ravno tako, kot si ti predstavlja?. Do 100km/h komaj kak?en 250 kubi?en pride, pa ?e to se mora? namatrat na neki ravnini, ne po (blagih) ovinkih.

 

Eden tistih, ki lahko lahkko dolo?i divjaka, je tud radar. V Mariboru jih je radar ?e veliko dolo?il. Po?igalci radarjev so verjetno tudi divjaki.

 

Ja, 16.000 divjakov imamo v Mariboru in ?e raste. Od tega tu niso zajeti samo muloti z friziranimi ma?inami, ampak tudi mamice, babice, dedki in strici v raznih pi?ipokijih. Daj no Lojz. Prej, ko ni bilo radarjev, so pa vsi vozili 10-20km/h nad omejitvijo in res, kak?en masaker. Vsak dan so poro?ali o smrtnih ?rtvah mariborskih cest. Vidi? kaj je tvoj problem? Dr?i? se se svojega prepri?anja o divjakih kot pijanec plota, ker se pa? ne upa? hitreje peljat. In potem iz neke zavisti ?e pljuva? po drugih, ki pa? niso istega mnenja. Torej, ?e varnost ?e prej ni trpela je tvoje stigmatiziranje "divjakov" o?itno neto?no ali pa neupravi?eno. Glede na ?tevilo nesre?, se na divjake in (ne)varnost na cesti v tem mariborskem primeru pa? ne more? sklicevat. Sori. Tudi zadnji? sem po Radio City poslu?al, da so policaji ugotovili, da je neprilagojena hitrost komaj na 5. mestu vseh vzrokov (?eprav so mnoga leta trdili druga?e). Pred tem so pa odvzemi prednosti, napa?na stran vo?nje, varnostna razdalja itd.

 

Na cesti NIKOLI NISI SAM! A se niste to ?e v vrtcu u?ili? In ?e na cesti nisi sam, ti pa takrat dirka? ali divja?, to pomeni, da ne ogro?a? samo sebe, temve? tudi druge!

Saj ?e se nek kljukec rad rusko ruleto ?pila, tud ni problema. Problem nastane, ko ho?e ta kljukec rusko ruleto ?pilat ?e na moji glavi. Razume? razliko? In v primeru ceste in divjanja, gre prav za to.

 

Ne vem, kje se ti vozi?, ampak jaz sem dostikrat sam na cesti. Ali vsaj ob zmanj?anem ?tevilu prometa, kjer lahko brez ob?utka nevarnosti prehitevam in VEM, da ne bo ni?. Kako vem? Izku?nje pa?. Je pa mo?no, da jih ti nima? ali pa sam sebi ne zaupa?. Se strinjam glede odgovornosti, ampak s tem se naj obremenjujejo tisti, ki prehitevajo v ?karjice, norijo 120km/h skozi mesto, jemljejo prednost ali se grejo kako drugo loterijo s katero ogro?ajo druge udele?ence prometa. ?e bom pa jaz na pregledni cesti prehiteval avto, ki vozi 90, pa ne bom ogro?al nikogar. Sploh pa sem motorist. ?e ima? v avtu vsaj kletko okoli sebe, je tu nima?, si 57x bolj ogro?en, mora? bolj predvidevat in kljub hitrej?i vo?nji bistveno bolj spremlja? dogajanje kot v avtu. Mogo?e prehitevamo tudi preko polnih ?rt, ampak to naredimo bolj varno kot z avtom.

 

Divjaki in pijanci ste si zelo podobni. Tako divjaki, kot pijanci imajo/te, neke svoje ?udne adrenalinske in druge potrebe

 

Pomoje bo? moral oba pojma zelo dobro raz?istiti v svoji glavi, ker ne eni ne drugi nimajo NI? skupnega z nami.

 

No, saj ravno tak?no razmi?ljanje, kot sta ga vidva zdaj tukaj naklofala, je sr? problema. Vsak divjak, ki naredi nesre?o TO?NO tako razmi?lja, kot sta vidva zdaj napisala; ?e?, zdaj lahko pritisnem, saj ni nobenga, saj je prazna cesta, saj je no?, saj sem v rovtah kjer ni nobenga, saj poznam cesto, itd.....FIGO!!!!!

 

To?no tak. FIGO. Divjaki ne razmi?ljajo v naprej in slej ko prej kon?ajo nekje. Vidi?, sej po?asi bo? sam sebe negiral. Divjak je nekaj ?isto drugega kot dinamik. Zdaj je ?e samo vpra?anje ?asa, koliko strani bo? porabil, da si bo? to dopovedal.

 

Dvomim, da tisti, ki naredi nesre?o, re?e; zdaj gre nekdo nasprot, zdaj bom jaz divjal...ali; zdaj, k gre en otrok na cesto, bom jaz stopu na gas itd.......dvomim, da povzro?itelj nesre?e, dela nesre?o nala??.

 

No, vidi?, vedno bli?je si spoznanju. Taki, ki se ubijajo po cestah in ki ubijajo druge, NE razmi?ljajo. To ?e ne pomeni, da ?e jaz nekje ne spo?tujem omejitve, grem na pamet. Ker ni res. Na vsake toliko se mi zgodi, da vidim kakega, ki prehtieva v nepregledni ovinek, ga tera skozi strnjeno naselje bistveno ve?, kot bi lahko, prehiteva v ?karje... TEGA JAZ NE DELAM. In kdorkoli se je ?e z mano peljal, se je po?util varnega. Nobenih stresnih trenutkov, da si ne bo? delal utvar. Vsaj ne zaradi mene.

 

Majstori "dinamiki"! V tem je problem, ker je divjak tako preklemano siguren vase, ?e?, saj ni nikjer nobenga, zdaj lahko divjam..... Pa pride zmeraj kdo! Hudi?evo rado se zgodi, da nekdo pride nasprot glih takrat, ko smo najbolj sigurni da ga ne bo.

 

To kar ti opisuje? je loterija, ne dinami?na vo?nja. To je vo?nja brez rezerve.

 

Na cesti mora? zmeraj malo dvomit v svoj prav in v tisto kar takrat trenutno vidi?. Zato mora? zmeraj vozit z dolo?eno rezervo. Ne sme? vozit na limitu.

 

Razumem ja. Ti si mislil, da mi ne poznamo limita. No, vidi?, debata gre po?asi h koncu, ker bo? ugotovil, da le nismo divjaki.

Zakaj nisi v tej sapi rekel, da se mora? dr?at prometnih znakov? Ker ?e za?ne? dvomit v svoj prav, potem verjetno ne vozi? ve? po omejitvi? Da nisi tudi ti "divjak"?

 

In ?e vozi? z rezervo, to ne pomeni, kot vi divjaki radi o?itate, da cinca?, da me?ka?, da caga? itd.....?e vozi? z dolo?eno rezervo, pomeni da si previden.

 

Vo?nja z rezervo se spet ne sklada z CPP-jem in tvojim moraliziranjem. Razen, ?e misli? tudi tisto, pod omejitvami? No, po oddaji sode? lahko hitrost razli?no dojemamo. To ?e ne pomeni, da se ne zavedamo nevarnosti, sicer bi se ?e vsi "dinamiki", ki ob?asno kr?imo predpise omejitev hitrosti, pobili. O?itno nas ve?ina nevarnost prepozna pravo?asno in vozi z REZERVO.

 

Seveda obstajao tudi pretirani cestni skeptiki, ampak teh je zelo malo in jim sploh ni za zamerit, ker o?itno so taki zato, ker imajo za sabo kak?no zares bridko in te?ko ?ivljensko izku?njo.

 

Mo?no. Predvsem pa zato, ker ne znajo pravilno razsodit in si pu??ajo preve? rezerve. Pri nas se vozni?ka dovoljenja itak podeljujejo vsem. In takim, ki izpit naredijo v 16-to in potem ovirajo promet kot tudi takim, ki naredijo v prvo in se razlepijo kot freske. Torej, oboji so popolnoma nesamokriti?ni. In zato bi se moralo na tem podro?ju nekaj spremenit. Izpit pa? ni dr?avljanska pravica, ker je upravljanje vozila dokazano med te?jimi dnevnimi dejavnostmi. V sklopu opravljanja izpita bi moral biti ?e vranski poligon in psiholo?ki test. Ker nekateri tudi niso sposobni prepoznati pribli?ajo?ega se vlaka in zapeljejo pred njega. Pa je zadeva ogromna. Kje bodo videli ?ele kolesarja?

 

A vi "dinamiki" rabite svojo lastno prometno nesre?o, da boste enkrat verjeli? A se ne bi raje u?ili na tujih nesre?ah?

 

In zakaj misli?, da se ne u?imo na tujih nesre?ah? A zato, ker ti tak pravi?? Verjetno zato, ker ob?asno ne spo?tujemo cestnih omejitev... Kaj ima to veze z nesre?ami, predvidevanji in rezervo? :ne vem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

TEMULE se pa ni tako iz?lo kot unmu prejle.

Zdaj, ko se obeta lepo vreme, bodo motoristi spet zganjali pizdarije.

Lahko!

 

Ja, in ti bo? zelo ogro?en, zaradi njihove (pre)hitre vo?nje. Ker toliko ?rtev, kot pa motoristi povzro?ijo... B) Da ne govorim, da so med svojo vo?njo nekajkrat bolj pozorni na promet kot ti s svojim laganim cjazenjem.

 

Objavljena slika

 

Tomozuki, zmagal si! Ne da se mi brat tega tvojga ?peha, kaj ?ele odgovarjat....

?e un prej?nji post sem pisal s te?avo, ker sem slutil da si ti en velik naklada?, pa sem vseeno probal

Predaja....

?e si drugi? lahko malenkost kraj?i....?

 

Zmagal? A ti ima? to za en taki forumski dvoboj. Kot sem ?e sam povedal, se mi v take "dvoboje" sploh spu??at ne da. Ker dose?e se itak ni?. Kaj si pa sicer misli? o meni, mi pa sladko malo dol visi. Pozna? me ne, ne ve? kako vozim, lahko sicer nabija? nekaj v tri dni in me ozna?i? za kamikazo, ampak, ker sam vem, da to ni res, me s svojim moraliziranjem samo zabava? :jezicek: Sicer pa, ?e sem jaz naklada?, kaj si ?ele ti... Glej koliko postov si nabil do zdaj in koliko sem jih jaz (govorim za to temo). Ponavlja? pa itak vedno ena te isto ko neka ara. ?lender re?e "A" in ti ga ponovi?. Karikiram, ampak v tej smeri... :dudek: Ravno tako kot vsi na?i parlamentarni veljaki, se tudi taki "strokovnjaki" kdaj motijo. Pa? tako je. Sej jaz se tudi kdaj. Ampak na cesti obi?ajno ne. In do sedaj, v teh 11-ih letih, ?e nisem imel te?av. Ne na motorju, ne v avtu. Lahko, da jih bom imel jutri, ampak vseeno sem odpeljal kar precej?njo dobo (in razdaljo) brez te?av.

 

tole je afnanje med vo?njo in ne vem, ?e gre za prekora?itev hitrosti (Tomozuki govori samo o hitrosti)- vsaj na delu posnetka ne, je pa tako ravnanje vseeno nesprejemljivo in zelo nevarno.

 

Je pa svinjarija to, da so ga, pri radio Krka, kar dolo?ili, da je ?el ?ez rde?o. To je la? prve kategorije saj motorist zavija iz Seidlove ceste levo in ima ZELENO lu?.

 

Bravo. Vsi ostali razumejo, Lojzu se pa megli um zaradi praznjenja steklenice :vino:

Sicer se je pa meni tudi zdelo, da je tip zavijal. Ker, da bi se pa z motorjem skozi rde?o peljal, ko si ?e bolj ranljiv kot v avtu... rahlo dvomim za tako loterijo. Mislim, da se Lojz ve?krat pelje v rde?o kot vsi mi skupaj, ker zaspi za volanom. In taki kalibri so prepri?ani, da so "oh in sploh" vzorni vozniki. Samo svojih napak zaradi tega samozaverovanega transa niti ne opazijo.

 

Da ne boste pozabili, zakaj se v tej temi sploh GRE!!!!!

Ta ubogi pokojnik je pred svojo smrtjo razmi?ljal najbr? podobno neumno kot razmi?lja un naklada?, tomazuki.

 

?e tak vozi?, kot bere? forumske vzdevke, potem ti prvo priporo?am obisk enega oftamologa ?zmeden? Ta bo odli?no poskrbel za dober vid. Lahko obi??e? ?e kak?nega psihiatra, ki ti bo predpisal kaki Leponex za paranojo, to bo pa vplivalo na bolj?e po?utje na cesti (glede na to, da se ti zdijo ?e mali prekr?karji nevarni divjaki). Je pa res, da vsako leto nara??a ?tevilo tak?nih demago?kih drekcev. Vedno ve? je brezposelnih, vedno ve? je zapitih in v vsaki gostilni najde? vsaj enega takega pridigarja:

 

Objavljena slika

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Tomozuki, kot ka?e si ti eden od klasi?nih slovenskih voznikov, kateri delate najve?jo ?talo na cesti. Mimo kamere po predpisih, pol pa po svoje? Kakopak! Zakaj pa ?e mim kamere ne pelje? po svoje? Tvoje na?elo je; naj vozi vsak po svoje, po svoji presoji, in kakor vsak misli, da je po njegovem in zanj prav, a ne?

 

Sigurno. Iz tega mojega pisanja lahko razbere? celo zgodovino mojega divjanja. Za mene pa ?talo delajo tisti, ki nepremi?ljeno vozijo (divjajo, ne ozirajo? se na druge) in tisti, ki niso osredoto?eni na promet, ne gledajo ogledal, ne nakazujejo smerokazev, govorijo po telefonu in sanjajo na prehitevalnem pasu z maksimalno dovoljeno (ali ni?jo) hitrostjo in se ne umikajo vozilom za seboj, ?eprav je desni pas prost! Na?eloma se jim re?e tempomat vozniki. In dokazano je, da bolj kot je neka stvar avtomatizirana, manj si pozoren na njo. Sem ti lepil ?e razne ?tudije, ki zagovarjajo podobno in so se zaradi njih ponekod celo dvignile omejitve. Sam se torej motiviram, da sem na neki zmerni stopnji, ko ?e vedno obvladam svoje vozilo in promet okoli sebe in sem napram takih tempomatarjem, kot si ti, 100% bolj skoncentriran na dogajanje. Sploh pa zaradi mene ?e nikoli ni nastala nobena nesre?a niti nisem naredil nobene pizdarije, zaradi katere bi lahko. Kve?jemu sem jo re?il zaradi drugih. Kar se pa teh tvojih provokativnih vpra?anj ti?e pa ne mislim odgovarjat na njih. Mislim, da ti vse povem s tem, da imam radar detektor.

 

In teb ni jasno, kdo je tisti, ki zapove neko omejitev? Po mojem nekdo, ki je pregledal situacijo okol tega znaka, preu?il vse potencialne mo?ne pogoje in potencialne mo?ne nevarnosti okol tega znaka in nekdo, ki se mogo?e na promet celo malo ve? spozna kot ti in ki je kak?no omejitev verjetno ?e kje drugje tud postavu. Nevarnosti in pogoji na in ob cesti pa se mogo?e tudi zaradi tak?nih in druga?nih razlogov spreminjajo. In postavljalec ne more za vsako vreme posebej, znakov menjat.

 

Po tvojem. Pa ti jaz povem, da je to lari-fari. ?e samo zato, ker je takih, ki preglejujejo vse mo?ne pogoje ve? in ne samo ena oseba. ?eprav ima? neki obrazec za ozna?itev stopnje nevarnosti (za dolo?itev maksimalne dovoljene hitrosti), je lahko za Lojza nekaj ?e pe? cona, za Tomozukija pa avtocesta. Vzamiva Ka?je ride. Omejitve so 60, 90, 50... you name it! Pa se tam preganjajo z motorji tudi do 200 in ?ez. Vsaki dan gre tam preko vsaj 200-300 motoristov in poglej koliko se jih zaradi te vratolomne hitrosti ubije ali resno po?koduje. Da ne bo? ?el raziskovat; skoraj ni?! Lahko bi rekli, da je ?e to preve?, vendar tudi dr?i stari rek, da nesre?a nikoli ne po?iva. Lahko zmanj?a? tveganje na minimum, ne more? pa zadeve prepre?it. Zdaj pa vpra?anje - ?e je nekje ravnina, sicer sredi mesta, na levi in desni strani cesti??a travnik, plo?nik, kolesarska steza itd., na enem delu mesta je na taki cesti omejitev 50, na drugi pa 70, v ?em je logika? V kasiranju, jasno! Da to ugotovi?, ne rabi? bit neki mo?ganski trust... Recimo cesta proti Vrhniki. To?no vejo, kje morajo merit, kje se morajo skrit. Vozniki pa, ker ni nobenih nevarnosti, peljejo hitreje...

 

Kdo si pa ti, ki to?no ve? koliko je kje treba hitro pelljat? Ti to?no ve? kolk je kje varno peljat pa sploh ?e z nogo nisi stopil na tista tla, kaj ?ele pregledal vso okolico okol tistega mesta?

Mogo?e se kje postavi dolo?eno omejitev celo iz razloga, ker postavljalec prometnih znakov na dolo?enem odseku pri?akuje take divjake kot si ti? Kdo ve? Postavljalec mogo?e ve, da iz nekega naselja, dol po cesti prihajajo nevzgojeni in neuravnove?eni vozniki, pa pol ostale, normalene voznike raje opozori na prete?o nevarnost, katero povzro?ajo divjaki. Vse je mo?no.

 

Recimo, da se peljem po cesti in ista situacija kot zgoraj. Zdaj mi pa povej, do kak?ne oddaljenosti bi moral pregledati okolico, da bi lahko presodil, kako hitro se lahko nekje peljem? Mislim, stari, kaka znanost ti je to?! Kaj naj grem do prvega kmeta, ki je 200m ?ez travnik in ga grem spra?evat, ?e mu kdaj kaka svinja iz ?tale pobegne? Recimo, da je verjetnost 1:10000 svinj? Daj no, ne ga srat. Kar se da videt, upo?teva?, kar se ne vidi, predvideva?! ?e bi bilo podeljenih malo manj vozni?kih dovoljenj, prometnih znakov z omejitvami sploh ne bi potrebovali, pa? pa samo tiste z opozorili (npr. krave na cesti, kri?i??e z odvzemom, bli?ina ?ole itd.). ?e je bli?ina vrtca, mi je jasno, da je treba it po?asi, ?e so zraven ?e bo?no parkirani avtomobili, ?e po?asneje (magari 30), ampak na prazni lokalni cesti izven naselja pa... se ne vozim 90. ?koti imajo recimo na takih cestah 60 mi/h (cca 100 km/h), kamere so fluorescentno rumene barve, opozorila pa ?e mnogo prej... skratka, ho?ejo ti povedat, da se pelji kolikor ho?e?, samo pazi na kontrole. In ti povem, da se vsi peljejo hitreje, pa ni nobenih problemov. Prej se zgodi kaj zaradi alkohola. Ameri?ani pa celo priporo?ajo uporabo radar detektorjev in je dovoljen v 49-ih dr?avah.

Z drugim odstavkom pa ne vem, kaj si ?elel povedat. Recimo, omejitev 60km/h in vsi se vozimo npr. 80km/h. Koga bi ti zdaj opozarjal? Druge voznike, da morajo vozit 50km/h, ker jih en lahko prehiteva s 90km/h? Ali kaj? Mislim, razumem znak s prednostnim kri?i??em in zraven neko omejitev skozi kri?i??e, ampak na ravni cesti? Znaki se postavljajo za policaje in za prilagoditev okoli?kim razmeram. Ne pa drugim voznikom, ki hitrosti ne spo?tujejo. Sicer bi bil tak znak odve?, ker oni predpostavljajo, da se jih bomo vsi dr?ali.

 

In zakaj pravi? da se omejitve ne da dr?at? A tvoj avto nima bremz? A ma tvoj avto samo gas?

In ja, policaji res najve?krat tolerirajo nekje 7% pogre?ka. Tud Slovenski, ne samo Avstrijski. In ?e si ti kdaj dobil kazen za 10km/h prekora?ene hitrosti, to pomeni da je v tej cifri tistih 7% ?e upo?tevanih. Upo?teva se morebitni pogre?ek merilne naprave. Torej ti po ?tevcu verjetno nisi peljal samo 10km/h prehitro, ampak si peljal ?e vsaj 7% hitreje.

 

Problem vas divjakov je v tem, ker ste si vi sami vzeli pravico presojat, katera omejitev je prava in katera ni. Naj to namesto vas divjakov presodi stroka! Verjetnost da se je nek strokovnjak zmotil in postavil napa?no omejitev, sicer obstaja, ker vsak, ki dela, tudi gre?i, ampak na tolko mestih, na karterih vi divjaki vse divjate, se pa spet niso zmotili. Vi divjaki se imate vsi za ve?je strokovnjake kot pa ljudje, ki se ukvarjajo z doti?no stroko.

In ?e sva ugotovila in rekla, da se je postavljalec omejitve lahko zmotil, potem mora? vedet in priznat, da si se tudi ti, ki se samo pelje? mimo, lahko zmotil in presodil narobe.

Ne motijo se samo strokovnjaki, motijo se tudi divjaki! Statistika nesre? pove da je tako.

 

Tist film?ek, ki sem ga napopal tud pove, da se je rely voznik zmotil in napa?no presodu kolk lahko pelje hitro mim vinograda. Pol je pa trte li?kal. In avto se kar nekako ni hotel ustavit.

Ni problem peljat hitro, kadar te ni? ne preseneti. Problem je PRAVO?ASNO USTAVIT kadar te nekaj preseneti!

 

Mislim, da si tudi sam kdaj malo zajadral iz omejitve, ker je bil znak 40 pa ste se vsi peljali 60km/h. Ne bit bolj pape?ki od Pape?a. V?asih je na neko situacijo pa? brezveze peljat po omejitvi, ker ?e vsi vozijo ve?, ne ve? zakaj bi ti postal ovira sredi ceste.

 

Ne, narobe. Peljal sem 142km/h na cesti z omejitvijo 90km/h. Rekel je, da do 10km/h na uro tolerirajo, kar je ?e 10%. Za tak prekr?ek je sicer globa 150? pa mi je tip napisal kazen, kot da bi 2x prekora?il za 20km/h, kar je zneslo 70?. To je toleranca, ne pa 7%. Nekateri pravijo, da so jih z opozorilom spustili tudi pri prekora?itvi 20km/h. Zakaj? Ker niso taki zaplankani Lojzi, ki bi ?andarsko s pendrekom dregali svojo kapo in vse ozna?ili za divjake.

 

Da na hitro zaklju?im, ker se mi ne da ve?. To?no to smo naredili »divjaki«. In za?uda so se ponekod omejitve dvignile. Tako recimo na Cesti Proletarskih brigad v Mariboru ni ve? 50 omejitev, ampak 70, tako je na hitrih cestah namesto 100 ?e 110 in ?e mnogo je primerov. Lozj! ?as gre naprej. Avti so modernej?i. Ceste so modernej?e. Signalizacija je modernej?a. Kje pri bogu si ti ostal? Pri teh svojih ?lenderjih? Super. Ostani tam, vozi se kot da ima? Zaporo?ca, samo daj drugim mir in svobodo. Sploh zato, ker te pri na?em po?etju nih?e ne ogro?a. Jaz vem, koliko lahko nekje peljem in to ne pomeni polni ?us, kot si predstavlja? ti, ampak da se prilagodim voznim razmeram. In ve? kaj? Do zdaj ?e ni bilo nobenih te?av pa naredim okoli 30.000km letno. Niti skoraj nisem povzro?il nobene nesre?e. Sem pa marsikatero re?il zaradi divjakov. Tako, da najprej ti po?lihtaj v svoji glavi, kdo divjaki sploh so, potem pa napadaj z vso svojo agresjio.

 

Zadnji odstavek; tega nisva ni? ugotovila. To sem jaz ugotovil, medtem ko ti ?e vedno tumba? svoje. Lahko, da se jaz po tej cesti vozim dnevno in jo poznam precej bolj?e kot nekdo, ki jo je pri?el iz Spodnjih Slave?ev v Savinjsko dolino signalizacijo urejat! Drugo so pa nepoznane ceste.

 

Ravno zaradi takih debat nerad sodelujem na forumih. Ker je ?koda ?asa. En vle?e v svojo stran, drugi v svojo. In na koncu preberem ?e stavek: "Ni problem peljat hitro, kadar te ni? ne preseneti. Problem je PRAVO?ASNO USTAVIT kadar te nekaj preseneti!" Kaj pri bogu pa jaz cel ?as razlagam? Se vidi, da me sploh ne prebere? in me avtomatsko ozna?i? za divjaka. Kdor vidi, verjame... Ostalo je pa samo izguba ?asa.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

Tomozuki, tako pa? je! Zdaj ste dobili dokaz o tem kar vam jaz skoz govorim. Divjakov je kot plevela. To je pa? balkanska manira. Kdor se vozi po omejitvah, v sloveniji velja za po?asneta debila, kretena, stardeca, za oviro itd....

 

Kar naprej govorite, kako dr?ava z prometnimi prekr?ki odira reve?e itd....pa kdo hudi?a koga sili v delanje prometnih prekr?kov? Tomozuki, kdo tebe prisili, da vozi? hitreje kot je dovoljeno? Vozi po omejitvah pa ti ne bo treba pla?ati ni?! Popolnoma ni?!

?e je ob cesti postavljen znak z napisano ?tevilko, ki pomeni kolk hitro ti lahko vozi?, nima? nobene pravice da komur koli o?ita?, da te odira. Obve??en si, videl si, in to je to. Druga zgodba bi bla, ?e bi ti grdi policaji skrili prometni znak z omejitvijo, da ga ti ne bi moge opazit, pol bi te pa ustavili in oglobili. Ta ?as ko bi ti pla?eval kazen, bi pa nek drug policaj pa spet tisti skriti znak nazaj postavu. To bi bla pa res nepo?tena barabija.

Kaj tebe tolk moti kdo bo dobil izkupi?ek od pobranih kazni? Naj jih dobi kdor ho?e. Od mene iz tega naslova, ne bo dobil nih?e ni?. Ti pa kakor ho?e?.

Navadit se bo treba voziti po predpisih in omejitvah, tako kot vozijo v razvitem civiliziranem svetu.

 

PS: Pa ?e nekaj si zapomnite!

Z izsiljevanjem in hitrej?o vo?njo kot je dovoljena, ne boste spremenili sistema. Z hitrej?o vo?njo od dovoljene, boste povzro?ili samo to, da bodo omejitve ?e bolj zni?ali. To deluje po principu; ker vsak vozi ve? od omejitve, je treba omejitev zni?ati, da bo povpre?na hitrost vseeno kolikor toliko varna.

Kar priznajte vsi, ki radi vozite hitro. ?e je npr omejitev 50km/h, vsak od vas vozi vsaj 10km ve? od 50, torej 60. ?e bi pa na to isto mesto postavili omejitev 60km/h bi pa spet glih tako, na istem mestu, spet vozili najmanj 10 km ve?, torej 70. Taki pa? ste. Nikoli toliko kot pi?e, zmeraj ve?.

 

Ja, edina varianta, da ne dobijo ni? je to, da se mimo kamere pa? pelje? po omejitvi, naprej pa po svoji presoji. Glede odiranja pa sem povedal svoje mnenje; kdo je tisti, ki zapove neko omejitev? Na podlagi ?esa jo presodi? In tu sem mnenja, da ponekod pa? postavijo nek znak zato, ker vedo, da se take omejitve ne da dr?at. Oziroma bo ve?ina voznikov mnenja, da le-ta ni potrebna. In to se te vro?e to?ke, na katerih se bo potem policija iz?ivljala, ?eprav ne bo ?lo za nevaren odsek in je poprej promet potekal popolnoma normalno in brez te?av. Se strinjam, da se vedno peljemo malo ve? kot je dejanska omejitev. Ampak zakaj se recimo Avstrijci na to po?vi?gajo? Celo policaj je rekel, da do 10km/h tolerirajo? Pri nas pa tak halo, kot da si ?e smrtno nevaren pri 60km/h. Sem pa ?e tudi pri njih naletel na tako kamero in so me slikali, peljal sem 20km/h prehitro na obvoznici mimo delovi??a in dobil sem... ni?! Verjetno imajo malo bolj raz?i??eno v glavi, koga je resni?no potrebno sankcionirat in res ogro?a promet s svojo prehitro vo?njo in kaj je ?e dopustno. Zato se tudi ne strinjam s tem, da je divjakov kot plevela. Divjak je nekdo, ki s svojo vo?njo resno ogro?a druge udele?ence in sebe. Apropo na neustrezno postavljene znake potem ne moremo trdit, da je nekdo divjak, ?e odgovorni sploh ne zna pojasnit, zakaj je nekje dovoljenih 50km/h in drugje 60km/h, ?eprav bi po zdravi kme?ki pameti moralo biti ravno obratno!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

KOT KA?E divjaki vendarle so. Ker tukaj so nekateri trdili, da divjakov sploh ni veliko.

 

Mislim, da je ta ukrep zelo dober. Se pa bojim, da bodo razni u?aljenci, ki imajo veze in oblast, na?li kak?no luknjo v zakonu in se skupaj z kak?nim dobrim advokatom prito?ili, pa bo spet odli?na zadeva padla v vodo. Pri nas jo barabe zmeraj dobro odnesejo.

 

Ne, sej jih res ni. Dvijakov namre?. To, da se prekora?i na Tr?a?ki ali Ptujski za 20km/h, ni nobeno divjanje. 4 pasovnica, lo?ena z zelenico (podobno kot Celov?ka v Ljubljani)... sploh se ni problem peljat 90 namesto 70. Ko sem ?e imel skuter, sem se pri 80km/h po?util prav ogro?enega. Pa spet te?ko takemu re?e? divjak. Mislim, lahko si naredi? tako etiketo v glavi in re?e?, da vse kar je ?e 71km/h, so divjaki. In spet se vpra?a?, kdo je tisti, ki VE, kaj je (ne)varna hitrost in ki postavlja table na neki cesti? Zakaj je potem naprimer na za?etku Dunajske v Ljubljani iz smeri mesta proti Be?igradu celo 50 omejitev (?eprav sta pasova lo?ena), na Proletarskih brigadah v Mariboru, kjer pa nista, pa 70? :ne vem: Ali pa ?e omenjena Kajuhova s 60km/h? :vskalo: Glede na to, da v Mariboru ni nobenega masakra po cestah, si upam trditi naslednje; Iskra sistemi upravljajo s semaforskim sistemom, ga in?talirajo in vzdr?ujejo. Ob?ina pa po drugi strani vedno bolj uvaja rondoje, kar pomeni, da posledi?no firma dobi manj denarja. Ni ve? semaforjev, ni ve? vzdr?evanja. In kaj se odlo?ijo? Gremo se policaja :policaj: Z ob?ino se zmenijo, da dobijo 8% od vsega izkupi?ka od kazni, medtem ko bodo sami imeli stalni dotok financ na TRR brez da bi mignili s prstom. Seveda pod pretvezo neke prometne varnosti (ki je o?itno zelo na psu pa maribor?ani tega ?e ne vedo) in investicij v bolj?o semaforizacijo. ?e mene vpra?a? je to taki "bikovdrek", da smrdi ?e do satelitskih vasi. In ja. Upam, da zadeva pade s kakim dobrim advokatom ali pa, da Maribor?ani zadevo sabotirajo kot so to naredili prebivalci/barabe barabam v nekaterih angle?kih vaseh/mestih. Danes o?itno ?e vsakdo misli, da lahko izvaja diktaturo na ?e tako obubo?anem folku, ki ni? ne ?kodi sistemu in prometni varnosti. Sramota. In baje so ujeli v 36 urah ?e 5000 barab, ki so potencialni divjaki in morilci za volanom! ?e par dni, pa bodo ugotovili, da v Mariboru same barabe ?ivijo :punk:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kak?no konfiguracijo ra?unalnika imate?
Napisano

To je pa od trgovine do trgovine razli?no. Eni ti prodajo i3, drugi pa za isti denar Core 2 Duo. Zdaj, da ne bom kompliciral z razlago, kateri je bolj?i od katerega; i3 je novej?i, porabi manj energije in se manj greje. Tak, da glej, da bo i3 pa kake 2-4Gb rama pa je to - to. Na?eloma pa za take operacije lahko vzame? tudi kakega rabljenega Core 2 Duo ali Dual Core.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NFS 1 je bil kul zaradi zanimivih avtov in unih treh prog, ki celo niso bile kro?ne. :vesel: ?e v Gran Turismo so le kro?ne proge, edino une rally so celo po stageih narejene.

 

Ja, pa ?e fizika je bila za tiste cajte bolj dodelana kot pri nekaterih dana?njih NFS-jih, ko se lahko po snegu pelje? 300km/h v oster ovinek, zraven lepo bo?no drsi? cikcak med tekmeci, zadaj te preganja policijska Pagani Zonda, cesta je ?iroka 100 metrov in nasploh je ob?utek izjemno pristen. NOT! :unsure: Skratka, rad bi videl neko semi-simulacijo v stilu NFS-ja. Nekaj podobnega kot je TDU, samo manj duhamorno. Recimo novo varianto Gran Tourisma po etapnih progah normalnih ?irin, ne pretirano futuristi?nih policijskih pregonov v Gallardih in Zondah, z interaktivno okolico (npr. da gre? ?ez ?elezni?ki prehod v trenutku, ko pripelje vlak), s po?kodbenim modelom v stilu Carmageddona TDR 2000, s posnetki me?kanja pleha iz Burnout Paradisea, s prilagajanjem stopnje prometa (?e ho?e? varianto cikcakanja med Punti in romunskimi kamijoni kot pri GTA4 ali pa ?isto prazne proge), brez vigga-da-nigga muzike pa ?e kaj bi se dalo najt. ?e bi ?e kak moped dali noter s ciklistiko iz Tourist Trophya, bi bilo pa itak zakon. NFS1 je imel res take super etapne proge, da sem jih ?e 2 leti nazaj ?pilal. Ena, ki se je za?ela na Dravskem polju in peljala na Roglo, druga obalna od Kopra do Portoro?a in tretja nekje po avtocestnem kri?u za ti??anje pedala do metala. Malo prispodob za bolj plasti?no predstavo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kak pogre?am NFS 1. Zakaj ne morejo zdaj skombinirat fizike iz Shifta pa prog iz Runa recimo. Pa ?e kaki moped bi noter dali pa malo ve? "realnih" state trooperjev pa bi bil ?pil bomba. Ne pa da eno je simulacija po zaprtih progah (zeeeeh), drugo pa znanstvena fantastika po 6 pasovnicah (zeeeeeeeeeeh)...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.