Naš FucksWagen bo 10. oktobra star natanko dva meseca. Do zdaj je bilo za nekaj več kot 700€ popravil. Sicer vsa "garancijska", tako, da nisem nič plačal, mi je pa vzelo čas in gorivo. In še tisto nič veselja do novega avta, ki ga itak nisem več imel...
Tole bo bolj "Blažev žegen", kot so včasih djali...
Kdo se pa drži omejitve? Lahko na 100 portalov obesijo znak za omejitev, ampak še vedno bodo vsi gonili na polno. Mogoče še bolj, ker "gužva bo, stisni, da jih čim več prehitimo, da ne bomo toliko časa čakali..."
Če je na cesti več vozil, kot jih cesta lahko "prebavi", bodo zastoji. In to je vsa znanost glede tega...
Ti portali so podobno brihtna zamisel, kot je tista, da se vse tovornjake z cest spravi na železnice. Ali pa tista, da ljudje zjutraj pridejo z vlakom v Ljubljano...
Kar se tovornjakov na tirih tiče:
Na primorski avtocesti je dnevno okoli 10.000 tovornjakov. Da se tovor lažje pretovarja, predpostavimo, da vsi vozijo standardne, 12 metrske "kontejnerje". Če jih je 10.000, je to 120 km dolga kolona - brez presledka med vagoni. Ob dejstvu, da so povprečne dolžine tovornih vlakov okoli 500 metrov, to pomeni dodatnih 240 vlakov na dan. Mimo grede, trenutno je na primorski železnici okoli 85 tovornih vlakov na dan. Mislim, da ga ni heroja, ki bi iz Kopra do Ljubljane v enem dnevu spravil preko 300 tovornih vlakov. No, razen kakšne šivilje mogoče...
Kar se tiče ideje, da se ljudje z vlakom peljejo v Ljubljano:
Iz obalno-kraške in primorsko-notranjske statistične regije v Ljubljano vozi 13.000 zaposlenih. Recimo, da jih je redno 30% na bolniških, na dopustu, na službenih potovanjih,... To pomeni, da jih okoli 9.000 dejansko res vsak dan potuje v Ljubljano. Novi dvodanstropni vlak Stadler ima 290 sedežev. To pomeni vsako jutro dodatnih 31 vlakov. In potem še mestni promet, da vsi ti ljudje z železniške postaje odidejo na svoja delovna mesta... Pa to samo iz obalno-kraške in primorsko-notranjske statistične regije. In če bi v račun vzeli vse iz vseh statističnih regij? Zdaj pa zraven dodajte še tistih 300 tovornih vlakov od prej - ki naj bi svojo pot nadaljevali skozi celo Slovenijo, ne pa obtičali v Ljubljani...
Pa drugače, vam je krompir dobro obrodil? Sem slišal, da bo letina grozdja dobra, sicer ga bo malo, ampak bo kvaliteteno. Kako pa s hmeljem kaže? Vreme bo pa tudi še nekaj časa lepo kajne?
Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm lih prou preuč usega tega.
Možakar je bil že obravnavan zaradi kaznivega dejanja grožnje, še vedno pa ima dovoljenje za posest orožja. Okoli mene pa se sprehajajo volkovi in medvedi, pa ne morem dobiti dovoljenja za orožje za zaščito in lastno varnost...
– "Povejte mi, kaj mi prinaša prihodnost?"
– "Vidim veliko nesrečo, vaša žena bo umrla!"
– "To že vem, zanima me, ali bo policija opravila kakšne preiskave..."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm use te ekonomije an matematike. Kej mi lohko kdo razloži tko, po kmečko...
Letos sem zredil purane. Tudi lani sem jih.
Letos sem za zredit sedem puranov porabil 765€. Lani sem za zredit sedem puranov porabil 725€.
Letos so purani po 12€ za kilogram, lani so bili pa po 8€ za kilogram.
Po moji matematiki so se stroški reje dvignili za 5%, prodajna cena pa za 50%.
Saj ne, da bi imel kaj proti, le ne razumem te računice...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani