Pacient: "Doktor, moje življenje je zelo monotono in dolgočasno."
Doktor: "Najdite ljubimko."
Pacient: "Že imam dve."
Doktor: "Potem pa povejte ženi za ti dve..."
- »Vir vaših bolezni so prebavne motnje. Priporočam vam, da vsako jutro popijete kozarec tople vode.«
- »To delam že veliko let. Moja žena sicer temu pravi kava...«
- »Ali ste se ravnali po mojem nasvetu in sta dva tedna spali pri odprtem oknu?«
- »Da, gospod doktor.«
- »In so vaše dihalne težave izginile?«
- »Te pravzaprav ne, pač pa je izginila moja zlata ura in nakit moje žene...«
Če bo šlo tako naprej, boš šel kmalu nazaj na Mazdo 5......zelo zanimivo bi bilo brati razloge zakaj si se odločil za Ford-a.....(poleg že znanih zahtev, ki si jih napisal in so znane).
Ker je bil to že 22. ali celo 24. salon, ki smo ga obiskali in smo bili že krepko naveličani, ker nikjer nismo dobili nič, smo pa vmes že gledali VolksWagen Caddy Maxi, ki bi nekako za silo bil in ker smo ugotovili, da je to še najmanj slabo in da kaj dosti več salonov že niti ni, smo vplačali avans, prekleli Evropo, kapitalizem, evropejce, Bruselj ter avtomobilski trg in poslali vse skupaj hudiču v rit. Z ženo sva prišla domov ravno, ko nama je zmanjkalo kletvic in sva se malo "spihala".
pred 19 minutami je Janez007 napisal:
Bo treba kdaj tudi avto oprat, ... posebej tam kjer so kamere, senzorji ... 😁
To se je pojavilo kakšnih 15 kilometrov po točenju goriva in pranju v avtomatski avtopralnici...
Ki pa jst wem, kk se to dela, k sm pa kmet an s hribu doma. Kj se kr postauš nekm pa rečš, de zbiraš podpise al morš prej stojnico zakupt, kt na tržnci?
Ko sem se pustil prepričati, da prodamo starega Mazdinega dvolitrskega turbo dizla, ki je imel komaj 360.000 pregon... ... ... se pravi, prevoženih kilometrov in ga zamenjamo s popolnoma novim vozilom...
Ta naš FucksWagen ima sedaj skoraj 3600 km, pa bo šel že drugič na servis zaradi napake vozila. Mazdin turbo dizel pa je bil v 360.000 km samo enkrat (izven plana, torej NE zaradi rednega servisa) samo enkrat na servisu - ker so bile smeti in voda v nafti...
Zanimivo, kakšna debata o gotovini. In kakšen strah pred nadzorom.
O nadzoru, ki ga izvajajo nad vami preko vozil, pa nihče nima nič za pripomnit...
Ste vedeli, da vsi od 1. januarja 2021 na novo homologirani avtomobili beležijo in shranjujejo podatke o porabljenem gorivu oziroma o resnični porabi goriva?
Beleženje porabe goriva je zakonska obveza za vse izdelovalce avtomobilov, ki svoje avte prodajajo na trgih EU: uveljavila jo je uredba EU z oznako 2017/11511, ki avtomobilskim izdelovalcem nalaga, da morajo biti avtomobili na trgih EU od začetka leta 2021 opremljeni s posebno napravo OBFCM (On Board Fuel Consumption Monitoring), ki beleži prevožene kilometre in porabljeno gorivo skozi celotno dobo uporabe vozila. Uredba predpisuje tudi standardiziran vmesnik, ki mora omogočiti dostop in analizo podatkov o porabi goriva, številu prevoženih kilometrov in še nekaj drugih parametrov delovanja avtomobila skozi celotno (življenjsko) dobo uporabe avtomobilov. Obveza vgradnje OBFCM naprave velja za vse od 1. januarja 2021 na novo homologirane avtomobile z motorjem na notranje zgorevanje (bencinske, dizelske in hibridne, vključno s priključno-hibridnimi). Električni avti in avti, ki jih poganja utekočinjen naftni (LPG) ali zemeljski (CNG) plin, so izvzeti iz uredbe. Zabeleženi in shranjeni podatki o porabi goriva in drugih parametrih delovanja avtomobila naj bi pomagali tehničnim službam EU, da natančneje spremljajo flotno porabo goriva in natančneje ugotavljajo razliko med laboratorijsko zabeleženo porabo goriva in porabo goriva v realnem času, kar bo v prihodnosti služilo kot osnova za natančnejše določanje flotnih izpustov CO2 za posamezne izdelovalce, pa tudi za določanje novih okoljskih standardov. Podatke o porabi goriva, prevoženih kilometrih in vse ostale podatke avtomobili delijo prek brezžičnih povezav ali pa ob vsakokratnem obisku pooblaščenega serviserja, ki se na avtomobilski računalnik priklopi prek OBD priključka. Strokovne službe EU še vedno niso izdale natančnejših procesnih in varnostnih protokolov tovrstnih prenosov podatkov, tako da je še vedno nejasno, komu in kako naši avtomobili sporočajo te podatke.
Kljub temu, da naj bi bili pridobljeni podatki anonimni, se v tem trenutku z njimi prenese tudi identifikacijska številka vozila, s katero lahko pridobljene podatke povežejo s pravim avtomobilom. Ker je mogoče predvideti, da bodo merilci v prihodnje hkrati merili tudi izpuste nezaželenih plinov in delcev saj iz avtomobila, obstaja tudi možnost davka na okolju neprijazne voznike. S tem bi lahko kaznovali voznike, ki izstopajo iz povprečja in ustvarjajo več umazanih plinov...
So se mogoče kje lotili zbirat podpise? Se iz teh naših hribov pripeljem v dolino samo za en podpis, samo povejte, kje se podpisuje?
Nekateri kupujemo to, kar potrebujemo in ne to, kar drugi mislijo, da mi potrebujemo. Pa tudi glede estetike se ne obremenjujemo, drugače bi imeli 21 colske gume namesto 16. Veš, z leti pride spoznanje, da se jaz slajše smejim vsem, ki v estetsko dovršenih vozilih nemočno stojijo v snegu ali pa ob cesti s prebito pnevmatiko in podobno kot pa se oni smejijo mojim vozilom, ki "so taka, kot bi jih s sekiro tesal"...
In kar se prebitih pnevmatik tiče: prejšnji vikend smo imeli rejli po naši planoti. In tudi vozniki dirkalnikov so menjali gume... Eden je na enem "brzincu" scepil celo dve - a rezervo je imel pa samo eno... Tako da po teh naših hribovskih cestah ne potrebujem estetsko dovršen in lepotno neoporečen multimedijski zabaviščni center na štirih kolesih ampak potrebujem avtomobil v vsej svoji surovosti in robustnosti. Žal so izumrli in zdaj poskušamo ta jajca, ki so na voljo, poiskat najmanj slaba in opremit, kot so bili nekoč avtomobili. Da so vsaj po videzu podobna, če že po robustnosti niso...
Primerjal sem oba dvolitrska motorja. Tisti hibridni 1,4 za mene sploh ni bil možnost. Ampak več o tem kdaj drugič, čeprav sem o tem že pisal - hribi niso vodoravni poligon...
Na testih merijo porabo pri enakih režimih vožnje, torej moč ne vpliva bistveno na porabo. V obeh primerih bodo vozili "kot po jajcih" in v "DeSUS režimu".
In tu na forumu jih je veliko, ki trdijo, da ima močnejši motor manjšo porabo. Kaj bi ne-dizel šele pil, če bi imel enako moč kot dizel...
In v vsakem primeru je kombi s primerljivo opremo 2.000€ cenejši.
In enoprostorec ni športnik, da potrebuje 150kW... 105 kW je za dobro grajenega enoprostorca povsem zadosti. Verjemi, vem, o čem govorim. Sem ga imel (in jaz, kreten, sem ga šel prodat). Sedem oseb in počitniška prikolica s 1.300 kg, pa smo šli v Rebrnice stotko - kar je 20 km/h več, kot je omejitev... Čemu potem 150 kW? Samo za to, da plačuješ dražje zavarovanje?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pacient: "Doktor, moje življenje je zelo monotono in dolgočasno."
Doktor: "Najdite ljubimko."
Pacient: "Že imam dve."
Doktor: "Potem pa povejte ženi za ti dve..."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani