Neko? davno, ko sem ?e Cliota vla?il naokoli (in se kdaj pa kdaj tudi zapeljal z njim...), sem imel podobne te?ave. Najve?krat mu ne more? ni?, ker nima? nobenega dokaza, kdaj si avto pustil na servisu. ?e pelje? radio, ki je vreden mogo?e 150?, na servis, dobi? na papirju napisano, kaj in kdaj si pripeljal. In ko ga gre? iskat, ta papir vrne? na servis. Za avto, ki je vreden 15.000?, ne dobi? nobenega dokumenta, da si ga pustil tam. On ga lahko celo proda kam v ?rno Goro in mu ne more? ni?...
Lahko pa mu lepo poravna? ra?un dosedanjega dela in avto odvle?e? drugam. Na svoje stro?ke, seveda...
Zato je pa bil moj naslednji avto Honda. Ker Clio ve? kot 8.000 km ni naredil brez servisa in je bil skoraj ve? ?asa parkiran na servisu kot pa pri meni na dvori??u...
Hmmm... jaz pri Majesu vedno dobim za podpisat prevzemni zapisnik ...
... in nokia i6310...to je bil telefon, ki ga ne bo ve? - osnovna funkcija jre bilo komuniciranje, sedaj mamo pa xxx naprav v eni
Pri Nokii 6310i je bila osnovna funkcija govorno telefoniranje in SMS sporocila pa doooolgoooo trajanje baterije... danasnje naprave pa omogocajo veliko vec nacinov komunikacije (poleg vsega ostalega) ... zal pa na racun tega (in velikih zaslonov) trpi standby baterije ...
a sta vidva dejansko pogledala zadnjo sliko... take udarne jame jaz pri nas ?e nisem do?ivel na asfaltirani cesti. Pri nas je tako, da ?e zjebe? gumo ali feltno na taki zadevi se pokli?e policijo in stro?ke poravna vzdr?evalec.
?e je cesta poflikana pa? trese in to je od vodic do meng?a samo ?e zdale? ni taka kriza kot to na sliki.
Tudi take jame sem ze videl... kot sem napisal... jih je malo morje spomladi... po kaksni zmrzali ali obdobju z malo vec snega... Glede policije in stroskov popravila... Je drugje dejsnako veliko lazje ... Pri nas je sicer teoreticno mozno... Samo moras kaj fajn tezit, da dobis kaj v spodobnem casu in brez sodisca ... V UK je znanec zapeljal v eno luknjo na cesti... In se mu je v prtljazniku prevrnila kanta z barvo in mu je zalilo cel poden po celem avtu... Pa je zavarovalnica placala tudi ciscenje avtomobila in menjavo talnih oblog, ki so bile prepojene... Res pa je tudi to, da je pri nas zavarovanje se dokaj poceni...
no ja ampak takih udarnih lukenj pa tud pri nas nisem videl pa sem skos na cesti tud v najbolj oddaljenih vukojebinah...
Potem se nisi nikoli spomladi vozil po kaksnih niti ne tako oodaljenih vukojebinah? Recimo iz Vodic proti Mengsu mimo Lidlovih skladisc... Ce po tem, kako je tam flikana cesta, kjer skoraj ne najdes par metrov celega asfalta, se da sklepati, da je spomladi tam "samajama" ... Vsak dan se vozim iz Gorican cez Ladjo in Senico.... Tam mimo tovarne Goricane ko moras dvakrat preckat zelezniske tire, se verjetno zbudi celo mrlic v avtomobilu pogrebnega zavoda ... Pa recimo cesta iz Gorican, preko Sore, Drage, Gostec,... Do Pustala je tudi spomladi obupna... Saj potem nekako poflikajo vse skupaj... Ampak je to se vedno dalec od tega, da bi bilo podobno cesti ...
Pa saj to pravim, sporo?ilo ti prebere prika?e, in ?lovek/posel je tak da mora odgovoriti takoj.....torej telefon v roke, bolje da ne vidi? tega
Ce je kaj nujnega, se lahko ustavis in uredis medtem, ko avto stoji... Tisti, ki delajo vse med voznjo, pa itak ne uporabljajo teh zadev... Ampak imajo telefon stalno na usesu ali v roki... Pomoje sploh ne znajo sparit telefona s prostorocno napravo... Ali pa v "nemskih premium vozilih" tega niso doplacali
a po drugi strani vgrajujejo tehnologijo ki ti omogo?a spremljanje smsov in mailov! Tudi v mazdi.....normalno da bo vsak vzel potem telefon v roke in odgovoril.
Vgrajene resitve so ponavadi take, da jih dobis na veliki zaslon na armaturi... in sistem ti lahko sporocila prebere... Sicer ne bi o tem, kako je slisati sporocila, ki so napisana v slovenscini... ampak angleska ali nemska sporocila (pac tisti jeziki, ki so tudi glasovno podprti) pa prebere cisto razlocno ...
Drugega nacina, da bi moral vzeti telefon v roke in da je vgrajen tudi v Mazdi pa ne poznam...
Vceraj tam pri trojanah kjer potekajo dela na cesti, in se pred tunelom moras razvrstit na levi ali desni pas (smer mb-lj), sem ostal na levem. Neprekinjena crta, hitrost omejena na 80. Sem vozil 90 po stevcu, nakar seveda pride vsemogocmi A4 tdi in zacne blendat ko budala in se mi priblizuje na 2 cm...pol koncno gre na desni pas in me prehiti po desni in pri tem kao izvede protestni manever ala se bom vatw zaletu..
Jaooo ker debil moras bit, da se ti vse to. Namesto da pocakas tisyih 500m in pol pac gres normalno mimo...ceprav je ta vozil zelo hitr, ker pac ma audija tdi haha
Menda vcasih pomaga, da poklices policijo in sporocis tip in barvo avta ter registrsko oznako in seveda kaj se je zgodilo... Kot sem bral (nisem se samo tega prakticiral) naj bi se policisti vcasih celo zganili, ce so ravno kje v blizini ... in takega salabajzerja malo pomasirajo ...
Jest, ponudba ?e vedno velja :mi pijemoo: Mal heca, mal pa zares. ?e ima? ?as bi te res prosil ?e se malo po?pila? saj bi naj ?e danes ?li kupovat barvo. ?e moja najdra?ja bi ti bila hvale?na, z njenim zadovoljstvom pa je moj svet vedno mal lep?i
Sinoci nisem vec bil za racunalnikom ... ... Zdajle sem nekaj na brzino naredil... ni mi pa cisto jasno iz opisa, kako naj bi te crte dejansko potekale ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani