Enako sem spremljal, ker je bilo ravno po motogpju, in razen Hamiltonovega lovljenja, ni bilo ni?esar zanimivega, tudi to da se bo mirno odpeljal mimo maxa je bilo seveda pri?akovano (2s hitrej?i na krog), nobene borbe za zmago....
Ferrari tretji s skoraj krogom zaostanka!!! Lewis je bil na polovici kroga s slavljenjem, ko se je fetl pripeljal v cilj...halo, zanimivo??
Zanimivo pa je kako je Honda kar naenkrat ratala bomba, samo iz Mclarna je bilo treba stopiti, ki je o?itno velik kr? od avta.
Smili pa se mi Williams, po moje bi pasal v F2...
Komajda !?TIRJE! v istem krogu na koncu dirke, od tega Ferrarijema zmanjkalo le 10sekund da nista bila za krog prehitena.
Res adrenalinsko
Tole pove vse:
Mercedesa: 438 to?k
Max+Leclerc+Vettel = 469 to?k!!!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sam Suzuki je imel kolk konjev pa navora? Kolk jih ima pa tale?
Ti ma? tud ?e krizo srednjih let, tako kot jaz.
101KM / 140KM 233/242kg 101nm/122nm
Ampak Suzuki je trgal do 12.000rpm Twin V baby
Navor se ne i??e za ti?anje, ampak za vle?enje v ovinku. Pa glavna razlika poleg vsega je:
(vse serijsko XCA): gretje ro?k, tempomat, DRL, Led cornering light, elektri?no nastavljiva ?ipa, gretje obeh zicov, ESA + TSAS, TCS + cornering TCS, ABS + cornering ABS, tempomat, rollbari, kufri, za??ita hladilnika, za??ita motorja, LED lu?i, LED meglenke, shift assist (Quickshifter za lastnike nemcev), keyless, 6 na?inov vo?nje, tudi Off road PRO, TPMS, enduro ta?ke, enduro ro?ka menjalnika, hill holder, kardan, ....pa verjetno sem ?e veliko pozabil.
Suzuki je surov motor, verjetno najbolj?i v svojem razredu kar nudi za svojo ceno. Vendar je ?as ko je treba naprej, ?e posebej ker so apetiti za dalj?e poti narasli.
ESA je electronic suspension adjustment - Rain, road, sport, off road, of road pro, individual.
To je glavna lastnost ki manjka V-Stromu, in najbolj pomembna zadeva na sport enduro motorju (bo pa sigurno pri?la kmalu) ker po?asi capljajo za velikimi.
Izklop ABSa in TCSja je osnova za off road.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Verjetno isti postopek kot za avto? Gre? na DURS, uni ti izra?unajo davek in po pla?anem davku gre? na tehni?nega in registrira??
In ja, razli?ni DURSi so razli?no hitri. Prijatelj in sodelavec sta oba ?akala en mesec na to, da je uradnik v obrazec vnesel model vozila, ceno, CO2 in mu je ven vrglo koliko davka morata pla?ati. Prijatelj mu je kar sam rekel, ?e mu sam izra?una koliko davka ima, ker so itak standardni razredi. In se ni u?tel niti za cent.
v bistvu sem ?el na amzs, tam so ga poslikali, naredili izjavo za pline, s to izjavo na durs, ?akam odlo?bo in ko bo, pla?am, na amzsju je pa rekla, ko mate pla?an me pokli?te v naprej, bom pri?timala in samo prevzamete homologo
Vse mam ?e narejeno, ?akam odlo?bo.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
U lepa. Tiger je kar popularen sem upazil na TET skupini. Ampak pri nas iskati kaj takega je misija nemogo?e. Sre?no vo?njo!
Samo en je ze dolgo na avtonet, pa to prejsnji model za 2.000? ve? kot sem dal jaz! Redki so, mam pa ?e garancijo in servis zagotovljeno v Gorici. Uvoz je pa baby easy....motor je ze na cesti, 5 dni preizkusnja, drug teden pa dobim ze vse za registracijo, recept, ne iti na DURS Ljubljana ampak DURS Kranj.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni se v Italiji in Svoci, Franciji kot motoristu umikajo, da samo kapo dol
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani