Samo ko bi ti Italjan?ki sami tako spo?tovali osimske sporazume, potem bi bila na?a manj?ina na njihovi strani tudi na dosti bol?em kot je sedaj, tako pa pri njih vladajo desni z Silvijom na ?elu in gledajo samo na svoje koristi in pozabljajo, da imajo ti isti osimski sporazumi tudi dol?nosti, ki se njih ti?ejo in zakaj bi oni bili izjeme naj pla?ujejo avtoceste, tako kot jih mi pri njih in zakaj se pod prej?no vlado niso dogajale take neumnosti in diskriminacija po narodnosti in da ne re?em, da je ta vlada celo podra?ila vinjete iz 55EUR na 95EUR, sedaj pa se bodo eni vozili ?isto zastonj in uni?evali na?e ceste, drugi pa bomo lepo pla?evali, ne to ni demokracija, to je ?isto popu??anje nekomu, ker mu si vedno hlapec in to ?e v tem primeru najbol pokvarjenemu narodu skozi zgodovino.
Spo?tovanje mednarodnih sporazumov je odvisno od "strank" sporazuma. Glede doslednosti spo?tovanja "osimov" s strani Italije mora Slovenija zahtevati njihovo uresni?evanje in pri tem biti dosledna. ?al pa temu ni tako. Na?i predstavniki so preve? "mehki" ko gre za zahteve do nasprotne strani in preve? popustljivi, ko gre za uresni?evanje njihovih zahtevkov po spo?tovanju pogodbe.
?e tako gledamo na stvar, je nerganje ob pohlevnosti na?ih upravi?eno.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Stvari so nekoliko druga?ne od predstavljenih. Tu ne gre ta Italijane generalno marve? za Tr?a?ane. Meddr?avne pogodbe so obvezujo?e. Na italijanski strani je zagotovljena brezpla?na uporaba avtocest na dolo?enem obmo?ju Trsta. Italijani zahtevajo spo?tovanje osimskega sporazuma in uveljavljajo enako pravico za Tr?a?ane v dolo?enem obmejnem delu SLO. In to je to. SVET (K A) pa kot obi?ajno veselo napihuje novico.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Obstajajo premazi za korekcijo prask na pohi?tvu. Dober je italijanski Restauro mobili, ki ga dobi? v Mercatorju v svetlej?em, ali temnej?em odtenku pa s krpico nama?e? po?kodovan lak in bo bistveno bolj?e stanje kot je sedaj.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sem eden od tistih redkih, ki si je v preteklem sistemu marsikaj upal in sem zaradi tega bil na nek na?in tepen. Pa kljub temu nisem prista? velikega J. Na jetra mi gredo razni konvertiti, ki sedaj zatrjujejo, da smo v preteklost ?iveli v totalnem mraku in popolni nesvobodi, za berlinskim zridom ("kao"), niso si pa ni?esar upali in so lezli v rit ta glavnim. Danes pa so v prvih vrstah pri ma?i, da se vidi kako so "verni". In tepejo po preteklosti, da je kaj.
Ne vem kam spada? ti? Si pa prevzel nekatere ta glavne parole novih "revolucionarje" prevzel kot svoje in to mi se ne dopada prav zaradi navedbe v drugem stavku.
To seveda s temo nima ni? skupnega, vendar sem zaradi izziva to moral napisati.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
?e ena "cvetka" tistih, ki da so bili 65 let v "senci", oziroma so bili loleki, ki si niso ni?esar upali.
Danes se mi je "posvetilo". Nekaj se mi je prikazalo, pa ne vem, ali je bila to vesela marija, ali kaka druga fata morgana. Me na marija in ne fata, lojz meje "presvetlil".
Kon?no sem s pomo?jo Lojza pri?el do zaklju?ka, da sem morebiti neki pretekli "um" in, da ste tu na forumu sami divjaki, brez sposobnosti kriti?ne presoje. Pri tem bi ?e posebej izpostavil Bossa, ki je na podro?ju prometne varnosti prikazal veliko "ignoranco".
Pa pustimo Lojza v njegovem "pravi?nem" svetu in ?rno-belem pogledu.
Naj ?e nekaj dodam, ko govorimo o varnosti ?ivahne vo?nje.
KO sem zadni? navedel parolo, hitrost ubija, sem se zmotil.
Hitrost ne ubija. Ubija pa naglo zaustavljanje. ?lovek je v bistvu ena velika fla?a vode (70%) in zaradi tega so vsi pojemki ve?ji od 3g (trikratna te?nost) nevarni. Pri naglem zaustavljanju pri 140 km/h izpadejo o?i, ob naletu na varnostni pas po?i vratna arterija. Da ne govorimo kaj se dogaja z mo?gani. Na precej manj?ih hitrostih pokajo kosti. ?e ima? sre?o, jo na takih pojemkih odnese? z ohromelostjo od vrata navzdol, ob nekaj ve? sre?e "samo" od pasu na v zdol.
Tu pa tam na TV vidimo kako oddajo o ljudeh, ki so v trenutku postali trajno odvisni od tuje pomo?i. In skoraj vsi so verjeli, da se njim pa to ne more zgoditi.
Trenutek u?itka in sre?e se lahko pretvori v trajno nesre?o.
Za to ne bi bilo napa?no, ?e bi si pogosto v sabi ponavljali misel,
tudi meni se lahko zgodi.
Druga?e pa mislim, da je na to temo skoraj vse ?e ve?krat ponovljeno in se pretvarja v "prepucavanje".
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ta debata je ratala ?e prava milo-drama. On je rekel, da sem jaz ….ti si rekel, da moje mnenje za k…. in, da sem b…, i…. ipd…
Dejstvo je, da na forumih, vsaj na tem vlada pravilo osjega gnezda, ?e nekdo preve? dreza in se napihuje dobi efekt napadalnega osjega roja. Prijatelji po forumu stopijo skupaj in se medsebojno »branijo«. Seveda niti Lojz ni nedol?na ov?ka, svoje mnenje razume kot absolutno edino mo?no in se proti »osam« brani kot napadeni sr?en. Pika vse po prek, tudi tiste, ki so dobrohotno »stopili« v debato.
Nekaj mi je pri Lojzu zanimivo. Nekako sklepam, da je desni po prepri?anju. Obna?a se kalimerovsko tako, kot veliki J. Za njih, za »desne« nare?, je zna?ilno, da so si kar prilastili tisto Ku?anovo o diskvalifikacijah in likvidacija in jo kar lepo demago?ko zlorabljajo za »dokazovanje« svoje ogro?enosti. Nekako je pri njih ta krilatica postala sestavni del biblijskega izro?ila, ki v nekem poglavju govori o hudih nasprotnikih njihove »vere« in pravi »Bog nas obvaruj tistih, ki diskvalificirajo in likvidirajo.«
Mislim, da je ?as, da prenehate s temi prepucavanji in se »udarite« v neki novi temi, ker je ta ?e po?teno izpeta.
In Gospod je dejal, MIR med vami.
Govoril sem. Hawk!!!!
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Vendar stvar ni tako preprosta kot na prvi pogled zgleda. Birokrat se za??iti tako, da na mestu, kjer se brez te?av zvozi z 80 km/h postavi omejitev 40 km/h. Ko se upravi?ujejo omejitve v naselju, se navaja, da so posledice pri 60 km/h skorajda katastrofalne v primerjavi s 50 km/h in prika?ejo nam film naleta vozila v nepremi?no oviro, ki nima niti malo absorbcije energije. Rezultat je porazen, zaskrbljujo?. Vpra?anje pa je, kdaj bo drevo, ali betonski zid stal na sredi ceste v naselju in kdaj bo voznik udaril v pe?ca z nezmanj?ano hitrostjo?? Torej s tistih kriti?nih 50 km/h. Omejitev se tako nastavlja na vrednost, ki ne upo?teva nobene reakcije voznika in morda pri nekaterih naivnih poraja iluzijo, da se pri taki hitrosti ne more zgoditi ni? hudega.
Kaj je moj point???
Da moramo voznike u?iti pravil defenzivne vo?nje, ki vklju?uje vizualizacijo morebitnih posledic dane situacije v prometu. V naselju, ko se pribli?ujemo mestu, kjer se v bli?ini igrajo otroci, bi voznik moral po svoji vesti hitrost zmanj?ati na tako (ne glede na omejitev), da lahko v vsaki situaciji ob navidezno nepredvidljivi reakciji otroka ustavi. Voznik mora enostavno cel ?as kalkulirati mo?ne reakcije udele?encev v prometu, predvideti svojo reakcijo in ustaviti tudi takrat, ko je o?itno, da mu nekdo izsiljuje prednost in se ne bo ustavil, kot mu narekuje predpis. Nikoli ne vemo zakaj tako reagira in vsekakor je bolje ustaviti in obvarovati svojo plo?evino pred krivljenjem in telo pred po?kodbami kot, da trmasto vztrajamo na svoji prednosti. Se je kdo vpra?al zakaj nastrada v naseljih relativno veliko otrok in starej?ih ljudi??? Zaradi neprevidnih voznikov, ki ne upo?tevajo dejstva, da so tako otroci, kot starej?i nepredvidljivi. Prvi zaradi neizku?enosti in slabe koncentracije, drugi zaradi slab?e mo?nosti ocene svojih sposobnosti in hitrosti vozila.
Zakaj zmanj?am hitrost in polo?im nogo na zavoro, ko mi se z nasprotne strani pribli?uje kolona vozil??? Ker ne vem, kako se bodo vozniki kolone obna?ali in, ali ni med njimi kak nestrpne?, ki bi nespametno ?elel prehitevati. Pri tem pa kalkuliram, kaj narediti, ?e nekdo izleti.
Zakaj gledam bolj pozorno v vzvratno ogledalo, ko vozim v koloni? Zato, da popravim morebitno napako kakega prenapete?a, ki vleti v ?karje nasproti voze?emu vozilu, zato da re?im njega in sebe s skrajnjim umikom vozila v desno, da mu napravim prostor za re?itev.
To je samo nekaj mojih pravil defenzivne vo?nje, ki so mene in tudi druge veliko krat re?ila te?kih posledic. Na?elno se dr?im omejitev, ?e posebej v naselju, ?e bolj pa se dr?im pravil defenzivne vo?nje in odpravljam napake drugih voznikov.
Lojzu bi rekel, da ni vse v doslednem spo?tovanju omejitev hitrosti. Policija bi morala najti na?in, da odstrani s ceste tistih nek malo procentov divjakov, ki ogro?ajo sebe in predvsem druge, saj je v SLO velika ve?ina voznikov discipliniranih. Razne akcije imajo lahko tudi negativen u?inek. Lahko ustavijo tudi mene, ker sem se na nekem mestu nekoliko zamislil in nehote prekora?il hitrost, kljub temu, da se dr?im omejitev, ?e posebej v naseljih, spustili pa bodo divjaka, ki se sicer po?vi?ga na omejitve, je pa po opozorilu na radar zmanj?al hitrost pod omejeno. Osebno bi tako kazen do?ivel kot krivico, ker sem vzoren voznik (mojih 36 let vozni?kih in tudi drugih izku?enj ter veliko varnih km to dokazuje)
In tako bi lahko razglabali celo ve?nost. Sicer Lojzu dam v nekem smislu za prav, ne morem pa se strinjati, da je v prometu velika ve?ina norcev. Niso niti vsi mladi norci. Si pa dajo v?asih du?ka, tudi tukaj?nji foruma?i. Upam, da tehtajo in tudi malo predvidevajo razne situacije, ko gre kljub na?i samozavesti lahko kaj na robe.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Saj res. Boss bi ta svoj "briljantni" spisek lahko poslal na kak?no versko uredni?tvo. Dru?ino al pa na ognji??e npr. Zakaj je to pesnitev poslal glih v Avtomagazin, kjer itak vsi razmi?ljajo enako kot razmi?ljate vi, saj ti avtomobilisti?ni cajtengi itak vedo samo za gas? Kategori?no pa so na takih uredni?tvih vsi proti radarjem. Zanimivo ko hudir....hehehehe...
Odgovori samo na enostavno vpra?anje!
Kje vidi? prednost 150 stacionarnih radarjev v primerjavi s 100 providami????
Samo to utemeljitev bi ?elel od tebe, pa smo qvit.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ta tvoj ?lanek je eno navadno sranje obupanca, ki se boji, da bo moral zaradi mno?ice postavljenih radarjav, od zdaj naprej vozit po?asneje in po omejitvah. Ni? druzga kot to.
S tem tvojim skropucalom nisi naredu ni? druzga kot, da si dokazal, da ima ?lender prav, saj se tebi in ostalim cestnim divjakom od strahu pred radarji, ?e tresejo kolena.
Hehe, kak?en brezvezen ?lanek. Mene bi blo sram to nekje pokazat, ti se pa kar hvali? s tem sranjem.
Najbr? se bo zarad tvojga ?lanka Avtomagazinu dvignila naklada.
Dej ti ta tvoj ?lanek po?lji ?e kakim bolj resnim ?asopisom ali reviji. Ta tvoj spis si dal v en cajteng, ki ga itak prebirajo samo cestni divjaki. Jasno da se bodo strinjali s tabo. Kot bi na kak?en bilten, ki ga izdajajo vegetarijanci napisal, da se ?ivalim dela krivica ker se jih pobija za hrano, pa da je rastlinska hrana bolj dobra od mesa itd...Skratka totalna bedarija.
Tebi tudi Marija ne more pomagati, ?e je ?e tako vesela zaradi ene svoje ov?ke.
Kaj je bolje 150 stacionarnih radarjev, ali 100 premi?nih provid, ki poleg hitrosti registrirajo tudi ostale prekr?ke.
O?itno si namesto ?marna do?ivel ?moren, ki ti je nekoliko zameglil razsojo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Evo ?e spet.....a jaz sploh lahko kaj re?em tukaj?
Kaj jaz spet komu vsiljujem?
Jo?aguliko?a se je pohvalil, da gre v Antalijo, jaz sem se pa pohvalil, da grem na ?egnanje. Kaj je spet narobe? Saj ne silim tebe, da pejd ?e ti. In pohvalim se lahko, da bom ?el na ?egnanje z novim avtom, ki ni Mazda. Bom dal nov avto po?egnat, pa kak?en ? bom vrgu ?upniku v cekar, ?e bo avto res lepo po?egnal.
Pa se ?e ti pohval, ?e se ma? s ?im!
Ti samo u?ivaj.
Pa glej, da bo? dovolj blizu, da te sveta voda ne zgre?i.
Lahko pa ?e ?egna? teko?ino za izpiranje ?ip. Bodi prepri?an, da bo na tvoj novi voz delovala bolj?e od NASinega najnovej?ega aditiva.
Samo verjeti mor?, druga?e ne gre
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Jaz se moram pa pohvalit da grem v nedeljo ob prazniku Velikega ?marna na ?egnanje.
?eeee??ena si marijaaaa je angelski glas, bo zadnja ura bila, marija prid po nas.......itd...Juhej juhej spet bo lu?no.....
Sedaj, ko si nas "razsvetlil" z Marijo, nam bo vsem lep?e. Ni mi jasno, kako lahko inteligenten ?lovek sprejema tako enostavne razlage o obstoju sveta na ravni Janka in Metke. Na nek na?in takim ljudem zavidam njihovi "razsvetljenosti".
O?itno je, da si dobil "poslanstvo" razsvetlitve foruma mazda.si.
Kaj, ko bi organiziral "?egnanje" za mazda?e in ostale ?lane foruma. Lahko je v katerem koli kraju SLO. Ni va?no, ?e nimajo nekateri vinjete. S pomo?jo Marije se bo dalo pre?vercati, saj njeno pomo? vodi bo?ja roka.
Opravi?ujem se tistim verujo?im, ki potrebo po duhovnosti zadr?ujejo za se.
Takih, ki pa s svojimi "stali??i" postajajo nadle?no vsiljivi, pa ne maram.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
IZ nje ?e vedno ni jasno zakaj se pove?a poraba olja. Navajajo tudi, da so nekateri uspeli reklamirati napako in jo v garancijskem roku tudi delno odpraviti.
Pri monta?i injektorjev je potrebno upo?tevati navodila proizvajalca. Ne vem kako je z Bosch injektorji, za Simensove se nekje prebral, da mora sila pritezanja zna?ati natanko 3 kg (niti ve?, niti manj). Mogo?e je kje specializirani servis za injektorje, ki jih po demonta?i tudi servisira (o?isti, nastavi).
Na tej strani je potrebno orodje in oprema za vzdr?evanje injektorjev. Mogo?e dobi kak foruma? idejo za postransko dejavnost, ki bi morebiti bila zanimiva.
?e dr?i kar so navedli o porabi olja kar so na It forumu napisali (???), je pa? polo?aj injektorja pomemben faktor za porabo olja, vendar bi se to moralo poznati pri delovanju motorja (vibracije, zvok, nekoliko ve? dimljenja, pove?ana poraba, te?ji v?ig, mastna usedlina na izpu?ni cevi ....) Torej ?ofer z ob?utkom to mora zaznati. ?e opisanih znakov ni pa je lahko vzrok za porabo olja v kaki drugi "finti".
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Me prav zanima kake zveze imajo podlo?ke injektorjev s porabo olja????
Meni se ta teorija zdi najmanj sumljiva, ?e ?e ne kaj drugega. Podlo?ka na nijektorju je namenjena tesnjenju na mestu, kjer je injektor privit na glavo motorja, ki je so?asno tudi gornji del izgorevalne komore, ali pokrov "pretis" lonca. Olje do nje nima dostopa. Torej ne more ugajati skozi njo. Da bi pa polo?aj injektorja za nekaj desetink milimetra ve? ali manj v notranjosti izgorevalne komore vplival na tako razliko porabe olja pa tudi dvomim.
Olje uhaja skozi batne obro?ke in tako z dimnimi plini, ali skozi tesnila ventilov in ponovno z dimnimi plini. Lahko je napaka v materialu, ki zaradi poroznosti spu??a olje, ali pa na tesnilih in semeringih, na tesnilu turbokompresorja in mogo?e ?e kje.
Dvomim pa da bi polo?aj injektorja in zaradi tega mogo?e nekoliko spremenjeno izgorevanje vplivalo na porabo olja, razen, ?e to ne povzro?a povi?anih temperatur v komori izgorevanja, kar bi lahko vplivalo na viskoziteto olja (redkost) na stenah cilindrov in zaradi tega la?je prodiranje mino obro?kov, vendar se mi zdi to malo verjetno.
Zakaj ne bi poskusil pred posegom v motor aditiv, ki verjetno ne bo stal 38? kolikor bi te stal aditiv, ki bo saniral porabo olja tam, kjer nastaja.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Preizkusi trkov se izvajajo na ovire, ki ne absorbirajo nobene energije, imajo pa to prednost pred dejanskimi trki, da mirujejo, negativno pa, da so fiksne. Posledice so relativno hude. V praksi je nekaj olaj?evalnih okoli??in, ki bla?ijo posledice. Trki so redko frontalni. Ponavadi je nekaj zamika. Tako se del energije trka pretvori v bo?ne sile, ki vozilo zavrtijo. Pri tem so pravilne domneve, da zadnji pogon nekoliko pri tem pomaga. Je pa pri dejanskih trkih izjemno negativen vpliv hitrosti. Hitrost se namre? pri nasprotnih trkih se?teva in tudi, ?e vozili zmanj?ata hitrost na vsako po 50 km/h, je hitrost trka ?e vedno 100 km/h. Pri 140 km/h se razvijejo take sile, da lahko po?i vratna arterija, izpadejo o?i, da ne govorimo o notranjih po?kodbah, ki jih lahko povzro?i varnostni pas. Moderni avtomobili s 5 zvezdicami so samo na prvi pogled varni. Varnost pre?ivetja je zagotovljena nekje do 70-80, vendar ne brez po?kodb. To pa je trk dveh vozil, ki peljeta nasproti s 40 km/h. Vse drugo je pa faktor sre?e in za fataliste, usode. Pred kratkim so testirali SUV-e na prevra?anje. Rezultatu so slabi. Mislim, da jo najbolje odnesel Subaru. To pomeni, da ?e vozite SUV s 5 zvedicami, se pri prevra?anju na njih ne morete zanesti.
?e en zanimiv test so naredili Nemci. Testirali so trk audija Q7 in novega fiata 500. Oba imata 5 zvezdic, vendar jo je mal?ek tokrat odnesel s huj?imi posledicami. Torej masa in ?vrstost konstrukcije ?e kako vplivata na izhod trka.
Zanimivo je tudi to, da so se moderni poltovornjaki slabo obnesli na testu trka.
Pri trkih v naletu se hitrosti od?tevajo. Zato je v situacijah, ko trka ni mogo?e prepre?iti bolje tr?iti v vozilo izpred vas, kot pa, da tr?ite v vozilo na nasprotnem voznem pasu.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Aja Sirius... a je treba Bonda potem dodat pri vsaki menjavi olja al je tko kot recimo pri QMI-ju, k se ga da na vsake 80.000km, ?e se ne motim... :ne vem:
Bond je stalno na misiji. Najprej se doda 5%, nato pri nadaljnjih menjavah po 2,5%. To omogo?a stalno za??ito, ki pri enkratni uporabi, ali pri velikih intervalih dodajanja, ni mo?na.
Pri tem je kot pri kozmetiki bolje delovati preventivno od samih za?etkov, kot pa pozneje, ko so celulit in gube ?e po?teno v akciji.
Ko pa si ?e omenil "konkurenco", je odnos med Bondom in njo, kot odnos otroka in dedka na lestvici ?asa.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ko se ?e hvalimo, naj navedem, da je ta moj prijatelj iz SK prej ime najmanj?i Daewoo Tico. To malo ?udo s 3-cilindri?nim motorjem je v njegovih rokah prevozilo 250.000 km, potem ga je prodal svojemu mehaniku, ki ga je namenil svoji ?eni. ?e zmeraj se vozi in se tudi ta pribli?uje 300.000 km.
Vpra?anje je, kako bi se ta mal?ek obna?al brez Bonda??? :ne vem: :ne vem:
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Od srede do v?eraj sem bil na Slovensko (SK), kar niti ni tako pomembno. Pomembno je, da ima tam moj prijatelj Mazdo 6 1.8, letnik 2002. Kupil jo je od nekega podjetja pred ?tirimi leti s 150.000 prevo?enimi km. Malo smo se vozili po SK. Avto ima sedaj skoraj 300.000 km. Ni nobenih znakov, da ima toliko KM na grbi. Povpre?no mu rabi 7,2 - 7,4 l/100km, razen ko jo dobi negov sin v roke, takrat poraba "sko?i" na 9,5 l/100 km. Razen rednega vzdr?evanja nobenih izrednih posegov. Podvozje in motor delujejo kot, da ima veliko manj prevo?enih. Skratka vozilo je v odli?ni kondiciji glede na prevo?ene km. Motor ne rabi olja. Od 150.000 naprej je bil dele?en Bondovih uslug, kar mu o?itno godi.
Torej lahko re?em, da je Bond "zakon".
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e tako gledamo na stvar, je nerganje ob pohlevnosti na?ih upravi?eno.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani