Mi je uspelo zbrati 7 osebkov da sem jih v?eraj spravil na Sabotin, in to po severni strani, sej ni ni? huj?ega, 1 ur?ka vzpona. Na vrhu sp bili popla?ani z joto in klobaso
Rihtam bankanet na NKBM za dru?tvo. Pred prijavo dig. potrdila moram namestiti program?ek zDocSign, s katerim se lahko podpi?em. Imam te?avo ker mi tega programa no?e nalo?it. Za take stvari uporabljam IE9 na drugih brskalnikih je ista te?ava.
Klical sem prvo na banko, kjer mi niso znali pomagati, nato so me preusmerili na firmo kateri je ta program izdelal - Microcop.
Rekli so mi da imam nekaj blokirano, da me ne pusti in?talirati programa. Poizkusil sem vse kar znam, izklopil antivirusni program, po?. zid...
Pred tem kar vidite na sliki me je vpra?alo ali naj namestim program, sem potrdil, nato se ne zgodi ni?, samo pu??ica se premika,kao da downloada. V trenutku bi morala v tistem sivem okvirju postati zelena kljukica da je progam name??en.Program je velik 100k.
Mi je pa v Mozzili napisalo, to: Error: TypeError: netscape.security.PrivilegeManager is undefined
Slu?ajno sem bil na volji, pa sem ta teden delal malo poskusov. ?tart je bil v ?empetru pri Gorici na nadmorski vi?ini 75 metrov, vmesna postaja je bil Lokovec z nadmorsko vi?ino 965 metrov, cilj pa zopet v ?empetru pri Gorici. Avto pa moja mala Hondica (Jazz 1,4i). Razdalja v eno smer je 29 km, v obe torej 58 km.
Najprej sem v ?empetru nato?il poln rezervoar in za?el z meritvijo. Da sem se pripeljal do Lokovca, je pokazalo porabo 8,2 litra na 100 km. Naslednji dan sem se spustil v ?empeter in poraba na ra?unalniku je padla na 5,9 litrov na 100 km. Glede na to, da sem v ?empetru nato?il 3,44 litra, je kar za verjeti potovalnemu ra?unalniku.
Iz ?empetra sem se torej spet odpravil v Lokovec. Spet je bila v Lokovcu poraba 8,2. In v?eraj, ko sem se spustil v ?empeter, je spet kazalo 5,9. Tokrat sem v ?empetru nato?il 3,41 litra.
Zopet sem se odpeljal v Lokovec, kjer je bila poraba zopet 8,2 litra. In danes sem se spustil v ?empeter na na?in, da sem uga?al motor, kjer se je le dalo. Rezultat? Katastrofa!
Zavora je bila trda, da sem na nekaterih mestih pri?el skozi ovinek skoraj po?ez. Ko sem se v Solkanu na semaforju ustavil, so zavore tudi krepko smrdele. Za foro sem si ?e prej (ker sem to tudi pri?akoval) pripravil nek reklamni letak in ga zvil v tulec. V Solkanu na rde?em semaforju sem sko?il ven in pritisnil letak ob zavorni disk. Kmalu se je papir za?el smoditi in ?e bi ?e malo vztrajal, bi lahko tudi zakuril. Ker pa sem se bal, da bo prej zelena, sem sko?il nazaj v avto. In ko se je pri?gala zelena, sem komaj v?gal motor. Vo?nja z lu?mi in ventilacijo pa brez motorja je izpraznila akumulator... In ko sem kon?no pri?el v ?empeter, je bila poraba 5,5 litra na 100 km. Na ?rpalki pa sem nato?il 3,22 litra bencina.
Testa ne bom ve? ponavljal, bo morala biti ena meritev dovolj. Je preve? tvegano voziti po bregu navzdol z ugasnjenim motorjem. Pa tudi preve? ?kode se dela na zavorah in akumulatorju. Razlika v porabi pa ni tolik?na, da bi se spla?alo... Na 20000 kilometrov bi pri?paral 41 litrov bencina. Po trenutni ceni okoli 59?. Ni vredno...
ja, poizkusi se spustiti ?e v fole, da delajo zavore in lu?i..
pa sem tud mojo krstil... no s kombijem mi jo je spredaj levo, ker je bil na kri?i??u na levem voznem pasu, tam je stal, jaz sem pri?el po desni, ga opazoval, ko sem sem hotel zaviti desno na glavno cesto, je tudi on ?tartal in zgodilo se je..
Ne vem, kje bolj te?e iz mene: spredaj ali zadaj, zgoraj ali spodaj... Pa vro?ina, pa glavobol... Bi spal, pa ne morem, sem ?ejen, pa ne morem pit, ?e kaj spravim vase, gre hitro nazaj ven...
Tako dejansko izgovarjajo to besedo Italijani, Slovenja, ?e bolj kruto je to, ker malo starej?i nas kli?ejo "Slavi", izgovori se Zlavi, okraj?ava za Jugoslavi.... neko? me je en starej?i Italijan vpra?al ?e imamo pri nas ?e vedno vojno, to je bilo cca 40 km od meje, v Vidmu.
Mama od prijatelja mi je s puntom prijela v sprednji desni bok, tik pod lu?jo, je podrsano za spolirat, samo na vrhu se vidijo razpoke na barvi Bi blo najbolj?e da se pobarva ne? Po mojem bo s ?asom tste razpoke postale ?edalje ve?je...
Uff ja... stara rak rana. Knji?enje bankomatov se izvaja preko bankarta (skupni sistem) zato, da lahko zadeve delujejo tudi izven normalnih urnikov obdelav tako pono?i kot ?ez vikende in praznike. In tu nastane te?ava, da se za nadaljno obdelavo bele?i le dvig na BA ne pa tudi lokacije in take podatke dobi tudi Klik, ki jih potem ponudi uporabniku.
Se pravi po doma?e dokler ne bo narejena neka druga?na komunikacija in distribucija podatkov med bankami in bankartom bodo ?al podatki brez lokacije. Sicer ne vem kako imajo pri drugih bankah to urejeno samo po moje je problem pri vseh enak. :ne vem:
kot neved se samo vpra?am, kaj kljub tudi dana?nji tehnologi, kjer se vse bele?i, ni mo?no dobit ene binarne kode, katera bi povedala lokacijo bankomata, oz. njemu pripadajo?o serijsko? Ali so v ozadju kak?ni drugi interesi? Sklepam da ni potrebne neke dodatne tehnologije? Vpra?anja laika
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V?eraj uspe?no prehodili z soncem obsijan Sabotin, ki nam je omogo?il poglede do morja in ?e dlje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani