Ja, bistvo je to, da z nekim omejenim bud?etom iztisne? iz sistema malo ve? kot ti serijsko ponuja in recimo dose?e? neko modernej?o konfiguracijo, ki si je sicer ne more? privo??it. Jaz sem procesor, mati?no, rame in grafi?no pred kakim letom kupil za okoli 230? pa ?isto solidno delujejo. Napajalnik je bil sicer dodatnih 100?, ampak bo ?e itak pri?el v po?tev, ?e grem na novej?o stvar.
Model raje vzem Q8200 al pa Q8300 ?e bolje je Q9300 ker Q6600 je 4 jedernjak samo je bolj tako tako.
?e ima? Q6600 z G0 je super, ker se ga da enostavno navijat. Sam imam Q6700, trenutno obratuje na normalnih tovarni?kih nastavitvah, se ga pa da ruknit preko 3Ghz, skoraj do 4, ?e je sistem na vodi. Poleg tega ima 8Mb cacheja, Q9300 pa 6. Q6700 pa 12 Pri kak?em ?vicanju se to precej pozna.
Dejte vi men povedat naslov enga komada in kdo ga izvaja !
To je tist komad, ki je na tv kanalu "Travel Channel" za uvodno ?pico pri popotovalnih oddajah. To so tiste oddaje, ko tist domorodec na obali (pla?i) najde eb lesen kol, pa okol sebe v mivki krog nari?e.
Ko sem nekaj strani nazaj omenjal dinami?no vo?njo oziroma "divja?ko" po Lojzevo; ravno v?eraj sem spet na novo spoznaval, da omejitve hitrosti niso za to, da prilagajajo vo?njo razmeram, ampak zato, da se kasira in so ve?inoma neustrezno ume??ene. Recimo vzemimo primer Ljubljane, ker je verjetno neki skupni imenovalec vsem. Omejitev hitrosti na vijugasti Kajuhovi, kjer je zraven tudi plo?nik in bloki, je 60km/h. Doljenjska cesta, ki je precej ?ir?a od omenjene Kajuhove, ima pa omejitev hitrosti 50km/h. Ali pa dvopasovna Ro?ka. Me noben Lojz ne prepri?a, da je to zavoljo varnosti in da se tam ne da peljati tudi ve?. Mo?no dvomim v pravilno razmestitev omejitev hitrosti in se zato prilagajam svoji presoji in mestom, kjer me lahko ustavijo inkasanti.
Ja, vem koga ima? v mislih pa se ne morem spomnit vzdevka Ampak Lojzu podoben kaliber. Sicer pa mislim, da se debata razvija v parlamentarno razpredanje, tako da tisti, ki trdi da so tega zmo?ni samo na?i politiki, se moti. Zmo?ni smo vsi in ugotovil sem, da na neki to?ki nima smisla prepri?evat nekoga, ki se je trdno oklepa svojega prepri?anja ali pa zaradi ponosa niti ne bo priznal svoje zmote. No, ?e ne zmote, pa vsaj brezveznega sekiranja za prazen ni? samo zato, ker se mu zdi, da sistem ne funkcionira in je nepravilnosti (recimo nesre?) preve?.
Hitrost je za na?e policaje najla?ja mo?na razlaga za vse nesre?e. Zato je tudi "neprilagojena hitrost" popolnoma ohlapen pojem in ni neke splo?ne definicije, kaj naj bi to bilo. Funkcionira pa po na?elu; ?e se ne premika?, se ti ni? ne more zgodit. Vem za primere nesre?, ko je bila kriva neprilagojena hitrost, ?eprav je bila znotraj omejitev. Pa takih primerov ni malo. Poanta znakov o?itno ni zagotovilo za "varno vo?njo" pa? pa bolj za fiskalne dajatve. No, kakorkoli, taka "neprilagojena hitrost" pa? potem po svoje oblikuje statistiko in je kriva za 3/4 nesre?.
Na leto naredim 30.000km z avtom pa ?e ene 5.000km z motorjem pa vidim marsikaj. Najve? se zgodi odvzemov prednosti, neopazovanja ogledal, nenakazovanje smerokazev itd. ?e vedno sem prepri?an, da najve? te?av po cesti povzro?ajo alkoholizirani in taki, ki niso zbrani med vo?njo (?eprav so prepri?ani, da lahko po?nejo nekaj stvari hkrati). Malo si poglejte med vo?njo ?e voznike v sosednjih avtomobilih... telefon, ?mikanje, zasanjanost... Eni si celo sede?a ne znajo pravilno namestit in z usti skoraj grizejo v volan.
Se! Je pa res, da nas je malo takih in da smo po na?ih balkanskih manirah zato kar nek mote? faktor na cesti. V Avstriji se ljudje kar solidno dr?ijo omejitev. V Nem?iji kjer so omejitve, tudi. Skandinavci tud kar dosledno spo?tujejo omejitve, kljub temu, da skandinavci veljajo za tradicionalne pijance.
Pri nas je pa? ?e vedno balkan z balkanskimi navadami.
In kje si ti sli?al, da je ?lovek pri divjanju, katermu ti pravi? dinami?na vo?nja, bolj skoncentriran na vo?njo? Kje si to prebral? Fant, ?e se ti ne more? skoncetrirano vozit pri vo?nji po predpisih, je s tabo nekaj narobe ne z unim, ki vozi po predpisih! Razmisli o sebi! In od kdaj je vo?nja po omejitvah pol?je puzanje?
In s tem ko si vpra?al, a se sploh kdo dr?i omejitev si odgovoru vsem tistim, ki so dvomili o moji vo?nji, ko sem omenil, da mene prehiteva vsepolno dinamikov in kje, na katerih forumih, se zbirajo taki divjaki/dinamiki.
Dejstvo je, da je v tej balkanski sloveniji vse narobe. V sloveniji je postalo normalno, ?e krade? goljufa? itd..., tisti, ki pa po?teno dela je pa bedak . In na slovenskih cestah je postalo podobno normalno, ?e po cesti divja? in kr?i? predpise, nenormalno pa je, ?e nekdo vozi po omejitvah in se predpisov dr?i. Skratka narobe svet. V sloveniji je normalno tisto kar je narobe, nenormalno pa je postalo tisto kar je prav.
Samo mora? vedet nekaj. V Avstriji imajo ve?inoma skozi dolga nestrjena naselja 70 omejitev, medtem ko pri nas postavijo tablo za naselje pa 50km/h, zraven pa sta dve bajti in cerkev na vrhu bli?njega hriba (recimo Ljubija pri Mozirju). Mestnih omejitev se dr?im, ampak ne zato, ker bi presodil, da je ve? na tem obmo?ju nevarno peljat, ampak zgolj zaradi kazni. Mi je popolnoma jasno, da je nekje treba peljati 50, kjer je nepregleden koridor med hi?ami ali celo 30 v bli?ini vrtcev, med bo?no parkiranimi avtomobili itd., ?eprav je morda omejitev 50. Se pa? prilagodim voznim razmeram na cesti in zaenkrat v 11-ih letih ?e nisem imel te?ave s tem, da pa? raje pohodim, kjer se da in vem, da nikogar ne ogro?am. Tudi z motorjem mi ni problem na odprti cesti stisnit do 200, ?e ni nobenega prometa pred mano, levo in desno pa pregleden travnik, ker se ?e krt ne more skrit. Ker bistvo omejitev je to, da dr?ava zaradi bolj sposobnih in nesposobnih voznikov (ja, na ?alost tudi take spravijo v 10-to skozi izpitno uro) naredi neki skupni imenovalec hitrosti, kjer se ti ne more ni? zgodit. V teoriji. Potem se itak vedno sklicujejo na neprilagojeno hitrost, ker miselnost na?ih zakonopredlagalcev je ta, da ?e se ne premika?, se ti ne more ni? zgodit. ?e to sem ?elel omeniti glede Avstrije. Imajo toliko cest, da se na nekaterih lahko celo znorijo in verjemi, eni dirkajo tak, da se po?utim kot penzijoner pri svojih 130km/h na obi?ajni cesti z omejitvijo 90. Ali pa, pelji se proti Dunaju po avtocesti pa bo? videl, kak se jim odpali na tisti 6 pasovnici. ?e Zaporo?ci se nesejo 160. Ampak policaji niso tako zaplankani kot na?i in se ne dr?ijo vseh predpisov kot pijanec plota. Da se marsikaj zmenit... celo na navadni cesti tolerirajo do 100km/h.
Ti nima? najbolj razdelano, kaj je divjanje. Napisal sem ti, da ne divjam. Dinami?na vo?nja (nasprotje monotone) je prilagajanje hitrosti glede na nevarnosti in promet, divjanje je pa ti??anje gasa v podn za vsako ceno. To ne pomeni, da se dr?im omejitev (razen v naseljih), ampak da po svoji presoji, ki me do sedaj ?e ni pretentala, prilagajam vo?njo. Ne prehitevam v ?karje, ne limam se za rit in blendam, ustavljam pred prehodi za pe??e in ne lapam po telefonu. Skoncentiran sem na eno in edino stvar, ki jo takrat opravljam in se tem nikogar ne ogro?am. Kot recimo nekateri, ki se vozijo po omejitvi, pi?ejo SMS-e, ne nakazujejo smernikov in se ?minkajo v retrovizor. Meni je vseeno kaj si ti misli? o meni pa ne zato, ker bi bil aroganten, ampak ker me ne pozna?. In mi sladko dol visi, ?e se tebi zdi, da se je treba na coni 30km/h, kjer ni nobenih nevarnosti, peljat 30 in na delovi??u ogro?at samega sebe med 2-ma kamijonoma, ki sta brez varnostne razdalje pri 60km/h. Nikoli nisem rekel, da je s tistimi, ki vozijo po omejitvah kaj narobe. Ljudje smo pa? razli?no sposobni dojemati hitrost. Nekomu se ?e 100km/h po AC zdi prebijanje zvo?nega zidu, medtem ko se meni pa? za?ne dremat. In celo ?tudije ugotavljajo podobno. Kje sem to prebral? Evo:
V Sloveniji je marsikaj narobe. Se strinjam. Ker ne kradem, se lahko osredoto?iva samo na promet, da ne zaideva iz debate. Roko na srce, danes ima lahko vozni?ki izpit vsak. In tu je izvor vsega, kar je narobe. Ne to, da se jaz peljem 120km/h pri omejitvi 90km/h, ampak da se spustijo na cesto taki, ki niso sposobni opazovati okolice, prometa in nadzorovati svojega vozila. Konec debate. ?e te vlak zbije (v treznem stanju!) na nezavarovanem prehodu v Cirkovcah, kjer je levo in desno vsaj 3 kilometre vidnega polja, potem je o?itno nekaj narobe z dr?avo, ki podeljuje izpite. Ker mi to dojemamo kot osebno pravico, hkrati pa ni nobenega odgovornega, ki bi izpostavil vozilo kot oro?je. Ob nepravilni uporabi pa? lahko gre kaj narobe. In polovico teh znakov z omejitvami hitrosti bi lahko bilo manj... posledi?no tudi nesre?. Znaki so stari ve? desetletij in ?eprav refleksi ostajajo enaki, gre tehnologija naprej. Zato sem mnenja, da nekatere omejitve niso ve? ustrezne Ne pa da se ?e zmanj?ujejo...?
Pa ?e iz Wikija: "A culture of competition has arisen among game enthusiasts with regard to frame rates, with players striving to obtain the highest FPS possible, due to their utility in demonstrating a system's power and efficiency. Indeed, many benchmarks (such as 3DMark) released by the marketing departments of hardware manufacturers and published in hardware reviews focus on the FPS measurement. Even though the typical LCD monitors of today are locked at 60 Hz, making extremely high frame rates impossible to see in realtime, playthroughs of game “timedemos” at hundreds or thousands of FPS for benchmarking purposes are still common."
- S hobiji na?eloma ni ni? narobe, razen, ?e je tvoj hobi namerno in zavestno ogro?anje drugih ljudi, kateri se dr?ijo cestnih predpisov.
@Boss, ti pa ?e enkrat pre?itaj razlago o tisti nesre?i! ?e ne bo ?lo, jo pa pre?itaj ?e enkrat.........pa ?e enkrat..........pa ?e enkrat....pa ?e.......pa.....p......itd... Kar ber, ma? ti cajta dost.
A se jih sploh kdo dr?i? Te predpisi so bili spisani nekaj desetletij nazaj, od takrat se je pa ?e precej spremenilo. Zakone itak pi?ejo ne?ivljenjski ljudje, ki imajo s cesto ravno toliko, da jo pre?kajo ?ez prehod. Poleg tega si pri bolj dinami?ni vo?nji (hitrej?i, ne divja?ki) bolj skoncentriran na dogajanje kot pri onemu pol?jem puzanju. ?e nisem videl nikogar, ki bi se:
- na avtocestnem delovi??u vozil 60km/h (verjetno je nevarnost, da te nasadi tovornjak)
- pri mestnih conah 30km/h dr?al omenjene omejitve (ker jih pa? prej nikoli ni bilo in so ?e danes samo za fiskalne dajatve obubo?anim blagajnam)
- pred cestninskimi postajami upo?asnil na 40km/h
-.... itd.
Itak smo pa bolj pape?ki od pape?a. Vidimo samo druge napake, svojih pa ne. Cimeroti? recimo je tako samokriti?en, da jih vidi celo pri sebi
Ne, sej nisem delal primerjave Ampak tam je baje ve?ja mo?nost, da naleti? na kontrolo. Pa verjetno te znajo ?e v rit slikat.
V slo: narobe montirana ali skrita tablica 503? .....
Avstrija 60 nad omejitvijo 65?....
Mene so izmerili preko meje, ko sem peljal 142km/h po cesti, kjer je omejitev 90km/h. Na?eloma je kazen 150?, ampak je rekel da do 100km/h tolerirajo, za prekora?itev 20km/h je pa 35?. Pa mi je potem sestavil kazen iz dveh papir?kov za 20km/h prekora?itve tak, da me je stalo 70?. Pri nas pa bi bil pomoje ob vozilo.
jaz sem se v tem ?asu 50 minut vozil od Lukovice pa do Vranskega-kolona pa skoz.
Vozil sem z motorjom ,z avtom pa bi se postaral
V Italiji se dnevno poslu?ujejo takih metod. Samo verjetno za te skuterje ne rabijo ekstra A kategorije. Sem ?e tudi sam razmi?ljal, da bi si enega maksija kupil za v slu?bo in nazaj. Da se izognem kolonam in parkiranju. Pa da me ?e kak naliv ?isto ne opere...
to ?e ni vse, zutri, ko se pelem na ?iht, ?ujem po radiu, da se dva ?etata na AC po odstavnem pau
Takih jaz polno vidim, ko se ob petkih vra?am domov. Ve?inoma I/RO registrske. Se ustavijo na SOS pasu, stopijo ven, grejo hcat en za drugim na plehnato ograjo, potem pa v avto pa gremo dalje.
Letu? - Mozirje Sicer so mogo?e malo lep?e od teh, ampak v de?ju skoraj smrtno nevarne. Medtem, ko teh jodlbergerskih ?e zazna? ne, tudi sredi najve?jega naliva.
P.S.: Pozna kdo kako stran, kjer se dajo ugodno naro?at motoristi?ni deli? Rabim zadnji disk, ker sem ga zvil, ko sem pozabil disc-lock na njem :ne vem:
Avstrija, cesta 69 (Eibiswald - Lavam?nd). Teh bitumenskih zalivk je malo morje, ampak ni? ne drsijo tak kot pri nas. Asfalt je star, ampak odli?en. Tak, da ga lahko konkretno nagne?. Eni se tudi po kolenih mimo vozijo. Meni ?e malo manjka, samo nisem hotel hla? vtrgat
Na?eloma ?e nisem naletel na kak?no tako nesre?o kot je opisana zgoraj (hvalabogu), se mi je pa dostikrat zgodilo, da bi skoraj pri?lo do nje. Ne vem, ?e sem ?e omenil, da sem se enega junijskega ve?era peljal proti mejnemu prehodu Dragonja, ko sem 100% re?il eno skoraj brezizhodno situacijo nekega ljubljanskega starega bedaka v modrem Mercedesu A klase (MK1). ?e kdo slu?ajno ve za tega starega kozla naj mi pove lokacijo, ker ga bom po?akal pa ga tak nalomil, da mu bojo menjali oba kolka. Kaj se je dogajalo. V manj?i koloni (recimo 10 avtomobilov) se pomikamo nekje med Grintovcem in Padno. Resda je ?lo po?asi, okoli 80km/h, bil sem drugi v koloni za enim Landcruiserjem, ampak cesta je zavita in polna ?rta pa sem se odlo?il po?akati do mejnega prehoda, kjer bom itak stal v vrsti. In kaj vidim? Ker za razliko od Nizozemca precej opazujem ogledala, vidim par lu?i, ki prehitevajo celo kolono. Pogledam mimo Landcruiserja, kolikor se je dalo in vidim nepregleden ovinek v desno ?ez cca 80m. Itak mi takoj pade mrak na o?i, ker mi taki prepotentne?i grejo ultra na ?ivce, ko se z nekimi kantami spravijo delat prekr?ek sredi nepreglednih ovinkov in s tem ogro?ajo ?e vse druge okoli sebe. Da ne dolgovezim; izza ovinka zagledam lu?i, ki se peljejo kontra medtem, ko je ta idiot bil komaj vzporedno z avtom za mano. In ?e kar v svojem prehitevalnem manevru, ne da bi odnehal. Mislim, da sem gledal ko kameleon, kaj bo. Z enim o?esom njega, z drugim naprej. Ded pripelje v?tric z mano medtem, ko mu je ?e nasprotujo?i blendal in je bil samo ?e kakih 50m oddaljen od njega. ?e sploh toliko. Kaj mi je ostalo, kot da mo?no zabremzam in spustim starega kozla predse medtem, ko nasprotni avto niti sekundo kasneje pripelje mimo, vsi za?nejo hupat (z mano vred) in kaj ta bedak naredi? Vsi vemo kak?en je pregled izza Toyotinega terenca, povrh pa ?e nepregledni desni ovinek in polna ?rta... Ni?, tele gre dalje prehitevat popolnoma v neznano! In, ker se je vse odvijalo tako hitro, nisem ujel ne tablice, najprej ?e za model avtomobila nisem bil siguren... Pridem na mejo in gledam, kje je ta kreten, da stopim ven in mu enih par nalo?im na slabo vest. Vidim nekaj podobnega v stoje?i koloni, ampak nisem bil ziher ali je Stilo karavan ali A klasa. Punca je bila ?e vedno v ?oku, pri 23 stopinjah rahlo zmrznjena, ?eprav je momljala o nekem Mercedesu. In res, ko tipa spustijo ?ez hrva?ki prehod, se je zakadil kot da bi mu pri?gali zeleno lu? na dirki in za?el prehitevat v tisti S ovinek vse po spisku... Spet, ?ez polno ?rto. Skratka, sivo modra A klasa, LJ tablica, mnogokrake sive felne, lastnik je en osivelo-ple?ast ?i?a... ?e kdo ve...
A naredil si se bogega lej nobena mi ni dala ?e neki cajta.......
Recimo ja Ne, korektno sem se pomenil z njim, se ?e malo pohecal (seveda ne na njihov ra?un) in ni bilo nobenih te?av. ?e bi ga pa za?el po?iljat v tri mamine lulike, bi pa verjetno tudi sam druga?e postopal. Na ta na?in skratka... Pri jodlbergerjih so me enkrat ustavili, ko sem peljal 142km/h namesto 90km/h pa mi je za?el polizei na?tevat, da to je 150? kazni (uuuh ) in sem seveda naredil za?udeno grimaso z izbuljenimi o?mi in nekim stokanjem pa je rekel, da bo napisal tak kot da sem 2x prekora?il 20km/h, 10km/h (do 100) pa tolerirajo. Torej, pla?al sem 70?. Prijaznost in poni?nost se izpla?a
?akaj ampak tip jo je mislil le opozoriti, potem je pa za?ela jezikati. Jaz bi ji ?e za kaj drugega napisal pa ?e kak sarkazem bi uporabil.
Aha, ok, potem je res smotano, da je za?ela lapat. Itak, da bi se meni tudi zdelo bedasto, da me ustavlja zaradi take stvari, ampak bi se zadr?al in ravnal po zgoraj opisanem postopku (torej, naredil bi se "bogega").
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, bistvo je to, da z nekim omejenim bud?etom iztisne? iz sistema malo ve? kot ti serijsko ponuja in recimo dose?e? neko modernej?o konfiguracijo, ki si je sicer ne more? privo??it. Jaz sem procesor, mati?no, rame in grafi?no pred kakim letom kupil za okoli 230? pa ?isto solidno delujejo. Napajalnik je bil sicer dodatnih 100?, ampak bo ?e itak pri?el v po?tev, ?e grem na novej?o stvar.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani