Skoči na vsebino
Jamralnik v2
Napisano

Se strinjam.

Malo zafrkavam, ker vedno po Fordih udriha. Pa vse kar ima od Forda je logotip. Pa po eni strani ima prav, ker je Ford kriv, da je podpisal s VW-jem. To pa ne pomeni, da so pravi Fordi slabi.

 

Saj sem že 15x povedal, na forumu, mojo izkušnjo s VW-ji.

Izgleda da bo @Slivka šil naš neslavni rekord: 18x garancija v prvem letu.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

@skritikrt če razmišljam naprej. Zakaj pa potem delajo 0.5 meterske raglje?

Potem ne vidim uporabnosti na njih. S krajšo hitreje vijačiš. Daljša tudi rabi večji hod med kliki, torej je njen obstoj totalni absurd 🤔

 

Seveda ni raglja udarni ključ in ne smeš udarjat po njej.

Screenshot_20240603_201007_Firefox.jpg

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano
pred 4 urami je Slivka napisal:

 

Najprej sem jaz njih nekaj, potem so nekaj časa ugotavljali, kdo koga kaj in zdaj je rešeno.

 

In, ja, pnevmatike so res brez oznake C...

In indeks nosilnosti ni 98/100 ampak 96...

Zlodej je, ker sem že naročil ene in edine, ki obstajajo v tej dimenziji in z oznako C...

Tako je. Homologacijo dobi prodajalec od uvoznika. Izdana pa je nekje v EU.

 

Jaz tudi imam eno napako pri Fordu. Samo me ne boli. Homologirane imam 16" felne, ki niti fizično ne grejo na 308mm diske. Tudi moj avto je redkost v Sloveniji.

 

Za gume sem pa ti promtno odgovarjal, takoj ko si napisal kaj. In zadeve sem takoj dvojno preverjal po internetu. Se ti je malo preveč mudilo.

Ne moreš imet nekaj homologirano, če ne obstaja v modelu prvovgradnje, saj bi drugače bil avto tehnično neizpraven.

 

Sedaj imaš 2 možnosti. Vrni oz. kliči, če še niso poslali, pa se zmeni za kaj drugega.

 

Drugače pa zvozi te kombi gume. So drug model in se bojo 100% počasneje rable. Edino kako je pa oprijem, pa ne vem. Teh čudes ni na testih.

pred 9 urami je Bini napisal:

S tem se jaz nebi hvalil, avto je zmetan skupa z vseh vetrov zato pa ne znajo skupaj spacat eno preprosto, bogo homologacijo...:nevem:

Pa ne bi reko. Ker kdo kupi tak avto kupi original obliko (VW), ker je pač v Sloveniji VW sinonim za kvaliteto.

 

In redki so taki, ki bi kupli takega Forda. Tudi če ni preoblečen VW.

Ker če že daš tolko dnarja, pa naj bo nemc. 😂

 

In za to imava s Slivko redke avte.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jaz sem rasel s ključavničarjem in niti gedor nismo imeli pri hiši.

Samo viličaste, nasadne, s, cevaste in podobne ključe.

 

Gedore sem začel kasneje uporabljat.

Samo pa kvalitetne gedore/račne še nisem uspel uničit, če prenese 30 let zlorab takoj podpišem.

 

Tudi s breaker barom si mi dal mislit. In zdaj sem na treh opcijah že. Tak da glava boli že.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Upam, da ne boš jezn na mene.

Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.

 

Ampak obstaja možnost, da kupim to:

WWW.ORODJE-ZABJEK.SI

- zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...

 

Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.

 

Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato.

457mm je že poštena štanga.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 minuto je skritikrt napisal:

Kaj mislim povedati-mogoče se ti izplača vzeti set z polnilcem in dvema baterijma,ker so pač seti cenejši...pretehtaj.

 

Seveda. Samo če 4 ali več let ne bo naslednje Metabo mašine, mi je to overkill.

Za to kaj bom kake mehanske storitve delal na avtu in felne menjava, bo 1 baterija dovolj. Ne želim hrčkat za vojne čase 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mislil sem na vrtalne/vijačnike.

Pa glede na navor, bom vzel LTX, ko bo Bosch crknil. Če vzamem LT-ja, je to isti nivo Bosch-a in imam 2 podobni mašini. Seveda je bolj kvalitetna roba. Samo če bo Bosch še delal 4 leta, pa pol nekaj na nivoju LTX-a ali Milwaukee-ja,....

 

Hvala za izčrpen info.

 

Tak kot si rekel, Povše 230€ s kufrom in 55€ za polnilec. Baterijo pa dajo gratis.... 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

@skritikrt sem prebral na strani 5. To temo sledim bolj občasno, tako da sem vijačnik spregledal.

 

Eno vprašanje še, razlika med LTX in LT?

Razen navora....

 

 

Trenutno ne mika bolj ta odvijačnik za 220€. Baterijo mi šenkajo in kupim še samo polnilec.

Sploh če je še nemec in naslednik ni več.

Povše ga ima najceneje. Morem malo nemce pogledat. Maš ti kakàna priporočila kje gori vzet?

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano (urejeno)

Tudi jaz delam vse brez, razen ko pridemo do koreninskega zdravljenja ali čeljustne kirurgije.

 

Ma ja. Če malo žgečka, vsaj vem, da sem še živ.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano (urejeno)

Zdaj pa že bluziš konkretno.

 

Od vedno je obstajal osnovni motor, ki je bil nepremičnina. Še na tvoji zlati Mazdi 5 je ziher bil.

 

In to je ugotovil nek inženir, da bo glih dovolj, da lahko revež kupi v osnovnem paketu opreme.

 

A nimajo ravno za to avti cele palete motorjev z različnimi močmi?

 

Evo dva osnovna rahitična modela:

- Mazda 5 1.8 114 konjev, 165Nm, 182km/h najvišja hitrost, 0-100km/h 11.4s.

 

- Ford Turneo Connect 114 konjev, 220Nm, 181km/h najvišja hitrost, 0-100km/h 11.9s.

 

Torej približno isto sranje.

 

 

Bom kar po tvoje zaključil:

Pustimo stat....

Al pa po moje:

Nima smisla....

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano

To ni kriv bencinar ampak podhranjenost.

 

Kot en kmet it hribov, bi moral vedet, da so tudi dizli lahko podhranjeni 😉

In da to nima veze z vrsto goriva. Še EV je lahko podhranjen.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

Tako, da očitno Tour ostaja liga zase, Vuelta nekje zadaj, Giro pa, če se bo tako nadaljevalo bo težko upihnil 110. rojstni dan. Se bodo morali Italijani krepko zamisliti kako naprej in kako spet bolj popularizirati Giro.

Se strinjam.

 

In je zanimivo kako se spreminja.

Dokler ni Roglič šel na Vuelto, je bil Giro takoj za Tour-om, Vuelta pa stranski tir.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Chat is back ...
Napisano

Tudi jaz sem ti nazadnje postavil pristojbino (dva kozarca meda), pa si tudi po tihem mimo zbežal, potem pa še šimfal drage gostilne v MB 😉

 

Upam da še lopata kdaj do tvojega hrbta segne 🤣

Tak recimo, kot pobožniki bičajo sami sebe ....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zbil srno
Napisano
pred 20 minutami je FuManchu napisal:

Kolikor slišim od drugih, so ravno pooblaščeni servisi (ne vsi seveda) največji šalabajzarji.

Jaz bi pa rekel, da je pri vseh loterija.

Najdi dobrega in se skoraj poroči z njim, ker so redki bolj kot zlato v Muri.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zbil srno
Napisano

Če bi k Ferku peljal, bi še slabše skozi prišel. Selmar je baje ok. Nisem pa sprobal.

 

Tudi jaz za to Forda vozim v Brezno.

Tudi i20n ne bom peljal na servis tja kot sem ga kupil. 1x so me dovolj vložli. 20km za se obrnit, in ti reče znana težava, ni rešitve. Pa vdari 1h na garancijo. Po telefonu pa se sprenevedal, da mora videt.... bi mi že te reko, da se po uradni poti ne da rešit. Samo da zasluži.

 

Morem naslednji tedn med dopistom to porihtat.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jaz sem tudi opazil zmagovalno pri njih.

 

Na istem ceniku:

- Ožujsko točeno 4€ 0.5l

- Ožujsko v steklenici 3.5€ 0.5l.

 

In se lepo vsedeš, vprašaš kaki pir ima in ko reče točeno, rečeš te pa daj. In evo....

 

Takih specialk v Italiji ne najdeš.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.