Evo s5 en malo dalj?i zapis, verjetno bo kdo ?e zdaj zavil z o?mi... Kar naj. Lahko pa tudi ?e zdaj presko?i zapis...
Dostikrat dobim vpra?anje : "zakaj kolesaris? Zakaj jemlje? kolo na dopust? Zakaj ne gre? z nami na pivo?...".
Evo zakaj.... Petek 8.2.19 . Zbudim se tecen kot drek. Ampak res. Za nikamor. Malo avto zajebava,malo se Zbudim z mislijo na neprave ljudi,malo tega,onega...
Skratka; tip brez pravih problemov si dela probleme, i??e jih... Ok,jebiga,pride tak dan...
Zajtrk. Seveda; potem pa na kolo. V dres 4pesti rozin (kar bo zado??alo za 3h, ve? se mi itk ne bo dalo). Startam na Javor,sledi spust v Podlipoglav.
Beda. Najraje bi ?el spat domov. Pun qrac vsega in vseh.
Na poti na Pance me prehiti par na specialki. Tip in ?enska.... Mo?ki ego pade nekam k feltni.jbg.
Dohitevam neko kolesarsko silhueto... Hm... Ni specialka... Ni e-bike... Kaj dfuck je to? A prou vidim? Pa ni opazno po?asnej?i... Skratka... Gospod v zrelih letih na bicikeLJu.... Ljubljanski rentabike...
Ga prehitim , pogledam in re?em " ej.... Svaka ?ast,kapo dol...". Se nasmehneva. Se usede na teraso,jaz grem za ?ank...
Na eni sede?ni 4je tipi , stari Max 30let... Te?e pogovor o reality showu Bar, vsak ?e nekaj pira v riti... Nekje okoli nog se mota vresceca mularija...
Super. Keeps geting better...nekaj zame.saj pravim,tecen kot drek...
Spijem ?aj, preoble?en grem ven proti bajku z mislijo "?imprej domov".
Zunaj sedi gospod z bicikeLJom in mirno pije pivo... Beseda da besedo. Se vsedem za sosednjo mizo. Pogovor te?e. Pravi da je sicer specialkar ,ampak da mu je skoda svojega kolesa za tako vreme in hodi s tem... Hm... Razumem ljubezen do kolesa...
Pade pogovor o Dolomitih, mulariji obsedeni z gadgeti,praznih igri??ih, star?ih ki jih skrbi da bi si njihov Son?ek opraskal kolena pri igri z ?ogo...
Pogovor traja... Zagotovo 20'... Se zahvalim za dru?bo in fajn ?vek,dam roko... Vmes mi pove,da se bo udele?il kolesarske diagonale v Juniju za dobrodelne namene . Jaz pa 1vecer prej razmi?ljal o temu...
Ni naklju?ij.
No... Kratek pogovor z neznancem je pri meni pritisnil gumb "reset" in sem pozabil na vse probleme, oziroma "probleme"... Tako da sem z ostalimi tremi pestmi rozin v ?epu zavil naravnost proti Grosupljem...
?ez Vino, Smrjene....Pijavo Gorico... Ig... Podpe?... Notranje Gorice...
Tam sem uspel dobiti zastonj toplo vodo v gostilni Amfora (ker je bila v bidonu ?e jebeno mrzla). Kar sploh ni tako samoumevno marsikje...
Seveda rozin ni bilo ve?,meni se je pa zalustalo pizze . Pri lokalnem fast foodu. Bolj k bo mastna , bolj?a bo...
Si re?em; podaljsaj traso,pa si jo privo??i...
V Ljubljani se ni zavilo domov,ampak se je ?lo v ?marje Sap na kos pizze... Kakovost pizze raste premosorazmerno z lakoto,vam povem...
Epilog : 112km. Domov sem se vra?al ob spremstvu son?nega zahoda , bilo je fenomenalno.
Pasalo je za znoret. Iz dneva,ki se je sprva zdel kot totalno posran dan, je zaradi spleta okoli??in nastal eden bolj?ih kolesarskih dni ever.
Sicer sem potem v?eraj praznil avtomate in lokalne sadjarje ropal banan in ?el 2x v slu?bi na malico ter zve?er pojedel 2vecerji,ampak.... Jebemu je sedl...
No, ZATO kolesarim... Ker me v 99% vrne ?port v bolj?o voljo...
Danes prvo letosnjo cestno voznjo urezal, potem pa se v gozd zavil, kjer je bilo se konkretno zmrznjeno po tleh. Vse skupaj kot ogrevanje za fikmezz
1 vprasanje za strokovnjake na dveh koleasih in lasten pogon; ali bi bilo smiselno za downhill fajn znizati sedez, glede na najvusjo pozicijo v fazi kolesarskega vzpona? (Danes dobro da nisem zverinsko telebnu, ker mi je bil sedez previsok in hittost za ta teren previsoka. Padec le rahel zdrs v koncni fazi, hehe)
Seveda znizaj sede? in pa zadnjico prestavi za sede?,tezisce ?imbolj nazaj...
Prvi avto; kia pride wagon,letnik 2001, kupljena leta 2005 z 80t km, v dveh letih naredil skoraj 60t km ... razen problematicnih plinov na tehnicnih b.p.
Drugi avto; volvo 460, 1.8, bencinar , letnik 95, kupljen leta 2007 z vec kot 250t km , v enem letu in 30 t km razen zarustanih zadnjih zavor bp. Pogresam ta avto.
Tretji avto ; lancia lybra 2,4jtd letnik 01. Avto kupljen pri lokalnem dilerju, italijansko poreklo... what more can i say.... ni kriv avto, kriva je moja naivna glava,ki se je zaljubila v avto v isti sekundi, ko sem se usedel vanj.
Mazda mx5, kupljena leta 2016 z 130t km. Bp.
Xsara bo kmalu stara 10let, 150t km. Akumulator je zdrzal 8 let, alternator crknil po 5ih letih, nosilci amortizerjev, koncniki, cinspula, senzor vziga, abs senzor crknili po 7- 8ih letih.
Bencinska pumpa crknila po 9ih letih (deloma moja krivda; konstantna voznja na rezervi), za zarustane kljucavnice na vratih pa 99% moja krivda... no, pa zdaj to misteriozno obnasanje ob hladnem vremenu...
Ni letelo nate. Govorim na splo?no o omejenem poznavanju in tem, da ljudi to sploh ne ovira pri ?irjenju nekih postulatov ki nimajo osnove.
Ja to se kar strinjam... Sploh ko kupijo avto ,ki je bil kot nov magnet za nabiranje kilometrov,cez nekaj let pa rata magnet za dilerje in vrtenje kilometrov...
Ja najbolje je, ko o pokvarljivosti posamezne znamke modrujejo tisti, ki so kupili rabljeno vozilo s 3x prevrtenimi kilometri ne da bi vedeli za to. Logi?no da se na takih avtih stvari kvarujo.
?e se ?e nekdo spu??a v ocenjevanje zanesljivosti, naj najprej kupi nov avto, naredi z njim ene 300Kkm, tako da bo vedel kaj se je z njim dogajalo, pa potem sodi.
?e je to letelo name.... Avto sem kupil nov in sem edini voznik....
Vseeno bi raje imel avto,kjer bi nekaj crknilo (magari vsako leto) pa da se ve kaj je, ne pa tole tipanje v temi,voznja od doma do servisa,usklajevanje s sihtom,probavanje... Na koncu pa ni? bolj?e...
A nisi rekel, da ti je ?e pred vgradnjo LPG to nagajalo, pa verjetno plina nima? od v?eraj v Citrusu?
Ja res je; mislim da se je prvi? pojavili kak?na 4leta nazaj. Ampak to 1x,max2x na leto in iskreno se mi ni dalo s tem ukvarjati... Torej,ja... Po 6ih letih je xsara prvi? pokazala slab dan
Sicer ne vem kako ma Citroen narejen prosti tek samo to bi lahko bilo to, ker v?asih ne ?tima temperatura, ko ugasne? motor (recimo takrat je temperatura zraka v pozitivi). Ko ga pa posku?a? pri?gati je pa recimo 15 stopinj manj. Nato so te?ave z v?igom, ker nekako zapre zaug prezgodaj zato avto crkne, ker je motro hladen in rabi zelo bogato me?anico za delovanje.
Nekaj podobnega sem imel pred 20 let na Clarusu, recimo jeseni. ?e sem avto izklopil recimo ob petih, ?estih popoldne pri 25 stopinjah in ga nato zjutraj pri?gal pri 5 stopinjah se je dogajalo to?no to kar opisuje?. ?e pa je bil avto ugasnjen recimo kasneje ob desetih zve?er pri recimo 15 stopinjah pa ni bilo nikakr?nih te?av. Jaz sem se sprijaznil s tem in nisem popravljal.
Ja meni je zelo sumljivo to,da in dodajanju gasa avto ne ugasne.... Najraje bi videl da zadeva ?isto crkne ; potem bo Diagnostika la?ja .
Druga opcija je pa res ta,da pa? sprejmem to in sem vesel,da avto ki je nov stal malo nad 12t eur, po 10ih letih tole prvi? nekaj zajebava...
Nejc, daj Dr. Pelka obi??i, ker popravlja tudi veliko LPG vozil.
Tnx ,ampak za1x bom ostal pri jerovsku, da on dokon?a tole Kar je za?el... Nekako ne maram da si avto podaja ve? serviserjev ,sploh pa zaradi iste te?ave....
Ce vzge takoj ni benz pumpa (nizkotlacna) ali vstalo, za vzdrzevanje je potem potrebna visok tlak. Tako da lahko da je tole s cilindri in lpgjem (brez mazanja?)
Ja,saj ko sem pripeljal avto na servis,so seveda najprej pokazali s prstom na LPG (btw,ima mazanje) pa so potem hitro "priznali"da nima veze s plinom.
Kajti ,kot re?eno, zadeva se je parkrat pojavila ?e pred ugradnjo plina.
Tester? Ob tresenju je pokazal napako na cilindru ?t3, zdaj ko tresenja ni ve? in je te?ava "zgolj"takoj?nje uga?anje , tester ni? ne pokaze...
Je pa zoprno diagnosticirati... Ko avto v?ge in ostane prizgan (to je recimo po tretjem poskusu) ,potem dela b.p. dokler s5 ne stoji ugasnjen vsaj 6ur. In ?e takrat mora biti pod 0stopinj...
Bom prilepil posnetek izpred parih dni (?e bom znal).
Aja... Verjetno tole ?e bolj spada v temo tehni?nih te?av?
In kaj ti dela? Pa saj nimas mald avto, sestrino smo skoz sravfal a se vedno dela.
Torej; ko avto stoji vsaj 6ur in je zunaj hladno (pod nulo recimo) avto v?ge in TAKOJ ugasne (izpolnjena morata oba pogoja).... Potem v?ge in ostane prizgan v recimo tretjem poskusu. ?e dodam gas , v?ge in ostane prizgan v prvem poskusu...
Nekaj ?asa je potem ?e veselo tresel in delal po treh cilindrih (so?asno se je pri?gala ?e Lu?ka za motor)-pomagal je ponovni zagon.
Menjano: sve?ke in bencinski filter,cinspula,2x spucana loputa, ?oba na tretjem cilindru (kar je odpravilo te?avo s tresenjem in zato mogo?e celo verjamem da te?avi nista povezani), senzor za temperaturo vode (na lastne o?i videl,da je bil zalit).
Benz pumpa stara 1leto...
Preden pade krivda na LPG... Zadeva se je ob?asno pojavljala ?e pred vgradnjo le-tega , tudi pozimi,ampak pa? 1x na leto in se mi takrat ni dalo zajebavat s tem,zdaj mi pa zre ?ivce...
Ja,vem da je avto letnik 2009,ampak vseeno...razpizdi me, da se ne najde napake...
Ne! Sej se ne rabi? strinjat z mano, z zakonom se bo? moral in pravnoformalno kazni pri stoje?em avtu ne more? dobiti,
Am... Okej... Bom se Malo na ?ihtu pozanimali... Ampak,recimo primer; telefonira v koloni in zaradi tega pravi ?as ne opazi bli?ajo?ega se re?evalnega vozila na nujni vo?nji...?
Sicer se mi ne ljubi brskati, kako je to pri nas... sem pa ze veckrat zasledil na nemski TV, da je prepovedana uporaba mobilnika, ce nimas prostorocnega kompleta med voznjo... in to pomeni tudi, ce sedis v avtu v kolonu, ki stoji in je avto prizgan... Celo tako dalec je sel nek clanek, da lahko telefoniras pri semaforju, ce avto ugasnes... a spet po drugi strani, ne smes biti ovira ostalim udelezencem v prometu, ko stojis z ugasnjenim avtomobilom ored rdeco lucjo na semaforju... Predvidevam, da je pri nas tudi kaksen podoben clen kje skrit med morjem aktov, ori katerih clovek niti ne ve, ali so se veljavni ali jih je zamenjal ze kaksen drug akt ...
Mislim in upam, da je vsem jasno, da se tudi pri rdeci luci/v zastoju ne sme uporabljati telefona.
Ne recem, da jaz nikoli ne pogledam na telefon, ko stojim pred semaforjem, pa ceprav sem 1x ze dobil opozorilo od policista na motorju. In to povsem upraviceno.
Bolj me zmoti nekaj drugega; tale bebcek (ne morem kaj drugega napisat) , ki sedi v avtu je vec kot ocitno zaposlen pri instituciji, ki ozavesca druzbo o nevarnosti uporabe telefona med voznjo. Jebes tako ozavescanje... pljuvanje v lastno skledo. Preprosto bi ga bilo treba zabrisati ven iz sluzbe.
Kot da bi prisli gasilci na osnovno ?olo predavati o (pozarni) varnosti, hkrati bi pa kadili na hodniku. Ali pa (iz resnicnega zivljenja), ko mi je zdravnica , ki je imela DOBESEDNO 30kg prevec predavala o zdravem zivljenskem slogu...
Ja,vsi smo ljudje, vsi tudi zavestno delamo napake, ampak lepo se jim je izogibati, ce smo zaposleni nekje, kjer je na?a vloga tudi ozavescanje ljudi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Saj pravim, domov sem baje prisel prerojen,he...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani