Z Juresom sva imela ravno tako situacijo lani (?eprav imam ob?utek, da je pozabil na to situacijo), ko sva delala "poraba test" in se je uscalo kot pri norcih, 6-ka pa ni pri?gala lu?i ampak je bila na dnevnih. Ker je bilo dovolj svetlo, dejansko izza volana nisem vedel, da mi lu?i ne gorijo oziroma gorijo samo dnevne. Stikalo za lu?i je bilo na poziciji AUTO in to?no zaradi tega ogromno ljudi potem vozi brez lu?i pa v ve?ini sploh niso krivi za nastalo situacijo. Pa ne da bi koga zagovarjal ali pa tudi, samo ?e je avtomatika potem naj bo popolna ne pa samo delna in mislim, da je to zares en velik minus za Mazdine in?enirje in sr?no upam, da se tega zavedajo. Verjetno pa je podoben problem tudi pri marsikateri drugi znamki.
Noja... to, da izza volana pri novi Mazdi ne ves, ali gorijo dnevne (LED) luci ali so prizgane zasencene ne drzi... Ce Imas rocico v polozaju AUTO se takrat, ko je zunaj dovolj temno, prizge lucka, ki signalizira, da so prizgane zasencene (kratke) luci...
Pa tudi osvetlitev armature manj sveti (ce imas sveda tako nastavljeno) ...
Se pa strinjam, da bi lahko to naredili v povezavi s senzorjem za dez, da se tudi takrat samodejno prizgejo, ko je zunaj se dovolj svetlo, vendar je vidljivost zmanjsana... Se vedno pa je treba ob meglenem dnevu luci prizgati rocno... saj takrat senzor za dez ne zazna nic, svetlo je se vedno dovolj... vidljivost pa je zanic ...
Zal je se vedno tako, da se 100% ne da vsega avtomatizirati... Eno velikonapako pa so naredili tisti, ki pisejo zakone, da so dali obvezne dnevne LED luci samo spredaj... Veliko varneje bi bilo, ce bi bile dnevne luci se zadaj... ker bi bilo veliko manj "od zadaj nevidnih" v tunelih ali ob mraku ...
13-8-2014, E40 Gent (Ghent) - Brugge(Bruges), exit Aalter. Driver was sent to hospital in critical condition (2 broken cervical vertabraes (neck). She was in a coma for a while but got out of it and is recovering exceptionally well. In short: she survived. I do not own this video, this video has been shortened. Original full video via link below.
@Jest, ne delam na S?. Sem pa delal oz. ?e delam neposredno v povezavi z letnimi dajatvami. Niti mi nista tuja JU in dr?avni prora?un, zato me pa zmoti, ko se o teh dveh stvareh kaj govori ''na pamet''.
Samo od nekod so mogli tudi mediji pobrati te informacije, da gre veliko prevec denarja, ki je namenjen vzdrzevanju cest v druge zadeve... med drugim menda tudi v zakelj brez dna SZ ... Ali si mediji take zadeve kar izmisljujejo in lazejo? Tudi nisem bral, da bi se te zadeve kaj dosti demantirale oz. da bi se taksna nesogalsja resevala na sodiscu.... Ce po pravici povem, sem tukaj prvic bral o tem, da to, da denar namenjen vzdrzevanju cest NE gre v SZ... Situacija pa je vidna... denarja se pobere precej... rezultatov pa ni videti... oz. so videti rezultati nevzdrzevanja. Se tisto, kar se naredi, se naredi izredno nekakovostno... pa to velja tako za avtoceste kot tudi za regionalne in lokalne ceste... torej tako DARS, kot DRSC in ostali, ki so odgovorni za vzdrzevanje, ocitno ne opravljajo svojega dela...
Najvecji absurd pa so razne zapore dotrajanih mostov, kot je recimo tisti v Mednem... po drugi strani pa tudi dolgotrajna zapora, semaforji, fizikalci z lizikami in policisti, ki urejajo promet tam ob konicah niso zastonj...
Lep esej. Zdej pa to?no citiraj, kje je navedeno da gre denar iz cestnin v prora?un S?ja. Potem te bom pa popravil z dokazi
Pa da ?e malo pomagam s ?tevilkami:
TRR od Letnih dajatev:
a ) 01100-8450169874 "Letna dajatev za uporabo vozil v cestnem prometu od pravnih oseb" in
b ) 01100-8450169971 "Letna dajatev za uporabo vozil v cestnem prometu od fizi?nih oseb in zasebnikov"
TRR od Slovenskih ?eleznic:
02923-0019346887
A ti tud delas na zeleznicah, da jih tako zagovarjas? Vem da casi niso ravno roznati... vem pa tudi, da na SZ niso ravno najbolj racionalni, kar se denarja tice... Sem vcasih kar nekaj delal z njimi... in verjamem, da se od takrat do danes ni spremenilo nic na bolje... kvecjemu na slabse ...
Mene si kregu
Zato obstaja funkcija ignore, zato tud ne vem zakaj se gre....vem samo da Me Slivka pobere na poti v toplice
Nisem "kregu"... podobno sem napisal... ker eni so res ko otroci... in znajo samo jokcat, ko mislijo, da se jim godi krivica ... Forum ni kaj dosti moderiran... samo v primerih, da res ne gre drugace... In prav je tako... ...
Kaj moderatorji? Napisana beseda ni nujno, da je kletvica >> http://goo.gl/uitYBi ... Vcasih ni treba vsega tako dobesedno vzeti... Saj smo vec ali manj vsi polnoletni...
Uradni dopis pa tak, da ti ga v prvem razredu bolj slovni?no pravilno sestavijo...no, ?e je sploh resni?en...
Zanimivo mi je to, da se med seboj kar tikajo... Sem il vseskozi preprican, da se v poslovnem (in recimo tudi politicnem) svetu nekako bolj uradno "pogovarjajo"... in bolj vljudno je, ce nekoga vikas... Edino ce se gredo tam tudi "balkanska posla" ... in se problemi in tezave resujejo ob dobri jedaci in pijaci... in vsem kar sodi zraven... potem pa se tudi dela tako bolj "po domace" ...
Res je prostorsko kar mali cudez ... ... Tale je letnik 98... in je nekaj centimetrov krajsi kot Toyota Yaris... pa ima notri veliko vec prostora.. tako v prtljazniku kot tudi na zadnji klopi ...
Nadomestil pa je Cordobo letnik 95, ki je podlegla poskodbam prometne nesrece in se je ni splacalo postimat...
Je pa tole "raketa" proti Cordobi... tako po udobju voznje, kot tudi tehnicno (ABS, ESP, boljse ozvocenje,...). Pelko, ki ga je pregledal in tudi ze naredil servis, je rekel, da je bil dober nakup ... Rje prakticno nima ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani