Dolenjski policisti so v ponedeljek zvečer, nekaj po 21. uri, na Brodu v Podbočju ustavili voznika osebnega avtomobila mazda 5 francoskih registrskih oznak, ki je prevažal kar deset tujih državljanov, ki so...
Preveč pogosto razstavljanje sigurno ni dobro, včasih slabše, kot če se pusti na miru. Recimo včeraj sem želel odviti še nosilec motorja ventilatorja, prvi vijak gre, drugi ni šel, razen da sem skoraj uničil utor za križni izvijač ... Potem je nekaj plastičnih delov - vemo kako 20 let stara plastika rada poči, ... Ampak Toshiba je kar kakovostna. Tole je bila 2 generalka v 20-tih letih, potrebna predvsem iz estetskega vidika - dovolj bi bilo, da bi jo obrisal od zunaj.
A,ko pa je zunaj neurje,in pada dež k zmešan in šprica po klimi z vseh koncev...a greš z polivinilom zunanjo enoto pokrivati?🙄
Ne, ker ima ohišje, ki ga pred čiščenjem odvijem-odstranim, podobno kot pri čiščenju motorja Mazde odprem pokrov motorja ... ups, vidim, da je zunanja enota že potrebna temeljitega čiščenja. 😀
Dvomom...motor ventilatorja je izpostavljen vremenskim razmeram...mora biti dobro zatesnjen.
Bolj bi pazil,da če boš cistil z visokotlačnim čistilcem.....na lamele uparjalnika,in da od znotraj proti stropu ne špricaš-zmočiš, ker je zgoraj...pod pokrovom zunanje enote kompletna inverterska elektronika....ne vem,kak bo to fajn,če se kaj scmari😯
Jaz nebi z viaokotlačnim...orng z peno,mal pajcevine ipd...malo tud propeller in ohišje in splakneš z vodo in to je to.
Špricni v bližino osi ventilatorja, pa boš na lastni koži ugotovil, ali tesni.
Jaz ne mislim, ker spoštujem opozorilo nekoga, ki je z montažo klim pričel že v začetku 70-tih ...
Ni ga denarja,da mi plačaš...to samo zase,k klima res 24/7 laufa...tudi 2-3 mesece brez,da bi jo izklopili...tudi ko zračimo jo ne ugašamo,ker je slabo za kompressor.
Zdaj ne vem ... naša Toshiba je v 20-tem letu starosti, dela nekajkrat na leto po nekaj ur, skupaj recimo 1 teden v letu, z nekaj mesečnimi premori, pa je še vedno brezhibna. Vsaj naši klimi - kompresorju veliko počivanja očitno ne škodi.
V smislu da pretiravanje v gradbeništvu nima smisla. Sem pogledal kar nekaj oddaj Grand designs, kako gradijo v Angliji, Avstraliji, ... potem pa se vozim po dolenjskih hribih in gledam naše stavbe, in me spravi v slabo voljo. Kako smo po načelu "na svojem lahko zidam kar mi paše" uničili nekoč lepo slovensko krajino ... s pretiravanjem v velikosti, oblikah, barvah, ...
...je bližnja soseda,ko je videla,da se dela plata itd...izjavila,da..."če delamo vrtiljak"...
Sedaj je seveda raje tiho....😂
Veš Janez...temu se reče "slovenski nacionalni šport" ali po domače "nevoščljivost".
Dostikrat je plačilo dobrega projektanta in izvajalca najcenejša varianta. Zakaj bi na pamet delal plato 30 cm z dvojno mrežo, če je morda dovolj 15 cm z enojno mrežo. Potrebno je izračunati.
Oboje bo OK, če bo narejeno po pravilih stroke. V obeh primerih mora biti izkopano najmanj 60 cm globoko, zasuto z betonom ali pa nabito s peskom oz. kombinacija. Da pozimi spodaj zemlja slučajno ne zmrzne, se napihne in dvigne vse nad seboj ...
Slovencelnji vse preveč radi betoniramo in delamo spomenike ...
Napalil si se, po mojem preveč. Bodi previden, vzemi si čas, preveri servise (tudi izredne), podatke v računalniku (na koliko dela regeneracije), fizičen pregled pri zaupanja vrednem mehaniku, se z jim posvetuj, itd,
Dan danes je večina računalniških polnilcev 65W, nekateri zmoglivejši računalniki pa imajo 100W ali celo 140W.
Recimo macbook je en tak posebnež, ki sfura 140W k keks.
Jaz imam univerzalnega 100W pa fila vse bp, tudi na enem dellu sedaj. Z njim polnem telefon, uro, računalnik,...
Je pa res, da se bo pač grel, ko bo filal iz 10% na 100%, potem se bo pa nazaj ohladil. Brez skrbi, lahko filate tudi z 40W pa bo šlo čez.
Načeloma bi morala imeti vsaka električna naprava, prodajana na EU trgu ustrezne varnostne zaščite (in oznako CE, ki jo nalepi na proizvod dobavitelj, ki s tem jamči, da naprava ustreza vsem zahtevam EU direktiv - LVD, EMC, ...). Tudi proti pregrevanju (pojavu požara). Iz AliExpressa imam zato kar težavo kupovat električne naprave ... če že na nalepkah pišejo neumnosti, kaj je šele notri ...
Segrevanje, če drugega ne, znižuje življenjsko dobo naprav. Tudi v Mazdah - recimo akumulatorji nimajo radi visokih temperatur, sploh AGM ne. Visoke temperature, še posebej, če so nehomogeno razporejene, uničujejo materiale (recimo bližina vročega dpf filtra in glave motorja, ki se zato na enem koncu razteza, krči, razteza, krči,... predstavlja problem in na koncu velik strošek za lastnika (puščanje antifriza, tesnilo glave, potrebno brušenje ali celo nova glava)).
Tole je pa računalniški oldtimer (oba procesorja sta približno enako požrešna).
Naslednja stvar: preverit povezave napajalnega (na disku) in podatkovnega kabla diska (na matični in disku), ali sta trdno vpeta? Zamenjat SATA kabel. Zamenjat napajalni kabel - vtič - je na istem kablu še kakšen porabnik razen diska? - naj bo samo disk priključen na konektor čim bližje napajalniku (včasih jih je na istem kablu več).
Potem sprobati drug disk (če pred menjavo stari ni zafrkaval, je najbolj sumljiv nov disk oziroma njegova priključitev) ...
Naložit HWMonitor, ali Speccy (riše grafe) ali nekaj podobnega in spremljat napetosti, porabo in temperature ...
1. Update BIOSA + nastavitev na privzete nastavitve
2. Je napajalnik dovolj zmogljiv, dovolj W glede na procesor, grafično, ...?
3. Preverba USB porabnikov (pogosto nagaja velik USB porabnik v kombinaciji z dolgim USB kablom (recimo hiter USB pomnilniški ključ, zunanja audio kartica brez lastnega napajanja, ... ki povzroči prevelik padec napetosti ... bolj priporočljivo je USB napravo priklopit zadaj, direktno na matično ...
4. Update Win in gonilnikov posebnih naprav (grafične, ...)
5. Testni program, recimo Cinebench ... se med testom med veliko obremenitvijo procesorja in grafične zruši?
Kakšen hard disk si vgradil, HDD, SSD, m2 SSD, ..?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
2 + 6 + 3 koze ... pa smo že približno tam 😃
Povezava za deljenje
Deli na druge strani