Skoči na vsebino
MOTO KOTIČEK
Napisano

Jaz sem izbiral med ST2 in Kawo ZR-7. Sej sem mencal pa nisem vedel katerega bi. Vzel sem Kawo in sedaj me je Gustav potola?il :prstgor: No, sej tudi Kawa je ?e ?la od bajte...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MOTO KOTIČEK
Napisano

Pri motorjih/skuterjih je najve?krat tako, da tak?en kot izgleda od zunaj, tak?en je tudi v drobovju. ?e je zunanjost zanemarjena, je tudi notranjost. Vsaj jaz sem imel do sedaj tak?ne izku?nje.

 

Aja, ?e to; Motohitu jaz ne zaupam. Se pa spla?a it sprobat kak skuter tja, ker drugje ga skoraj ne more?.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MOTO KOTIČEK
Napisano

Ti samo glej, da bo nad 500ccm, ker vsakih 100ccm delovne prostornine se ?e precej pozna. Sej jaz tudi bolj zaupam ri?astim mopedom kot makaronarskim, ampak med skuterji ne vem, ?e je kaka bistvena razlika v kvaliteti. Vsekakor so manj?e kot pri avtih. Ti samo kupi, ker sem ziher, da bo? zadovoljen. Pa ?e v takem vremenu se ti bo fajn zdelo, ko bo ves de? ?el mimo (med vo?njo jasno).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MOTO KOTIČEK
Napisano

Vzami karkoli nad 500ccm. Po mo?i se za?nejo nekje od 38KM navzgor, kar te ponese nekje do 160km/h. Gume za skuter bo? pa verjetno malo prej menjaval kot na motorju, ker je manj?i obseg. Ampak so pa tudi malenkost cenej?e. Jaz bi pogledal ?e kakega Silverwinga, Atlantica, Xcitinga, Nexusa, T-Maxa... Idi v Motohit v Kr?ko pa se pelji kak krog. Kupi? ga potem ?e vedno lahko drugje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MOTO KOTIČEK
Napisano

Do sedaj sem "najbolj?e" zavore izkusil na Kwaku VN800 Classic. Ko lokomotiva. ?e ti je kak traktorist prednost vzel, si moral za?et ?e v?eraj bremzat. Sploh z kakim sopotnikom.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MOTO KOTIČEK
Napisano

moj pes je v?eraj obrnil 20tiso?i kilometer

Kje si se zadr?al, da si moral tak pozno po temi domov? :lol:

 

Z750 prej?nji model da je imel samo dvobatne ?eljusti? Kolikor gledam slike, so povsod 4 batne, tako na letnikih 2004, kot 2005 in naprej.

4 pomoje ne, razen ?e misli? x2 za oba diska.

 

Na koliko menjate gume? Malo sem pozabil na to in sedaj pri 15500 (2010) je prva malo preparela med prifilom ( tisti del, ki se ne stika s tlemi...) zadaj pa enakomerno crna do levega in desnega roba

Ga ?e nimam dovolj dolgo, da bi ti povedal :blush: Vmes sem jih ?e enkrat menjal, ampak tiste, ki sem jih dobil ob nakupu. Imam pa zdaj Dunlopove Road Smart gor pa nimam pripomb. Za tako te?o (cca 240kg motor + 2 jaha?a s skupno kila?o blizu 150kg) in mo? jo skoraj ni? ne pobira po sredini. Se pa pozna na robovih. Sicer pa ?estitke za poroko pa paglavce :jupiii:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MOTO KOTIČEK
Napisano

Peljal sem ?e precej vrst motorjev in skuterjev (razen potovalnih ladij in hard endurov) in all-rounderji oziroma klasi?ni enduri so res najbolj udobno-uporabna stvar. Definitivno so najbolj neprakti?ni ?operji in super?porti. Vsaj iz mojih izku?enj. Zaenkrat ostajam v sport tourer razredu, ni pa re?eno, da me kdaj ne pi?i pa si kupim kaj ?isto X :blush:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MOTO KOTIČEK
Napisano

Ta masina je na vecih suzukijih, bandit, sv650 pa tudi hyosung cometu s katerim sem zacel nagibanje...

 

http://m.poraba.com/usage_view.php?carId=12748

 

Eh, zame?al sem. Versys naj bi imel isto ma?ino kot ER-6, samo za 10KM ?vohnej?o mo?. Sicer pa Comet baje ni imel SV-jevega agregata. Vsaj kolikor sem zasledil na netu:

 

"The engine is nigh on identical to the SVs. It isn't a suzuki engine but made in Japan by ex-suzuki engineers!"

 

Kak se je sicer peljal Comet? Ker je sorazmerno poceni... B)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MOTO KOTIČEK
Napisano

ZZR-i so itak vedno bli lepi. Na datum izzida so bili vsaj en oblikovalski korak pred ostalimi (no, ?e ZX-10 ne smem pozabit iz katerega so ga itak izpeljali). Integrirani smerokazi ?e danes niso neka stalnica. Ko sem naredil izpit za 350ccm, sem ?e orgazmi?no sanjal o 250-ki, ker.... druga niti ni blo :ne vem: Druga?e pa probaj kakega 1100 peljat. Sej ni toliko v tem, koliko konjev dobi? naenkrat na cesto, ampak predvsem v navoru. ?eprav se sli?i ?udno, je litra?e bistveno la?je vozit, ker ni toliko pretikanja. Vpra?anje je samo, ?e bo? dobil kakega dobro ohranjenega. Sicer pa 1200... :prstgor:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MOTO KOTIČEK
Napisano

Ja lep je ta Kaweljc. A to si novega kupil? Sej tudi oni moped od ER-a ni ?voh, edino felne bi lahko bile srebrne pa kolektor malo manj zarjavel, da bi pasala v harmoni?no barvno kompozicijo :hohoho: ?e bi se jaz ve?inoma sam vozil, bi si tudi kaj takega omislil, ampak mogo?e 1000-ko, ker sem bolj mo?ne gravitacije pa me ?ibki mopedi ne potegnejo izpred semaforja.

No, pod tekstom je pa moj torpedo. Sicer ?e rahlo v letih (97 letnik - 15 let star?!), ampak sopiha naprej. Sem pa drugi lastnik in sem ga zamenjal po principu staro-za-?e-bolj-staro s Kawlom ZR-7S. ?e pred Kawo sem imel Kymco Bet&Win 250 pa Gilero Runner 180 (ki so mi je spi**ili), pred tem pa Aeroxa z 70ccm.

Smo pa imeli kake 10 let nazaj identi?en motor doma (govorim o XX-u), ampak smo ga mogli dat od bajte, ker doma?i niso ?eleli, da je to moj prvi motor. Vbistvu je mati delala gu?vo u p***u mater. Aja, ta je ?e fergazerski, zato ima 10 konjev ve? od EFI-ja (torej 165) in bolj?i navor. Vle?e ?e od nizkih obratov ko dizl. Ve? podatkov je pa tu: http://superblackbird.arnolddegraaf.nl/specifications.php

post-6662-1337764928_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.