Seveda, pri meni je idealno, imam pa pritisk 125/81 in pa v?eraj merjen utrip 60. Ko sem bil medvedjih dimenzij (cca. 115kg) sem imel tudi mejno hipertenzijo in takrat je bilo po?utje po odvzemu dejansko celo bolj?e kot pred tem (smo se hecali, da je treba za uvod pra?i?u malo krvi spustit, hehe).
Torej bi moral tudi jaz iti 5let nazaj, ko sem bil tik pred tem,da mi zdravnica predpise zdravila za tlak :
Evo ?el odkrivat meni precej neznane kraje. ?eprav imam pred temi kraji (neupravi?en) odpor; naj mi tamkaj?nji prebivalci oprostijo,sem ?e nekaj ?asa razmisljal,da prekolesarim Strmo Reber -zgolj nekaj let star prelaz, ki povezuje Osilnico s Ko?evsko Reko.
Zjutraj sem ?tartal v rahel de? (beri: scalo kot prasica) iz Ko?evske reke.
Preko prelaza Strma Reber,se spustil mimo Osilnice do mejnega prehoda Zamost,preckal mejo,cez kraj Gerovo in crni lug nadaljeval do Delnic,ki jih sicer poznam zgolj kot vmesno vas do morja. Iz Delnic spust do mejnega prehoda Petrina,takoj za mejo levo in ?ez 19km do hotela-gostilne Kova?,kjer sem si privo??il res fenomenalne lignje ter nato preko Strme Reber nazaj v Ko?evsko reko. Nabralo se je to?no 110km in razen za?etnih 10min mo?nega de?ja in zmernega dezja pri spustu iz Delnic imel lepo vreme.
Ceste so lepe,sploh od mejnega prehoda Zamost do Delnic je super Trasa,nikjer nikogar,skratka super za u?ivat v vo?nji.
In pa super predlog za kak?ne manj?e entuziaste kot sem jaz,ki se morda peljejo tod mimo na morje: ?tart pri mejnemu prehodu Petrina in 19km do Osilnice,razgiban teren,pa ne preve?. V Osilnici je ?e omenjen hotel Kova?,kjer se lahko ?lovek okrep?a,imajo lepo urejena igrala in podobno,hkrati pa ni ?umbusa. In potem s5 nazaj do Petrine. Lep izlet.
Pa hkrati za u?ivati z avtom in predvsem motorjem; prelaz Strma Reber , ampak predvsem iz smeri Osilnice. Iz smeri K.Reke ni serpentin in pot se vle?e kot ?reva.
Fetl vsako drugo ali tretjo dirko naredi kak?no ve?jo traparijo in to se mu pozna v to?kovanju. Sre?o ima, da se mu obenem Fiat ne kvari
Kljub temu da sem gore? navija? Ferrarija in s tem Vettla,se tukaj strinjam s tabo.
Seb preprosto dela preve? napak. In to takih napak,ki bi bile primerne za nekega novinca,ne pa za 4kratnega svetovnega prvaka.
Preprosto rine z glavo skozi zid,lani Baku,predlani tr?enje z Kvyatom (nevem kje,vem da sta se 2x pocla;1x ?isto po Sebovi krivdi),pa Singapur lani,pa ?e par krat k se zdaj res ne spomnim.
Ampak,kot se velikokrat rece,dirke se ne dobi na za?etku,se pa jo zgubi. In ?e bo letos Seb ne postal prvak,se lahko ornk , ornk tol?e po glavi. Ker letos ni izgovorov v stilu slab?ega avta,nenavajenosti na ekipo.
Res mu manjka malo takti?nosti in prera?unljivosti njegovega idola, Schumacherja.
Ko ima? rahlo pun qurac dolocenih stvari in ljudi , oziroma preprosto slab dan... In gre? v de?ju na 1kratek krog,slucajno sre?a? frenda in spijeta ?aj in po poti pomagas skupini izgubljenih a nasmejanih Avstrijcev sredi Podmolnika...
Fantje,malo pomo?i potrebujem. I??em kaki 80-110km krog po primorskem.
Pogoji; kro?na pot, ?immanj prometa,asfalt,kaksen vzpon vmes,ce je Bogu iza nogu toliko bolje.
Spomnim se pozimi ko sem ?el z mtb iz Kopra ?ez Marezige nekam v klanec mimo pomjana... Nimam pojma kam:) vem samo da me je slabo vreme pregnalo po isti poti nazaj v Koper .
Torej,kam bi se pri?lo ?e bi tam nadaljeval? Zemljevidu in navi ne zaupam toliko kot kak?nemu domacinu-kolesarju z tistih koncev:)
Nekje v okolici Vrha na Krku je padel leto?nji 5000i kilometer.
Seveda mi je dokon?no crknil ?tevec (po 5ih letih),tako da ostajam na Sigmi,le da tokrat ?e bolj osnovna verzija (?i?na varianta), malo mi mori zgolj da nima termometra. ?e naprej se fura prepri?anje da se za u?itek ne rabi senzorja kadence watov in vi?inomer:).
Jaz tudi iz Dolomitov, fenomenalni 3je dnevi. Vreme, ceste....dokler nisva prisla do Unca....vse stalo do cestninske. Katastrofa ......najprej ob 15h delovisce pred vipavo 2 delavca v senci, potem se cjazili 40 za kamionom, ker je 4 km pred cestninsko pod Nanosom spet gradbisce zaradi cestninske, nikjer nobenega delavca. Nato zastoj od Unca do Brezovice, po tem ko sta me 2 avta za malo falila pri divjem menjanju pasov pri 15 na uro, ki jima je primesel vsaj pol ure fore pred ostalimi v koloni sem dal 4 zmigovce in po odstavnem 50 na uro do Loga. Ni bilo druge. Kako je folk pri nas zivcen ne mores verjeti (sami Slovenci). On bo v koloni hitrejsi ce ti je na auspuhu in na 100m 3x zamenja pas vmes se pa po sredini vozi (zmigovci? Ha ha ha)
Naj kdo (Boss) rece kar hoce Italijani so svetlobna leta pred nami, kar se tice kulture in tolerance.
V Dolomitih se tocno ve - motor je hitrejsi in okretnejsi, tisti na klancu ima prednost, avtobus na serpentini potrebuje celoten radius obeh pasov, kolesar rabi svoj prostor in je rabljiv. Oziroma je na spustu celo v prednosti. Policija? Niti enega v treh dneh, ker ni potrebe
Ubistvu sem pri?akoval veliko,ampak izpadlo je ?e mnogo,mnogo bolje. Res,raj za kolesarjenje, ljudje prijazni,gostoljubni ampak nevsiljivi,cene normalne,?im tr vidijo da si kolesar te izredno lepo sprejmejo. Res, v 6ih dneh sami prese?ki.
Malo sem ?el po planu,izpustil sem Monte di grappo in se bom temu delu posvetil kdaj drugi?, sem pa dodal kar nekaj prelazov,za katere sicer nisem niti sli?al prej in so me navdu?ili. Plus vo?nja po ?vici...
Skratka, kaj me je najbolj navdu?ilo; montirola. Definitivno, turistom neznan hrib z tremi dostopi (1tezji,2lazja), brez pleskavic,pizz na vrhu,brez turizma, ?isti mir. Balzam za du?o. Plus spomenik Pantaniju na poti.
Passo gavia.... ?udovita 2jezera na vrhu z Zanimivo zgodbo,kako naj bi nastala; osupljivi razgledi.
Passo Giau; z njim imam neporavnane ra?une,ker sem se ga lotil iz la?je smeri (tako je nanesel krog) in tukaj sem imel edino manjso fizi?no krizo, ker nisem pravi ?as jedel in sem se komaj prislepal do gor in na ?alost nisem preve? u?ival v razgledih.
Stelvio... Nevem no,za moje pojme ?isto preve? skomercializiran. Pa? nisem tip za gledanje fast food stojnic v gorah. Se ga pa da ?isto lepo osvojiti tudi z kak?nim mtbjem in tudi ?e nima? ravno 5t km na leto v nogah,ni tako strm.
Passo rolle... ?udovito. Super krog z tremi vzponi.
No,vceraj mi je pa uspela verjetno najlep?a tura v mojem ?ivljenju (brez pretiravanja) in ko pogledam nazaj... Ja,ni mi ?al da sem sredi zime Non Stop tekel,ker noge so za?uda funkcionirale od prve minute do zadnje vseh 6dni.
Torej; v?eraj; bormio-stelvio-spust v ?vico, proti zahodu cez Pass del fuorn do tunela kjer je prepoved za kolesa (6eur pa te peljejo s kombijem ?ez),vstop v Italijo,livigno.. tu sem vstopil v trgovino z kolesi in vpra?al ce je poleg dveh vzponov,ki me ?akata do Bormia ?e kak?en kje blizu... No , in je bil... Passo di forcola. In potem po isti poti spust v Livigno in do Bormia. 140km. Epsko.
6dni,20razlicnih prelazov (22preckanj ker je Pordoi padel 3x), 605km,veliko energijskih gelov,testenin za zajtrk in ve?erjo in aminokislin. Mogo?e izpade kot golo nabiranje kilometrov oziroma visincev... Ni res. Plan je bil u?ivati na kolesu,neobremenjen z avg speed in tekmovati z nikomer, spoznavati dobre in zanimive ljudi (Ah,tisto doma?e vino v dru?bi Belgijcev zadnji ve?er....) in to je uspelo. U?ival kot Pujs v blatu
?e ima kdo kak?no vpra?anje, z veseljem odgovorim.
Ne jutri pridem ravno na start za Stelvio pod Tonale, po moje je bolje Trento Verona Benetke.....malo ve? cestnin samo po moje bolje ker druga?e bo? fasal celo Slovenijo kjer vsak dan stoji vse
ali pa SS Tirano - Breno - Brescia pa potem AC
No,sj bom videl kk bom zmatran,sem skoraj zihr da bom po poti ?e kje spal in ?e bo to kje pred Benetkami,bom verjetno ?el pol zjutraj naslednji dan pogledat to m.grapo:)
Se pravi ?e prav razumem,si ju3 v okolici tonala? Bom videl po kateri poti bom ?el,ce bom hotel odpeljati v 1?usu bom uporabljal AC,ce bom Mel pa namen prespati bom pa raje ?immanj po AC ,ker se mi itk ne bo nikamor mudilo.
Jures,si ju3 kje v bli?ini bormia? Jaz grem ju3 na Stelvio, verjetno potem v Umbraila,pa potem pozno popoldne z avtom nazaj proti Sloveniji... Si bom Livigno prisparal za kdaj drugi? je treba nehat takrt k je najlep?e,itk me pa ?aka ?e ve? kot pol dopusta , tk d ga bom vsaj par dni pre?ivel na , meni tudi zelo ljubem, krku in Velebitu .
Sicer pa ravno tuhtam a mi je bolje iti preko passo tonale ali preko stelvia in potem preko Avstrije , ?e grem direktno na Krk. AU vinjete pa nimam.
Montirolo iz mazza: 12,5km dol?ina,visinska razlika 1300m, povpre?ni naklon 10,5%, Max naklon 18%.
Zoncolan iz ovara: dol?ina 10,1km, vi?inska razlika 1203m,povprecni naklon 11,9 %. Max naklon 22%. S tem da ima kar nekaj odsekov 19procentov.
Zoncolan je te?ji,tudi psihi?no, ozka cesta brez ovinkov da bi izkoristil tistih par sekund ravnine. Meni recimo zelo pomagajo serpentine,tudi psihi?no ko se ozrem nazaj in vidim kaj sem ?e prevozil.
Na zoncolanu tega ni. Jaz sem ?el iz te?je smeri (ovaro) gor, se spustil na drugo stran Dol v sutrio z ?eljo da sprobam ?e ta vzpon , pa sem sre?al 2avstrijca ki sta ?la na "nevemkaj",skratka na prelaz kjer je AU IT meja (croco...nekaj?). No in na prelazu hot Dog (da jaz jem fast food sem res la?en) in nazaj iz sutria na zoncolan in Dol v ovaro. Takrat sem mislil da bom "umrl". Ne, takrat se je rodila moja ljubezen do prelazov.
In potem dobim od o?eta knjigo s kolesarskimi vzponi,kjer opisujejo ?e te?jo pot na zoncolan iz Priole (to naj bi na?li pred kratkim je pa to tik ob Sutriu). Povprecni ima Max naklon 13 in 22%., Vi?inske razlike 1140m v 8,9km.... Drk,drk,drk...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Torej bi moral tudi jaz iti 5let nazaj, ko sem bil tik pred tem,da mi zdravnica predpise zdravila za tlak :
No,skratka,letos se morm sterat na zztk.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani