Sama prostornina prtljažnika ne pomeni veliko, sploh če je velika na račun potniškega prostora. Corolla je zame še vedno rang Mazde 3, ki pa nima karavana in je zato težko primerljiva s Corollo karavanom.
Podobno je pri Škodi Octavii, ki jo pogosto napačno (namerno zaradi komercialjih namenov) primerjajo z VW Passatom. Octavia pa je v resnici velikostni razred Golfa (karavana).
Mazdo 6 je zato potrebno primerjati s Toyoto Avensisom.
Torej, imel sem karavana, Toyota corolla TS 2.0 HSD e-CVT executive. Cena 32.300 EUR.
Prva misel ob omembi tega CVT menjalnika pri meni je : WTF, ali mi sklopka drsi čel čas?
Najprej sam položaj za volanom. Za mojih 184 cm nisem našel idealnega položaja; na najnižji nastavitvi je bil sedež še vedno previsoko nastavljen, volan pa na najvišji nastavitvi- prenizek. Tako, da nisem užival med vožnjo glede tega.
Najprej močna graja glede zadnje kamere. Je proti Mazdini precej slabše resolucije in kar me je najbolj zmotilo, padal je namreč cel čas dež , da jo je voda zalivala in je bila neuporabna. Pri Mazdi je to veliko bolje rešeno. Sedeži so kar kvalitetni, dokaj školjkasti z dobrim bočnim oprijemom. A kaj, ko je sesalni del prekratek za mojo dolžino nog. 😬 Nad tem naj bi se pritoževali že drugi višje rastoči potencialni kupci.
Notranjost me ni prepričala saj ne sledi dokaj zanimivi zunaj obiki avta. Vse mi je delovalo preveč "plastično" in ceneno. Ko spelješ, spelješ zgolj na elektriko. Zanimivo. Ima precej trenutnega navora tako, da se kolesa dokaj hitro zavrtijo v prazno. Vse lepo in prav. Nato neopazno prevzame delo 2.0 benzinski motor. Lepo. Dokler se nisem priključil na hitro cesto proti Kp. WTF? Motor je šel v obrate, avto pa vsaj po občutku nikamor. Hitro sem "avtomatski CVT" menjalnik preklopil v "sport" a zgodilo se je zgolj to, da je motor zatulil še bolj na 4500 obratih, učinek pa še manjši kot prej. 🤔Takoj sem prestavil nazaj v - normal.
Pri hitrosti 100 / uro nekako v redu "jadraš", le ko hočeš koga na hitro prehiteti, ti neprijetno navije obrate in postane zelo hrupno in neprijetno.
Na, avtocesti, pri normalnih 130/ uro je precej hrupa izpod kolotekov ( precej glasneje kot pri moji mazdi) pa, tudi vse skupaj je dokaj glasno.
Ko so se prižgale v mraku led luči sem takoj opazil, da niso tako ostre kot pri Mazdi, zgornji rob svetlobe je bolj razpršen, svetijo tudi manj in z ne tako belo svetlobo.Tudi avtomatski preklop med dolgini/ kratkimi poteka prepočasi, tako, da so mi kar nekajkrat po le dali nasproti vozeči vozniki.
Zmotila me je tudi "popolna digitalizacija" vsega, razen gumba za glasnost radija.
Med samo vožnjo nisem nikakor mogel nastaviti višje temperature. 🙄
Po vrnitvi sem se odločil, da preverim porabo samo v mestu. Ta je bila res ugodna z 4,9 l/ 100.Tukaj se ta hibrid res izkaže z nizko porabo.
Drugače je pa bilo, ko sem malo obiskal okoliške hribe in je poraba narasla na 7,5 litra.
Končna povprečna poraba, se je ustavila pri 6,1 l/100.Nič kaj izrednega glede na, to, da avta nisem zaradi dežja nič kaj preveč priganjal. Ravno nasprotno. Vozil sem po omejitvah in dokaj počasi.
Zajuček. Tako porabo bi po moje s podobno vožnjo z lahkoto dosegli tudi mi z mazda dizli in pa tudi vi z benzinskimi mazdami. 😊
Razočaral me je tudi ta karavanski prtljažnik, ki je ozek in precej plitek, čeprav ima deklariranih kar nekaj litrov. Ima sicer več nivojev za nastavitev višine dna, a tudi na najnižjem me ni prepričal s prostornostjo.
Grajam tudi občutek na volanu, ki je "plastičen", brez najmanjše povratne informacije s ceste. Tudi kvaliteta "usnja" na volanu ni nekaj izrednega. V homologaciji so za to opremo dovoljene le 18" feltne. Tudi zimske, kar ni najbolj ugodno za denarnico. 😬
Čeprav naj bi ta avto nagovarjal (po prepričevanju prodajalca) bolj športno naravnane voznike, vseeno ima kombinacija benzin/elektrika skoraj 190 konjiček, mene ni prepričal. Vsaj ta kombinacija motorizacije ne. Je pa to avto, po moje za bolj umirjeno vožnjo in umirjene voznike. Takrat verjamem, da pride do izraza ta kombinacija.
Zmotila me je predvsem previsoka poraba na avtocesti. Pri 130/ uro 6,7 in pri 140 celo 7,1.Veliko preveč za hibrida. Pri mestni vožnji pa preseneti z nizkimi 4,9 litri/100.
Na koncu, po prevoženih 350 me ni prepričala. Ko sem se v sedel nazaj v mojo "dizel raketo" mi je ob vključevanju na hitro cesto zaigral nasmešek na obrazu. 🤗
Mislem ... to je tvoj pogled na to (ker si tudi sam proti temu). Jih pa nekaj poznam (pri nas in v tujini), ki z otroki nikamor ne grejo zato ker se niso cepljeni. In sedaj, ko lahko cepijo nad 5 let so jih takoj cepili.
Za njih si ti tisti, ki si neodgovoren do svojih otrok in jih noces zascitit.
Hocem samo rect, da so precej razlicni pogledi na vse to.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani