Na ravnem ne, v klance pa tud to rata... pred leti sem probal bit heroj... pa me je tako zabilo, da sem samo obrnil in domov. Takrat me je streznilo. Kolo je zahrbtno kar se tega tiče... lahko igram basket z laufanjem gor in dol po igrišču in ni panike pa ne grem čez 140 in sploh se ne zadiham. Od kar imam e-bike sem pa ne glede na teren tud pod 150 na varni strani.
Tale zadevca je OK, če z njo lepo ravnaš. Kljub temu, da zgleda mobilno ma totalno občutljivo plastiko USB vhodov. Zaradi segrevanja in ohlajanja rata namreč krhka in se ob iztikanju USB naprav enostavno zlomi. Če bo v monitorjiu kot all in one bo najbolj na sigurnem.
Drugače pa ja, naslednja model M710q je bil celo še bolj občutljiv, M720q pa je bil spet boljši, tudi če je notri "le" i3 proc. In ja, na teh hitri diski delajo super fajn.
Vse (in še več) kar sedaj zvozim z e-biciklom, sem že zvozil z analognim. Nimam nobene slabe vesti. Takoj zamenjam svoj precej € drag e-bicikel za analognega, lahko tudi cenenega, če mi nekdo zraven podari delujoče kolke in kolena.
Zakaj bi pa mel slabo vest? Sej se ti voziš zase ne pa za druge. Men res dol visi, kaj si folk misli, doživim pa take lokacije, ki si jih s klasiko prej nisem niti pomislit upal. Sigurno najboljša odločitev, ko sem si omislil električarja.
Jaz enako pravim, dokler kolki in kolena pa srce funkcijonirajo grem na klasiko....
Jaz pa ne želim več reskirat... nisem več v 30-ih, da bi srce lahko spravil na 180 in več. Kolo naj bo rekreacija ne pa stvar, ki te lahko za vedno spravi pod rušo.
Če je kdo že kdaj vozil e kolo na zelo zahtevnih terenih ki zahtevajo pravo doziranje navora, ve, da je doziranje navora s pedali (princip e koles) hudo zajebano (nemogoče)že, če imaš na turbo (85Nm)
Mclaren bi bil uporaben, če bi se "gas" dajal z ročko na krmilu, tako kot pri motorjih.
Mimogrede, velik del pogonov uporablja motorje blizi 1000 W nazivne, omejenih na 250W.
Tako kot praviš... bohnedej v kakšni strmini, ko recimo hočeš iz mesta štartat, met kaj več kot najnižjo pomoč (ECO pri mojem). Vse ostalo te hoče dobesedno v prvi graben skipat. In tko kot praviš, še vedno je najbolj s prestavami dozirat, moč motorja pa le glede na teren prilagajat. Tako, da ja, če želiš še vedno šunke bildat, je najboljš met na ECO najnižji moči in v vse ostale klance pa zgolj naslednja nastavitev po moči TOUR. Nastavitvi EMTB in TURBO pa sta za moje pojme nepotrebni.
Včeraj preveril ta nov del Štrekne od Velenja do Zgornjega Doliča. Lepo, zelo lepo, tuneli in tunelčki so slikoviti, nadvozi čez glavno cesto tudi. Tko, da do Dravograda in nazaj je zdaj kar lepa turca 70km.
Majo pa en velig fail. Na začetku moraš prečkat glavno cesto pri semaforju in je gumb za prtisnt in sem 3x stisnil in čakal in čakal in čakal. Po moje kar kakšne 3-4minute pa nič. Pol pride na to križišče avto in glej šmenta čez pol minute se mu odpre zelena in spelje, ampak zelene za kolesarje pa še vedno ni in po ene dveh letih sem prvič šel čez pri rdeči luči.
Zdaj sam ne vem, a je to nameno, češ sej kolesarji itak ne čakajo in gredo pri rdeči čez al je pa dejansko takoj že pokvarjeno.
Torej, danes so ugotovili, da sta bila k meni poslana dva paketa, vsak po 22 kg. Pošiljatelj naj bi bil isti. Ampak...
En paket je prišel iz Španije in ga vodijo kot dostavljenega na moj naslov (čeprav nisem podpisal prevzema).
Drugi paket je danes prišel iz Slovaške v Ljubljano in bo jutri dopoldan pri meni.
Stari, pa a ti sploh veš kaj si kupil? To je neki strašno redkega očitno in so izbrskali neke stare zaloge al kako? Tole ne bo dobro. A si kej DOT preveril na tistih dveh, ki ju že imaš?
Da ne bo na koncu še tvoja najstarejša lopata imela novejši DOT.
Sem v komisiji predčasnih volitev, ma to je taaako sranje s papirologijo, obiska pa ogromno. Brez treh POSVETOVALNIH referendumov bi bil pičkin dim, a tole.
Pol vam pa še Veliki vodja "salting the mind" Jajo pere možgane , da lahko zlorabljate predčasne volitve za krajo. Gologlavi je tako prepričan v to, da bi se celo lahko reklo, da se je takih taktik sam v prejšnjih volitvah posluževal. Preveč podrobno ve, ko razlaga, kako naj bi to potekalo.
Malo me je neslo, ker nisem pričakoval, da bodo pnevmatike po vsega 13.000 km zrabljene do konca in čez...
A vse štiri? Ma to skoraj ne more biti res, ker maš še AWD in je manj stresa na pogonskih kolesih/gumah. Kolk ti je pa prej na Mazdi 5 zdržalo? Ne vem men je tole res čudno, da niso slučajno teb gume ukradli na kakem od toliko garancijskih servisov.
Da imaš na 13.000 izrabljene gume... no way. Ko sem imel prvo Mazdo 6 sem 7 let živel v enih takih napol gorskih vukojebcih (Golobinjek pri Mirni Peči) z ogromno ovinki in prvič z navornikom, ki me je skos spodbujal, da sem teral v hrib. Pa še vedno sem uspal narediti dobrih 30.000km. Edino GY Eagle F1 še tiste smrekca profil, mi je pojedlo robove prej, ker sem jih pumpal po navodilih na vratih avta. Ko sem dal na 3.0 je bilo pa OK in avto se je vozil sanjsko dobro in ni več pobiralo robov.
Ampak se vseeno izboljšuje situacija... čedalje več pravih kolesarskih se odpira, kar je za pohvalit.
Sam osebno pa vedno delam take ture, da je minimalno prometnic oziroma, če so, da na njih ni prometa. Bojim sa namreč napak, ki so nehotne in že parkrat se mi je zgodilo, da me je rešilo na kolesu to, da sem voznik, ker razumem promet iz obeh koncev. Me je pa vseeno tudi ena obilna teta pred leti skupaj s kolesom naložila na havbo v Slovenj Gradcu. Ja kljub vsej previdnosti, na kolesarski, se ti lahko to zgodi. Ampak, manj ko po cestah voziš, manj je možnosti. Čista statistika in verjetnost.
Pomoje da ga sploh ni vsekal, ker da moraš nekaj vseskozi ponavljat pomeni, da poskušaš prepričat ljudi, da ta zadeva to je. Če bi to res bilo to kar pravijo s sloganom, da je, sploh ne bi rabili takega slogana.
Izdelek mora sam prepričat, da je vreden nakupa tudi brez slogana.
Zadnjič sta se dva Bosanca po tleh valjala, so sta zvedela, da je Kekec Mojco za kito vlekel...
A spet tale spolna fluidnost al mogoče nebinarnost... Se pravi je lahko Mojca celo trans. Ker hetero človek bi pričakoval, da Mojca vleče Kekca za kito.
Saj mi, kot "gosti" smo podobni: "Kaj lahko račun, prosim?"
"Ne, ne dam ti ga, zanalašč!" ....
Ampak... v večini je to edini način, da dopoveš natakarju, da bi pa počas odšel in da pred odhodom pa bi vseeno poravnal. Dober natakar mora biti tolk opazovalca, da ne rečem psihologa, da to sam opazi in da pride sam k mizi. Potem ne bo dobil tega vprašanja.
"Neresno" je bilo, ker je polovica top kolesarjev pač poškodovana. Tudi z njihovo udeležbo ne bi bilo nič kaj dosti bolje. Če pogledamo, da je Roglič lani šele v zadnjem brzincu za malo premagal Gerainta Thomasa in koliko je le ta zaostal letos.
Saj tudi na touru ne bi dosti drugače. Pogi bo prišel, videl, užival in zmagal z veliko prednostjo. Če ga bo le služila sreča in ne so udeležen v kakem padcu. Vinegard pa se bo jokcal, če bo sploh nastopil, da je bil poškodovan in ne more vozit na polno. Prav tako ostali "ranjenci".
Sej sem napisal, da ne zmanjšujem pomena njegove zmage, ker bi zelo verjetno zmagal v vsakem primeru. Problem je le v tem, da ga dejasnko ni nihče ogrožal in da je na koncu še celo skakal v beg in 30km odvozil sam ter zmagal z 2minutama prednosti. Izgledalo je kot bi dirkal na neki lokalni dirki in ne na eni izmed edinih treh tritedenskih dirkah, ki bi morale bit viški kolesarske sezone. Poškodovanih tudi ni polovica in v vsakem primeru bi lahko med Pogačarjem in 25. Thomasom bilo vsaj še 10-15 po rangu vmes, ker ni poškodovanih 23. kolesarjev od pozicije 2 do 24.
Italijani bodo morali nekaj fejst spremenit, ker tole, če se bo nadaljevalo Gira kmalu ne bo več. Postal bo nepomembna dirka, če med top kolesarji ne bo zaželjen.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na ravnem ne, v klance pa tud to rata... pred leti sem probal bit heroj... pa me je tako zabilo, da sem samo obrnil in domov. Takrat me je streznilo. Kolo je zahrbtno kar se tega tiče... lahko igram basket z laufanjem gor in dol po igrišču in ni panike pa ne grem čez 140 in sploh se ne zadiham. Od kar imam e-bike sem pa ne glede na teren tud pod 150 na varni strani.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani