Da ni to najnovej?a pasma "okolokućnog domobrana" (po na?e pes). En va??an ima nekaj teh ?ivali in se pasejo (so samohranilci) v bli?ini hi?e brez nadzora in nikamor ne pobegnejo. Prednost pred pravimi psi je, da si lahko teden dni odsoten in se sami vzdr?ujejo. Ne vem pa, ?e lahko opravljajo funkcijo ?uvaja. ?e jo, so odli?en nadomestek za psa. Poleg tega pa jim lahko natakne? distan?nik in vzdr?ujejo zelenico tako, kot robot-kosilnica.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Zavorne poti si lahko izra?unate na TEJ internetni strani.
Za 50km/h je 16,4; 32,8; 98,4 m (suho, mokro, led)
za 30 km/h je 5,9; 11,8; 35,4 m( " )
Tistih 47km/h je mi?ljeno, ?e otrok sko?i na okoli 10m pred avto. Razlika hitrosti sicer ne izgleda velika je pa zaradi fizikalnih lastnisti zaviranja, zavorna pot skoraj 1:3.
Nepoznavalci ponavadi mislijo, da ABS skoraj dvakrat zmanj?a zavorno pot, kar seveda ni res. Izku?en voznik lahko na ravnem dose?e skoraj enak rezultat, ?e z ob?utkom dr?i zavoro na meji zdrsa koles, pri zavijanju pa je to malo te?je in je ABS vsekakor dober pomo?nik.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Dejstvo je, da z novim ZCVP ni dose?eno ni?. ?tevilo mrtvih kljub temu nara??a. Dejstvo, da samo z pove?anjem kazni za prekr?ke ne dose?emo ni?. Menim, da je ?e prej?nji zakon bil dovolj oster, problem je bil v njegovem izvajanju in na? splo?ni problem je v tem, da velikokrat gremo v nove spremembe, ne da bi sploh prej?nje norme dosledno izvajali in zaradi nedoslednega izvajanja zakona sklepamo, da zakon ni dober in ga je potrebno spremeniti. Kak?en je namen polovi?nih kazni, ?e ne zgolj v temu, da se kazen izvede formalno v kraj?em ?asu, ker je domnevi kr?itelj pod psiholo?kim pritiskom, da bo, ?e v postopku izgubil, pla?al dvakrat ve? kot bi sicer.
Nara??anje ?tevila prometnih nesre? ni samo posledica objestnosti, marve? velikega pove?anja ?tevila motornih vozil in njihove kakovost glede ccm in KS. Premalo izku?eni vozniki imajo pogosto v lasti vozila, ki jim niso dorasli, ne psiholo?ko, ne v poznavanju tehnike vo?nje. Mislim, da Brane ni bil dobro razumljen. Tista sklopka je bila mi?ljena v situacijah, ko pride do zana?anja vozila zaradi prevelike hitrosti. Stara teorija je bila, da je v takih situacija potrebno celo dodajati gas, sedaj pa so pri?li do zaklju?ka, da je za voznika, ki ne obvlada ?portne vo?nje, pametneje pritisniti sklopko in odvzeti gas ter poskusiti poravnati, oziroma spraviti vozilo iz ovinka, kot pa da bi ?e naprej ti??ali na gas in se na ta na?in posku?ali izvle?i.
Zakaj trditev o nevarnosti za otroke tudi pri 50 km/h. Stvar je v njihovi vi?ini. Vi?jega pe?ca udarimo pri tej hitrosti v spodnji del telesa ni?jega pa v zgornji del in glavo.
Pred davnimi leti, mi je v Zagrebu iz stranske ulice priletel otrok naravnost pred avto, le moja hitra in pravilna reakcija je pripomogla, da ni bilo huj?ih posledic. ?eprav hitrost ni bila velika, zaviranje ne bi veliko pomagalo. Zavil sem nekoliko levo tako, da sem se s prednjim delom izognil ?elnemu trku. Otrok, ki se je mami iztrgal in tekel po svoje, se je zaletel v bo?no stran avtomobila. Posledic, razen malo joka, ni bilo. Po drugi strani pa mi je pri izhodu iz semaforiziranega kri?i??a izza stoje?ega kombija srednje?olec sko?il pred avto, pri 30-40 km/h nisem mogel popolnoma ni?, dokler sem pohodil zavoro, sem ga ?e udaril, naredil je preval preko haube na drugo stran proti plo?niku. Sre?a je, da ni z glavo zadel v visok robnik plo?nika. Iz?lo se je z malo prask in malo povite haube. Lahko pa bi bilo tudi druga?e. Tako, da ne bodite tako sigurni vase, da se vam to ne more primeriti, ker se lahko prav vsakemu.
In kje je re?itev problema,
- v veliko ve? vzgojnih TV oddajah.
- Divjake poskusiti najprej socializirati z obveznimi ?olami varne vo?nje, ?e tudi to ne pomaga odvzem vozila in vozni?ke.
- Napraviti ve? adrenalinskih dirkalnih stez zaprtega tipa, kjer bi si nekateri vozniki lahko dali du?ka
- Najti re?itev za mestne gu?ve ob konicah
- ………..
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sirius, pr mojmu kolegu so mel v?asih ?abo, pol beiksa, zdej santio, no pa so skoz neke citroenovske scene, da ne re?m da je ?e pr vsakmu kdaj hidravlia guznla in je pol cela jeeeba, ko se auspuh po tleh vle?e!
Da zaklju?imo te inserte s Cji.
Najbolj?e od vsega je pri visokuh Cjih je prav hidravlika. To da kdaj kaj odpove je vglavnem posledica nepravilne uporabe in nerednega vzdr?evanja, ko pa kaj crkne pa pomaga lahko samo pravi mojster, poznavalec sistema. ?muglanje pri raznoraznih "poznavalcih" pa lahko res postane drago, tudi znotraj sistema Cjevih servisiv (na?alost je to je zgodbo o serviserjih, ki velja za vse blagovne znamke). Pri starej?ih sistemih, gre ?e posebej za enostavne stvari, vse je mehani?no in v?asih je za spu??eno rit ali nos vzrok preprosta medeninasta pu?a, nekoliko mlaj?ih plasti?na. Famozne krogle pre?ivijo vsak amortizer, ?e se du?ik izprazni se jo dofila tolikokrat kolikor zdr?i membrana. Pri najnovej?ih visokih Cjih pa gre tudi za elektroniko, ki pa je tako sigurna, da tovarna daje za celoten sistem 5 let garancije, oziroma 200.000 km brez vzdr?evanja!!!!!! Tista pu?a pa je pri "poznavalcih" lahko zelo draga, ker se lotijo menjave posameznih ventilov, ki pa pnavadi pre?ivijo ?ivljenjsko dobo avtomobila. ?e pa res kaj "crkne" je na voljo ?irok asortiman rabljenih delov.
Toliko o fami hidravlika.... OWER
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
saj bi se vse nekak slo sam potem cena rezervnih delov je pa res katastrofalna!!!
pa ko se vsaj nebi kvarlo!!!
?e misli? na C-je, cena rez. delov niso hude. So pa bile, ko jih je ?e v davnih ?asih prodajala druga firma. Sedaj pa so precej ni?je od Japoncev in, da se razumemo, ne kvari se toliko kolikor nekateri mislijo, saj bi jaz prav gotovo pobegnil drugam. Je pa cena popravila odvisna tudi od serviserja. Nekateri ni? preve? ne razmi?ljajo, kako popraviti del, ki je v sestavi ve?je celote, npr. merilec hitrosti. V mojem slu?aju je ta odpovedal in nekje, kjer se na serviseranje "razumejo", bi zamenjali celotno armaturno plo??o, pri mojem pa so pogruntali, da se da zamenjati samo navitje merilca in tako popravilo stane "samo" 25.000SIt (104,32Eur), kar pa je kljub temu dale? od cene cele plo??e.
To ni nobena reklama za C-je, to je samo mnenje.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ena pripomba na zgoraj navedeni model....Citroen je....
Pocky to si pa lepo napisal, vsak si lahko prebere po svoje. Zanimivo je to kako imajo nekateri odpor do neke blagovne znamke, ?eprav, po navadi, nimajo izku?enj z njo. Zana?ajo se pa? na govorice. Moje izku?nje z C****ni so tako tako, bom v vremenarskem jeziku povedal, prete?no dobre...
Za to ceno pa se ta C tudi z mano ne bo dru?il
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sirius in Symon, tut jaz dostkat gledam, na kak?ni ?udni cesti, kam bi se izognu v primeru neizogibnega tr?enja, pa dostkat ne najdem nobene prave re?itev, obenem pa probam ostat (neparanoik), ker ?e pa samo razmi?la? na to da zna po?it, bo slej ko prej tut u resnic po?lo!
:ne vem:
Takrat se lahko zaveda? kako si odvisen od morebitnega drugega vozila in od hitrosti. ?e ob?asno razmi?lja? o tem, kaj narediti, to ?e ne pomeni, da se vsega boji?, ker ?e bi bilo tako, bi bilo nabolje, da ostane? kar doma, pa ?e tam te lahko potres dotol?e. Ob?asno ne ?kodi malo razmi?ljati, kaj bi naredil, ?e se zgodi in v tistih situacijah, kjer ni druge re?itve pomaga ?e nekolio zmanj?ana hitrost in SRE?A, ?e je nima? pa? ti ni usojeno, izzivati vedno usodo pa spet ni najbolj priporo?ljivo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Nekje sem sli?al da ko se pribli?ujemo bilokak?ni oviri ali kaj podobnega ne smemo gledati direkt v njo ker druga? jo nacilamo to?no v sredino in moramo gledati kje se bomo izognili.
Osnovno pravilo v svaki ko?ljivi situaciji naj bi bilo, da si re?e? ohrani mirno kri, poskusi pretehtati mo?ne re?itve, izberi tisto, ki bo povzro?ila najmanj ?kode na vozniku in potnikih, oziroma poskusi najti re?itev, ki bo omogo?ila izognitev nesre?i. Zato pravim, da si v prometu v teku vo?nje zami?ljate mo?ne kriti?ne situacije in mo?ne re?itve. Tako boste psiholo?ko pripravljeni na morebitno kriti?no situacijo in je veliko ve?ja verjetnost, da se boste iz nje iz?li kot zmagovalci.
Dvomim, da kdo razmi?lja kaj narediti ob morebitnem izletanju iz ceste. Ena od stvari je prav gotovo zaustavljanje motorja, oziroma izklop kontakta elektri?ne instalacije. Na ta na?in v veliki meri zmanj?amo mo?nost po?ara, ki je po navadi za po?kodovanega voznika usoden....
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
jeb** sam res, ravno v?eraj sem skoraj bli?nje sre?anje z nasproti po mojem pasu voze?im norcem. Povem vam da se je koooomaj komaj iz?lo , u bistvu tako da bi tako malo manjkalo ?e nisem do?ivel
Tako da PO PAMETI, da se ?e na kak?nem sre?anju vidmo
Verjetno te je obvarovala, ta hudega, tvoja prisebnost in iznajdljivost v ko?ljivih situacijah. Osebno sem jih v svoji dolgi vozni?ki karieri velikokrat do?ivel in pre?ivel (da potrkam v debel lesen ploh).
Upo?tevati pa je, da na cestah vozi veliko voznikov, ki v ko?ljivih stuacijah ne reagirajo dobro, ali pa celo napa?no. ?e si dober voznik, ne pomeni, da je to tudi tisti, ki ti prihaja nasproti. V?asih te ne izvle?e tudi najbolj?e ?ofersko znanje.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ko sem svojemu mnenju prilo?il sliko neke prometne nesre?e (ki jo je bilo razumeti kot simboli?no), sem v pojasnilu navedel, da gre za kr?itelja prometnih predpisov, ki je ?alostno kon?al. ?al pa obstaja velika verjetnost, da je na tej fotografiji ?rtev kr?itelja, ki mu se je zaradi objestnosti nevestnega voznika v drugem vozilu, na tem mestu, ni? hudega slute?emu, pred?asno kon?alo ?ivljenje.
Zato forumovci tudi zaradi takih nedol?nih ?rtev, pamet v roke.
V prometu razmi?ljajte kaj storiti v posameznih mo?nih situacijah. ?e vas "napade" nasproti voze?e vozilo na va?em pasu, je velikokrat pametneje usmeriti vozilo s ceste, kakor sodelovati v ?elnem tr?enju. ?e obstaja varianta ?elno tr?enje, ali tr?enje v vozilo pred sabo, izberite slednje. ?e bi vam lahko na?teval, ampak prepu??am to vam, da tudi sami malo razmi?ljate. Vo?nja po na?ih cestah je, namre?, postala ruska ruleta... :hohoho
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
No ni tako stra?en ta tempomat, vsaj jaz ne poznam primera,da bi bil kriv za te?jo prometno nesre?o!
No jaz poznam mladeni?a, ki je sesul skoraj nov avtomobil od firme. To kje kodo dr?i nogo ko tempomat dela za njega, je odvisno od konstitucije. Vi?ji po rasti ponavadi potegnemo nogo k sede?u in je zato nekoliko dlje, kot ?e je na gasu. Sopalka zavore je po navadi visoka in je la?je dosegljiva s polo?aja stopalke za plin, kot pa je ?e je noga pred njo (se morda varam?). Pa ni tempomat glavni krivec za nesre?e. Podal sem samo svoj poglet na njegovo uporabnost, v primeru, ki si ga navedel.
Kar se pa ti?e ekspeditivnosti na semaforjih, se meni tudi ?ivci naelektrijo. Teoreti?no lahko 10 in ve? avtomobilov spelje isto?asno, ?e so vsi ?oferji pripravljeni na zeleno. Ponavadi pa se dogaja takole, najprej prvi i??e prvo prestavo in spelje, na drugi i??e... nato tretji , ?etrti bi ?e zraven malo potelefoniral itd. Pri semaforjih s kratkim intervalom petega ?e pri?aka rumena, sedmmi je ?e rumen od ?ivcev trideseti pa zelen. Namesto, da bi zeleno prevozilo hipoteti?no 15-20 avtomobilov (?tevilo je odvisno od intervala) jih niti tretina, zato ker je tistim prvim ?tirim va?no, da oni prevozijo zeleno, za druge pa jim ni mar.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Tempomat ni nikakor priporo?ljiv v mestnem prometu
Zakaj sem prilo?il to sliko? Zato, ker je pod tistim pokrivalom mladeni?, ki je mislil, da mu se kaj takega ne more zgoditi. In na tem forumu je veliko takih, ki tako razmi?ljajo, ko pohodijo gas. ZAPOMNITE SI, PRAV VSAKEMU SE TO LAHKO ZGODI!!!!!, ?e ne zaradi lastne krivice, zaradi krivice drugega, ki je prav tako razmi?ljal.
Mogo?e je to grobo re?eno, vendar se na na?ih cestah dogaja mala vojna in nikoli, ko se poda? na pot, ne ve?, ?e bo? prispel do cilja. Ko se?tejemo ?rtve ptometa na koncu leta, lahko ugotovimo, da je enako kot, da bi se dve solidni skupini spopadli z oro?jem. In v tem "spopadu" sodelujemo vsi, ki se po na?ih cestah vozimo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Zato pa je tempomat; narihta? petdeset, pa nogo z gasa pa ob?uduje? folk,gre sicer sme?no po?as, ?e pa vidi? kako fajno bejbo, si pa ?e hvale?en, da je taka omejitev!
Tempomat ni nikakor priporo?ljiv v mestnem prometu, pa tudi na avtocesti ne, ?e je pred tabo kolona, ki jo je potrebno prehitet. Namre? pove?uje reakcijski ?as. Noga je ponavadi dlje, kot ?e je na gasu. ?e uporabimo stikalo za izklop, se reakcijski ?as pove?a za toliko, kolikor je noga dlje od zavore, ?e pa ga izklopimo z zavoro, pa je ?as do zmanj?evanja hitrosti ?e dalj?i, ker dokler ne pohodimo zavore avto vzdr?uje nastavljeno hitrost. Uporaba tempomata pa zahteva nekoliko vadbe in zbranosti ter usklajenih gibov. V kriti?nih situacijah lahko zgre?imo stikalo za izklop, neizku?en voznik lahko celo pritisne na gas namesto na zavoro in nesre?a je tu.
Za varnej?i promet bo potrebno pove?ati ob?utek odgovornosti do drugih udele?encev v prometu in tudi strpnost do slab?ih voznikov. Vsi, ki ste nekoliko nervozni do starej?ih in slab?ih voznikov, se zavedajte, da jim boste v njihovih letih tudi vi zelo podobni. Hupanje in nervozno obna?anje do takih voznikov v prometu ne pripomore do varnej?e vo?nje, kve?jemu nasprotno. Prav lahko se zmedejo in nesre?a je hitro tu. Mislim, da je nepisana obveza tistih ki bolje obvladajo vo?njo, da na take voznike pazijo in jih na nek na?in varujejo. Tudi to je na?in, da se zmanj?ajo nesre?e. Ne re?em, da mene ne znervira kateri, ki vozi, kot da je sam na cesti, ali je sam sebi zadosti, vendar v takih situacijah si je potrebno nekaj krat ponoviti »ohrani mirno kri«, ker velika stopnja »?ivcev« zmanj?uje podro?je racionalnega razmi?ljanja in pove?uje mo?nost napake, tudi dobrega voznika.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
To je kamera, ki so jo uporabljali ?e Kremen?kovi in je z malo zamude prispela tudi v SI. Posebnost teh "kamet", ja da izdelujejo reljefne posnetke kr?iteljev. Ni? ve? ?rnobelih printov.
Kar se pa blagovne znamke ti?e, potrkaj malo v debel ploh, saj ne verjamem, da ima? ti v svoji raketi prenos podatkov s koles na merilec hitrosti preko sajle.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
?al se glede kontrole ne morem strinjati z vami. Mora pa biti taka, da ne slu?i zgolj izpolnjevanju norme in sama sebi namen. Omejitve se pa? izra?unavajo na podlagi posledic, ki lahko nastanejo na posameznih odsekih cest in so naravnane na neko povpre?no sposobnost voznikov. Motilo vas to, ali ne, kontrola omejitev mora biti. V?eraj pono?i je ugasnilo 7 mladih ?ivljenj. Domnevno zaradi neprilagojene hitrosti. Voznika prav gotovo nista naredila samomora, ker se to po?enja ponavadi, ko je ?lovek sam. Domnevam, da sta menila, da lahko vozita po svoje brez omejitev in verjela, da se kaj takega njima ne more zgoditi, a se je le zgodilo. Pri tem je tragi?no to, da je poleg njiju ugasnilo ?e pet nedol?nih, mladih ?ivljenj. Predstavljajte si, da bi bilo potrebno za vedno se posloviti od 7 prijateljev, ki so se udele?ili nekega sre?anja. A ni to grozljivo? ?love?ki um je tako naravnan, da izni?uje morebitne mo?nosti lastne nesre?e. Vsakokrat, ko pretiravate s pritiskanjem na plin, pomislite na trenutek, kaj bi bilo, ?e bi se le zgodilo, kako krhka je plo?evina in ?e bolj ?love?ko telo. ?e na 140 km/h, pri udarcu v nepremi?no oviro, izpadejo o?i, po?i vratna arterija in ni? vam ne pomaga, da mogo?e izgledate »ko ?ivi«. Zato omejitve in njihova kontrola morajo biti, ?e zaradi drugega ne, zaradi tistih, ki bi lahko pre?iveli, pa jim zaradi lastne zaverovanosti in prepotence to ni bilo dano. Pri nas je toliko ?rtev prometa, da v nekaj letih skoraj ni ?ans, da ne bi pokopali nekoga, ki ste ga poznali.
Zato omejitve in njihova kontrola naj kar bodo, kljub temu, da gredo prenekateremu v nos, veliko manj pogrebov bo med nami. Kontrola pa naj bo taka in na mestih, ki ne bodo dajala vtisa, da gre zgolj za polnjenje prora?una.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
To so kamere, ki merijo tudi hitrost. Prej?nji teden sem se peljal proti Primorski. Pred predorom Kastelec je name??ena med znakoma, ki omejujejo hitrost na 100 km. Ne bi opazil, vendar me je na tem delu presenetil mo?an rde? blisk, ki je v no?nih urah neprijeten, zaslepljujo?, kar je nevarno za ljudi, ki imajo dalj?i ?as adaptacije o?esa na spremembe svetlobe. V to grupo ljudi spadajo starej?i ljudje ?e po naravnem zmanj?anju adaptacijske sposobnosti o?es. Ko sem razmi?ljal za kaj naj bi ?lo pri tem nenadnem, mo?nem blisku, sem pri?el do zaklju?ka, da je edina varianta nova naprava za merjenje hitrosti. Bil sem jezen zato, ker upo?tevam omejitve hitrosti, zadnje ?ase pa vozim po ob?utku, ker mi je odpovedal merilec hitrosti. Jezen pa sem bi za to, ker je bila kamera name??ena med znakoma , ki sta namenjena opozorilom voznikom na omejitev hitrosti v predoru in tudi zaradi nestrokovnega postavljanja, zaradi premo?nega bliska pred predorom (pono?i) in ne v predoru, kjer naj bi dejansko veljala omejitev hitrosti in bi se je morali vsi vozniki zaradi varnosti pridr?evati. Na ta na?in se nekdo poigrava za varnostjo vo?nje na tem delu avtoceste in posku?a loviti tiste voznike, ki nekoliko po?asneje zmanj?ujejo hitrost proti predoru. Pravi namen bi dosegli ?e bi kamero namestili v predor, kjer bi lahko lovili dejanske kr?itelje hitrosti. Glede na to, da je v predoru mo?na osvetlitev, bi bil tudi vpliv na adaptivno sposobnost o?i zanemarljiv.
Tako se je ?e enkrat pokazal napa?en na?in kontrole voznikov, ki celo ogro?a varnost in zadovoljuje zgolj formo, ne pa tudi vsebino.
Verjamem, da je kamera v poskusni uporabi, v nasprotnem se bom ponovno moral boriti proti nespametnemu po?etju dr?avnih »organov«.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Mislim, da ni ni? narobe, ?e niso posnetki tvoji. Na hitro sem posnetke pogledal in nisem opazil napisa. Zato sem napisal tisto o nezavesti. Ko sem jih bolj podrobno pogledal, se mi je zdelo, da pa?ejo tudi v ?aljivo temo in zato sem tam navedel link, da se ne bi tudi tam ponavljali isti posnetki.
Mogo?e bodo komu dali navdih za kake druga?ne ?aljive posnetke.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Poglejte si dve zanimivosti iz ?ivalskega sveta:
Najve?ja ?aba
in nova vrsta leoparda.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani